Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

 Tel: 06(20) 771-6206 (8-20)

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Bp.

(Zsolt, 2014.04.06 18:22)

T.Cím. BMW525TDS e39-es automata váltóban csak 3. fokozat van, hiába teszem át S-be (vagy 3-2-be) nem történik semmi. R-rel, N-nel, P-vel semmi gond. Megnéztem az ATF szintet, úgy látom az stimmel.. nem tudom vészprogramba kapcsolt-e? Vagy komolyabb a baj? Köszönettel.

Nyiregyháza

(Sándor, 2014.04.06 17:20)

Jó napot 525tud bmw van nekem beindúl pöccre aztán bármelyik sebességi fokozatba irakba pöffenve meg áll mi lehet a hiba?

orosháza

(laci99, 2014.04.06 17:05)

t.cím
érdeklődnék hogy a6 4f 6 seb automata 2005 évjáratú nem vált be néha 4. be és kiolvasva azt irja hogy fokozatkapcsolás ellenörzés 3-4 p0783-001 felső határérték túllépve mi okozhatja??néha bent marad 3. ban és csak egy újra indítás után működik újra az autóban 170 000 km van ..válaszát köszönöm

hutoti@hotmail.com

(hubert antal, 2014.04.06 14:13)

omega 2.5 dti 236 000 km tökeletesen muködik az automata valto 175 000 km el vettem kerdeznem hogy kell e olajat ill szurot cserelni az automata valtoba evjarat 2003 kerlek az emailem re ird a valaszt elore is koszonom hutoti@hotmail.com

Németország

(Sipos Andras, 2014.04.06 13:07)

Sajnos beleszerettem egy P.206 cc 110 Platinumba.
2003/1, 120E km. 109 LE.
Egy picit lök a váltó D-be kapcsolás esetén,de nem érzem sokkolónak. Olajfolyás nincs.
Megvsárlom szerdán,ha sürgősen nem tud róla lebeszélni... :)
Közeljövőben utazom Magyarországra,kész vagyok Önt (Téged) felkeresni... :)
Annyi a sürgős kérdésem,hogy van akadálya a házasságnak? (Megvehetem ~1.000.050 Ft értékben? Egy év garanciával...)
Sohasem volt még automata személyautóm,s hiában szerelek autómata Volvó teherautókat (ott elfogadható a "lökés") tanácsalan vagyok. :(
Van olyan a váltókaron, hogy 3,és 2 fokozat. Azzal udok spórolni a fogyasztáson?
Az "s" gomb benyomásakor nem tapasztalam túl nagy különbséget. Persze,mint írtam nincs tapasztalatom...
Ha az autóra gondolok,120 a pulzusom. Ha az esetleges javítási költségekre, akkor 170,és a vérnyomásom 210! Segít?
Egy átvizsgálás Önnél kb. mennyibe kerül,és lehetséges-e egy közeli szombat délelőtt?

Megköszönöm nagyon gyors válaszát,

Sipos András


polgár mora 5

(domokos tamas, 2014.04.06 11:57)

x-5 2003 dizel.Az a bajom ,hogy lükvercbe nem megy. elötte lett lecserélve az olaj. mi lehet a gond ?

sharan 19tdi tipt 2003-as 115ps 227ekm-magyar szervíz vw-es munkalapokkal

(Uttó Gábor, 2014.04.05 21:12)

Üdvözlöm.
Két éve használom a kocsit. Váltóolajat 16ekm-el ezelőtt a vásárláskor cserélte Egri Péter gyermelyi barátom a műhelyében. A váltó eddig kifogástalanul működött. (13éve autómatám van)
-múlt héten erős emelkedőn parkoltam, majd indítás után nagyon nem akarta vinni a kocsit a "váltó", motor forgott de alig haladt az autó(kb 40métert mentem). Újraindítás óta hibátlanul ment.
-tegnap emelkedőn felfelé csatornaátvágás-feleségbe belehuppantam kb 40km/h-val, jó nagyot bólintott a kocsi. Ezt követően nagyokat rántva váltott. újraindítás után és azóta hibátlanul megy.
Váltáskor nem csusztatja, turbina zár direktben, sebességbe rakva azonnal reagál.
Olajszint lehet alacsony (hétföre bejelentkeztem ellenőriztetni) vagy valami komoly hiba előszele?
ha igen kb milyen maximális tétel egy full generál (persze csak nagyságrendileg) és ami nagyon fontos hogy meddig áll a kocsi. Mivel kerekesszékes vagyok nagyon fontos a kocsi ezért érdekelne a javítási idő.

köszönöm válaszát: Uttó Gábor

BMW E34 525 tds

(Kormos László, 2014.04.04 20:57)

Bocsánat elírtam. Tehát E34 525 tds

BMW E36 525 tds

(Kormos László, 2014.04.04 20:29)

Üdv. Segítségét kérem. Autóm normál közlekedés mellet váltás között néha felpörög, majd dolgozik rendesen tovább. Intenzív gyorsításnál vészprogram szerűbe kapcsol, műszerfalon világít a váltó hiba jelző, magas fordulaton üzemel. Újraindításkor megszűnik.Illetve tolatás után néha ránt előre induláskor. Az előző tulaj állítólag cserélt olajat, és szűrőt, de ki tudja. Létezhet hogy ezek cseréje orvosolhatja a problémát? Van egy donor autóm amiben 5.fokozatban, a lock-up kapcsoláskor kicsit beremeg. Vagy azt a váltót tegyem föl a jelenlegi converterévell? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:László

robertrokolya@yahoo.com

(Rokolya Róbert, 2014.04.04 19:27)

Üdvözlöm!
2 hónapja vásároltam egy 1999-es évjáratú Audi A8 4.2 quattro tiptronic autót. A motorban 186.000 km van minden tökéletesen működik.
A 3 sebességben van egy kis problémája: Ha autómatán vált az autó 3. sebességben erős(ebb) gázadásra rázza magát mielőtt 4-be váltana. Ezt csak melegen csinálja, illetve ha a kormányváltót használom és egyenletesen adom a gázt ez a rángatózás elmarad és tökéletesen vált az autó.
Ha megtartom 3-ban és 2500-3000 fölé megy a fordulat akkor már megszűnik rázkódás.
Ha nagy sebességnél visszaváltok 3-ba és magas fordulaton váltok fel 4-be akkor sem csinálja.
A másik furcsaság pedig ugyancsak 3-ik ban produkálja: hiába nyomkodom a kormányváltót nem hajlandó felváltani 4 be csak ha van legalább 2500 fordulat.
A helyi audi szervízben azt mondták, hogy egy szoftverfrissítés valószínű, hogy megoldja a dolgot, viszont egy fórumon azt olvastam, hogy ezeknek az évjáratú audiknak nincs váltó szoftvere.
Azért írok önnek mert most találtam meg az oldalt a google-ban a hibát keresve és láttam, hogy itt mindenre van értékelhető válasz.
Előre is köszönöm!

Rokolya Róbert.

Budapest

(Gábor, 2014.04.03 13:47)

Üdvözlöm!

Többször kerestem telefonon, mivel nem értem el, itt tenném fel a kérdésemet.
Alfa 159 1.9 jtdM típus, 113.000 km. Az autó kb. 3 évet állt. Az újra forgalomba helyezés óta 4000 km-t ment. 2000 km-t tökéletesen hibamentes volt a váltó. Utána egyik napról a másikra a következő hibákat kezdte el csinálni, hozzáteszem a hibák nem folyamatosak, hanem mindegyik csak néha jelentkezik:
- néha gyorsítás után nem vált el szépen, hanem felpörög és hirtelen ütve vált
- néha nehéz P-ből kivenni a váltót, néha tökéletes
- állóról indulásnál és állórafékezésnél néha elég kulturálatlan (hirtelen megindul, hirtelen fékez)
Nem tudok semmilyen törvényszerűséget megállapítani, hogy milyen helyzetekben jönnek elő a tünetek, de nem állandóak.
Van-e ötlete mi lehet a gond, vagy ha szükségesnek találja, mikor tudná megnézni?
Üdv,
Gábor

-

angellimartinelli@freemail.hu

(angellimartinelli, 2014.04.03 10:42)

Tisztelt Sándor!

A Toyota Avensis Verso(egyterű) 2.0VVT-i benzines motornak van egy négyfokozatú automata váltója.Kormányoszlop mellett van fent a váltó.Japán összeszerelés.2005-ös évjárat.Főleg városi használatra kellene.Ez milyen fajta ? Megmerjem e venni a kocsit 140.000 km-rel?Felhívhatom e önt akkor, ha átvizsgáltatom szervízben és problémát jelezne a számítógép?
Köszönöm válaszát.

Budapest

(József, 2014.04.02 21:07)

Tisztelt Sándor!
BMW530 automata váltójából álló helyzetben a garázsban minden előzetes csepegés vagy könnyezés nélkül kifojt az olaj.Látszólag semmi sem sérült.A műanyag dekni körben olajos,nem lazák a csavaros semmi nem utal arra,hogy miért tudott egyszerűen teljesen kiömleni.A váltódekni csere után kb egy hónap múlva ez még egyszer megismétlődött.Mi lehet a probléma?

Budapest

(Alf, 2014.04.02 19:43)

Sziasztok!

Új vagyok, remélem tud valaki segíteni a problémámon, vagy találkozott, hallott hasonló esetről.

2006-os 19CDTi - 120LE - 6 sebességes automata váltó, csak 60.000 km van benne, igaz ebből 50.000 város!

A problémám:
Eddig simán ment, rendesen kapcsolgatott a fokozatok között, semmi rángatás, semmi lomhaság. Aztán történt valami.
Most mintha "gondolkodóba" esne a váltó, hogy váltson-e. 1800-2000 fordulatszám között elkezd ingadozni a fordulatszám és emiatt hintázni kezd az autó amíg a fokozatok közötti váltás megtörténik. Ha finoman nyomom neki néha nem is lehet észrevenni, ha tolom neki, akkor ezt a fordulatszámot a váltások során nem érintem, így nem jelentkezik a probléma. Felmerült, hogy nem is a váltóval van a baj, de akkor mivel?

EGR tök új, DPF már nincs benne :-), ezeket, mint hibalehetőség kizártam.

B vectra af 20

(B.János, 2014.04.02 15:00)

Tisztelt Uram!
Segítségét szeretném kérni:B vectrám (benzin, 2000 ccm, Af 20 váltó)hibakódjának kiolvasása után a szerelő szerint az automata váltó 5. szelep hibáját írta ki a gép. Nem tudott segíteni, hogy mit jelent ez.
Azt szeretném megtudni, mit takar az 5. szelep hibája? Kapcsolatban lehet-e azzal, hogy a sebességek között ránt a váltó, a hátsó fokozatot 1-2 másodperces "gondolkodás" után kapcsolja csak.
Segítene-e a gondon az olaj és szűrő cseréje vagy esetleg komolyabb baja van.
Mennyibe kerülne a probléma orvosolása Önöknél (olaj+szűrő csere és/vagy hibaüzenet okának megszüntetése)?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: Bilcsik János

Budapest

(Zoli, 2014.04.02 08:07)

Üdvözlöm! Van egy Audi A3 1.6 automata váltós autóm (1997). Szeretném kérdezni hogy egy váltó állapot felmérés mennyi időt venne igénybe és milyen összegbe kerülne? Köszönettel

Xc90 váltó melegen ránt

(Zsolt Volvo XC90, 2014.04.01 16:33)

Üdvözlöm 2005-ös 6 sebességes automata váltó 2-ből 3-ba és 3-ból 4-be ránt. Először télen egy emelkedőn produkálta, ahol nagyon lassan mentem fel. Ez elmúlt és most hónapokkal később egy dugó után haladva kezdte újra produkálni. Leállítottam, várakozás, ismét rendesen működik. Mi lehet a baj? A hűtés nem megfelelő, vagy szeleptömb? Mennyibe kerülen a javítása?

Mazda 6 2.3 nehezen kapcsolhato

(Robert, 2014.04.01 16:15)

Tiszteletem,

Hasznalt automat meg karacsony elott vettem, allitolagos 132 ekm-rel (2006, 2.3).
Nagyon szep auto, egy ideig azonban eladhatatlan, mivel a csaladban mindenki ragaszkodik hozza:)
Van mellette masik auto is, sokat all garazsban, nehany hosszabb uton hasznaltuk eddig.
A problema a kovetkezo (elso automata auto):
P-bol nehezkesen megy R-be, a tobbi fokozatnal mar finomabb a valtasi erzet.
A valtoolaj a szerelo szerint jo (zold).
Hosszabb utak elott allunk eppen. Elindulhatunk vele vagy ez normalis jelenseg?
Elso komolyabb autom, kornyekbeli szerelokban nem bizom elegge...

Koszonom valaszat elore is!

P0700

(K.Attila, 2014.03.31 20:12)

Jó estét !
Chevrolet Lacetti 1.6 16V Automata , Check engine : P0700 hibát tárol folyamatosan !
Mik a lehetőségek és milyen költségekkel jár?
Az autó tökéletesen vált , és hibátlanul működik!
Köszönettel: K.Attila

Nyh.

(Gio, 2014.03.31 19:45)

Tisztelt Sándor!

Saab 9-5 2.3t aero 2001-es!P-ből R-be néha nagyot üt a váltó,N-ből D-be és fordítva ne igazán érezni a sebességbe váltást ,talán egy kicsit!Most volt egyébként olajcserén kb 250-300km telhetett el azóta!Az viszont tény , hogy nem lett átmosva a váltószerkezet csere közben csak leengedés nagyon minimális kb 0,5literrel átöntés , viszont a napokban szeretnék egy másik olajcserét , mégpedig egy olyan gondolatmenetet követvén , hogy ezalatt a városban járkálós kocsikázás alatt az új olaj esetlegesen összegyűjtötte a maradék fémreszeléket , koszt , ezáltal hátha megoldódik a problémám!
A kérdésem lényegében az , h az alábbi gondolatmenetem nem hozhat megoldást , ha nem akkor mire számítsak mi lehet a baja?
Köszönöm szépen előre is!


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »