Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: 2083. Solymár Ifjúság út 4.

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:53)

Tisztelt Zoltán,

A ZF5HP19-es hajtómű esetében a hátramenet részleges vagy teljes megszűnése típushiba.
Mivel az Ön esetében az előremeneti fokozatoknál is csúszás érezhető, ezért nagy valószínűséggel egy nagyjavítás fogja csak a tüneteket megszüntetni.

Viszont, mielőtt ezt véglegesen kijelenteném, javaslom hogy látogasson el műhelyünkbe egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.
Műhelyünk augusztus 27.-n nyit reggel 8 órakor.
Telefonos bejelentkezés szükséges.

Üdvözlettel: Sándor

bajaka91@gmail.com

(András, 2012.08.20 10:51)

Tisztelt Sándor!

Véleményedet szeretném kikérni, épp autóvásárlás előtt állok, Mercedec E 270 CDI (2002es)vagy S500 (2000es évjárat)ast fogok venni, de eddig minden autóhoz értő ismerősöm óva intet a 10 év körüli (5 ös) tiptronic automatáktól,(mindkét autó több mint 200 ezer km-t futott már) azonban más váltóval a piacon ilyen autók nem elérhetőek, mit javasolsz ilyen esetben??

Előre is köszönettel:

Andris

Re: bajaka91@gmail.com

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:48)

Tisztelt And1rás,

Bármely márkájú automata váltóval szerelt 10 éves jármű esetében számolni kell egy közel 300.000 ft-os javítási költséggel.

Üdvözlettel: Sándor

2000 CLK 230 autómata váltó hiba...

(Attila, 2012.08.19 18:46)

Adott a címben szereplő kocsi. Sajna valamiért nem vált 1esnél feljebb az autó. Valamint nem reagál a manuális állítóra sem, mintha nem is lenne. A computer nem jelez semmi hbát, nem írja, hogy a kocsi safe modban lenne, egyszerűen csak nem vált. :( Vajon hogy lehet ezt orvosolni?

Üdv

Attila
hujbera@gmail.com

Re: 2000 CLK 230 autómata váltó hiba...

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:46)

Tisztelt Attila,

A hiba behatárolásához szükség van egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.
( mérési értékblokk olvasás)

Üdvözlettel: Sándor

Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD SE

(Imre, 2012.08.19 12:43)

Tisztelt Sándor

2012.03.25-én már váltottunk néhány szót a Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD SE vélhetően Chrysler Ultradrive A604 (41TE) váltóval szerelt autómról .... Azóta a dolgok megváltoztak . Kb. 1 hónapja a váltó furcsán kezdett viselkedni kis távokon - gondolom , a hideg olaj miatt - felfelé váltásnál 2.-ból 3.-ba tompán rántott egyet . Ezt három alkalommal tette . Ez megszünt (?) , viszont ugyanezt megcsninálta 3.-ból 2.-ba való visszakapcsoláskor néhányszor .... A múlt hónapban elmentünk egy hosszabb útra , és úgy 400 km után még furcsább mutatványnak lettünk tanúi : a körfogalomból való kihajtás után nem volt hajlandó felfelé váltani . A motor leállítása és néhány perc várakozás után újra elindultunk és a jelenség megszünt de csak egy rövid időre , 50 km után ugyanez lett a szitu . A pihit megismételtük , utána nem volt gond . A műszerfalon kigyuladt az OBD ikon ( narancssárga motor piktogram ) . Ezt a célhoz érkezés után a kamoinoknál már jól bevált módszerrel megszüntettem ( + és - akksisaru le és 10 mp-ig összeértetve reset-el ) , a hibajelző kialudt . A visszauton problémamentesen szuperált . Tudom , ez nem gyógyszer a problémára . Aznap egyébként dögmeleg volt , talán cseppet a váltóolaj is túmelegedhetett annak ellenére hogy pályán mentünk 120 km/h-val ... Mellesleg a kocsi sokat áll ( 1 hónap ) és keveset van használva ( havi 500 - 800 km egy hét alatt amikor otthon vagyok )
Kérdés : Amennyiben be tudom magam szerezni az alkatrészeket , mennyibe kerülne a javítás és mennyi időt venne igénybe ?

Tisztelettel : Imre

Re: Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD SE

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:44)

Tisztelt Imre,

Első lépésben javasolnám a hibatároló kiolvasását, hogy megtudjuk mi a szükségfutásra állás oka.
Amennyiben egy esetleges nagyjavítás szükséges annak a munkadíja 100.000 Ft + a konverter felújítása 65.000 ft.

Üdvözlettel: Sándor

barg00001@gmail.com

(Barancsy Gábor, 2012.08.18 17:10)

Hello,
Van-e már meghibásodási tapasztalat a bmw-k 8 sebességes automata váltóival?
üdv,

Re: barg00001@gmail.com

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:41)

Tisztelt Gábor,

A BMW ZF 8HP-s hajtómű még nem fordult meg a szervizünkben, de kollégánk műhelyében már több meghibásodott, leselejtezett 8HP-s hajtómű áll.

Üdvözlettel: Sándor

Tiszafüred

(Csabi, 2012.08.18 07:25)

Hali!
Van egy 91-es BMW 525 TDS-em amiben 2 hete váltót cseréltem. Eddig működött is minden rendesen, de 2 napja utánfutót húztam vele és eléggé szenvedett az autó (váltogatott össze-vissza) Mikor leakasztottam a futót el akartam indulni, de csak szervíz fokozatban ment és ahol mutatja a műszerfalon hogy melyik sebességben vagyok, ott egy kis fogaskerék világít. Megnéztük computeren és ezt írta: sebesség vezérlés, vezérlő panel.
Tudnátok segíteni?
Köszi előre is...

Re: Tiszafüred

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:39)

Tisztelt Csaba,

Kérem a kiolvasott hibakódot írja meg, hogy tudjak segíteni.

Üdvözlettel: Sándor

3575 Berzék Rákóczi F.14.

(Tóth István, 2012.08.18 06:48)

Két hete vásároltam a feleségemnek egy 1996-os Nissan Micrát,CVT váltóval. A váltó működik(bár egy kicsit a sebesség váltó kar szorúl),de 96000 km van benne.A kérdésem az, hogy kell-e olajat cseréltetnem a váltóban,és ha igen, akkor az milyen legyen?Válaszodat előre is köszönöm.

Re: 3575 Berzék Rákóczi F.14.

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:38)

Tisztelt István,

Az N-D, N-R kapcsolásnál érezhető ellenállás, ami járó motornál érezhető, azt a mágnesporos elektromos tengelykapcsoló meghibásodása okozza.
A hajtóműolajat lehet és kell cserélni. Ajánlott specifikáció: CVT Transmission Fluid

Javítás költsége 100.000 ft

Üdvözlettel: Sándor

Győr

(Zoli, 2012.08.16 20:11)

Szia!
Mercedes vito 112 cdi automata autóval kapcsolatban lenne egy kérdésem,a hiba jelenség elindulás után szervíz módra vált világít a váltó hiba lámpája is.Újra indításra helyre jön de menet közben ismét átvált szervízre hiba kód P2005 .Mi lehet a hiba?

Üdvözlettel Zoli

Re: Győr

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:32)

Tisztelt Zoltán,

Az Ön által leírt hibakódot az adatbázisunk alapján nem tudjuk beazonosítani. Amennyiben a hibakód mellett szöveges üzenet is áll, kérem írja meg.

Üdvözlettel: Sándor

Csákvár

(Györök Peti, 2012.08.16 19:05)

Üdvözletem 2003 Mitshubishi Pajero wagon 3.2 d-di gls autómata 5 fokozatú: sebességbe rakás után a motor lefullad jó esetbe 500 1/perc fordulaton beáll hibakód nincs adatlistába a váltóból kiolvasható adatok néha elmásznak, vagy hibás értékeket mutatnak pl.: gázpedálhelyzet, fordulatszám, hőfokok, szelepvezérlések értékei. Vezetékeket végignéztem olaj jó nem látszik benne szennyeződés. Röviden ennyi. Válaszát előre is köszönöm.

Re: Csákvár

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:30)

Tisztelt Péter,

Az Ön által leírt jelenséget a konverter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza.
Lehetséges meghibásodások:
- Hidraulikus vezérlésben szelepszorulás
- A hidraulikus vezérlésben mágneshiba
- A Hajtómű belső szerkezetében hidraulikus áthallás (ilyen esetben az üzemi hőmérséklet emelkedésével a jelenség fokozódik)
- A legritkább esetben az elektronikus vezérlőegység meghibásodása

Üdvözlettel Sándor

Somogy

(András, 2012.08.15 19:36)

Hello! Van egy 2001-es Renault Clio-m, automat, 1.4-es, 130 000 km van bent! A váltóval kb 100 000 km-ig semmi bajom nem volt! Aztán hidegen eröltetett menetben (dombon fölfelé) ránt egyett és nem vált se föl se le a fordulatszám meg csak csökken! Ez nem mindig jön elő csak néha, és ha bemelegszik a motor akkor bármennyire is nyomom neki, nem csinálja! 120 ezer km-nél volt a váltóban olajcsere, de nem tapasztaltam változást! És a segítségedet szeretnem kérni hogy mit lehet ilyenkor tenni? Vagy találkoztál-e már ilyen hibával? Esetleg mennyibe kerülne ezt meg csináltatni?
Üdv.: András

Re: Somogy

(Unios Autójavító, 2012.08.22 16:27)

Tisztelt András,

Az AL4/DPO hajtóműnél a jelenség típushiba, amit a 2 db nyomásszabályozó szelep hibája okoz.
A 2 db módosított szelep cseréje munkadíjjal együtt 65.000 ft

Üdvözlettel: Sándor

Ugrik a váltó N-ból-D-de

(Attila, 2012.08.14 17:17)

Szia!!Egy VW passat 2002 1.9 pdtdi tiptronic-os AVF motorkódú autóról lenne szó...2009 ben vásároltam és akkor már meg volt ez a jelenség a váltónál,hogy üzem melegen P-ből illetve N-ből D-be rúg egyet a váltó..azon kívűl minden normálisan üzemel a váltón..hideg indításnál nem csinálja ezt a ugrást a váltó...azóta 80.000km-t mentem a kocsival,mert azt mondták nincs nagy baja menni fog még egy pár km-t így...60.000-ként a váltóolajat cserélem,szűrővel együtt,nagyon odafigyelek az autóra..azt mondták,hogy nyomást szabályoz szelep csere kell neki,amin 30-35 ezer ft plussz munkadíj és új olaj+szűrő..kérdem én...meddig lehet még így járnom és egy árajánlatot tudna e nekem adni..


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »