Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Velence

(unios autójavító, 2012.07.11 21:22)



Tisztelt Gábor!

A GM 4l30E / AR 25-35/ hajtómű esetében még nem fordult elő / az utóbbi 15 évben :) ., hogy szoftverfrissítésre lett volna szükség. Ez egy letisztult régi technika / .. mi váltósok úgy fogalmazzuk ezt meg : egyszerű mint a raklap:) - és ez egyben a megbízhatóságot és a hosszú futásteljesítményt is jelenti. A kúszása a járműnek akkor szűnik meg , amikor a kúszónyomaték és az emelkedési- gördülési ellenállás kiegyenlíti egymást, ez természetes jelenség.

Üdvözlettel :Sándor.

Budapest

(Tímea, 2012.07.11 20:20)

Kedves Sándor!

Köszönöm gyors válaszát, de nem értem:(( ez mit jelent: 4 fokozatú automata hajtóművel van szerelve ?
Ha esetleg vmi baja lesz a váltónak drága a szerelése ill. az alkatrész hozzá?Nincs tapasztalata erről a típusú autóról?Mikór kipróbáltuk nem éreztük a váltásokat, ezért gondoltuk, hogy fokozatmentes...

Üdv, Tímea

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.07.11 21:14)



Tisztelt Tímea!

Mint említettem az előző válaszomban , még nem fordult meg műhelyünkben a típus. A jármű A4CF2-es hajtóművel van szerelve, ami minden katalógus szerint / és a gépkönyv szerint is / 4 fokozatú automata hajtómű. Alkatrészellátása a forrásunk szerint megoldott. Egy esetleges nagyjavítás ára eléri a 300,000 FT-ot.

A jármű megvásárlása előtt szívesen véleményezzük a hajtómű állapotát , amennyiben az autót elhozza a műhelyünkbe. A véleményünk a sebességváltó pillanatnyi állapotára fog vonatkozni.

Üdvözlettel: Sándor.



Budapest

(Tímea, 2012.07.11 21:07)

Kedves Sándor!

Köszönöm gyors válaszát, de nem értem:(( ez mit jelent: 4 fokozatú automata hajtóművel van szerelve ?
Ha esetleg vmi baja lesz a váltónak drága a szerelése ill. az alkatrész hozzá?Nincs tapasztalata erről a típusú autóról?Mikór kipróbáltuk nem éreztük a váltásokat, ezért gondoltuk, hogy fokozatmentes...

Üdv, Tímea

Budapest

(Timea, 2012.07.11 14:21)

Kedves Sándor!

A napokban szeretnék vásárolni egy HYUNDAI I30 i30u 1.6 DOHC Life Automata
(4fokozatú/fokozatmentes) autót 2010/6havi 39.000km van benne,érdeklődnék, hogy tudna valamit mondani a váltóról? Idáig egy Toyota Yarisom(2004-es) volt 5 fokozatú triptonic váltóval. hát mit mondjak az utóbbi 1 évben elég sokk bajom volt vele... kicsit félek megvenni nehogy itt is probléma legyen! Várom mielőbbi válaszát!
Köszönöm Tímea

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.07.11 20:13)


Tisztelt Tímea!

Az adott jármű a gépkönyve szerint 4 fokozatú automata hajtóművel van szerelve / nem fokozatmentes CVT -vel/ Nálunk még nem fordult meg ilyen hajtómű javításra. Az alkatrész katalógus szerint minden beszerezhető hozzá egy esetleges meghibásodás esetén.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Timea, 2012.07.11 19:54)

Budapest(Timea, 2012.07.11 14:21)
Kedves Sándor!

A napokban szeretnék vásárolni egy HYUNDAI I30 i30u 1.6 DOHC Life Automata
(4fokozatú/fokozatmentes) autót 2010/6havi 39.000km van benne,érdeklődnék, hogy tudna valamit mondani a váltóról? Idáig egy Toyota Yarisom(2004-es) volt 5 fokozatú triptonic váltóval. hát mit mondjak az utóbbi 1 évben elég sokk bajom volt vele... kicsit félek megvenni nehogy itt is probléma legyen! Várom mielőbbi válaszát!
Köszönöm Tímea

Skoda Superb 2005

(Péter, 2012.07.11 10:24)

Üdvözlöm,
A 2005-ös 1.9 PDTDI Superb-mben ha hátramenetben teszem az autómata váltót rángat az egész autó, illetve ha nem jut el a rángatásig, akkor gázadásra nem reagál. Pár pillanattal késöbb ugrik egyet és minden rendben halad tovább. Azt vettem észre, hogy ez a jelenség sosem jelentkezik éjjel ( amikor hidegebb az idő), illetve ha kiveszem üresbe és vissza teszem R-be, akkor is eltűnik. Ha indítás után áthúzon üresbe, majd onnan teszem R-be szintén nem tudom reprodukálni. Az előre sebességekkel semmilyen probléma sincs. Az autóban jelenleg ~134e kilométer van. Azután érdeklődnék, hogy mi okozhatja a hibát?
Üdvözlettel,
Péter

Re: Skoda Superb 2005

(unios autójavító, 2012.07.11 19:43)



Tisztelt Péter!

A ZF 5HP 19-es hajtóműnél a hátramenet részleges, vagy teljes megszűnését / típushiba/ a D-G fékház, vagy a "B kuplungház törése okozza. A képgalériában talál fotókat az említett alkatrészekről.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp

(jozsef, 2012.07.10 20:43)

Üdvözlöm.Egy audiv8 4hp24a válto mostanába olyanokat produkál 3 ba csuszik, lámpánál megáláskor kb 15 km seb visszaváltáskor üt egyet ezeket meleg üzemben csinálja és egy idö után vészüzembe kapcsol,ilyenkor aksi saru le vissza mehet tovább.olajat leengettem szörnyü feketés szinü volt.Esetleg egy hiba okát tud mondani.A váltot levetem szimering csere miatt de akkor belenéznék a belsejébe esetleg mit érdemes megnézni benne.Válaszát elöre köszönöm.

Re: Bp

(unios autójavító, 2012.07.11 19:36)



Tisztelt József!

A hajtómű szétszerelésekor az aktív elemek tömítettségét és a súrlódó tárcsák állapotát ellenőrizze. Továbbá a hidraulikus szeleptömböt javasolnám szétszedni és kitisztítani. A converter műszaki állapotát csak a "szétvágása " után lehet megállapítani. Javasolnám, hogy inkább tapasztalt szakemberrel végeztesse el a javítást.


Üdvözlettel: Sándor.

TATABÁNYA

(rezes, 2012.07.10 19:38)

Üdvözlöm. 2000-es évj Audi 6-os automata váltós gépjárművem van. A probléma leírása röviden.
2800-as fordulat után a váltó a következő magasabb fokozatra kapcsol viszont a gáz adás után nem gyorsul csak nagyon lassan.2200 -as fordulat fölé ritkán és nehezen megy fel.Az autó szerelőm azt mondja hogy a váltóba kevés az olaj a másik szervizbe azt mondják hogy adagoló probléma a harmadik helyen meg hogy dugulás van. Tanácstalan vagyok mert 300 000 és 600 000 ft között dobálóznak az árakkal és pontosan ők se tudják mi a probléma . Megkönnyítené e a dolgomat ha a váltóba olajat cserélnék vagy fel tölteném? Tudna ebbe segíteni és abban hogy hol kell az olajat cserélni? köszönettel:Rezes

Re: TATABÁNYA

(unios autójavító, 2012.07.11 19:31)



Tisztelt Uram!

A leírtak alapján motorikus probléma áll a tünetek hátterében. Amennyiben a holnapi nap folyamán felhív, akkor szívesen megadom a VW doktorunk telefonszámát / BP-en/

Üdvözlettel: Sándor.

TURA

(TÓTH-GÁL KRISZTIÁN, 2012.07.10 12:54)

TISZTELETEM SANYA. NEKEM EGY CJX 5HP19 TIPTRONIC VÁLTOM VAN ELÉGÉ SZARUL VALT 1-2-3-FOKOZATOKBAN. MENNYIBE KERÜLNE A FELUJITÁSA A LEGROSSZABB ESETBEN? ELŐRE IS KŐSZŐNŐM A VÁLASZÁT

Re: TURA

(unios autójavító, 2012.07.11 19:29)



Tisztelt Krisztián!

Az adott hajtómű nagyjavítása 300-320,000ft összegű kiadást jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

97es Passat Tdi automata Dmx váltó

(Kozma Róbert, 2012.07.10 11:23)

Üdvözlöm. Segítséget kérnék a váltóm ügyében. Tartós tempónál 2ezer és 2ezer5százas forfulat között ilyan 200 fordulat körüli ingadozások vannak a fordulatban. Néha előfordul hogy a 2t kicsit túlpörgetve váltja feljebb. A váltó nívópálcáját hol találom h megnézzem az olajszintet? Nagy probléma lehet?
Köszönöm a segítségét.

Re: 97es Passat Tdi automata Dmx váltó

(unios autójavító, 2012.07.11 19:26)

Tisztelt Róbert!

A fordulatszám ingadozást a converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-Up/ nem megfelelő zárása okozza. A második fokozat " nyúlós" kapcsolási átmenetét pedig az adott fokozat aktív elemének a meghibásodása / amire kisebb az esély , mert az AG 4-es hajtóműnek nincs olyan aktív eleme ami kizárolag a 2. fokozatban aktív/ vagy a hidraulikus vezérlésben fellépő nyomásveszteség okozza.

Az olajszintet a következőképpen tudja ellenőrizni:

-"P karállás
-Járó motor
-Max 40 fokos olajhőmérséklet.

Az olajteknő alján található imbuszcsavart távolítsa el az előző feltételek mellett. Abban az esetben , ha az olajszint megfelelő akkor határozottan ,de nem túl intenzíven kell ezen a nyíláson a folyadéknak kiáramlani.

Üdvözlettel: Sándor.

Szekszárd

(József, 2012.07.10 17:31)

Tisztelt Sándor!Nagyon köszönöm a képeket amit küldött!Most már tisztában vagyok vele milyen is lehet az autóm váltója belülről,és hogyan néz ki az olaj ha elhasználódik,elrettentő a látvány!Minden tiszteletem az önöké !!! Üdvözlettel:József

Szfvár

(peti, 2012.07.09 21:35)

Üdvözlöm
Audi a6 multitronik váltóba olajat + szürőt szeretnék cseréltetni igaz ,hogy a szürőt csak a váltó szétszerelésével lehet kb mennyibe kerülne önnél
köszönöm válaszát

Re: Szfvár

(unios autójavító, 2012.07.09 22:16)



Tisztelt Péter!

A belső szűrőt csak a hajtómű részleges szétszerelése esetén lehet kicserélni, de azt csak egy esetleges nagyjavítás alkalmával szükséges cserélni. A CVT hajtóműveknél a természetes kopásból származó finom fémszemcséket a hajtóműben elhelyezett viszonylag nagyméretű mágnesek gyűjtik össze. A szervizelés alkalmával a hűtővezetékben elhelyezett külső szűrő cseréje sokkal fontosabb , mert a szűrő eltömődése esetén a benne elhelyezett túlnyomás szelep szinte állandóan nyitva marad , ami a hidraulikus vezérlés működési rendellenességéhez vezet. A külső szűrő ára / csővel egybeépítve kapható/ Kb: 60,000ft. A CVT olaj ára 4000 ft/ Liter.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »