Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: godogabor46@gmail.com

(unios autójavító, 2012.07.30 19:37)

Tisztelt Gábor!

A JF 506E hajtóműnél a jelenség típushiba, amit a mágnesszelep mechanikus meghibásodása okoz. Ilyen esetben javasolt egy komplett mágnesszelepsor csere / 9db 180,000ft munkadíjjal+ olajcserével együtt/ vagy egy db hibás szelep cseréje 45,000ft munkadíjjal együtt. Mindenképpen a komplett szelepsor cserét javasolnám , mivel a későbbiekben más sebességi fokozatokban is hasonló rendellenességek várhatók hideg üzemállapotban.

Üdvözlettel: Sándor.

w168 A160 automata váltó F

(csuti, 2012.07.29 23:31)

Kedves Sándor,

van egy címben szereplő mercink kb 2 hónapja. Sajnos az automata váltó azóta javításra szorult, amit az auto római bt végzett (azt hiszen önök javasolták). A javítás alkalmával komplett K1 dob, k3 és kr lamellák valamint turbina felújítás történt. 3hétig az autó rendben is volt, de újra F-be állt az autó, pár napja még a leállítás és újraindítás megoldotta, de pénteken délután már teljesen F-ben maradt. Csütörtökön visszavittem az autót a szervízbe (vállalt garanciát), de annak ellenére, hogy a kiolvasás alatt F-ben volt nem lehetett hibát kiolvasni. A diagnosztika kábel eltávolítását követően az F megszűnt, a szakemberrel 5-6km-t megtettünk, de a hiba persze nem jött elő. Ami furcsa, hogy csak F státusz van a kijelzőn, ezt írja ki P, R, N és D állásban is. Emlékeim szerint az előző hibánál volt P és R az F-en kívül. A hiba előtt a váltó szépen dolgozott, a váltások alkalmával nem rántott.
Végleg F állapotba péntek délután kb 80-90-es tartott tempónál vélhetően 5sebességnél (1800-2000fordulat) került, lassítás után vissza már nem váltott.

Ön szerint egy gyári szervízben tudnak többet kiolvasni? illetve mi lehet a hiba?

Nagyon köszönöm előre is!

üdv,
csuti

Re: w168 A160 automata váltó F

(unios autójavító, 2012.07.30 19:30)



Tisztelt Uram!

Amennyiben a kijelzőn az "F felirat látható , akkor a hajtómű beállt szükségfutásra. Ennek az okát a vezérlőegység hibakódok formájában tárolja. Próbálja meg szakszervizben kiolvastatni a hibakódot. Nagy valószínűséggel nem az ezt megelőző javítással lesz összefüggő a most kiolvasott hibakód, hanem perifériás elektromos alkatrésszel.
Ha jól emlékszem megemlítettem Önnek, hogy a mi műhelyünk pont az ilyen kellemetlen esetek miatt nem vállalja a 722.7-es hajtómű javítását./ ezért irányítjuk el más kollégákhoz a 722.7, 722.8 hajtóműveket/ Egy elektromos panel ára 350-400,00 ft áron kapható. / ez nem jelenti azt , hogy Önnek ez az alkatrész hibásodott meg/.

Üdvözlettel: Sándor

Budapest XIII.ker.

(K.János, 2012.07.29 21:42)

Tisztelt Uram!
Az alábbi gondom lenne. Az autómon nincs hátramenet, (előre szépen megy) Ford Mondeó, 2002.TDCI automata.1998cm alvsz:wf0wxxgbbw2a11527 és amikor parkolóba rakom egy picit lök az autó(váltó?) Ha fékezek és gyorsan üresbe rakom akkor nincs ez a rángatás.Azt mondták csak solymárra vigyem a Ford szervizbe mert ott van sebváltó szerviz ill.elektronika szerviz is, mivel állitólag mindakettő felmérése szükséges. mit tegyek?

Re: Budapest XIII.ker.

(unios autójavító, 2012.07.29 22:01)


Tisztelt János!

A JF 506E típusú hajtómű esetében a hátramenet részleges vagy teljes megszünését a következők okozzák/ Ford, VW, Seat,Mazda, Rover//:

- amennyiben csak hideg üzemállapotban nincs hátrameneti fokozat , akkor egy db mágnesszelep mechanikus meghibásodása okozza a jelenséget.

- ha üzemmeleg állapotban sincs hátramenet akkor azt a fékszalag törése okozza / típushiba.

A javítás alkalmával egy napra kell a járművét mellőznie . A beavatkozás ára 180,000ft. / Módosított fékszalag, olajszűrő, olaj+ Mdíj./

Üdvözlettel: Sándor.

Érd

(M.Sándor Audi A6, 2012.07.29 13:32)

Köszönöm a választ!A következő kérdésem az lenne,hogy így lehet vele közlekedni?addig míg bemennék önökhöz?vagy inkább keressek itt a közelben valakit aki kiolvassa a komputerét?esetleg nekem is van elem327 scanmester progival ezzel kilehet olvasni?Köszönöm.

Üdv Sándor

Re: Érd

(unios autójavító, 2012.07.29 14:41)



Tisztelt Sándor!

Az OBD "P-s kódokat ami a motorra és a hajtóműre vonatkoznak ki tudja olvasni. / Pl : P0734,..../

Üdvözlettel: Sándor.

Szekszárd

(András, 2012.07.29 11:49)

Tisztelt Sándor!

Váratlanul holnap Budapestre kell mennem. Lehetséges lenne, hogy egy diagnosztikára illetve egy olajcserére beugorhatnék hozzátok a délelőtti órákban?
2001 Sharan PDTDI. Olajcsere 1 éve volt kb 30 ezer Km-el ezelőtt.
A váltó működése szerintem nem teljesen normális, de ezt szóban illetve menet közben jobban el tudnám mondani.

Tisztelettel: András

Re: Szekszárd

(unios autójavító, 2012.07.29 12:27)



Tisztelt András!

Kérem az érkezése előtt hívjon fel telefonon . Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Érd

(M.Sándor Audi A6 , 2012.07.28 21:14)

Tisztelt Uram!Szeretnék okosabb lenni,nekem egy 99-es a6 2.5tdi quattro zf 5hp-19 DEW váltós autóm van aminek egyik pillanatról a másikra, erőtlen lett az előre haladásom és nem is vált fel, se le,nem bír egy mobil rámpára felállni,parkingbol d.be rakáskor nagyot ránt.Hátramenetben erős megy rendesen.Olajat most cseréltem le, a szűrőt is,kb 2,5liter jött le belőle(nagyon fekete) de 5,5liter ment bele.De a hiba nem szűnt meg, nem változott.A műszerfalon is továbbra is írja a hibaüzenetet.Sajnos kijelző hibás ezért pontosan nem tudom mit ír,ami biztos Bitte ezt ellehet olvasni.Létezne,hogy törölni kéne a hibát belőle?Esetleg mi lehet a baj?Tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm a válaszát! 3 hete vásároltam a kocsit,és ez nem volt beleszámolva.Esetleg megtenné,hogy ide is elküldené a választ! szaguldosrac@gmail.com Köszönöm.

Re: Érd

(unios autójavító, 2012.07.29 12:25)




Tisztelt Sándor!

A sebességváltó beállt szervizállásba, ennek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Javaslom , hogy a motor és a váltó hibatárolóját is olvastassa ki, és a kódok ismeretében hívjon fel vagy írja meg.

Üdvözlettel: Sándor.

6900 Mako

(Hadobas Jozsef, 2012.07.28 14:30)

99es 1.9tdi passatom sima 4 sebesseg automata valtojaval van problemam. 4000es fordulatrol kezd el nagyon lassan huzzni es ha eleri az 50es tempot akkor felveszi a 3fokozatot es csak abban tud haladni. Tolatofokozatnak sincs semmi problemaja. Olajat lecsereltuk de semmi kulonbseg, neha hidegen mukodik par percig. Szerintem nem mechanikai problema mert akkor nem mukodne soha. Ha van esetleg tapasztalat hasonlo hibaban kerem jelentkezzen a jozso1985@hotmail.com e-mail cimen.

Valaszat es segitseget elore is koszonom!

Re: 6900 Mako

(unios autójavító, 2012.07.29 12:17)



Tisztelt József!

A hajtómű beállt szükségfutásra, aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Ez lehet kisebb perifériás hiba/ szenzor , szelep..../ és komolyabb mechanikus probléma is. A hibakódok ismeretében hívjon fel, vagy írja meg itt a fórumon.

Üdvözlettel: Sándor.

Komplex kérdés...

(Gyuri, 2012.07.28 12:42)

Üdvözlöm!

Édesanyám 2002-es évjáratú Ford Mondeo-ja, mely 2.0 Tdci motorral, és 5 fokozatú Jatco váltóval van szerelve megérett egy váltó nagyjavításra. Érdeklődnék, hogy egy diagnosztika után mennyi idő alatt készülne el a váltó - legrosszabb esetben - és hogy megoldható-e az, hogy a kocsiból kiveszik a Ford szervizben a váltót, majd elviszem Önökhöz, és kiszerelt állapotban javítsák meg. Pusztán azért lenne erre szüksége, mert amíg Önök a váltót javítják, addig a Ford-ban a karosszériát javítanák ki itt-ott. És itt jön a következő kérdés: ha nem Önök szerelik vissza a váltót, az a javításra Önök által vállalt garanciát érinti?

Egyébként a hbajelenség:

Elcsúszó-nyúló fokozatok főleg 1-2 2-3 váltásnál a váltó állandóan slippel. a váltások azonban soha nem durvák, nem üt, nincs rossz hangja. valamint a 3-4 4-5 váltásoknál szinte alig érezhető bármilyen hiba.

Re: Komplex kérdés...

(unios autójavító, 2012.07.29 12:13)



Tisztelt György!

A JF 506E típusú hajtómű nagyjavításának az ára közel 400,000 forintos összeget jelent. A javításhoz az autóját 3-4 napra kellene mellőznie. Már csak 2 hetünk van a nyári szabadságig , és sajnos nem tudjuk csak aug.27-től elvállalni a javítást. Amennyiben mindenképpen az elkövetkező 2 hétben szeretné a sebességváltót javíttatni, akkor kérem hívjon fel telefonon és szívesen megadom annak a kollégának az elérhetőségét aki elvállalja.

Üdvözlettel: Sándor.

A8

(Daniel, 2012.07.27 22:47)

Köszi a segitséget az olajat most cserélték maximumon van, a filter is uj csak a hibajelenség a régi.Néha kanyarban hirtelen lelassitja az autot mindha 2 sebbességi fokozatot váltana hirtelen vissza de ezt csak balra kanyarodásnál csinálja.Továbbá azt is észrevettem hogy lassitáskor alacsony sebességné nagyon beremeg a kardántengely és ezt csinálja hirtelen gyorsitáskor hátramenetbe is.

Re: A8

(unios autójavító, 2012.07.29 12:04)



Tisztelt Dániel!

Az előző kérdésében nem említi meg a két kísérőtünetet: "Tünet a következö-Reggel startolás után ha D-be teszem üt egy hatalmasat de azután szépen dolgozik meg vált is rángatás nélkül."

Javasolnám, hogy amennyiben BP-en jár akkor látogasson el egy diagnosztikára . Érkezése előtt kérem egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

qwertybox6@gmail.com

(Erdősi Ádám, 2012.07.29 09:30)

Jó napot kívánok van egy autómata váltós 1992-es 525tds BMW-t és az lenne a problémám, hogy a váltó csak park-ba, rükvercbe, neutral-ba, illetve D-be rakható. Se-2be se-3ba se-4be nem lehet húzni. P-ből D-be váltva nem ránt nagyot de P-ből R-be váltva igen. Amikor meg elindulok D-ben akkor csak a 3-dik sebességet használja csak és kizárólag.

Tisztelettel:

Erdősi Ádám

Audi 8

(Dániel, 2012.07.26 19:17)

Szép napot Sándor.Egy olyan ügyben kérném a segitségét hogy van nekem egy 2002-es A-8 4.2 autom aminek a váltoja nagyon a halálán van.Tünet a következö-Reggel startolás után ha D-be teszem üt egy hatalmasat de azután szépen dolgozik meg vált is rángatás nélkül.Azt is megfigyeltem hogy ha reggel miután D-be rakom és üt eggyet rögtön N-be tettem és megint D-be,akkor már semmi hang csak a fordulat esik minimalisat vissza.Még annyit szeretnék kérdezni hogy kb mennyi pénzért lehetne beszerezni eg ilyen hajtomüvet használtat és hogy nektek van -e .Köszönöm válaszod.Dani

Re: Audi 8

(unios autójavító, 2012.07.27 22:19)



Tisztelt Dániel!

Bontott hajtómű beszerzésében nem tudunk segíteni. A ZF 5HP 24-es hajtómű nagyjavításának az ára eléri a 350,000 forintos költséget. Az ön által leírt tünetek alapján nem biztos , hogy a "halálán " van a hajtómű. Mindenképpen javasolnám, hogy ellenőrizze az olajszintet a hajtóműben, mivel hideg üzemállapotban akár több centiméterrel is alacsonyabb lehet a folyadék szintje ami okozhat hasonló tüneteket az első hidegindítás után.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »