Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Mercedes

(unios autójavító, 2012.07.18 21:46)



Tisztelt Zoltán!

A 722.4-es váltó a Mercedes "kisebb" 4 fokozatú hajtóműve. Amennyiben a harangház és a hátsó kihajtás megegyezik akkor véleményem szerint beépíthető az autójába . Mindkét váltó belső áttétele megegyező. A hajtóművet bármelyik gyártó DEXRON III -as teljesítményű ATF folyadékával beüzemelheti.

Üdvözlettel: Sándor.

Accord

(Fűri László, 2012.07.17 20:41)

Tisztelt Uram!
Autó vásárlás előtt állunk, és szóba jött egy 2001-es kiadású Honda Accord 2.0 benzines automata váltóval, amiben elméletileg 230.000 Km van. Érdeklődni szeretnék, hogy a fenti típus váltója meddig bírja- lehet-e valami típushibája, érdemes-e megvásárolni- persze tudom, hogy látni kellene- csak ha tudom, hogy nem egy bevált darab, akkor nem is érdekel a jármű.
Válaszát köszönöm!

Re: Accord

(unios autójavító, 2012.07.18 21:32)



Tisztelt László!

A Honda hajtóművek igen megbízhatóak, és egy esetleges nagyjavítás ára is 300,000ft alatti áron szokott megvalósulni / 250-270,000ft/. Egy több mint tíz éves jármű esetében ez bármikor előfordulhat , ezt mindenképpen mérlegelje a jármű megvásárlása előtt.

Üdvözlettel: Sándor.

Kalocsa

(H. Zsolt, 2012.07.16 23:44)

Tisztelt Sándor!
omega 2.5 td-m van automata váltóval (GM4l30E). Olajat cseréltettem, majd az autó indítása után csörgő hangja lett a motornak, és füstölt. Diagnosztika szerint elment az előtöltése az adagolónak. Lehet köze az autómata váltóhoz? A motorhoz nem nyúltak hozzá, és azóta használhatatlan a kocsi, szerelők nem találják a hibát a motorban.

Üdvözlettel: Zsolt

Re: Kalocsa

(unios autójavító, 2012.07.18 21:28)



Tisztelt Zsolt!


Véleményem szerint a vezérműlánc ugrott át, sajnos már fordult elő ilyen eset a praxisunkban és pont Omegával.

üdvözlettel: Sándor.

BM megye

(99a6, 2012.07.16 23:10)

Üdvözletem! Van egy 99évj.a6 2.5tdi tiptronicom hidegen nem akar felváltani valamint olyan süvitö fütyülö hangot ad magasabb fordulaton. Üzem meleg állapotban valamennyire csökkennek ezek a jelenségek. Egy tökéletes váltónál lehet érzékelni hogy ha D vagy R-be rakom? Mert az enyémnél enyhe lökést érezni.Mi lehet nagy vonalakban a hiba? Előre is köszönöm válaszát.

Re: BM megye

(unios autójavító, 2012.07.18 21:25)



Tisztelt Uram!

Első lépésben javasolnám , hogy ellenőrizze a hajtóműben az olajszintet, mert hideg állapotban az olajszint akár több centiméterrel is alacsonyabb mint üzem melegen. A hangjelenséget okozhatja a szivattyú , abban az esetben amikor az olajszint olyan alacsony, hogy a szűrő nem tud folyamatosan folyadékot szívni.

üdvözlettel: Sándor.

BP

(vectra c, 2012.07.16 22:16)

Tiszteletem!

2002-es 2,2 Vectra C Gts AF23-as aut.váltó. a hibajelenség, lenyomott féknél néha ránt egy nagyot,vagy amikor kúsznia kéne, néha durván kapcsol össze. Nem mondhatom, hogy állandó a hiba csak nem tudom mihez kötni. Találkoztak már hasonlóval vagy nem típus betegség? Ha igen mennyi idő és mennyi pénz az orvosság hozzá?

Üdv.. Attila

Re: BP

(unios autójavító, 2012.07.18 21:17)



Tisztelt Attila!

Az AW 55-50 SN hajtóműnél az Ön által említett jelenséget a hidraulikus szeleptömb hibája okozza . /típushiba/Az Opel elektronikus vezérlésébe a neutral kontroll be van programozva / álló járműnél , járó motornál , benyomott fékpedál esetén a hajtómű üresbe kapcsol/ . Ennek a hidraulikus egységnek a hibája okozza a tüneteket. A megoldást a komplett új hidraulikus szeleptest cseréje jelenti. Ennek az ára szervizköltséggel együtt 285,000ft.

Üdvözlettel: Sándor.

tinkivinki10@gmail.com

(Gábor, 2012.07.16 22:11)

Tisztelt Sándor!
Nemrégiben vettünk egy használt Citroen C4 Coupé-t Hatsebességes EGS váltóval. (Lehet változtatni automata és félautomata között). 2007-es gyártmány 120 000 kilométerrel. A tesztevezetéskor és a megvétel után 1-2 hétig nem volt gond, de újabban többszöri próbálkozásra indul el.
Üresben pörög a motor, de A-ban vagy R-ben van. Fedélzeti számítógép sebváltó hibát jelez (Gearbox faulty) és világít a SERVICE kontrollegő. A hiba véletlenszerűen fordul elő, a pirosnál, stop táblánál, sajnos egyre gyakrabban. Ön szerint mi lehet a gond, és kb mennyibe kerülhet a javítás?

Re: tinkivinki10@gmail.com

(unios autójavító, 2012.07.18 21:10)



Tisztelt Gábor!

Ami műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását, és sajnos nincs a látókörünkben aki foglalkozna Citroennel. Szerintem szakszervizben próbáljon érdeklődni, ahol már javítottak ilyen típusú hajtóművet.

Üdvözlettel: Sándor.

LONDON

(N Imre, 2012.07.16 19:23)

Koszonom az informaciokat tovabbi kerdesem az lenne peugeot 307 2002 evjaratrol van ismet szo,hogy kerhetnek-e szerelesi utmutatot a 2db szelep cserelesehez es a gorgos lemez kalibralasahoz?Gepszerelo vagyok leiras vagy video alapjan meg tudnam javitani.LONDONBA nagyon draga a szerviz!Esetleg a szelepek arat szeretnem megkerdezni.Elore is koszonom !

Re: LONDON

(unios autójavító, 2012.07.18 21:02)



Tisztelt Imre!

Felvettem Skype-ra, ha esedékes lesz hívjon.

üdvözlettel: Sándor.

1032 Teszársz Károly u. 5.

(Cseh Ákos, 2012.07.16 17:40)

Tisztelt Sándor!
Ma reggel beszéltünk a V70-esem vezérlés cseréjéről telefonon. Kérte, hogy küldjem el az alvázszámot, hogy ki tudja deríteni, hogy milyen vezérlés való hozzá. Elküldtem az alvázszámot sms-ben. Sikerült esetleg utánanézni a dolognak? Próbáltam hívni délután, de minden alkalommal azonnal üzenetrögzítőre váltott.

Köszönettel
Cseh Ákos

Re: 1032 Teszársz Károly u. 5.

(unios autójavító, 2012.07.18 20:59)



Tisztelt Ákos!

Időközben beszéltünk telefonon, és hétfőn várom a hívását.

Üdvözlettel: Sándor.

győr

(sándor, 2012.07.16 08:23)

tisztelt Sándor
köszönöm segítségét az audi multitronik ügyében sikeresen lecserélték az olajat és a csövet amiben a szűrő van a difiolajnak viszont állítólag nincs leeresztője úgy kell belőle ki szivattyúzni igaz ez köszönöm válaszát

Re: győr

(unios autójavító, 2012.07.18 20:56)


Tisztelt Sándor!

A differenciálműnek valóban nincs leeresztő csavarja.

üdvözlettel: Sándor.

attika@mailbox.hu

(Attila, 2012.07.16 19:34)

Szia!Nagyon köszönöm a válaszokat,sokat segitett!Igyekszem odafigyelni majd.

gulkalman@gmail.com

(Gulyás Kálmán, 2012.07.16 00:08)

Tisztelt Uram,
2005-ös A3 5 ajtós Sportbackem van, 6 fokozatú automata váltóval, 91 ezer km van benne. Egy idő óta (főleg bemelegedés után és városi közlekedés esetén) rángat, durván vált a fokozatok között. Volt váltóolajcsere, de a jelenség megmaradt, volt váltó tisztítás, de változatlanul tapasztalom a fent leírtakat. Mi a teendő? Javítható? vagy cserérnem kell? Kérem segítsen! Üdvözlettel: Kálmán

Re: gulkalman@gmail.com

(unios autójavító, 2012.07.16 00:18)



Tisztelt Kálmán!

A 6 fokozatú AISIN / TF 60 SN - 09 G/ hajtóműveknél az Ön által említett jelenség 150-180,000 kilométer futásteljesítmény környékén fordul elő. Aminek az oka a hidraulikus szeleptömb kopása miatt kialakuló hidraulikus nyomásveszteség. A tünetek a hajtómű üzemi hőmérsékletének az emelkedésével arányosan erősödnek. A hidraulikus szeleptest ára eléri a 300,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »