Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Bp 1033 miklós 13

(Dencsik István, 2012.08.01 13:09)

Tisztelt szervíz
2005ös 1.9 130 lovas pdtdi A4esem van. 1 évvel ezelőtt éreztem, hogy néha 3 és 4es váltásakor berángat az autómata váltó. Kb 2hónapja 1esben való elinduláskor is csúnyán rángat, ha nagyon finoman lépek rá akkor nem de szerintem nem ilyen volt. 1hónapja meg nem kell taposnom a féket ha lámpánál állok, ugyanis a kocsi nem indul el csak egy helyben áll a vízszintes úton. Mi a teendőm?? Előre is köszönöm válaszát.

üdv: István

Re: Bp 1033 miklós 13

(unios autójavító, 2012.08.01 21:41)



Tisztelt István!


Az adott évjáratú járművet szerelték 5,és 6 fokozatú automata és Multitronic hajtóművel is . Kérem írja meg hány fokozatú hajtóművel szerelt a járműve. / a tiptronik karállásba áthelyezve a fokozat kiválasztó kart a fokozatok számát az óracsoport alatti kijelzőn leolvashatja/.

Üdvözlettel: Sándor.

emarti70@gmail.com

(erőss márta, 2012.08.01 12:04)

T.Sándor
1991évjáratú 4 sebességes 3000.24v opel senator az autó.A váltó 3 fokozatba nem vált csak néha illetve kiteszi magát üresbe.Melegen nagyot ránt ha fokozatba tesszük.A megoldás és a várható költség érdekelne.
Köszönöm.

Re: emarti70@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.01 21:36)



Tisztelt Márta!

Az adott évjáratú jármű kétféle hajtóművel volt szerelve:

- Japán AW 03-72 / 4 fokozatú , ennél a típusnál van szintellenőrző pálca
- GM 4L 30E / AR 25/ 35, ennél a típusnál nincs szintellenőrző pálca.

Mindkét típusú hajtómű esetében nagy valószínűséggel mechanikus meghibásodás okozza a tünetet. Az autó forgalmi értékét figyelembe véve mindenképpen egy bontott hajtómű beszerzése a gazdaságosabb megoldás, mivel egy esetleges nagyjabvítás összege eléri a 300,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

Re: emarti70@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.01 21:36)


Tisztelt Márta!

Az adott évjáratú jármű kétféle hajtóművel volt szerelve:

- Japán AW 03-72 / 4 fokozatú , ennél a típusnál van szintellenőrző pálca
- GM 4L 30E / AR 25/ 35, ennél a típusnál nincs szintellenőrző pálca.

Mindkét típusú hajtómű esetében nagy valószínűséggel mechanikus meghibásodás okozza a tünetet. Az autó forgalmi értékét figyelembe véve mindenképpen egy bontott hajtómű beszerzése a gazdaságosabb megoldás, mivel egy esetleges nagyjabvítás összege eléri a 300,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

Gyöngyös

(Lantos, 2012.08.01 07:48)

Tisztelt Sándor

Ön szerint mi lehet a hiba az automataváltónál minden fokozat megvan,csak az a bibi D fokozatban elindul az autó és nem vált továb felfelé.Ez a váltó bontott hozzáteszem.A tulajdonos állítása szerint amíg egyben volt az autó ez volt a jelenség.Érdemes-e megvásárolni vagy nem?Az esetleges hiba javítása mennyibe kerül?

Válaszát előre is köszönöm

Re: Gyöngyös

(unios autójavító, 2012.08.01 21:28)


Tisztelt Uram!

Kérem írja meg az autó évjáratát , típusát, üzemmódját , hogy tudjak segíteni. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

barandizoli@gmail.com

(Bárándi Zoltán, 2012.08.01 21:14)

Tisztelt Sándor!

Az említett hiba, illetve sérülés kijavítása milyen összegre rúg?

Válaszát köszönöm.

Re: barandizoli@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.01 21:26)



Tisztelt Zoltán!

A 4F 27-es hajtómű nagyjavításának az összege eléri a 300,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

szeplabi@hdsnet.hu

(Schmidt Attila, 2012.07.31 20:56)

Tisztelt Sándor!
1999-es Rover 75-ös autóm van, jf506e típusú automata váltóval. A váltó tökéletesen működött egy parkolóban történt megállásig. Újraindulás után D-be kapcsolva és az összes fokozatba felfelé és visszafelé is rántott a váltó. Mivel 200 km-re voltam az otthonomtól kénytelen voltam hazaindulni, az út egy részén szépen váltott, majd ismét rántani kezdett. Azóta is ilyen. Tudna-e nekem arra válaszolni, hogy mi lehet az oka a rántásnak, a javítása mekkora művelet (ki kell-e venni a váltót) és mennyibe kerül. Válaszát köszönöm!

Re: szeplabi@hdsnet.hu

(unios autójavító, 2012.08.01 21:24)


Tisztelt Attila!

A JF 506E típusú hajtóműnél a leírt tüneteket a legtöbb esetben a nyomásszabályozó szelep hibája okozza / mágnesszelep zárlat, szakadás/. A Rover / VW csoport járműveinél sok esetben nem áll be szükségfutásra a hibás perifériás alkatrész miatt az vezérlő elektronika, ezért csak a kiszerelt szelepek esetén ellenőrizhető a feltételezett hibás alkatrész. Egy db szelep cseréje + M díj 45,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

petizsofi@citromail.hu

(audi...., 2012.07.31 20:23)

szia!!Audi 3.0 tdi quattro-m van.a váltó mielőtt váltana elkezd rázkódni a kocsi,sokszor olyan mintha szét akarna esni és vissza kell vennem a gázt inkább!Ha álló helyzetből indulok kicsit nagyobb gázzal akkor nem csinálja,valószínűleg azért mert akkor nem kell neki akkora nyomaték??Eddig csak 3-ból 4-be kapcsolásnál remegett kicsit,egy hete viszont elkezdte 5-6-nál is,sőtt szinte már minden sebességben csinálja csak 6-ban nem!!Van,hogy kézzel kapcsolok inkább,akkor átugrom a 3-at vagy az 5-öt.Mi lehet a gond??Mennyibe kerülne a javítás?Egyáltalán érdemes javítani??Ha igen,utána olyan lesz mint új korában??Őszintén megmondom,hogy még soha nem volt olajcsere a váltóban,sőt tisztítva sem volt szerintem.Én a 2 tulaj vagyok,140ezer km-rel vettem németoban,most van benne 280000.Az audi szervízben kiröhögnek ha megemlítem a váltóólaj cserét,azt mondják nem kell soha az audikban cserélni! Válaszaidat előre is köszönöm!!Üdv:Peti

Re: petizsofi@citromail.hu

(Unios autójavító, 2012.08.01 21:19)

Tisztelt Péter!

Nagyon szívesen elvégezzük a hajtómű leszervizelését , de biztos vagyok benne , hogy nem fognak az olajcsere után a tünetek megszűnni. A ZF 6HP 19 -es hajtómű típushibája / az egyik/ az "E tgk repedése , ami a 4,5,6 fokozatban aktív elem. Mivel az Ön állítása szerint a 6. fokozatban nem tapasztalja a tüneteket ezért ezt elméletileg ki lehet zárni. Ezért javasolnám , hogy látogasson el hozzánk egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

A converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-up/ nem megfelelő zárása is okoz hasonló tüneteket, de a 6. fokozatban akkor is fokozottabban kellene a jelenségnek megmutatkoznia.

Üdvözlettel: Sándor.

barandizoli@gmail.com

(Bárándi Zoltán, 2012.07.31 18:25)

Tisztelt Szerviz!

Egy 2003-as évjáratú 2literes amerikai Ford Focusom van. A váltó aljáról a következőket tudtam leolvasni: PVAB 1S4P-CA (01 2276 0079). Benzin-gáz üzemű az autó.
Pár hónapig kölcsön adtam és úgy kaptam vissza, hogy az autó normál "D" fokozatban nem vált föl negyedikbe, hanem mintha üresbe kapcsolna felpörög a motor 40-50km/h-nál nagyobb sebességnél és így nem is képes többre. Ha benyomom az OD gombot akkor hosszabban kapcsol, akár 90-110km/h-ra is képes, de itt sem kapcsol negyedikbe.

Kérném szíves segítségét, várom válaszát.
Üdvözlettel: Zoltán

Re: barandizoli@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.01 21:10)



Tisztelt Zoltán!

A 4F 27 E típusú hajtóműnél az Ön által leírt jelenséget nagy valószínűséggel mechanikus meghibásodás okozza, amit a 4. fokozat aktív elemeinek a meghibásodása okoz. / 2-4 fék vagy OD tgk sérülése/.

Üdvözlettel: Sándor.

gabor_geiger@gmail.hu

(Gábor79, 2012.07.31 17:24)

Tisztelt Szervíz!

Egy automata váltóval (Aisin AF 40-6) szerelt Alfa 159 SW (1.9 16V) tulajdonosa vagyok kb. 1 hónapja. Az autóban óra szerint 116.000km van (ECU szerint is). Ez az első automata váltós autóm, ezért nincs viszonyítási alapom a működését illetően. A következő tüneteket produkálja: pl. lakott területről kiérve gyorsításkor a 3. és 4. fokozat közötti kapcsolásnál ránt egyet-kettőt az autó. Nem mindig fordul elő, csak bizonyos gyorsulásnál. A többi sebességfokozat között még nem vettem észre a jelenséget. Kérdésem, hogy milyen problémára utalhat a jelenség?

Más: bár az autó könyve szerint nem kell a váltóban olajat cserélni, fórumokon mégis azt olvasom, hogy 60ezrenként érdemes. Kérdésem, hogy szükséges-e szűrőt is cserélni (ehhez meg kellene bontani a váltót). Egyes vélemények szerint olajcserénél kell szűrőt is cserélni, mások azt hangoztatják, hogy emiatt kár lenne a váltót megbontani, a szűrő nem gyenge pontja a váltónak. Mi az Ön véleménye? Dexron III olaj megfelelő a váltómba?

Válaszát előre is köszönöm!

Re: gabor_geiger@gmail.hu

(unios autójavító, 2012.08.01 21:05)



Tisztelt Gábor!

Az AW TF 80-sc hajtóműveknél az Ön által leírt tünet típushiba, amit a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okoznak. Ilyen esetben egy komplett szeleptömb csere fogja a tüneteket megszüntetni . A beavatkozás megvárható , a komplett költsége / alkatrész + olaj+Mdíj: 305,000 forintba kerül.

A DEXRON III teljesítményszint az én véleményem szerint megfelelő amennyiben már nem garanciális az autója.

A szűrőt csak a hajtómű szétszerelése esetén lehet cserélni és csak egy esetleges nagyjavítás esetén szükséges. Amennyiben a javítás esedékes lesz kérem előtte egyeztessünk telefonon időpontot. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Mohács

(Ország Tibor, 2012.07.31 11:25)

Tisztelt Szervíz!
Audi S6 Quatró 4,2 2002/7 a következőt csinálja. Amikor eléri az olaj az üzemi hőmérsékletet akkor vészhelyzetbe szervíz helyzetbe kapcsol. Milyen probléma okozhatja és milyen összegből javítható kb?
Tiptronic váltó és a gépben 223000 km van.
Köszönöm válaszát

Re: Mohács

(unios autójavító, 2012.08.01 20:59)


Tisztelt Tibor!

Kérem olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját, ami hibakódok formájában tárolta a szükségfutásra állás okát. Ez lehet kisebb perifériás és komolyabb mechanikus meghibásodás miatt is. A kiolvasott hibakódot kérem írja meg itt a fórumon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

godogabor46@gmail.com

(Godó Gábor, 2012.07.30 21:28)

Köszöm!
A héten vagy jövőhéten fogok jelentkezni egy szelep cseréjére!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »