Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

celik_01@hotmail.com

(celik, 2012.07.26 11:10)

Hello, Meg akartam kérdezni, hogy mennyi kerül az automata sebességváltók javítási lenne egy Mercedes Vito 112 CDI modell 2001, 90 kW, kiegészítve egy javítást telepíteni és eltávolítani mindent együtt.

Köszönettel és üdvözlettel Bécsből

Re: celik_01@hotmail.com

(unios autójavító, 2012.07.27 22:14)



Tisztelt Celik!


A ZF 4HP 20-as hajtómű nagyjavításának a költsége eléri a 400,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

kishapsi58@freemail.hu

(Szentesi László, 2012.07.26 07:56)

Tisztelt Sándor!
Egy 1995-ös Opel Omega B 2.0 16V 4 fokozatú automata szgk-m van.A problémám,hogy időnként "P" állásban nem lehet beindítani a motort.Szerelő megnézte az autót:váltókar rudazat beállítás rendben,hibakód nem volt,olaj rendben,le és a felváltások rángatásmentesek, hibátlanok.Azt tanácsolta "N"-be indítsam,valami mikrokapcsoló hibás de ő ahhoz nem ért."P" állásban a váltókart megmozgatom vagy más állás után kapcsolom vissza "P"-be beindul a motor.Másik jelenség amely szintén időszakosan jön elő:járó motornál "D" állásba kapcsolva a motor le akar fulladni,"N"-be kivéve majd "D"-be téve/többször/ a váltókart nincs hiba.Szeretném a tanácsát kérni,mi okozhatja a hibát.Köszönettel:Sz L.

Re: kishapsi58@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.07.27 22:13)



Tisztelt László!


Első lépésben javasolnám, hogy a váltó bal oldalán található programkapcsolót tisztítsa ki. Az esetek többségében az eredmény pozitív és megszűnnek a tünetek. / abban az esetben , ha a programkapcsoló csúszóérintkezőinek a lába nem sérült /.

Üdvözlettel: Sándor.

csépa

(csépa, 2012.07.25 21:33)

Üdv.
2.5 TD Opel Omega automata.Kiolvastattam op-commal és az alábi hibakódokat kaptam.
A váltó diagnosztikáról.
00071 - TPS (fojtószelep helyzet) terhelési jel feszültség magas
Nincs jelen
00076 - Helytelen motor fojtószelep helyzetérzékelő (TPS) terhelésjel

A motort diagnosztizálva pedig ezeket.:
91 - Sebességszabályozó eszköz, feszültség alacsony
Jelen van

92 - Sebességszabályozó egység, szakadt vagy feszültség magas
Jelen van
19 - Nem megfelelő fordulatszám jel
Nincs jelen
00072 - Rossz üzemanyag-mennyiség jel a digitális dízel elektronikától (DDE)
Nincs jelen


Írtam már önnek a hibáimról a motorom kb 2200-as fordulaton megy és az automata váltóm pedig nem működik "D"-ben,csak kézi váltásokkal.Kérem segítsen mit jelentenek ezek a hibák és hol találhatóak ezek a szelepek.Esetleg hol találhatók bővebb leírást ezekről a hibákról és magyarázatairól.
Köszönöm

Re: csépa

(unios autójavító, 2012.07.25 21:59)



Tisztelt Uram!

A kiolvasott hibakódok motorikus jellegű meghibásodás miatt vannak betárolva a vezérlőegységekbe.

- gázpedál szenzor hiba
- tempomat hiba / amit okozhat az előbbi hiba/

-motor fordulatszám jeladó hiba.

A motor és a váltó vezérlőegysége kommunikál egymással, és nagy valószínűséggel ez okozza azt , hogy a hajtómű is beáll szükségfutásra. Mindenképpen a motorikus oldalról kell a hibákat első lépésben kijavítani, ezek után nagy valószínűséggel a hajtómű problémák is meg fognak szűnni.

Üdvözlettel: Sándor.

Eger

(N Csaba, 2012.07.25 21:28)

Jó napot kívánok! A múlthetén beszéltünk telefonon egy 2002-es VW Passat 130 le, 1.9 pdtdi 5 sebeséges automata tip tronic váltóval szerelt autóról. Kivillant az esp lámpa és betette a váltót 3 fokozatba. Periférikus hibára gondolt ez így is volt egy kábel saru meghibásodása okozta amit a diagnosztika is kimutatott, hiba kijavítva! Köszönöm a segítséget!

Új hiba jelentkezett: Például: 100 km/h sebességnél 2000-es fordulaton megy az autó, miután felmelegedett a motor elkezd ingadozni 2000-2002 fordulatszám közt. Mi lehet az oka?




Re: Eger (Unios Autójavító, 2012.07.25 20:12)
Tisztelt Csaba!

Az utóbbi jelenséget a konverter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza.
Ilyen esetben javasolt egy teljes nagyjavítás.

Üdvözlettel : Sándor


Kedves Sándor,

Mennyibe kerülne önnél egy teljes nagyjavítás? Mennyi időbe telik egy ilyen javítás? Mikor tudná vállalni az autó javítását?

Üdvözlettel Csaba

Re: Eger

(unios autójavító, 2012.07.25 21:52)



Tisztelt Csaba!

A ZF 5HP 19-es hajtómű nagyjavításának az összege 330-350,000 forintos kiadást jelent az Ön számára. A javításhoz 3 munkanapra kell a járművét mellőznie. Amennyiben a javításra igényt tart , akkor kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés végett.

Üdvözlettel: Sándor.

FRONTERA

(NOEL, 2012.07.25 20:40)

Sziasztok.Érdeklödnék hogy mi a véleményetek az OPel Frontera 3.2 benz 2001-es évjáratu auto hajtömüjéröl.Megbizhatoak?Köszönöm szépen

Re: FRONTERA

(unios autójavító, 2012.07.25 20:48)



Tisztelt Noel!

Az adott jármű GM 4L30E GM hajtóművel van szerelve, ami igen egyszerű megbízható technika. Egy esetleges nagyjavítás ára is max 300,000ft költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

2086. Tinnye

(Fazekas Ádám, 2012.07.25 19:09)

Tisztelt Sándor!

Egy 2001es Citroen c5 V6, ZF 4hp20-as váltója a következő hibajelenséget produkálta: alacsony gázállásnál rángatások jelentkeztek, mintha hol oldaná a kuplungot, hol ráengedné, ugyan ezt tapasztaltam motorfék alatt is! Most már elkezdett erőteljesen visító hangja lenni a váltónak, amit én a nyomaték-átalakító házából hallok. Elképzelhető, hogy az adta meg magát? A másik kérdésem pedig az lenne, hogy ilyen állapotban el tudok menni vele egy kb. 5km-re levő szervizbe?

Előre is köszönöm a válaszát!

Üdvözlettel,
Fazekas Ádám

Re: 2086. Tinnye

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:37)

Tisztelt Ádám!

A ZF 4HP20 hajtóműnél az Ön által leírt jelenséget a konverter áthidaló tengelykapcsoló meghibásodása okozza.
(rángatás)
A visító hangot pedig az aktív elemekről levált súrlódó anyagok miatt eltömődött szűrő okozza. (kavitációs zaj)

Azt, hogy jelen állapotában még meddig mozgásképes az autója, sajnos nem tudom megmondani.

Üdvözlettel: Sándor

fiatbambino@fiatbambino.hu

(Tibor, 2012.07.25 18:38)

Multivan vin: WV2ZZZ7HZ7H0196671

www.fiatbambino.hu Üdvözlettel : Tibor

Re: fiatbambino@fiatbambino.hu

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:31)

Tisztelt Tibor!

Az alvázszám amit küldött , sajnos 1 karakterrel többet tartalmaz.
Kérem, a holnapi nap folyamán hívjon fel. Én ma már hívtam Önt, de ki volt kapcsolva a telefonja.

Üdvözlettel: Sándor

eger

(ticska, 2012.07.25 16:46)

Tisztelt Sándor! Egy renault clio-rol lenne szo 1.6 os 1998 as automata csak hátramenet ures és parkir van az összes előremenet megszünt.Mi lehet az oka? A választ előre is köszönöm.

Re: eger

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:29)

Tisztelt Uram!

Az adott évjáratú jármű DPO/AL4 típusú sebességváltóval van szerelve. Melynél ez a jelenség típushiba, amit az 1-2 fékszalag törése okoz.

Amennyiben az évjárat valós, akkor nem az AD4 hajtóművel van szerelve, aminek a javítását a mi műhelyünk nem vállalja.

A legalacsonyabb várható javítási költség 180 ezer Ft.

Üdvözlettel: Sándor

Accord coupé

(Ekrik Róbert, 2012.07.25 15:57)

Tisztelt Sándor!

Ma délelőtt beszéltünk telefonon,hogy majd délután megnézi az autómat.

Próbáltam hívni de ki volt kapcsolva a telefonja,pontos címet meg sajna nem találtam a weboldalon.

Még a héten jó lenne összehozni amit beszéltünk telefonon.

Előre is köszönöm

Üdvözlettel

Ekrik Róbert

Re: Accord coupé

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:24)

Tisztelt Róbert!

A holnapi nap folyamán 8-17 óráig várjuk műhelyünkben.
Cím: Budapest, 1193. Derkovits Gyula utca 18.

Üdvözlettel: Sándor

djnono@vipmail.hu

(Norbi, 2012.07.25 13:58)

Tisztelt Sándor!

Nekem egy 1989-es E34 Bmw-m van 535i-s A tünet.: Hibátlanúl működött az automata váltóm tegnapig úgy váltott mint a vaj. Nem akar 1 es fokozatból tovább váltani nem ír hibakódot sem. Működik a hátramenet is és nem csúszik a váltó. Lenne-e ötlete a hibára?


Köszönettel: Hegedűs Norbert

Re: djnono@vipmail.hu

(Unios Autójavító, 2012.07.25 20:23)

Tisztelt Norbert!

Az Ön által írt jelenséget vagy az 1-2 fokozat kapcsolásáért felelős hidraulikus szelep vagy pedig a röpsúlyos regulátor szorulása okozza.

Üdvözlettel: Sándor


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »