Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: ilk

(unios autójavító, 2012.08.28 20:51)



Tisztelt Tamás,

A hajtómű beáll szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. A mi műhelyünk nem javítja az AD sorozatú hajtóműveket, de a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

szt.szabotamas@gmail.com

(Szabó Tamás, 2012.08.27 20:01)


Kedves Sándor!

Köszönöm válaszát, nagyságrendileg ez mennyibe kerülne??


(Szabó Tamás, 2012.08.22 20:25
Tisztelt Sándor!

Van egy VW Bora 1.6 benzines (1998.évj) automata váltós autóm, váltásoknál rángat, illetve lassításkor beremeg az autó (olyan mintha nem váltana vissza). Kérdésem, hogy mi lehet a probléma és javítható -e, vagy már nem érdemes, illetve hogy tudják e vállalni?
Köszönettel: Tamás

Re: szt.szabotamas@gmail.com

(unios autójavító, 2012.08.28 20:47)



Tisztelt Tamás,


A módosított lock-up szelep beépítése olajcserével együtt 60,000 Forintos költséget jelent. Kérem időpont egyeztetés miatt hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Golf 1,9 TDI automata

(Kiss János, 2012.08.27 19:06)

Üdvözlöm Sándor!

Valóban 3 karakter van ! :)
Helyesen: CKX 28036 a jelenlegi váltó kódja!

Üdv! Jani

Re: Golf 1,9 TDI automata

(unios autójavító, 2012.08.28 20:45)



Tisztelt János,

Kérem a holnapi nap folyamán csörgessen meg telefonon és lekérem az Ön által kért adatokat a VW adatbázisból.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Sebők Zsolt, 2012.08.27 18:45)

Jó napot Sándor.
Ma beszéltünk telefonon erről a BMW váltóról ami berázza az autót.
Kérdezném,hogy egy turbina,konverter felújítás,javítás hogy nézne ki időben és pénzösszegben.+olaj+szűrő.
Köszönöm válaszát előre is.
Sebők Zsolt

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.28 20:43)



Tisztelt Zsolt,

A converter felújítás+ olaj +szűrő anyagköltsége 110,000ft.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Levente, 2012.08.27 18:15)

Helló!
Egy 2005-ös 6seb. Opel Vectra 1.9 cdti váltója betegeskedik. Nem vált el szépen,főleg ha felmelegszik a váltó,akkor játsza el azt,hogy felpörög a fordulatszám aztán rúg egyet a váltó. Mi lehet ennek az oka és mennyibe kerülne kb. ennek a garanciális javítása? Esetleg mikor tudnád megnézni?

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.28 20:38)



Tisztelt Levente,

A jelenség az AW TF 80 -SC hajtóműnél típushiba / Opel, Volvó, Saab..../, amit a hidraulikus szeleptestben fellépő kopások miatt kialakuló nyomásveszteségek okoznak. A tünetek az üzemi hőmérséklet emelkedésével fokozottabban jelentkeznek. Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus vezérlés beépítése fogja a tüneteket megszüntetni. A beavatkozás megvárható kb 3 órát vesz igénybe. A komplett költsége olajcserével együtt 300,000ft. Amennyiben a beavatkozás esedékes lesz kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon.Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Törökbálint

(P511, 2012.08.27 08:04)

Tisztelt Sándor!!

Köszönöm a segítséget.
Még egy kérdés jutott az eszembe.
Milyen szűrő van a váltómban? Az előzőben nem kellett cserélni,mert gyárilag fém,tisztítható szűrő volt benne.
Ebben az opel váltóban milyen van??

Köszönettel : János

Re: Törökbálint

(Unios autójavító, 2012.08.28 20:35)

Tisztelt János,


Ebben a típusú hajtóműben beépített szűrő van , amit csak a hajtómű szétszerelése esetén lehet kicserélni. A cserét csak egy esetleges nagyjavítás alkalmával szükséges megejteni. / műanyag házas szitaszűrő/.

Üdvözlettel: Sándor.

Szeged

(banffi, 2012.08.27 14:58)

Audi a2 1.2 váltó miatt a motor leáll. Újra indítás után megy, de gyorsításkor előfordul, hogy leáll az utóbbi időben egyre gyakrabban. Mi az oka?utó

Re: Szeged

(unios autójavító, 2012.08.28 20:30)



Tisztelt Uram,

Tudomásom szerint az A2-es robotizált hajóművel van szerelve, amit a mi műhelyünk nem javít. Javasolnám , hogy egy márkaszervizben végeztessen el egy diagnosztikát. Amennyiben a holnapi nap folyamán felhív, akkor szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát / BP-en/.

Üdvözlettel: sándor.

debrecen

(Sanya, 2012.08.28 15:19)

debrecen (Sanya, 2012.08.28 09:13) hozzászólást kiegészíteném.
Sándor!
Azt még elfelejtettem írni magának,hogy az olajcserekor nem csak réz és arany színű szemcséket találtunk,hanem fekete kemény műanyag jellegű pár milliméteres darabokat is.Nem tudom,fékszalag vagy inkább a 3. fokozat lamelláiból valóak? Tudtommal 2-es fokozatnál van fékszalagom,de a váltással nincs különösebb problémám 1-ből 2-be.
Még annyival tudom történetem kiegészíteni,hogy a szeleptömb le lett véve és át lett tisztítva,a dugattyúk mintha újak lennének olyan jelleggel lehet mozgatni a tömbben.
Elnézést az ismételt időrablásért,köszönettel. Sanya.

szondi72@citromail.hu

(ferenc, 2012.08.26 20:37)

Hello!!

Én egy volvo s80 as után (2.0,turbo benzin ,1999 évjáratú,) érdeklődöm ,hogy hol van a váltó olajszűrője,és hol kell leereszteni az olajat????
Sajnos nincs lehetőség elvinni önökhöz,mivel 2400 km élek önöktől,és az itteni szervizek ragaszkodnak ,hogy
nem kell cserélni soha!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????
Megtisztelő válaszukat előre is köszönöm:
Jónás Ferenc

Re: szondi72@citromail.hu

(unios autójavító, 2012.08.26 22:26)



Tisztelt Ferenc,

Az adott évjáratú jármű kétféle 4 fokozatú hajtóművel van szerelve. AW 50-42 Japán és GM 4T 65E sebességváltóval . A GM hajtómű alján található olajteknő és a szűrőt is tudja cserélni. Az AW hajtóművön nincs olajteknő és a szűrőt csak a hajtómű szétszerelése után tudja cserélni / amit csak egy esetleges nagyjavítás esetén szükséges elvégezni/. Az AW hajtómű alján talál egy leeresztőcsavart, a GM hajtóműből csak az olajteknő eltávolítása mellett tudja az olajat " leengedni". A folyadék betöltése mindkét esetben a szintellenőrző pálca csövén keresztül történik. A szintet "P karállásban, járó motornál ellenőrizze.



Üdvözlettel : Sándor.

6044 Kecskemét Úrihegy 228/B

(Feldman Péter Attila, 2012.08.26 21:16)

Tisztelt Sándor!
Egy audi a6 2.5 V6 tdi quattro 180 lóerős tiptronicos autóm van. Azt tapasztalom, hogy ha P-ből áthúzom D-be, szépen beteszi és semmi gond. De ha N-ből húzom D-be ránt egy nagyot mikor beveszi a sebességet. Sajnos nem tudom, hogy mióta ilyen, mert én törötten vettem és csak most tudtam kipróbálni. A motor és aváltó nem volt sérült.
Köszönöm előre is a válaszát!
Tisztelettel:
Feldman Péter Attila

Re: 6044 Kecskemét Úrihegy 228/B

(unios autójavító, 2012.08.26 22:04)



Tisztelt Attila,

A jelenséget okozhatja a hidraulikus vezérlés kopásából adódó hidraulikus nyomásveszteség , vagy a kapcsolt aktív elem megnövekedett üzemi hézaga / kopásból adódó/, ez utóbbi esetben azonban mindkét kapcsolás esetén jelentkezne a hiba. Ezért szerintem nagyobb a valószínűsége , hogy a hidraulikus szeleptömb hibája okozza a tünetet. Ilyen esetben egy cseredarabos hidraulikus panel beépítése szervizköltséggel együtt 65.000ft költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

A3 1.6 Tiptronic

(Norbert, 2012.08.26 15:03)

Üdvözlöm!

Egy 2004-es Audi A3 1.6 benzines Tiptroinc váltóval kapcsolatban érdeklődnék.
A probléma leírása a következő: időnként, kb. 10 alkalomból 1x, a 3. és 4. fokozatból fel, illetve le váltásnál a váltó egy erőset ránt az autón. A többi fokozatot gyönyörűen kapcsolja, de a 3. és 4. között előfordul a hiba. Sőt, itt is csak olyankor, amikor belemegyek egy nagy kátyúba, vagy emelkedőnek felfelé megyek, tehát mint ha a fizika behatások "elállítanának valamit", alapesetben viszont nem észrevehető.
Olajszintet még nem mértem benne, de már -szemrevételezéssel - alánézett egy szerelő, és mind a két féltengely iszonyatosan lötyög (csapágyas). Elmondása szerint lehet, hogy onnan ered a baj, de nem tűnt meggyőzőnek, ezért kérdezném meg Önt, hátha sejti, hogy milyen hibával állhatok szemben.
A kocsiban amúgy 170.000 km van.
Köszönöm!

Re: A3 1.6 Tiptronic

(unios autójavító, 2012.08.26 21:55)



Tisztelt Norbert,

Amennyiben a 6 fokozatú hajtóművel van a járműve szerelve / évjáratból adódóan / , akkor nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés kopásából adódó nyomásveszteségek okozzák a jelenséget. Amennyiben a feltételezés egy diagnosztika alkalmával beigazolódik akkor a várható költség: 350,000ft körül alakulhat. / új szeleptest+olaj+ munkadíj/


Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »