Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Sopron

(Feri, 2012.07.22 17:49)

Va negy T4 es automataváltó 2500cm3 TD..Az a problémám hogy feltaktam egy új váltót és feltöltöttem olajjal..be szerettem volna indítani de a bowdenen úgy érezem hogy nem tudom tolni P fokozatba belülről a sebváltókart...olyan mintha nem megfelelő pozicióba lenne a megfeszítve bowden...tudsz valami megoldást nekem mondani mert nincs adatom hozzá
Sándor Ferenc: és nem tudom hogy hol az állító csavar...vagy milyen fokozatba kell rakni kézzel hogy a váltón lévő 4 szög kulcsnyilású kapcsoló mely fokozatba kell hogy álljon hogy rá lehessen rakni a bowden végét ...

Re: Sopron

(unios autójavító, 2012.07.22 20:32)



Tisztelt Ferenc!

A négyszög alakú tengelyvéget forgassa 'P pozícióba , erről úgy tud meggyőződni , hogy a gépkocsi megmozdítása után beáll parkzárba / nem mozdítható sem előre sem hátra/. Ezek után az utastérben az előválasztó kart is állítsa "P karállásba. A vezérlőhuzal hossza akkor van jól beállítva, ha az előzőekben említett feltételek mellett könnyen fel tudja helyezni. A bowden hosszát vagy az utastérben , vagy a motortérben tudja állítani? Megmondom őszintén én sem emlékszem rá hol lehet a vezérlőhuzal hosszát állítani, de egy váltócsere miatt azt nem is igazán kellene megváltoztatni.

Üdvözlettel: Sándor.

R. probléma

(Róka Balázs, 2012.07.22 17:36)

Üdv.van 1 merci w124-es autóm 2.5 TD motorral 91-es évjárat.előremenetben tökéletesen működik a váltó viszont hátramenetben ha van egy kis emelkedő akkor csak forog a motor és az autó áll egyhelyben.lecseréltük a váltóban az olajat és ugyanez a probléma. 334ezer van benne.mi ilyenkor a teendő?mit tanácsol?válaszát várom.köszönöm!

Re: R. probléma

(unios autójavító, 2012.07.22 20:24)



Tisztelt Balázs!

A Mercedes 722.3/4-es hajtóműveknél az Ön által leírt jelenség típushiba. A hátramenet részleges vagy teljes megszűnését a hátrameneti fékdugattyú repedése okozza / és ennek következtében a hátrameneti fék aktív elemeinek a sérülése/. A hátramenet javítása 150,000 forint költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

2899 Naszály Alkomány utca 19

(Nyemcsok Zoltán, 2012.07.22 13:15)

Szia.van nekem egy 96-os AUDI 100-as 2.5 tdi atomata váltós autóm.322 000 km-ter van benne.problémák vannak vele.inditáskor az autó sokszor nem indul mert váltó nem kuld jelet a motornak./szerelö mondta/menet közben az autó berángat mint a manuális váltós autó mikor rossz sebességben van.de nem mindig csinálja.az autó erötlen.olyan mint ha valami nem adná átt a nyomtékot.a motor pörög mégsem megy,beinditás után p böl beteszed sebességbe üt a váltó.az autó max sebessége 140 km.és ezt is nagyon nehezen éri el.játszani kell a gázpedálal hogy fel ill le váltson.p ill n állásban a motor széppen pörög viszont sebességben utemtelené válik.nem rég volt olaj ill szürő cserélve a váltóban.kérdezem váltócsere?mennyibe kerül?mennyi idö?megtudjátok csinálni?légyszives ha van megoldás szólj mert már nagyon sok pénzembe van az autó javitatása de csak mindenki kaparta a fejét hogy mi baja van.elöre is köszönöm.elérhetösségem:skayp nyemcsokzoltan78. tel: 36702048963. emil:nyemcsok78@gmil.com

Re: 2899 Naszály Alkomány utca 19

(unios autójavító, 2012.07.22 20:20)



Tisztelt Zoltán!

A leírtak alapján a hajtómű megérett egy nagyjavításra. A ZF 4HP 18-as hajtómű esetében ennek az ára kb 350,000ft költséget jelent. A jármű évjáratából adódóan ez az összeg kicsit irreális , ezért egy bontott hajtómű beépítése gazdaságosabb megoldást jelenthet. Természetesen , ha igényt tart rá mi szívesen felújítjuk a hajtóművet.

Üdvözlettel: Sándor.

Miskoc

(Nagy Attila, 2012.07.22 10:38)

Tisztelt Sándor!
Az lenne a kérdésem hogy , auot szeretnék vásárolni, és nem tudom hogy a kettö közül melyik a gazdaságosabb,ebben kérném az Ön segitségét. Az egyik Volkswagen Passat 2005.3. havi , manuális váltóval 1.9. PDTDI , a másik Volkswagen Passat 2006. 7.havi szekvenciális váltóval. 2000. PDTDI igazából én ettöl a szekvenciális váltótól tartok. Válaszát elöre is köszönöm.

Re: Miskoc

(unios autójavító, 2012.07.22 20:16)



Tisztelt Attila!


A gazdaságosabb üzemeltetést mindenképpen a manuális váltóval szerelt típus jelenti, mind az üzemanyag fogyasztás , mind az esetleges javítás szempontjából.

Üdvözlettel: Sándor.

G68 hibakód

(Ford Galaxy, 2012.07.21 21:17)

Tisztelt Sándor!

Köszönöm szépen a segítségét!

Miskolc, Adler Károly u.18

(Bányai Zoltán, 2012.07.21 11:26)

2002-ben gyártott Passat 1,9 TDI PD 5 fokozatú tiptronik váltója hátramenetben, különösen parton felfelé nem viszi át a nyomatékot. A motor felpörög, a kocsi nem mozdul. Előremenetben nem tapasztalok hibát.
A kocsi igazolhatóan 190 ezret futott. Lecseréltettem a váltó olajat, illetve szűrőt, de semmit nem javult.
Mit tanácsolnak ?

Re: Miskolc, Adler Károly u.18

(unios autójavító, 2012.07.21 19:19)


Tisztelt Zoltán!

Időközben egyeztettünk telefonon.

Üdvözlettel: Sándor.

G68 hibakód

(Ford Galaxy, 2012.07.21 10:33)

Tisztelt Sándor!
Újra voltunk diagnosztikán az autóval('96-os 2.8 V6-os Ford Galaxy) és a G68 hibakódot olvasta ki a számítógép.Az volna a kérdésem hogy a meghibásodott érzékelőnek mennyibe kerülne a cseréje?
Illetve tudna e abban segíteni hogy merre keressem az autóban a váltó vezérlőegységének a dobozát?
előre is köszönöm a segítségét!

Re: G68 hibakód

(unios autójavító, 2012.07.21 19:16)


Tisztelt Uram!

A G68 / VW 00281DTC/ a VSS szenzor és annak az áramkörére utaló hibakód. / kimenő fordulatszám jeladó /. A sebességváltó vezérlőegysége az akkumulátor mellett található . A jeladó pedig a sebességváltó menetirány szerinti bal oldalán , felül , a váltótartó bak alatt. Az itt küldött link megnyitása után megtekintheti a jeladó pontos helyét.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=248847

Üdvözlettel : Sándor.

Citroen c5 3.0 v6 2005 AM6 AISIN váltó

(Márton, 2012.07.21 07:47)

Tisztelt Sándor!

A címben szereplő automata váltóval szerelt autómnál (240.000 Km) váltáskor rángatás érezhető, valamint fordulatszám-függő erős "csapágy hang" tapasztalható, viszont a hang nem sebesség-függő. Kérdésem, hogy mennyire javítható ezen típusú váltó ? Érdemes a váltó végleges meghibásodása előtt foglalkozni vele?

Üdvözlettel:
Márton

Re: Citroen c5 3.0 v6 2005 AM6 AISIN váltó

(unios autójavító, 2012.07.21 19:11)



Tisztelt Márton!

Az AW TF 80-SC hajtómű esetében a kapcsolási átmeneteknél érezhető rendellenességeket , a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okozzák. A tünetek az üzemi hőmérséklet emelkedésével arányosan gyakrabban jelentkeznek. Ilyen esetben egy komplett új szeleptömb beépítése szünteti meg a tüneteket. Mivel az Ön járműve esetében egy hangjelenség is kíséri a tünetet , ezért javasolnám, hogy látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

zozo

(Zoli A6 multitronic, 2012.07.20 21:01)

Üdvözlöm!

Van egy olyan problémám az autom automata váltójával, ami egy 2002-es Audi A6 avant 2,5 Tdi multitronic (6 sebességes) Hogy induláskor, lenyomom a gázpedált és olyan mintha akadna, valamint fura hangot hallat egy pillanatra. Aztán nagyon ritkán, amikor elindulok hírtelen, vagy egy kereszteződésnél megállok, amikor elindulok olyan mintha félre kapcsolná a sebességet, nem vált fel, be ránt aztán újra p-be rakom majd D-be és olyan mintha mi sem történt vna, teljesen jól gond nélkül fel kapcsol és megy normálisan. Lassításoknál pedig azt vettem észre, h enyhén rángat amikor rá lépek a fékre. Nem tudom mi lehet a probléma, de kezd aggasztóvá válni, kérem h tudnak vmi tanácssal szolgálni és némi javítási költség keretet mondani, az jó lenne! Köszönöm SOS...

Re: zozo

(unios autójavító, 2012.07.20 22:16)



Tisztelt Zoltán!

A mi műhelyünk nem vállalja a CVT hajtóművek javítását, de ha felhív telefonon akkor szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát. A multi hajtómű esetben a javítási költség a pár ezer forintos műszeres " illesztéstől" , vagy a külső szűrő cserével egybekötött olajcserétől / közel 100,000ft/ akár a 5,-6, - 700,000 forintos nagyjavításig terjedhet.

Üdvözlettel: Sándor.

Tata

(Vókó Balázs, 2012.07.20 18:55)

Kedves Sándor!
Váltó javítása ügyében beszéltünk már többször is telefonon. Jövő héten javítaná az autóm 07.23-tól , de lenne egy problémám. Nem beszéltünk meg címet, és sajnos hétfőn nem tudom vinni az autót csak holnap (mert nem kaptam szabadnapot hétfőre, külföldön dolgozom). Megoldást szeretnék keresni az autó átadására, ezért fontos lenne a pontos címet tudnom. Ma többször is kerestem telefonon. 70/527...
S.O.S. Segítségét előre is köszönöm! Vókó Balázs

Re: Tata

(unios autójavító, 2012.07.20 22:10)



Tisztelt Balázs!

Időközben megbeszéltük az időpontot telefonon.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest 1213

(Gy.László budapest, 2012.07.19 15:18)

KEDVES SÁNDOR,

EGY 1996-OS ÉVJÁRATÚ FORD MONDEO 2.5 V6 TÍPUSÚ (CD4E VÁLTÓVAL) AUTÓM VAN IMMÁRON 12 ÉVE GYŰRJÜK EGYMÁST.
AZ UTÓBBI 2 HÉTBEN EGY OLYAN HIBA JÖTT ELŐ , HOGY AMIKOR "D" BE RAKOM A VÁLTÓKART AZ AUTÓ ELŐSZÖR NEM CSINÁL SEMMIT MAJD KB 5 MP GONDOLKODÁS ÉS GÁZADÁS HATÁSÁRA RÁNGATNI KEZDI A MOTOR, FUTÓMŰVET, SZÓVAL MINDENT ÉS UTÁNA KELLETLENÜL BÁR DE ELINDUL.
A HIBA EZEK UTÁN MENET KÖZBEN NEM JÖN ELŐ,VÁLTOGAT LE-FEL RENDESEN ,CSAK A KÖVETKEZŐ ÜRESBŐ "D"-BE KAPCSOLÁSKOR CSINÁLJA.
DE HA A VÁLTÓKART INDULÁSKOR LEHÚZOM EGÉSZEN 1-BE VAGY 2-BE ÉS UTÁNA ÉS ÚGY INDULOK EL MAJD FELTOLOM "D " -BE AKKOR NEM RÁNGAT.

KÉRDÉSEM: MI LEHET AZ OKA, MENNYIRE SÜRGETŐ A JAVÍTÁS,MIT JAVASOL.
KÖSZÖNETTEL GY.LÁSZLÓ BP.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »