Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,

Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy sms üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor

Tel.: 06(20) 771-6206)

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

2360 Gyál Táncsics Mihály u 66

(Mentőszolgálat, 2014.07.12 13:09)

Tisztelt ügyvezető igazgató !

Én Fási Géza, a kiemelten közhasznú Poszeidon Víz Alatti És Felszíni
Mentő - Tűzoltó Egyesület ( 2360 Gyál Táncsics Mihály u 66 )
(Közhasznúsági szám:4.Pk.60.080/2005/4) elnöke , azzal a kéréssel
fordulok Önhöz, hogy támogatását kérjem az egyesület számára.
Ha ÚGY GONDOLJA , hogy élet és vagyon mentésben tevékenykedő
kiemelkedően közhasznú szervezetünket támogatni tudja

Automata váltó javítás ( 722 682 ) a közhasznú Gyermek Mentőautó működtetéséhez .

nagyon örülnénk és nagy segítség lenne a mentő – tűzoltó csapatnak
mivel a mentőcsapatnak nagy segítség lenne hogy a hozzánk bejövő
segítséget kérőknek akik rászorulnak a segítségre hogy eltudjuk érni szállítani .

Sajnos a mentőskollégáink saját pénzeszközeikkel próbálják
megteremteni az életmentéshez szükséges MÜKŐDÉST.

Igaz próbáltunk több forrást is megmozgatni tudva a jelenlegi
gazdasági helyzetet de sajnos mindenki pénzt nem szívesen adnak
semmire , ezért kérjük Önt hogy próbáljon meg valahogyan segíteni
nekünk hogy mi is segíteni tudjunk.

Szervezetünk több területen tevékenykedik és az Önkéntes
tevékenységünket és nagy hatása lehetne a közcélú tevékenységre
vonatkozóan.


Miért jó az Önöknek:

1. Felkerülnek a weboldalunkra .



Tisztelettel – Köszönettel ( VÁROM SEGÍTŐ JELENTKEZÉSÜKET )

Fási Géza ELNÖK + 36308996528

AUDI A8 TIPTRONIK RÁNTÁS/ÜTÉS

(Péter, 2014.07.11 10:19)

Üdvözlöm!

Van egy Audi a8 4200ccm 5fokozatú tiptronic váltó, 1997-es autóm. A váltóban az összes mechanikus alkatrész fel lett újítva. Azonban néha a visszaváltásoknál elég nagyot üt. Most cseréltem egy másik vezérlő panelt ( bontottat), kicsit jobb de nem tökéletes. Egy barátom javasolta, hogy feltétlen kerestessem meg a hiba okát, mert ezek az ütések, tönkreteszik a mechanikus alkatrészeket és a végén csúszni is fog.

Egy audikkal foglalkozó szervizben azt mondták, hogy a vezérlő egységben vannak kis teflonos dugattyúk és ezek szorulnak, ezért hirtelen küldi rá az olajnyomást a visszaváltásnál. De sehol nem találtam erre a komplett egységre új árat, a bontott meg nyilván nem új autóból van.

Van esetleg valami ötlete/tanácsa, mert nagyon el vagyok keseredve, több mint 400.000-be van már. :-(

Köszönöm: Péter!

Passat 1,9 PDTDI

(Szeles Zoltán, 2014.07.10 21:36)

Tisztelt Sándor!
Vettem egy VW Passat 1,9PDTDI-t egy jelenség mutatkozik rajta az automataváltón, amikor üzemhőmérsékleten van akkor amikor vált 2-ből 3-ba vagy 3-ból 4-be és csak akkor ha alacsony fordulatszámon fut 1600- 1700 rpm akkor mintha rángatna ha nyomom a gázt akkor nem amikor csak nagyon finoman nyomom a gázt, ha kicsit jobban gyorsulok akkor berángat, ha nagyobb fordulaton kapcsol akkor nem csinálja, pont azért rossz mert amikor 2-ből 3-ba akkor 55km/h körül van pont városi sebesség de ha visszaváltom 2-be akkor semmi gond nincs meg ez a jelenség, a fordulat nem magas akkor sem 2200 körül van, de azért szeretném tudni mire várhatok mi megy majd tönkre.
Válaszát előre is köszönöm. tisztelettel Zoltán!

bmw 318i e36

(Kata, 2014.07.10 18:33)

Helló!

Segítséget szeretnék kérni, a BMW 318i e36 tipusú szgk-hoz, ami automata váltóval szerelt. hol lehet benne ellenőrizni az olajszintet, mennyibe kerül az olaj hozzá, illetve, hogy az autó lassítás után gázt adok, ránt egyet, ennek mi lehet az oka, a többi fokozatot rendesen váltja, és kb mennyi a javítási költsége, ha az olajcsere ezt nem oldja meg.

Köszönettel,
Kata

1131. Bp. Dolmány utca 35

(Buki János, 2014.07.10 17:52)

Renault Megane 1.6 previlege kombi. 130e km, 10 év. D és R állásokban hangos ciripelés hallatszik a motortérből.Olyan, mint amikor két nagyfeszültségű vezetéket érintgetnénk össze. N és P állásban megszűnik.
Vajon mi lehet az oka?

peter.kiss03@gmail.com

(peter.kiss03@gmail.com, 2014.07.06 16:34)

Üdv. 1,4-es Opel astra automata váltós autót vásároltam. A gondom az, hogy az autót D-be hagyva ledöglesztettem és kivettem a kulcsot, majd ezután az váltót P fokozatba tettem. Az autó leblokkolt, nem tudom elfordítani a kulcsot. Köszönöm a segítséget!

T4 automata váltó

(Lackó fickó, 2014.07.05 08:45)

Üdv. 2,5 tdi T4 automata váltója nem kedveli a 3. 4. fokozatokat. 3. néha még megy neki de a 4. nem. hegymenetnél jelentkezett a probléma. Szívesen várok minden ötletet, javaslatot, segítséget. Jól működő használt is érdekel. hm2000@freemail.hu +36703162496 köszönöm

3608 Farkaslyuk Gyöngyvirág út 5

(Harkály Csaba, 2014.06.27 16:09)

Bmw 525tds-em van Elöre menetben tökéletesen működik, vált rendesen , hátramenetben nem indul el csak bőg. Mi lehet a probléma ?

Várom válaszod, Köszi

3561 Felsozsolca Arany j. u.2/1

(Tamas, 2014.06.27 11:59)

Mitsubishi Lancer automata gk.-k van. Adaddig amig a motor el nem eri az uzemi hofokot valto enyhe sivito hangot ad, utana csendes.

Lehet valmi problema?

Varom valaszt, Koszi!

dzsezo@azet.sk

(Krisztián, 2014.06.27 11:03)

Jo napot kívánok!

Audi A4 B7 (2006) 2.0 TDI multitronic (163000km) - váltóval kapcsolatos kérdésem lenne. Egy napja volt olajcsere a váltóban, a szerelo azt vette észre hogy P-bol R-be való váltásnál vagy mikor kiveszem R-bol, kicsit ránt az autó. Olajcserénél a leengedett olajban apró szemcséket talált, mintha valami alkatrész kopásából eredne. Máskulomben a sebesség váltásnál nincs gond, nem érezni semmit, manuális váltásnál sem... Szeretném tudni hogy mi okozhatja ezt az apró rántást. Válaszát elore is koszonom

Tisztelettel

J. Krisztián

Budapest

(Gábor, 2014.04.03 13:47)

Üdvözlöm!

Többször kerestem telefonon, mivel nem értem el, itt tenném fel a kérdésemet.
Alfa 159 1.9 jtdM típus, 113.000 km. Az autó kb. 3 évet állt. Az újra forgalomba helyezés óta 4000 km-t ment. 2000 km-t tökéletesen hibamentes volt a váltó. Utána egyik napról a másikra a következő hibákat kezdte el csinálni, hozzáteszem a hibák nem folyamatosak, hanem mindegyik csak néha jelentkezik:
- néha gyorsítás után nem vált el szépen, hanem felpörög és hirtelen ütve vált
- néha nehéz P-ből kivenni a váltót, néha tökéletes
- állóról indulásnál és állórafékezésnél néha elég kulturálatlan (hirtelen megindul, hirtelen fékez)
Nem tudok semmilyen törvényszerűséget megállapítani, hogy milyen helyzetekben jönnek elő a tünetek, de nem állandóak.
Van-e ötlete mi lehet a gond, vagy ha szükségesnek találja, mikor tudná megnézni?
Üdv,
Gábor

-

angellimartinelli@freemail.hu

(angellimartinelli, 2014.04.03 10:42)

Tisztelt Sándor!

A Toyota Avensis Verso(egyterű) 2.0VVT-i benzines motornak van egy négyfokozatú automata váltója.Kormányoszlop mellett van fent a váltó.Japán összeszerelés.2005-ös évjárat.Főleg városi használatra kellene.Ez milyen fajta ? Megmerjem e venni a kocsit 140.000 km-rel?Felhívhatom e önt akkor, ha átvizsgáltatom szervízben és problémát jelezne a számítógép?
Köszönöm válaszát.

Budapest

(József, 2014.04.02 21:07)

Tisztelt Sándor!
BMW530 automata váltójából álló helyzetben a garázsban minden előzetes csepegés vagy könnyezés nélkül kifojt az olaj.Látszólag semmi sem sérült.A műanyag dekni körben olajos,nem lazák a csavaros semmi nem utal arra,hogy miért tudott egyszerűen teljesen kiömleni.A váltódekni csere után kb egy hónap múlva ez még egyszer megismétlődött.Mi lehet a probléma?

Budapest

(Alf, 2014.04.02 19:43)

Sziasztok!

Új vagyok, remélem tud valaki segíteni a problémámon, vagy találkozott, hallott hasonló esetről.

2006-os 19CDTi - 120LE - 6 sebességes automata váltó, csak 60.000 km van benne, igaz ebből 50.000 város!

A problémám:
Eddig simán ment, rendesen kapcsolgatott a fokozatok között, semmi rángatás, semmi lomhaság. Aztán történt valami.
Most mintha "gondolkodóba" esne a váltó, hogy váltson-e. 1800-2000 fordulatszám között elkezd ingadozni a fordulatszám és emiatt hintázni kezd az autó amíg a fokozatok közötti váltás megtörténik. Ha finoman nyomom neki néha nem is lehet észrevenni, ha tolom neki, akkor ezt a fordulatszámot a váltások során nem érintem, így nem jelentkezik a probléma. Felmerült, hogy nem is a váltóval van a baj, de akkor mivel?

EGR tök új, DPF már nincs benne :-), ezeket, mint hibalehetőség kizártam.

B vectra af 20

(B.János, 2014.04.02 15:00)

Tisztelt Uram!
Segítségét szeretném kérni:B vectrám (benzin, 2000 ccm, Af 20 váltó)hibakódjának kiolvasása után a szerelő szerint az automata váltó 5. szelep hibáját írta ki a gép. Nem tudott segíteni, hogy mit jelent ez.
Azt szeretném megtudni, mit takar az 5. szelep hibája? Kapcsolatban lehet-e azzal, hogy a sebességek között ránt a váltó, a hátsó fokozatot 1-2 másodperces "gondolkodás" után kapcsolja csak.
Segítene-e a gondon az olaj és szűrő cseréje vagy esetleg komolyabb baja van.
Mennyibe kerülne a probléma orvosolása Önöknél (olaj+szűrő csere és/vagy hibaüzenet okának megszüntetése)?
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelettel: Bilcsik János

Budapest

(Zoli, 2014.04.02 08:07)

Üdvözlöm! Van egy Audi A3 1.6 automata váltós autóm (1997). Szeretném kérdezni hogy egy váltó állapot felmérés mennyi időt venne igénybe és milyen összegbe kerülne? Köszönettel

Xc90 váltó melegen ránt

(Zsolt Volvo XC90, 2014.04.01 16:33)

Üdvözlöm 2005-ös 6 sebességes automata váltó 2-ből 3-ba és 3-ból 4-be ránt. Először télen egy emelkedőn produkálta, ahol nagyon lassan mentem fel. Ez elmúlt és most hónapokkal később egy dugó után haladva kezdte újra produkálni. Leállítottam, várakozás, ismét rendesen működik. Mi lehet a baj? A hűtés nem megfelelő, vagy szeleptömb? Mennyibe kerülen a javítása?

Mazda 6 2.3 nehezen kapcsolhato

(Robert, 2014.04.01 16:15)

Tiszteletem,

Hasznalt automat meg karacsony elott vettem, allitolagos 132 ekm-rel (2006, 2.3).
Nagyon szep auto, egy ideig azonban eladhatatlan, mivel a csaladban mindenki ragaszkodik hozza:)
Van mellette masik auto is, sokat all garazsban, nehany hosszabb uton hasznaltuk eddig.
A problema a kovetkezo (elso automata auto):
P-bol nehezkesen megy R-be, a tobbi fokozatnal mar finomabb a valtasi erzet.
A valtoolaj a szerelo szerint jo (zold).
Hosszabb utak elott allunk eppen. Elindulhatunk vele vagy ez normalis jelenseg?
Elso komolyabb autom, kornyekbeli szerelokban nem bizom elegge...

Koszonom valaszat elore is!

P0700

(K.Attila, 2014.03.31 20:12)

Jó estét !
Chevrolet Lacetti 1.6 16V Automata , Check engine : P0700 hibát tárol folyamatosan !
Mik a lehetőségek és milyen költségekkel jár?
Az autó tökéletesen vált , és hibátlanul működik!
Köszönettel: K.Attila

Nyh.

(Gio, 2014.03.31 19:45)

Tisztelt Sándor!

Saab 9-5 2.3t aero 2001-es!P-ből R-be néha nagyot üt a váltó,N-ből D-be és fordítva ne igazán érezni a sebességbe váltást ,talán egy kicsit!Most volt egyébként olajcserén kb 250-300km telhetett el azóta!Az viszont tény , hogy nem lett átmosva a váltószerkezet csere közben csak leengedés nagyon minimális kb 0,5literrel átöntés , viszont a napokban szeretnék egy másik olajcserét , mégpedig egy olyan gondolatmenetet követvén , hogy ezalatt a városban járkálós kocsikázás alatt az új olaj esetlegesen összegyűjtötte a maradék fémreszeléket , koszt , ezáltal hátha megoldódik a problémám!
A kérdésem lényegében az , h az alábbi gondolatmenetem nem hozhat megoldást , ha nem akkor mire számítsak mi lehet a baja?
Köszönöm szépen előre is!


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »