Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Re: 1998 évjáratú renault megane automata váltó hibája

(unios autójavító, 2012.07.13 21:17)



Tisztelt Zoltán!

A mi műhelyünk nem javítja az AD hajtóművet, de a holnapi nap folyamán kérem hívjon fel és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

Nyiregyháza

(Simon Béla, 2012.07.13 15:07)

Tisztelt Sándor. Nekem Wolsvagen Caravelle tipusu személygépkocsim van (kisbusz) automata váltóval. Nemrégen vásároltam az autót. A problémám olyan jellegü hogy reggel amikor beinditom az autót és deteszem D fokozatba nagyon erőteljesen indul el az autó. Ha R fokozatba teszem akkor ugyanez a felállás itt viszont még erőteljesebb a sebesség és néha még a motrot is képes lefojtani. szóval nagyon nehéz hideg váltónál vele közlekedni. viszont 2-3 kilométer megtétele után már tökéletesen dolgozik a váltó. Hiodeg motornál,váltónál is szépen vált föl le a váltó,csak az indulással van gond. viszont mint irtam néhány kilométer megtétele után már álló helyzetből is indul szépen. Az autót kb 1 hónapja vásároltam kereskedésből és ott is kipróbáltam stb akkor nem jelentkeztek ezek a problémák csak azóta mióta nálam van. lehet hogy lekelene cserélni az olajat? Ha igen, milyen olaj és mennyi megyen bele. Nincs rajta nyivó pálca csak 1 kis kupak amin szerintem fel kell önteni az olajat. Legyen szives irjon pár szót ,hogy ön szerint mi lehet a probléma és hogyan lehetne orvosolni. Várom válaszát . Tisztelettel Béla.

Re: Nyiregyháza

(unios autójavító, 2012.07.13 21:13)



Tisztelt Béla!

Az autója évjáratát nem említi, de a jelenség szempontjából "mindegy". A tünetet a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza / Lock-up zárás/. Nagy valószínűséggel vezérlési hiba okozza a tünetet. Az olajcsere nem fogja a tünetet megszüntetni.Javasolnék egy diagnosztikát, amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

BP 1094 MESTER 19

(HOZÓ ZOLTÁN, 2012.07.13 15:26)

Üdvözlöm.
Köszönöm tegnapi válaszát, és egyben érdklődnék hogy a volvo váltóhoz mennyibe kerül az új hidraulikus szeleptömb plusz a munkadij ha önök végzik a javitást? Ön javasolja a mielőbbi cserét, de érdekelne mennyit bir még igy és mik a további hajtómű meghibásodások? (Az autóban valós 145 000 km van ez ennyire hamar jelentkező hiba?) És még egy kérdés váltóolajcserével megelőzhető lett volna a hiba? válaszát köszönöm.

Re: BP 1094 MESTER 19

(Unios autójavító, 2012.07.13 21:08)



Tisztelt Zoltán!

A szeleptest meghibásodása konstrukciós hiba következménye. A hajtóműolaj cseréjével nem szüntethető meg a jelenség / és a sűrűbb szervizelés sem változtat a helyzeten ennél a típusnál./ A Lifetime " olajjal kapcsolatban ajánlom, hogy olvassa el az érdekességek menüpontot. A Lifetime olajat ajánlom napi egy evőkanállal annak a mérnöknek, aki ezt a jelzőt rárakasztotta.

A szeleptest cseréje + olajcsere+ munkadíj 285,000ft költséget jelent. A beavatkozás megvárható/ sőt ragaszkodunk ahhoz, hogy a tulajdonos legyen jelen a cserénél/, mivel igen nagy értékű alkatrész kerül beépítésre.

A hajtómű minden egyes téves kapcsolás alkalmával károsodik valamilyen mértékben, ezért a minél előbbi cserét javasolnám a további károsodások elkerülése érdekében.

Amennyiben erre igényt tart akkor a Július 16-17. időpont, vagy Július 23-tól tudjuk vállalni a javítást. / szerdától szabadság miatt zárva leszünk/

Üdvözlettel : Sándor.

Nyiregyháza

(Simon Béla, 2012.07.13 15:09)

UI: az autó 1998 as évjáratu 2.5 tdi(102) as motorral. ACV sotorkóddal.

4060 Balmazujváros Damjanich u. 5

(Németi József, 2012.07.12 19:43)

Opel Omega b. 2.5 td. automata váltója lükvercbe nem nagyon megy egy pici emelkedőn meg egyáltalán nem megy. Van egy müszerem azt irja ki hogy a feszültség nincs jelen a seb. váltóban .Meg e lehet javitani és milyen módon? Triptronik váltó van benne olajat szürőt is cseréltem de nem tett semmit

Re: 4060 Balmazujváros Damjanich u. 5

(unios autójavító, 2012.07.12 22:17)



Tisztelt József!

Az autója évjáratát nem említi meg, az Omegát szerelték 4 fokozatú GM 4L 30E / AR 25-35/ és 5 fokozatú GM 5L40E hajtóművel is . Ettől függetlenül a hibajelenséget nagy valószínűséggel a hátrameneti fokozat aktív elemének a meghibásodása okozza .

Üdvözlettel: Sándor.

1998 évjáratú renault megane automata váltó hibája

(Vergelius, 2012.07.12 21:37)

Üdvözlöm'

Érdeklődni szeretnék egy 1998 évj. renault megane automataváltó hibájáról. A váltó kizárólag csak hátramenetben működik.
Válaszát előre is köszönöm'

Re: 1998 évjáratú renault megane automata váltó hibája

(unios autójavító, 2012.07.12 22:11)



Tisztelt Uram!

Az AD 4-es hajtóműnél a leírt jelenséget az előremeneti tengelykapcsoló meghibásodása okozza . / kuplungház törés, vagy a vulkanizált munkadugattyú sérülése/.

Üdvözlettel: Sándor.

BP 1094 MESTER 19

(HOZÓ ZOLTÁN, 2012.07.12 15:46)

Üdvözlöm, tisztelt uram van egy 2004-es évjáratu volvo s60 2400cm3 d5 motorral és triptonic váltóval gyártott gépkocsim. a váltóhiba (ha az) az hogy 15-20 perc után főleg városi forgalomban lassitásokkor mikor a sebesség leesik kb 20 km/o ra érzek egy elég erőteljes rántást amibe szinte beletorpan az autó, ez azt hiszem az 1 es fokozatba tőrténő visszaváltáskor keletkezik. kigyorsitáskor nem ránt egy fokozat sem. És hosszabb aútópályán való közlekedéskor sem érzem sem gyorsitásokkor sem fékezésekkor a hibát. Állitólag a volvo szerint, triptronic vátonál nincs váltóolajcsere!!?? Mit javasolna? válaszát köszönöm.

Re: BP 1094 MESTER 19

(unios autójavító, 2012.07.12 22:08)



Tisztelt Zoltán!

Az AW 55-50 SN hajtóműnél a leírt tünet típushiba , amit a hidraulikus szelepotömb kopásásból adódó hidraulikus veszteségek okoznak. A tünetek egy komplett új hidraulikus szeleptömb cseréje után meg fognak szűnni. A további hajtómű meghibásodások érdekében javasolnám a minnél előbbi cseréjét a szeleptestnek.

Üdvözlettel: Sándor.

snoopy2@vipmail.hu

(Csaba, 2012.07.12 15:14)

Tisztelt Sándor!
td4 -es Freelander automata váltója 2. fokozatból 3.-ba váltáskor ijesztően nagyot ránt az aiutón!
Váltóban az olaj mennyisége rendben van. Milyen hiba okozza ezt a tünetet?

Re: snoopy2@vipmail.hu

(unios autójavító, 2012.07.12 22:05)



Tisztelt Csaba!

A jatco JF 506E hajtóműnél az Ön által említett tüneteket a legtöbb estben vezérlési probléma okozza . Ilyen esetben egy szeleptömb tisztítás és egy komplett mágnesszelepsor csere szokta a tüneteket orvosolni. Mindenekelőtt azért egy diagnosztikát javasolnbék.

Üdvözlettel: Sándor.

győr

(sándor, 2012.07.12 11:29)

tisztelt Sándor
a4 multitronic audim van váltó olajat szeretnék cserélni a váltón 2db leeresztő csavar található az egyik 8-as imbusz a másik spec torsz a kérdésem az lenne a torsz a leeresztő a másik pedig a feltöltő a difi részébe kell e külön olaj vagy ugyanaz keni mint a váltót köszönöm válaszát további sikeres munkát

Re: győr

(unios autójavító, 2012.07.12 22:01)



Tisztelt Sándor!

A menetirány szerint hátul elhelyezkedő torx csavar a leeresztésre szolgál, a 8 mm-es imbusz csavar pedig a szintellenőrzésre.

Szintellenőrzés:

-P karállásban
- járó motornál
-max 40 fokos üzemi hőmérsékleten.

Az olajszint akkor megfelelő, ha az előzőekben leírt feltételek mellett a szintellenőrző csavar eltávolítása mellett határozottan , de nem túl intenzíven áramlik ki a folyadék. Az ATF betőltése szintén a szintellenőrző csavar helyén történik. Az olajcsere alkalmával kb 4,5 Liter CVT folyadékot tud lecserélni. A differenciálmű munkafolyadéka SAE 75W-90 specifikáció. / 1,3 LITER/

Üdvözlettel: Sándor.

BMW E39 530da

(Péter, 2012.07.11 22:44)

Kedves Sándor!
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2000-es évjáratú E39 30d GM autómata váltónak mennyi lenne Önöknél a váltóolaj cseréje szűrővel.
Előre is köszönöm

Re: BMW E39 530da

(unios autójavító, 2012.07.12 07:50)



Tisztelt Péter!

A szervizelés költsége / olaj+szűrő+M.díj/ 25.000ft. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte telefonon egyeztessünk időpontot.

Üdvözlettel: Sándor-

TURA

(TÓTH-GÁL KRISZTIÁN, 2012.07.12 07:50)

KÖSZÖNÖM A VÁLASZOD. HA ESEDÉKES LESZ MAJD HIVLAK.

Velence

(Baktai Gábor, 2012.07.11 21:14)

Kedves Sándor!
Opel omega b 1995 2.5 V6.
Az automata váltóba egy szelepet és olajat cseréltek. Érdeklődnék, hogy tanácsolja e hogy egy szoftver frissítést végeztessek el. A váltó szerintem jól működik, talán R fokozatba kevésbé kúszik, és talán D nagyobb emelkedön nem kúszik csak tartja az autót, vissza nem gurul egyébként én nem érzek különbséget a szelep csere elötti és a jelenlegi állapotban.
Üdvözlettel: Baktai Gábor


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »