Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Audi

(Audi Zoli, 2012.08.30 00:10)

Tisztelt Sándor!

Tudom, hogy nem foglalkoznak multitronic váltóval, de hátha tud segíteni.
2005-ös A4 2.0 PDTDI Avant Multitronic autóm van.
A műszerfalon villog a P N D R S felirat amikor a váltó már üzem meleg és kiveszem D-ből. A váltó amúgy mechanikailag megfelelően működik.

Az alábbi hibaüzenetet olvastuk ki az autó hibatárolójából:
001798 Fokozatérzékelő F125 valószínűtlen jel időszakos

Kb. mennyibe fog ez nekem kerülni? Milyen javítási lehetőségeim vannak?

Üdv.
Zoli

Re: Audi

(unios autójavító, 2012.08.31 22:12)


Tisztelt Zoli,

A kiolvasott hibakódok a fokozat ellenőrző programkapcsoló meghibásodására utal, amit az elektronikus vezérlőegység foglal magába. Ilyen esetben a komplett vezérlőegységet kell cserélni . Ennek a beavatkozásnak az ára kb 300,000 forintos költséget jelent / az elektronika kb 1000 Euró/

Üdvözlettel : Sándor.

Audi

(Bazsi, 2012.08.29 23:18)

Hello! Van egy 2002-tes audi a6 2.5tdi multironic váltós autóm és az a problémám lenne vele hogy 1 héten max 1xer berángat üzem melegen D-ben de csak rövid ideig indulásnál. Az autót nem rég vettem és az előtt lett megcsinálva a váltója hasonló problémával.

Válaszod előre köszönöm!

Re: Audi

(unios autójavító, 2012.08.31 22:07)



Tisztelt Bazsi,

A mi műhelyünk nem javítja a CVT rendszerű hajtóműveket, de amennyiben felhív telefonon akkor szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

A tünetet általában a következők részegységek meghibásodása okozhatja:

- előremeneti aktív elem kopása / 6 lamellás indítókuplung amit módosított 7 lamellás packra kell a javítás alkalmával cserélni,

- az aktív elemet munkafolyadékkal ellátó rendszer tömítetlensége / sugárszivattyú ház és cső kopása miatt fennálló nyomásveszteség/

- hidraulikus szeleptest kopása

- a variátor kúppár vés a lánc kopása

- a hűtőrendszer vezetékébe beépített külső szűrő eltömődése / ritkább esetben/

A Multitronic sebességváltó nem egy "sikersztori" és a javítása a legszélsőségesebb esetben elérheti a 800,000 Forintos !!! költséget is , éppen ezért beszüntettük a javítását ennek a típusnak.

üdvözlettel : Sándor.

Kérdés

(Senator, 2012.08.29 22:26)

Szia. Köszönöm szépen a segítséget akkor keresek egy ilyen autót.

Audi A6 Tiptronic 5

(Gyuszi, 2012.08.29 16:43)

Helló

Audi A6 1997.11 2.8 quattro 5 sebességes tiptronic váltójában kell-e olajat cserélni ? Olvastam már azt is hogy
nem, azt is hogy nem de ajánlott, meg azt is hogy feltétlenül.....
Ha igen akkor milyen olaj kell bele, mert gyári adatot nem találok hozzá.

Előre is köszönöm

Gyuszi

Re: Audi A6 Tiptronic 5

(unios autójavító, 2012.08.29 21:36)


Tisztelt Gyula,

A mi általunk javasolt olajcsere intervallum 2év/ 40,000km. A gyári specifikáció LT 71141 / Esso, Febi, Mobil..../. A cseretérfogat 4.5-5Liter.

Üdvözlettel: Sándor.

Kérdés

(Senator, 2012.08.28 22:37)

Szia.91es az autó és japán váltóval van szerelve a 24v a másikat nem tudjuk még.

Re: Kérdés

(unios autójavító, 2012.08.29 21:34)


Tisztelt Uram,

Az Ön járműve AW / Japán/ hajtóművel van szerelve. A "donor " hajtómű lehet GM/ 2 db olajteknő található rajta, ezt nem lehet beépíteni/ vagy szintén AW gyártmányú. Amennyiben a két hajtómű harangja és kihajtása és a perifériás csatlakozások megegyeznek, akkor szerintem csereszabatos a két AW sebességváltó.

Üdvözlettel: Sándor.

debrecen

(Sanya, 2012.08.28 21:05)

Köszönöm a válaszát Sándor!
Az AG 4-es hajtómű alatt mit ért? Az megegyezne a 096 vagy 097-es 4sebességes váltóművel,melyet a malac passatban is alkalmaztak?
S lenne e értelme - ha ne adj Isten' úgy alakulna hogy a fővárosban járok - egy diagnosztikának?
Köszönettel : Sanya

Re: debrecen

(unios autójavító, 2012.08.28 21:15)



Tisztelt Sanya,

Az AG 4-es hajtómű a későbbi kiadású Passat hajtóműve / 4 fokozatú/. Az Ön járművének a hajtóműve tisztán hidraulikus vezérlésű , ezért egy diagnosztika alkalmával sem tudnánk más diagnózist felállítani mint az Ön által leírt tünetek alapján.

Üdvözlettel: Sándor.

Gyula

(Balázs, 2012.08.28 12:33)

Kedves Sándor!

Van egy BMW E61 535d autóm, ebből csak automata váltós van, ha jól tudom, a váltó típusa ZF GA6HP26Z. Alapvetően nincs problémám a váltóval (összesen annyi, hogy amikor tempomattal megyek, és a fordulatszám 1500-2000 között van, néha ingadozik a fordulatszám kis mértékben), viszont miután az autót nemrégiben vásároltam használtan, egy olaj és szűrőcserét, valamint újraadaptálást szeretnék a váltón csináltatni. Ha jól tájékozódtam, ez jó eséllyel meg is oldja az ingadozást. Szeretnék egy árajánlatot kérni az olaj és szűrőcserére, illetve érdeklődnék, hogy meg tudja-e csinálni a váltó újraadaptálását.
Válaszát köszönöm!

Re: Gyula

(unios autójavító, 2012.08.28 21:11)



Tisztelt Balázs,

Az olajcsere + szűrővel egybeépített olajteknő cseréje 60,000ft költséget jelent, de ez nem fogja a tüneteket megszüntetni . Amennyiben igen , akkor én állom a költségeit. A jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza / típushiba/. Amennyiben a szervizelésre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Kérdés

(Senator, 2012.08.28 12:17)

Szia.Érdeklődni szeretnék hogy az opel senator b 24v és az opel omega a 2.6os váltója megegyezik? a 2.6os omega váltója jó lehet a 24v b senatorba?

Re: Kérdés

(unios autójavító, 2012.08.28 21:06)



Tisztelt Uram,

Mindkét járművet szerelték két különböző gyártó hajtóművével . A Japán AW és az amerikai GM váltóval . Első lépésben ezt kellene azonosítani. Kérem írja meg az évjáratokat.

Üdvözlettel : Sándor.

9024 Győr

(Nagy Zoltán, 2012.08.28 09:46)

Köszönöm a válaszát!
Belinkeltem, hogy ne kelljen keresgélnie.
(Omega 2000évj. MV6)

Kérem írja meg, hogy legyen tájékozódásom, Önöknél ez a beavatkozás mennyibe kerülne, amennyiben nem károsodott a 3. fokozat.

Köszönettel

-----------------------------
Re: 9024 Győr
(unios autójavító, 2012.08.26 21:32)
Tisztelt Zoltán,
A jelenség megszüntetése érdekében a minimális beavatkozás amit meg kell tenni , az a 2-3 kapcsoló mágnesszelep cseréje. Amennyiben a "sok" téves kapcsolás még nem okozott károsodást a 3. fokozat aktív elemeiben , akkor van rá esély , hogy elkerülhető egy nagyjavítás.
Üdvözlettel: Sándor.
-----------------------------

Re: 9024 Győr

(unios autójavító, 2012.08.28 21:01)



Tisztelt Zoltán,

A beavatkozás szervizköltséggel együtt 65,000 forintba kerül / szelep+ szűrő + olaj + M díj/

Üdvözlettel: Sándor.

debrecen

(Sanya, 2012.08.28 09:13)

Kedves Sándor!
Van egy 089-es hajtóművel szerelt passatom.(a disznó előtti,csőrös passatnak is nevezik)
A váltó 3. fokozatba való kapcsoláskor el kezdett csúszni.Ezt részterheléskor csinálja,teljes gázadásnál nem.
Olajat (dexron3),szűrőt cseréltem,az olaj tele volt apró réz vagy arany színű szemcsékkel.Azóta kb. 1200km-t mentem,a csúszás (mintha üresbe váltana egy pillanatra,2000-ről gázpedál állás függvényében 2500-3200-as fordulatra pörög) nem szűnt meg.Sőt,kb. 50-es tempónál el kezd búgni.Difi? Annak az olaja nem egy térben van a hajtóművel tudtommal.
Javítható a váltó?Ha csak a fentálló hibát javítják (nem komplett generálozás) leszerelt váltónál (hogy munkadíjat spóroljak), ez milyen összeget jelenthet?
Esetlegesen be lehet e építeni a 3sebességes helyett egy 4sebességes automata hajtóművet,ha igen,milyen típusból lehetne szerezni?S működne e a 4sebességes normálisan?
Segítségét köszönöm Sándor!
üdv : Sanya

Re: debrecen

(unios autójavító, 2012.08.28 20:56)



Tisztelt Sanya,

A leírt tünetek alapján nagy valószínűséggel csak egy teljes nagyjavítás fogja a tüneteket megszüntetni. Ennek a beavatkozásnak a költsége nem áll arányban az autó forgalmi értékével . / ezt m i is belátjuk/ . Ilyen esetben egy bontott hajtómű beépítése mindenképpen gazdaságosabb megoldást jelent. A 4 fokozatú elektronikus vezérlésű AG 4-es hajtóművet nem lehet beépíteni.

Üdvözlettel: Sándor.

ilk

(Hódos Tamás, 2012.08.27 20:51)

Tisztelt szakértő.
Nekem van egy renault laguna rxe. 1994. 2000benzines automata autóm. Az a problémám vele, hogy 10 km után visszakapcsol 2-vagy 3.-asba és egy furcsa vinnyogó hang jön a váltóból 2500-as fordulat fölött. És ha leálitom letilt és nem engedi beinditani a motort kb egy óra hosszáig. De hibaüzenet nincs. Kérdezném hogy mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »