Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Budapest 1213

(Unios autójavító, 2012.07.20 22:07)




Tisztelt László!

A Ford CD4E típusú hajtómű esetében az Ön által leírt tünetet nagy valószínűséggel az L/R szabadonfutó meghibásodása okozza:

"D karállásban a CD4E hajtómű az előremeneti tengelykapcsolót és az előremeneti és az L/R szabadonfutót használja indulásnál.

"Fix 1 karállásban az előremeneti tengelykapcsolót és az előremeneti és L/R szabadonfutót használja + az L/R súrlódótárcsás féket, ami egyben tehermentesíti a szabadonfutót elindulásnál. / ebből adódóan van motorfékhatás Fix 1 karállásban.

A Fix 1 karállásban a rángatás azért nem érezhető , mert az L/R fék tehermentesíti / jelen esetben kiváltja/ a szabadonfutót.

Amennyiben a javításra igényt tart , akkor kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés céljából. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Chiptuning, igen vagy nem?

(325TDS, 2012.07.19 10:36)

Kedves Sándor,

Az lenne a kérdésem, hogy nagy rizikót válallok ha chiptuning alá vettem az autómat. A kocsi egy 96-os BMW e36 325 TDS automata, 5HP18-as váltóval szerelve. A váltó tökéletesen müködik, de egy kis erőtartalék jót tenne az autó teljesítményének.

előre is köszönöm a válaszát,

üdv
Gábor

Re: Chiptuning, igen vagy nem?

(unios autójavító, 2012.07.20 21:51)



Tisztelt Gábor!

Személy szerint én nem vagyok a chiptuning híve, úgy gondolom akinek nagyobb teljesítményű járműre van szüksége az cserélje le a járművét . / természetesen ez csak az én személyes véleményem/.
Ettől függetlenül szerintem az adott jármű "felhúzása" nem a jól bevált strapabíró 18-as hajtóműre jelent veszélyt, / hanem az esetleg több százezer kilométert futott motorra/ mivel a későbbiekben csak ennél gyengébb minőségű hajtóműveket szereltek a BMW- be.

Üdvözlettel: Sándor.

Citroen c4 grande picasso

(GI Megane, 2012.07.19 10:10)

Üdv!
Az volna a kérdésem,hogy a grande picasso c4 1.6 HDI autómata váltójába mennyi, milyen olaj kell és azt milyen időközönként ildomos cserélni?
Köszönöm!
Gábor

Re: Citroen c4 grande picasso

(unios autójavító, 2012.07.20 21:43)



Tisztelt Gábor!

Az adott járművet szerelték 4 fokozatú DPO/AL4, és 6 fokozatú AW TF 80 automata, és 6 fokozatú EGS robotizált hajtóművel is . A mi műhelyünk a robotizált hajtóművek javítását nem vállalja , ezért arról nem tudok hasznos információval szolgálni. A Citroenes fórumokon nem sok jót lehet róla olvasni.
Kérem adja meg a hiányzó információt. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp

(Máthé, 2012.07.19 00:11)

Kedves Sándor,

köszönöm. jelentkezni fogok, hogy a részleteket megbeszéljük.

Üdv

Máthé

Budapest

(Máthé, 2012.07.18 23:33)

Tisztelt Sándor!

a javítás mennyibe kerül?
ezzel a hibával meddig lehet eljárni?

Üdv

Máthé

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.07.19 00:00)


Tisztelt Máthé!


Minden egyes téves kapcsolás "nyomot " hagy a hajtómű aktív elemeiben/ tengelykapcsolók, fékek/. Ezért javasolt a szeleptest cseréje minél rövidebb időn belül a további hajtómű károsodások elkerülése érdekében. A szeleptömb cseréje+ olajcsere+M.díj 300.000 Forint költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Máthé, 2012.07.18 23:16)

Tisztelt Uram,

egy 2006/8 kiadású SAAB 1,9 TDI 150LE gépjárművel rendelkezem mely 6 fokozatu tiptronic váltóval van szerelve. a km óra szerint 135.000 km-t futott. a szervíz könyv szerint az olaj 60.000 km-nél cserélve volt.
egy hónapja a váltó nem állandó jelleggel de a megszokottól eltérően működik. a 2 és 3 fokozat között nem a megszokott fordulatszámon vált az automatika, a motor felpörög 3000-3500-as fordulatszámra majd egy erőteljes rántás következik. ha kézi vezérlésbe kapcsolok ott nem fordul elő.
kérdésem, hogy az elektromágneses szelep cseréjével ez megoldható vagy az egész szeleptömböt cserélni kell?

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.07.18 23:22)



Tisztelt Máthé!

Az AW TF 80 SC hajtómű esetében az Ön által leírt jelenség típushiba, amit valóban a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okoznak Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptömb beépítése fogja a tüneteket megszüntetni. A jelenség a hajtómű üzemi hőmérsékletének az emelkedésével arányosan fokozódik. Ezen a héten szabadság miatt zárva vagyunk, amennyiben a javításra igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon.

Üdvözlettel: Sándor.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Máthé, 2012.07.18 23:19)

Elnézést, a jármű SAAB 9,3-as 1,9 TDI 150 LE.

Mercedes

(Zoltán, 2012.07.18 22:50)

Tudna-e nekem egy olyan illetékest ajánlani aki erre konkrét választ adna mivel a rossz váltó az autóban van és csak autómentővel szállítható. Az autó bontó vállalná a beszerelést de nem tud konkrét válasszal szolgálni arra hogy megfelelő lenne-e és csak ilyen módon vállnak garanciát . Én le hozatom akkor nem veszik vissza viszont feleslegesen sem szeretnék le menni

Re: Mercedes

(unios autójavító, 2012.07.18 23:04)



Tisztelt Zoltán!

Mivel az Ön autójában a hajtómű üzemképtelen ezért azt mindenképpen ki kell szerelni. Ezért szerintem az Ön kiszerelt hajtóművét kellene összehasonlítani a bontott hajtóművel. A belső áttételezés megegyező . Azzal a bontóssal aki legalább egy beépítési garanciát nem vállal / pl 72 óra / szerintem nem érdemes foglalkozni.

Azt , hogy a két cikkszámú váltó biztosan kompatibilis-e egymással , csak márkaszerviz tudja pontosan megmondani.

Üdvözlettel : Sándor.

Mercedes

(Zoltán, 2012.07.18 22:36)

Tisztelt Sándor!

Köszönöm előző levelemre válaszát .
Ismét lenne 1 kérdésem , képet kaptam a C200 automata váltóról ha hátsó váltó tartó bak-ja nem egyezik meg a e200-val akkor van rá lehetőség hogy átszerelésre kerüljön a tartó bak .

Re: Mercedes

(unios autójavító, 2012.07.18 22:43)



Tisztelt Zoltán!

A kereszttartó szerintem átszerelhető, de a megvásárlás előtt mindenképpen javaslom, hogy hasonlítsák össze az Ön hajtóművét a "donor" sebességváltóval. / harang, kihajtás.../

Üdvözlettel: Sándor.

BM megye

(99a6, 2012.07.18 22:03)

Köszönöm a válaszát! Még annyit elárulna hogyan tudom ellenőrizni az olaj szintet és milyen olaj való bele? Köszönöm előre is.

Re: BM megye

(unios autójavító, 2012.07.18 22:38)



Tisztelt Uram!

Az olajszintet a következőképpen tudja ellenőrizni:

-"P karállásban
-járó motornál
- max 40 fokos ATF hőmérséklet

Az előzőekben felsorolt feltételek mellett , az olajteknő alján található 17mm-es imbusz csavart távolítsa el, amennyiben az olajszint megfelelő akkor ezen a nyíláson határozottan, de nem túl intenzíven kell a folyadéknak kiáramlani. A folyadék betöltése szintén ezen a nyíláson keresztül történik.

Üdvözlettel: Sándor.

Eger

(Sz Robert, 2012.07.18 16:02)

Tisztelt Sándor!
Szeretném megköszönni az eddigi segítséget. Lenne még egy kérdesem a merci vitoval kapcsolatban ,az eggyik barátomnak van egy működőképes bontott váltója a tipus 4hp 20 megeggyezik de a tipus szám fölötti eltér egymástol az én váltom 000049 a másik 000025 .A tipusszam alatti 638 270 1100 a másik 638 270 1200 miben tér el a kettő egymástól beépíthető e az én automba ?Válaszodat előre is köszönöm.

Re: Eger

(unios autójavító, 2012.07.18 22:28)


Tisztelt Róbert!

A kért cikkszámok beazonosítása érdekében kérem hívja fel a következő telefonszámon Czakó Zoltánt, 061 999 6534.

üdvözlettel: Sándor.

Mercedes

(Zoltán, 2012.07.18 12:09)

Tisztelt Sándor!
Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy egy Mercedes w124 e200 1993 évjáratú (722.431) automata váltó típusú autóhoz , meg felelő lenne-e egy Mercedes C200 1995 évjáratú (722.422) típusú automata váltó ?
Ha lehetőség van a cserére akkor milyen váltó olajat ajánlana ehhez a váltó típushoz ?
Valójában (722.422) automata váltó típus egy Mercedes C200 ?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »