Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Ugrik a váltó N-ból-D-de

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:25)

Tisztelt Attila,

Az Ön által leírt jelenséget hidraulikus vezérlési probléma okozza.
A javítás költsége , olaj és szűrőcserével, illetve munkadíjjal együtt 85.000 Ft.

Üdvözlettel: Sándor

kj78@freemail.hu

(jani, 2012.08.14 16:03)

Ha a tiptronic váltót,lejtőn.lefelé D-ből N-be kapcsolom és hagyom gurulni majd amikor már lassul vissza húzom D-be az károsítja a váltót?

Re: kj78@freemail.hu

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:23)

Tisztelt János,

Lejtőn lefelé haladás közben a járművet ajánlott fix 3-2-1 karállásban használni a haladási sebességtől függően.
Mivel ilyen esetben van motorfék hatás, ami közlekedés biztonsági szempontból ajánlott.

Üdvözlettel: Sándor

Toyota RAV4

(Gurubi Zoltán, 2012.08.14 09:25)

Tisztelt Sándor!

Tervezem egy 2002-2003-as évjáratú Toyota Rav4-es típusú autót 2 literes benzines motorral, automata váltóval.
A kérdésem az lenne, hogy az ebbe az autóba lévő váltónak milyen típushibái lehetnek, mire kell esetleg odafigyelni vásárláskor, valamint egy esetleges felújításnak milyen költségei vannak.
Javítattam már Önöknél automata váltót, és nagyon meg voltam elégedve mind a munkájukkal, mint a hozzáállásukkal.

Válaszát előre is köszönöm!

Üdvözlettel:
Gurubi Zoltán

Re: Toyota RAV4

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:20)

Tisztelt Zoltán,

Az adott évjáratú jármű egyik típushibája az elektronikus vezérlőegység meghibásodása. Ami miatt a hajtóműben is mechanikus meghibásodások keletkeznek.
Ilyen esetben a hajtómű javításának ára eléri a 300.000 ft-ot + a vezérlőegység javítás 150.000 ft.

Üdvözlettel: Sándor

székesfehérvár

(betsy62, 2012.08.14 06:18)

Üdv Sándor!
2005-ös passatom,triptronic váltóval szerelt,a hátrameneti fokozatot,"elvesztette". Hidegen még veszi,melegen viszont csúszik,alig megy.Kérdésem: lehet-e az autóval igy járni(az 1-5,fokozatban semmi probléma nincs)és kb mennyi lenne a javítása?

Re: székesfehérvár

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:17)

Tisztelt Uram,

A ZF5HP19 hajtóműnél az említett jelenség típushiba, amit a hátrameneti aktív elem mechanikus meghibásodása okoz. Az aktív elemekről leváló törmelékek a hidraulikus vezérlésbe bekerülve okozhatnak további meghibásodásokat.

A javítás költsége 180.000 ft és 1 munkanapot vesz igénybe.

Üdvözlettel: Sándor

Szlovakia

(Alfonz, 2012.08.13 17:09)

hello a kerdesem a kovetkezo: a kocsi ford Aerostar a sebvalto tipusa ha minden igaz A4LD
- Milyen gyakran kell olajat csereni ( lehet filtert is?)
- mennyi es milyen tipusu olajat ajanlsz bele?( az egesz muvelet nalad mennyibe kerul?
Valaszod elore is koszonom
Alfonz

Re: Szlovakia

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:13)

Tisztelt Alfonz,

Az ajánlott csereperiódus 2év/40.000 km
Az olaj és a szűrő cseréje munkadíjjal együtt 25.000 ft.
Amennyiben erre igényt tart, kérem előtte egyeztessünk telefonon időpontot.
Nyitás: 2012. Augusztus 27.
Telefon: 06(20) 771-6206

Üdvözlettel: Sándor

Wien

(Audi A6 Avant 2,5 tiptronic, 2012.08.13 14:55)

A következő hiba lépett fel az automnál, fékezéskor kicsít rángat, enyhén és amikor egy erősebbet fékezek megállok, utána álló helyzetből elindulnék, de van amikor ránt egy nagyot és nemtudom h mi lehet a gond, már jó ideje csinálja, hírtelen gáz adások fékezések, okozzák ezt a hibát. Válaszukat előre is köszönöm!

Re: Wien

(unios autójavító, 2012.08.22 16:11)


Tisztelt Uram,

Mindenekelőtt javasolnám , hogy ellenőriztesse az ATF folyadék szintjét a hajtóműben, mert az alacsony folyadékszint is okozhat hasonló tüneteket egy hirtelen megállás után.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Gábor, 2012.08.13 13:28)

Tisztelt Sándor!

Az lenne a kérdésem, hogy van egy 1.9 PD TDI Audi A4, tiptronic váltóval..., gyorsításnál "huhogó" hangot lehet hallani. Mi lehet a gondja?
Válaszát előre is köszönöm.

Üdv: Gábor

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.22 16:08)



Tisztelt Gábor,

A hangjelenséget mindenképpen hallani kellene mielőtt véleményt mondanék róla, ezért javaslom, hogy látogasson el egy menettesztre műhelyünkbe. A műhelyünk Aug 27 -ig szabadság miatt zárva van. Amennyiben ez esedékes lesz kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

kiskunlacháza 2340 mókus utca 2/a

(Horváth Tibor, 2012.08.13 13:07)

Sziasztok,
Tanácsot szeretnék kérni: 2002/8 automata váltos 4 fokozatú VW beetle t szeretnék venni. Mennyire megbízható a váltója?
Vásárlásnál hogyan lehet úgy ki próbálni, hogy tudjam nincs vele semmi gond.
Válaszotokat előre is köszönöm

Re: kiskunlacháza 2340 mókus utca 2/a

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:04)

Tisztelt Tibor,

Az említett jármű a régi VW AG4-es sebességváltóval van szerelve.
200.000 km futásteljesítményig viszonylag megbízható. Egy esetleges felújítás ára eléri a 450.000 ft-ot.
(Ebből az összegből csak a hőcserélő és az új hidraulikus szeleptömb több mint 250.000 ft..... )

Vásárlás előtt az olajszintet és az állapotát csak műhelykörülmények között tudja ellenőrizni.
Amit Ön is tud ellenőrizni:
- mint hideg és meleg üzemállapotban az N-D és N-R garázskapcsolásnál ne legyen érezhető rántás és a kapcsolási átmeneteknél egyértelmű fordulatszám esés legyen látható.
- A próbautat minimum 30 km hosszúra javaslom.

Üdvözlettel: Sándor

Slovákia

(István, 2012.08.13 09:13)

Üdvözlöm...Segítségét kérném..Van egy Renault kangoom 1,4es évjarat-2001*KC-KCOB-AA* 1390cm3 * 55kw *valószinű hogy DPO-AL4es hajtóművel van szerelve.Probléma egy 8-10 km után jelenkezik amikor viszavált 3-asba <szükségfutásra>Diagnosztikán kimutatta hogy nem megfelelő a olajnyomas.Semijen más rendeleneséget nem észleltem.Szerintem simán valt,talán néha beinditás után P-ből a D-be egy kicsit rant.Ha válalná a javitását kb.menyi időt vesz igénybe,várásra is megoldható e,és kb.mennyibe kerülne......
Előre is köszönöm.......

Re: Slovákia

(unios autójavító, 2012.08.13 12:58)



Tisztelt István!

A DPO hajtómű esetében a jelenség típushiba , ami ha csak kizárólag hideg üzemállapotban jelentkezik akkor 2 db szelepcserével orvosolható, de mivel önnek meleg üzemállapotban jelentkezik, ezért egy komplett szeleptömb csere fogja a tüneteket megszüntetni. / 200,000ft költség szervizeléssel együtt/ . A műhelyünk szabadság miatt zárva van Aug 27.- ig.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Peter, 2012.08.13 07:04)

Kedves Sandor!

Kollegai lecsereltek az olajat a 407sw 3.0 V6 automata jarganyban, szerencsere az elso 2-3 alkalom utan mar egyaltalan nem jott elo a bizonyos "hang", mar az olajcsere elott jopar nappal sem... Remelem igy is marad es a valto tovabbra is kifogastalanul uzemel. Azt szeretnem tovabba kerdezni, hogy ennel az Aisin 6-os valtonal van-e lehetoseg a kezi mod + es - iranyanak megcserelesere. (Ha hatrafele huzom, akkor valtson fel, mert nekem szokatlan a gyari beallitas)

Koszonom: Peter

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.13 12:45)



Tisztelt Péter!

Azt hittem , hogy csak nekem nem logikus ez a gyári "felállás" ami a +, -, irányt illeti :). Egy intenzívebb gyorsítás alkalmával a járművezető a tehetetlenségénél fogva hátrafelé mozdul, de a felkapcsolás iránya gyárilag ellenkező irányú...mit mondjak.... Francia mérnöki munka , amit lehet fordítva csinálnak:).

Szerintem egy ügyes villamossági szerelő a vezérlőn/ vagy a kulisszában/ két kábel felcserélésével meg tudja oldani a kérését.

Üdvözlettel: Sándor.

2119 pécel

(Wili, 2012.08.12 22:13)

sziasztok, 1,9 tdi 116le passat triptonic váltó rángat, ráz a váltás elött főleg 100 nál 2000 alatt. Mi lehet a gondja? köszi a választ.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »