Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.05 19:41)



Tisztelt Krisztián!

Amennyiben az olajszintet járó motornál ellenőrizte és megfelelő a szint , akkor javasolnám , hogy vegye fel a kapcsolatot a javítást végző kollégával és szállíttassa el a járművet hozzá.

Üdvözlettel : Sándor.

Renault Megane RT 1.6 easy

(Blanka, 2012.08.04 07:16)

Kedves Fórum!
A Segítségüket szeretném kérni. Két hónappal ezelőtt vásároltam egy Renault Megane RT easy 1.6(1998, benzines) típusú félautómata autót. Sajnos mint utóbb kiderült a tulajdonos azért adta el, mert a kuplunggal problémák voltak, így elmentem az egyik autószerelő ismerősömhöz és kicseréltettem a kuplungot. Itt kezdődtek a problémák. Ez már a második hét, hogy az autó a szervízben van, de még mindig nem működik. Kuplung csere után, ugyanis, nem érzékeli a kuplungot az autó. Ezt úgy értem, hogy alap esetben ha nyomom a gázt és felengedem akkor tudok váltani. Na most ha felengedem a kuplungot, fog a motorfék és megáll az autó, berakom 1-esbe és lefullad. Ha sikerül is elindulni, nem enged sebességet váltani. Ha berakom 2-esbe, akkor megyek, de amint megnyomom a féket lefullad. Az érdekessége a dolognak még az, hogy ha pihen az autó egy fél napot és elindítjuk tökéletesen működik 1, max 2 km-ig és utána újra kezdi ezeket a dolgokat. Az autószerelő, már szólt a márkaszervíznek, kijöttek rákötötték a számítógépet, nem jelzett semmi hibát.Most ott tartunk, hogy közölte, rak be egy kuplungpedált, hátha úgy jó lesz. Ezzel az egésszel csak az a problémám, hogy a munkámhoz napi szinten szükségem van az autóra. Két hete bérautóval járok dolgozni, ami ugye nem olcsó. Kérem Önöket, hogyha van valami ötletük, hogy mi lehet a baja a kocsinak írják meg. Köszönettel:Blanka

Re: Renault Megane RT 1.6 easy

(unios autójavító, 2012.08.05 19:37)



Tisztelt Blanka!

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását, de amennyiben a holnapi nap folyamán felhív akkor szívesen megadom annak a szakszervizes kollégának a telefonszámát aki tud segíteni. / tanult értékek törlése, szoftverfrissítés .... /

Üdvözlettel : Sándor.

rzsolti73@freemail.hu

(Zsolti, 2012.08.04 17:01)

Tisztelt Sándor ! Van egy2003-asévjáratú OPEL VECTRA c 2.2DTR AF33 váltóval. Lükvercbe kapcsoláskor nagyot ránt,a többi fokozatban jó,kb.3km után pedig kikapcsol üresbe és nem mozog semmilyen irányban akármit csinálok.Fél órát várok lekapcsolt motorral,utána megint megy kb.3 km-t.Az lenne a kérdésem mi lehet az oka?És mennyi lenne a javítása?Előre is köszönöm.Tisztelettel:Zsolti.

Re: rzsolti73@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.08.05 19:33)



Tisztelt Zsolt!


Az AW 55-50 SN típusú hajtóműveknél a kapcsolási átmeneteknél érezhető rendellenességeket a hidraulikus szeleptömb hibája okozza . Sajnos az a tapasztalat , amennyiben ezt nem orvosolják időben akkor elkerülhetetlen egy nagyjavítás.

A következő típushiba ami az Opelnál fordul elő a leggyakrabban , hogy a vízhűtő tömítetlensége miatt / olaj- víztér tömítés/ a hűtőfolyadék bekerül a hajtóműbe.

Mindkét esetben az aktív elemekről levált súrlódó felület eltömíti a szűrőt és ez okozza a teljes mozgásképtelenségét a járműnek, ami egy kis várakozási idő után megszűnik / a szennyeződés leülepszik/

Egy esetleges nagyjavítás összege eléri az 500,000 Forintot Új hidraulikus szeleptömb beépítésével.

Üdvözlettel: Sándor.

fiatbambino@fiatbambino.hu

(Tibor, 2012.08.03 19:53)

Tisztelt Kolléga -Sándor !
Köszönöm a segítséget ! A T5 váltón kicseréltük az elektro - hydraulikus tömböt , tökéletesen működik !

Biztos jövedelmező kapcsolat elé nézünk ! Köszönöm ! Üdvözlettel : Tibor

Re: fiatbambino@fiatbambino.hu

(unios autójavító, 2012.08.05 19:24)



Tisztelt Tibor!

Örülök , hogy sikerült megoldani a problémát. Köszönjük a visszajelzést.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Peter, 2012.08.03 13:29)

Kedves Sandor!

Autom egy Peugeot 407sw 3.0V6 benzines Aisin 6 fokozatu automataval. Eroteljesebb gyorsitaskor neha kb 5 masodpercig tarto magasabb frekvencias hang jon a motorterbol, ami aztan elhallgat. Normal gyorsitaskor, illetve konstans temponal nem jelentkezik. A valto finoman mukodik, teljesen jo az automata funkcio, rantas sincs... 110e km van a kocsiban, a hangot okozhatja-e a valto, ha igen, akkor mi a teendo, hogy ne rontsak tovabb a helyzeten?

Koszonettel: Peter

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.05 19:21)



Tisztelt Péter!

Az adott típusú hajtóműre nem jellemző az Ön által leírt jelenség / pedig elég nagy darabszámban javítjuk, jelenleg is van az asztalon / 407 sw 2007/. Kérem látogasson el hozzánk és szívesen meghallgatjuk mi is .

Üdvözlettel: Sándor.

2092 budakeszi erkel 31

(kollár csaba, 2012.08.03 13:09)

Tisztelt Sándor!
slk 200 1997-es tiptronic 1980cm3 100kw
A 4. sebesség nem működik, Ön szerint mennyibe kerülne a javítás kb.?
köszönettel: Csaba

Re: 2092 budakeszi erkel 31

(unios autójavító, 2012.08.05 19:17)



Tisztelt Csaba!

A 722.6-os Mercedes hajtómű nagyjavításának az ára eléri a 350,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

Gyöngyös

(Lantos, 2012.08.02 22:38)

Gyöngyös (Lantos, 2012.08.01 07:48)
Tisztelt Sándor

Elnézését kérem. Az autó Nissan Maxima qx 2000 v6 24 szelep 2000 az évjárat/A32/
Ön szerint mi lehet a hiba az automataváltónál minden fokozat megvan,csak az a bibi D fokozatban elindul az autó és nem vált továb felfelé.Ez a váltó bontott hozzáteszem.A tulajdonos állítása szerint amíg egyben volt az autó ez volt a jelenség.Érdemes-e megvásárolni vagy nem?Az esetleges hiba javítása mennyibe kerül?

Válaszát előre is köszönöm

Re: Gyöngyös

(unios autójavító, 2012.08.05 19:15)



Tisztelt Uram!

Amennyiben "D karállásban a 3. fokozatból indul a jármű , akkor azt jelenti, hogy beállt szükségfutásra, ennek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Viszont ha az 1. fokozatból indul és nem vált fel a következő fokozatba akkor a jármű mozgásáról nem kap információt a vezérlőegység. / sebességjeladó, kimenő fordulatszám jeladó.../

Szerintem olyan hajtóművet vásároljon meg amire beépítési garanciát vállalnak, vagy esetleg kipróbálható a másik járműben.

Üdvözlettel: Sándor.

Mátészalka

(Tibor, 2012.08.02 09:50)

Tisztelt Sándor!
A gépem 99-es Audi A6 2.5 V6TDI quattro.
Nagyon úgy érzem közeleg a műhelylátogatásom:))) napja. De ismét igénybe venném fórumos segítségét, mert közben autóvillamossági szerelőnél is jártunk és egy érdekes dolgot mondott el a mester miután menettesztet csinált műszerrel:
1. A sebességszenzor hol ad jelet hol nem(mint a mesében)
2. Kézi üzemmódban de automatában is menet közben 2-es sebességi fokozatból 3-asba felvált ami látható az Ő gépén és az autóm fokozatkijelzőjén is de viszont érezhető illetve fordulatszámeséssel járó váltás NEM vagy csak kb 10másodperc múltán törpénik! Néha nem óhajt komunikálni a váltó és a motorvezérlő(CAN komunikáció hiba hibakódilag)ezért is a teljes kábelköteget ki fogja mérni a vezérlők között, szakadás illetve más (utólagos kókányolásos riasztó van 1db)roszaságok után kutatva mert észrevette azt is, hogy néha a fokozatválasztó kar melletti "lépjen a fékre lámpa" villog illetve kattogás hallatszik.. ...de ezt sem állandóan csinálja. A reteszelés jól működik hiszen amíg nem lépek a fékre nem engedi a fokozatválasztókart mozdítani.
Kérdésem: ez a hibajelenség egyértelműen váltóproblémára mutat, vagy keresse tovább motorikus/elektromos oldalról a gondot(szakadás)?
A sebeségszenzor jel kimaradozása az mekkora probléma? ..esetleg a váltót is szét kell szedni miatta vagy ez "csak" egy kívülről is cserélhető jeladó?
Amit tudok az az, hogy a Lock-up néha nem jól működik, gondolom converter felújítás várható amiért úgyis bontani kell nem kicsit... ...anyagiakban hogyan készüljek hozzá?
Hozzáértő válaszát hálásan is köszönöm!

Re: Mátészalka

(unios autójavító, 2012.08.05 19:09)



Tisztelt Tibor!

- a forgásjeladó/k/ cseréjét a hajtómű kiszerelése nélkül is el lehet végezni. A sebességjeladó a baloldali féltengely kihajtás mellett található. A kimenő fordulatszám jeladó cseréjéhez az olajteknőt kell leszerelni. A bemenő fordulatszám jeladó cseréjéhez a hidraulikus szeleptömböt is le kell szerelni.

- a kattogó hangot nagy valószínűséggel a shifth -lock mágnesszelep adja / kontakthiba? féklámpa kapcsoló?/

- a 3.fokozat kapcsolása után szerintem a határozott fordulatszám esés amit a fordulatszámmérőn lát, az a konverter áthidaló tgk aktiválása. / ezt is tudják műszeresen ellenőrizni a mérési értékblokkban/.

Üdvözlettel: Sándor.

koszegi.koszegi@gmail.com

(Kőszegi Gábor, 2012.08.02 02:18)

Üdvözlöm!
Az autóm:W124 Mercedes e300d 95' évjáratú. 225000 km.-t futott. Váltásnál finoman, de mégis érezhetően ránt. Olajcsere nem orvosolta a hibát. Hideg motornál erősebb a jelenség, melegnél gyengébb.
Meg szeretném kérdezni, hogy mi lehet az oka, mekkora a javítás költsége, és Önök vállalnák-e a szervízelést?
Köszönettel: Gábor

Re: koszegi.koszegi@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.05 19:01)

Tisztelt Gábor!

A 722.3/4 típusú hajtóműveknél a leírt jelenséget a legtöbb esetben a vákum modulátor hibája vagy helytelen beállítása okozza. A mi műhelyünk nem vállalja a 722.3.4 hajtómű javítását, de a holnapi nap folyamán amennyiben felhív , szívesen megadom az illetékes kolléga számát.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Peter, 2012.08.03 18:18)

Az elozo hozzaszolashoz egy adalek: hideginditaskor elegge "csorompol" valami a motorterbol kb 2 masodpercig, ez termeszetes?

gabor_geiger@gmail.hu

(Gábor79, 2012.08.01 22:09)

"Az AW TF 80-sc hajtóműveknél az Ön által leírt tünet típushiba, amit a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okoznak. Ilyen esetben egy komplett szeleptömb csere fogja a tüneteket megszüntetni ."

Nagyon köszönöm fenti válaszát! További kérdésem, hogy okozhat-e további problémát, ha az említett tüneteket (3-ból 4-be néha rángatás) nem orvoslom? Egyelőre csak néha jelentkezik, bízom abban, hogy még lehet "húzni" egy kicsit az időt.
Köszönettel, Gábor

Re: gabor_geiger@gmail.hu

(unios autójavító, 2012.08.01 22:21)



Tisztelt Gábor!

A tünetek általában az üzemi hőmérséklet emelkedésével fokozottabban jelentkeznek / főleg a melegebb évszakokban/.

Minden egyes téves kapcsolás valamilyen mértékben nyomot hagy az adott fokozat aktív elemeiben. Az ebből adódó károsodás a szeleptömb csere árának a dupláját jelenti / az új szeleptest cserével egybekötött nagyjavítás 600,000ft/.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »