Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Honda Accord Coupe

(Ekrik Róbert, 2012.07.23 18:27)

Tisztelt Sándor!

Van egy 95-ös évjáratú Accord coupém 2.2-es motorral és 4 fokozatú automata váltóval.

Eddig is elég durván váltott az auto,de nem volt vészes.

Ma viszont olyat csinált,hogy D4 állásban 60km/h-nál nem váltott,hanem mintha D3-ban lett volna,

csak hagyta magát húzatni.

Pár kilométer és elmúlt a dolog,most olyan mint elötte,olajszint maximumon van.

Mi lehet a gond?

Előre is köszönöm válaszát

Üdvözlettel Ekrik Róbert

Re: Honda Accord Coupe

(Unios Autójavító, 2012.07.23 21:34)

Tisztelt Róbert!

Amennyiben a régi típusú mechanikus vezérlő huzallal ellátott hajtőművel van szerelve a járműve, akkor a nem megfelelően beállított huzal okozza a tüneteket.

Amennyiben ellátogat hozzánk, ezt a problémát rövid idő alatt meg tudjuk szüntetni.
Időpont egyeztetés telefonon.

Üdvözlettel: Sándor
Telefon: 06(20) 771-6206

Szeged

(Szalai imre, 2012.07.23 21:31)

Tisztelt Sándor!
Köszönöm a válaszát!
Üdvözlettel:Szalai Imre

fiatbambino@fiatbambino.hu

(Tibor, 2012.07.23 18:27)

Tisztelt Kolléga !
Autószervizünk több mint húsz éve működik , robotizált váltók javításására (természetesen csak amit műszereinkkel diagnosztizálni tudunk) néhányszor vállalkoztunk . Ellenben a tiptronik csak karbantartás ,
olajcsere szinten maradt .
Segítségetek egy 2.5 PD TDI Multivan , 6 sebességes , 2006 évjáratú atóba szerelt váltóval kapcsolatban kérném . A hajtóműolaj melegedésével egyre inkább "gázfröccsöt" ad kettesből hármasba kapcsolva . Ez
a jelenség leginkább közép-normál haladáskor jelentkezik. Egyenlőre csorogva" és nagygázzal" nem-illetve
kevésbé . Kilóméterfutás 140.000 . Kétszer cseréltünk már olajat s szűrőt is .Elektronikus hiba kiolvasáskor
sem a motorban (nyomaték) , sem a hajtómű vezérlőben nincs . Kérlek erősíts ,vagy cáfolj meg szelep hibában ! Csak kpl. cserélendő , vagy létezik külön is alkatrész , nagyjából mekkora összeg ?
Köszönöm a rám szánt időt előre is ! Üdvözlettel : Tibor

Re: fiatbambino@fiatbambino.hu

(Unios Autójavító, 2012.07.23 21:30)

Tisztelt Tibor!

A VW AG6 TF60-SN hajtómű esetében a leírt tüneteket a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okozzák.
A tünetek az üzemi hőmérséklet emelkedésével általában felerősödnek.

Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptömb beépítése fogja a tüneteket megszüntetni.

A komplett tömb ára 320.000 Ft

Bármilyen további kérdésben szívesen segítek telefonon is.

Üdvözlettel: Sándor
Telefon: 06(20) 771-6206

Balaton

(Péter, 2012.07.23 17:50)

Tisztelt Sándor!
Van egy 1994-es BMW e-36 320i automatám. Garantált 65.000km-el,de az autó kb.6-7 évig állt,de előtte sem használták túl gyakran. Most volt műszakin,hál istennek minden jó volt rajta. Amikor hazaértem megálltam az utcán,kinyitottam a kaput,majd be akartam vele állni,de a váltó D állásba nem indult,csak pörgött a motor! Akkor el kezdtem vele próbálkozni,és csak az R működött rendesen,tehát azóta csak tolatni tudok vele!P-be jó,N-be jó,R-be jó,d-be nem jó,4-be nem jó,3-ba nem jó 2-be tolat! Kérdezném lehet-e csak olaj miatt? Vagy valami komolyabb problémája lehet a váltónak? Köszönettel :Péter

Re: Balaton

(Unios Autójavító, 2012.07.23 20:35)

Tisztelt Péter!

A ZF 5HP18-as hajtómű esetében az Ön által leírt jelenséget a fokozatkiválasztó dugattyú törése okozza.

Ennek ellenőrzéséhez az olajteknőt le kell szerelni és szemrevételezni az alkatrészt.
Amennyiben felhív telefonon, szívesen segítek Önnek vagy szerelőjének a köztünk lévő nagy távolságra való tekintettel.

Üdvözlettel: Sándor
Telefon: 06(20) 771-6206

Debrecen

(Katona Henrik, 2012.07.23 14:55)

BMW 525 TDS 98 évjárat 04.havi már a gömbölyű E39-es autóm van. Az autóban 180.000 km van, a tegnapi nappal előjött egy olyan hibajelenség, hogy a váltó elektronikája mintha zárlatos lenne. Vagyis A kesztyűtartóban lévő biztosíték elpattan, elfüstöl. A műszerfalon pedig Eltűnnek az automata váltó állások és csak D-ben működik, nincs se hátramenet, semelyik, előre fele megy de mintha erőtlen lenne és a szervízlámpa is kigyullad. Ha a biztosítékot berakjuk visszaáll minden és normálisan vált és működik, de bizonyos idő múlva újból minden elszáll. 10ezer km-rel ezelőtt vettem az autót, semmi baja nem volt. A váltó is szépen vált. Azt nem látom, hogy hol lenne a váltóolaj cserelehetőség, vagy hol tudom megnézni, hogy rendben van a váltóban az olaj, cserélni kell e? Az utóbbi időben fennt a váltó alatt alkalmanként olyan hangot hallottam, mintha kilazult volna valami is berezonál, de ezzel a hangocskával is szépen váltott és nem volt semmi baj. Mi és hol lehet a baj az elektronikával, van rá megoldás? E-mail:katonahenrik@gmail.com

Re: Debrecen

(Unios Autójavító, 2012.07.23 20:25)

Tisztelt Henrik!

Kérem olvastassa ki a váltó hibatárolóját, ami hibakódok formájában tárolja a szükségfutásra állás okát.
Mivel a biztosíték valamelyik perifériás alkatrész zárlata miatt olvad ki.

A hibakódok ismeretében hívjon fel vagy írjon ide a fórumra.

Üdvözlettel: Sándor

Mondeo IV. automata váltó

(Kovács Ferenc, 2012.07.23 13:34)

Autóvásárlás előtt állok, Mondeo IV. (2008) a kiszemelt, 2.0TDCi AWF21 (AWTF-80SC) automata váltóval, 160 ezernek tűnő kilométerrel. Tud-e esetleg ennél a váltónál típushibáról? Kockázatos-e ennyi kilométerrel ilyen autót vásárolni, vagy még várhatóan 100e km-t nagy valószínűséggel kibír a váltója (legfeljebb annyit fogok vele menni). Vezetésnél, karbantartásnál extra odafigyelés szükséges-e?
Köszönettel: Ferenc

Re: Mondeo IV. automata váltó

(Unios Autójavító, 2012.07.23 20:14)

Tisztelt Ferenc!

AW TF-80sc hajtóműnél 150.000-180.000 km futásteljesítménynél szoktak kapcsolási rendellenességek előfordulni, amit egy komplett új hidraulikus szeleptömb beépítésével szoktunk orvosolni. ( 300.000 Ft )

Amennyiben ennek az alkatrésznek a cseréjét a tünetek megjelenése után nem ejtik meg időben, akkor könnyen előfordulhat egy 600.000 ft-os felújítás.

Véleményem szerint egy 50.000 km-t futott automata sebességváltóval szerelt jármű megvásárlása is rejt magában kockázatot.
De mint tudjuk, a kényelemnek ára van :)

Üdvözlettel: Sándor

Budapest

(Krisztián, 2012.07.23 13:07)

97-es évjáratú felújított váltójú E39-es bmw hátramenetben erőlködik és nagyobb lejtő esetében pedig áll.
Előremenetben nem érzékelhető probléma. Induláskor D-be kapcsolva picit ránt egyet a váltó.
Mi lehet a probléma?

Re: Budapest

(Unios Autójavító, 2012.07.23 20:08)

Tisztelt Krisztián!

Kérem, legyen szíves megírni, hogy gépjárműve 4 illetve 5 fokozatú váltóval van- e szerelve, illetve diesel vagy benzinüzemű.

Ezekre az adatokra szükségem van ahhoz, hogy tudjak segíteni Önnek.

Köszönöm

Üdvözlettel: Sándor

kisecu@freemail.hu

(Feje Ádám, 2012.07.23 12:00)

Sziasztok,van egy 2000 évjáratú 1.9 tdi Automata Vw Golfom,a váltó olyanokat szokott csinálni hogy ha 80km/h odalépsz húz húz és egyszer csak felpörög,minthaüresbe tette volna magát,40-50 között megyek 1500 fordulaton pici gáz és daráló érzés,mintha macska kövön mennél,remeg az egész autó,inkább nagyobb gázt adok hogy vissza váltson és akkor jó,ha tartod a 80km/h akkor meg 2000 és 2200 közt ingadozik a fordulat...mi tévő legyek???olajcsere már volt benne!

Re: kisecu@freemail.hu

(Unios Autójavító, 2012.07.23 19:58)

Tisztelt Ádám!

Az AG4 hajtómű esetében az Ön által leírt tüneteket nagy valószínűséggel a 4. fokozat aktív elemének és/vagy a konverter áthidaló tengelykapcsoló meghibásodása okozza.
Az AG4 hajtómű felújítása új hidraulikus szeleptömb beépítésével meghaladja a 400.000 Ft-ot.

Üdvözlettel: Sándor

Szeged

(Szalai imre, 2012.07.22 21:09)

Tisztelt Sándor!
Van egy 1983-as Chrysler New Yorker, 2555 cm3 Mitsubishi Starion benzines motorral gyárilag szerelve. A váltója nemkapcsolt 3.-at hidegen néha,és elkezdett csúszni,lecseréltem a folyadékot,amibe a kilukadt olajhűtőn keresztűl hűtőviz szivároghatottbele egy kicsit. llecseréltem a folyadékot, (dextron 3) de a csúszás továbbra is fennáll,sőt rosszabbodott,főleg hátramenetben ,alig indul el,előre sem kapcsol föl,csak pörög a motor! Legszivesebben bontott váltót raknék bele,de a mitsu motor miatt más a harang,a belső szerkezet vélhetően egyezik más korabeli Chryslerel. Nemszívesen dobnám ki az autót, érdemes átszerelgetéssel foglalkozni? Köszönöm.

Re: Szeged

(Unios Autójavító, 2012.07.23 19:52)

Tisztelt Imre!

A 3 fokozatú Chrysler hajtóműnek a 3/R fokozatának közös az aktív eleme.
A hajtóműbe beszivárgott hűtőfolyadék az aktív elemek súrlódófelületének a leválását okozták.
Ilyen esetben a szűrő eltömődik és nem tud felépülni a hidraulikus nyomás és a többi aktív elem is meghibásodik.

Amennyiben nem sikerül bontott váltót beszereznie, akkor egy esetleges teljes nagyjavítás+külső olajhűtő beépítése eléri a 300.000 Ft-os kiadást.

Üdvözlettel: Sándor

R. probléma

(Róka Balázs, 2012.07.22 21:04)

köszönöm válaszát! ha további is használom így attól lehet esetleg nagyobb probléma?

Re: R. probléma

(Unios Autójavító, 2012.07.23 19:47)

Tisztelt Balázs!

Amennyiben a hátrameneti dugattyú véglegesen eltörik, abban az esetben a dugattyút visszanyomó rugókosár széteshet és komolyabb problémákat okozhat.

Üdvözlettel: Sándor

Miskolc

(Nagy Attila, 2012.07.22 20:44)

köszönöm szépen a tanácsot.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »