Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

bp

(imre roland, 2012.07.25 09:19)

üdvözlöm Sándor!
probléma a következő. adott egy v6 tdi passat 5sebességes tiptronikos.
most volt az autó nagyszervizen,motorikus oldalról,lett komplett vezérlés csere,szürők olajak,vizpumpa .
azóta olyat produkál az autó,hogy jobban kihuzatja a sebbeségeket.de azt sem mindig.vmikor már elvált 1800as fordulatnál,ha viszont padlózom neki akkor valamikor csak 3500nál vált el.és néha néha,érdekes ezt sem mindig csinálja,hogy kellene váltania,de nem vált egyből hanem gondolkodik pár mp-et de ha vissza engedem a gázt akkor egyből bevált.egy éve van nálam az autó.olajat még nem cseréltem rajta.jah és egyesbe induláskor ilyen kifujó hangot hallok,olyan mint amikor a cooler kifúj valahol.csak terheléskor csinálja.üresbe rakva nincs ilyen hang. megnéztem 100km/h nál 1900at pörög a motor.
mi lehet a probléma KEDVES SÁNDOR? ? ? ? ? ?

Re: bp

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:21)

Tisztelt Roland!

A kifújó hang a töltőlevegő rendszerből hallható, ami a motor teljesítmény csökkenését eredményezi, aminek az a következménye, hogy eltolódhatnak a felkapcsolási fordulatszámok.

Ezért javasolnám, hogy első lépésben motorikus oldalról vizsgáltassa meg járművét.

Üdvözlettel: Sándor

Kecskemét Danko utca 20.

(Vakulya Attila, 2012.07.25 00:50)

Jo estét kivánok!
Pár hónapig használtam egy automataváltos daewoo tacumát. Nagyon zavart, hogy indulás elött a fék benyomását követöen, ha felengedtem a féket hallottam egy kattanást a váltokar felöl. Nagyon halk kattanás, vezetés közben semmi probléma, csak a hang zavart. Jelenleg egy s-typos jaguárral közlekedem, és tegnap este elöször hallottam azt az idegesítő kis kattanást. Mi lehet a probléma? Ismertem az elözö tulajt, mindketten állandoan használtuk a féket elinduláskor sebességbe tételnél. Válaszukatelöre is köszönöm.

Re: Kecskemét Danko utca 20.

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:18)

Tisztelt Attila!

Az Ön által leírt jelenség teljesen normális.
A shift lock mágnesszelep kattanását hallja, aminek a feladata az, hogy a fékpedál működtetése nélkül ne tudja kivenni "P" karállásból az előválasztó kart.

Üdvözlettel: Sándor

papsanyi@teleline.hu

(Pap Sándor, 2012.07.24 17:05)

Tisztelt Sándor!

Egy 2001-es évjáratú 1.9 PDTDI Volswagen Sharan Típusú szgk-m van amely 5 fokozatú triptonic váltóval szerelt. A múltkor bolygómű tengelye kicsúszott, ezt megjavítottuk,feltöltöttük friss olajjal,kicseréltük a szűrőt,a tömítéseket,valamint a turbina csapágyát és szimeringét. Azóta a 4. sebességi fokozatnál egy rántást lehet érezni,teljesen rapszódikusan. Az autó sokkal csúnyábban vált,mint a megbontás előtt. Sem a vezérlést,sem a lamellákat nem bontottuk meg, csak a váltóharangot vettük le. Gyakorlatilag minden a régi és mégsem jó,mivel csúnyán vált. Szeretném a tanácsát kérni,mi okozhatja ezt a hibát.

Köszönettel: P.S.

Re: papsanyi@teleline.hu

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:16)

Tisztelt Sándor!

JF506E tipusú hajtóműnél az Ön által említett tüneteket a legtöbb esetben vezérlési hiba okozza. Azon belül is a mágnesszelepek mechanikus meghibásodása.
Javasolt komplett mágnesszelepsor cseréje és a hidraulikus tömb bevizsgálása.

Üdvözlettel: Sándor

Eger

(N Csaba, 2012.07.24 16:34)

Jó napot kívánok! A múlthetén beszéltünk telefonon egy 2002-es VW Passat 130 le, 1.9 pdtdi 5 sebeséges automata tip tronic váltóval szerelt autóról. Kivillant az esp lámpa és betette a váltót 3 fokozatba. Periférikus hibára gondolt ez így is volt egy kábel saru meghibásodása okozta amit a diagnosztika is kimutatott, hiba kijavítva! Köszönöm a segítséget!

Új hiba jelentkezett: Például: 100 km/h sebességnél 2000-es fordulaton megy az autó, miután felmelegedett a motor elkezd ingadozni 2000-2002 fordulatszám közt. Mi lehet az oka?

Re: Eger

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:12)

Tisztelt Csaba!

Az utóbbi jelenséget a konverter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza.
Ilyen esetben javasolt egy teljes nagyjavítás.

Üdvözlettel : Sándor

G68 hibakód

(Ford Galaxy, 2012.07.24 16:05)

Tisztelt Sándor!
Elmentem az autósboltba hogy beszerezzek egy új jeladót a meghibásodott helyett,és ott azt mondták hogy 3 jeladó van a váltón és mind a 3 egyforma.lehetséges ez?
válaszát előre is köszönöm
üdvözlettel
József

Re: G68 hibakód

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:10)

Tisztelt József!

Az Ön autójában G68 és G38 forgásjeladók azonosak. A G22 sebesség jeladó viszont különbözik.

A kimenő fordulatszám jeladót 1 db csavar rögzíti és 2 db elektromos kivezetése van.

Üdvözlettel: Sándor

fiatbambino@fiatbambino.hu

(Tibor, 2012.07.24 17:59)

Tisztelt Sándor !

Kérlek csörgess meg - természetesen munkaidőben - vagy írj egy rövid elektronikus levelet , hogy megbeszélhessük a további részleteket az előző kérdésem kapcsán ./ Multivan hajtómű/

06/30/9-469-100 Köszönettel : Tibor

Budapest

(Krisztián, 2012.07.23 22:29)

Kedves Sándor!

E39 535 iav8 97-es évjáratú benzines. Sebességek számát nem tudom sajnos.
Eredeti levél:
97-es évjáratú felújított váltójú E39-es bmw hátramenetben erőlködik és nagyobb lejtő esetében pedig áll.
Előremenetben nem érzékelhető probléma. Induláskor D-be kapcsolva picit ránt egyet a váltó.
Mi lehet a probléma?

Re: Budapest

(Unios Autójavító, 2012.07.23 22:53)

Tisztelt Krisztián!

Az Ön által pótolt adatok ismeretében járműve ZF 5HP24-es sebességváltóval van szerelve.
A jelenség tipushiba, melynek oka a hátrameneti fék vulkanizált dugattyújának mechanikai sérülése.

Ennek javítási költsége : módosított dugattyú+súrlódó tárcsák+szűrő, olaj, munkadíj : 150.000 Ft

Az általam említett ár csak abban az esetben érvényes, ha az előremeneti fokozatok kifogástalanul működnek.
A javítás után garancia természetesen csak a hátrameneti fokozatra érvényes.

Üdvözlettel: Sándor

Balaton

(Péter, 2012.07.23 22:13)

Tisztelt Sándor!
Köszönöm szépen a válaszát,szerintem a holnapi nap folyamán keresni is fogom telefonon! Még csak annyi,hogyha tényleg dugattyú probléma van,akkor az anyagilag mit jelent kb.?
Köszi,üdv.Péter

Re: Balaton

(Unios Autójavító, 2012.07.23 22:16)

Tisztelt Péter!

Amennyiben beigazolódik a feltevésem, akkor ez az alkatrész postaköltséggel együtt kb.: 5000 Ft kiadást jelent Önnek.

Kérem, mindenképpen hívjon telefonon.

Üdvözlettel: Sándor

MB

(Zoli, 2012.07.23 21:49)

OK, köszönöm válaszát!

Üdv. Zoli

2899 Naszály Alkomány utca 19

(Nyemcsok Zoltán, 2012.07.23 21:28)

Tisztelt SÁNDOR! Köszönöm.nem értek az autókhoz,és ebböl kifolyólag kérdezném hogy melyik hajtóműre gondol. udv Zoltán.

Re: 2899 Naszály Alkomány utca 19

(Unios Autójavító, 2012.07.23 21:41)

Tisztelt Zoltán!

Az előző válaszomban a ZF 4HP18 típusú sebességváltó komplett nagyjavítására gondoltam.

Üdvözlettel: Sándor

MB

(Zoli, 2012.07.23 20:34)

Üdv.
Egy 96-os évjaratú Mercedes C 250 TD autómmal kapcsolatban szeretnék kérdezni, 5 sebességű automata váltóról van szó. Ha padlógáz nyomok pl előzésnél, akkor 3. fokozatból felkapcsolás előtt a motor felpörög, majd nagy fordulatszám esés után és érzésre elég sok idő után kapcsol 4.-et. Másik fokozatban nem tapasztalom, valamint normál városi menetben szépen kapcsol le is és fel is. 216000 km van az autóban, olajat, szűrőt kicserélem az megoldhatja a problémát? Vagy ez szelep, vezérlőszelep inkább?

Re: MB

(Unios Autójavító, 2012.07.23 21:38)

Tisztelt Zoltán!

Az 5 fokozatú 722.6 sebességváltónál ez a jelenség típushiba, amit a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okoz.

A javítás összege új tömbbel közel 300.000 ft
Javított tömbbel 100.000 ft munkadíjjal együtt.

Üdvözlettel: Sándor


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »