Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Volvo S80 T6 1999

(Balázs, 2012.09.01 11:58)

Kedves Sándor!

Az autó egy 1999-es volvo S80 T6 motorral, jelenleg kb 250e km van benne. kb 140e km körül egyszer már cserélni kellett benne a váltó vezérlő elektronikát. Néhány napja azt csinálja, hogy kb 2500-as fordulatnál elkezd "csúszni", szinte semmi hajtóerőt nem visz át. Ezt nem mindig csinálja, csak véletlenszerűen. Ha hagyom felváltani, akkor kisebb fordulaton megint jól működik. A fedélzeti elektronika német nyelven már kiírta a "getriebe wartung dringend" hibát.

Az autót szeretném tovább használni, lehetőleg költséghatékonyan megoldva a problémát, főleg mielőtt végképp megáll :) Hogyan tovább, mire számítsak?

Köszönöm,
Balázs

Re: Volvo S80 T6 1999

(unios autójavító, 2012.09.02 21:01)




Tisztelt Balázs,

Első lépésben javasolnám, hogy olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját , hogy megtudjuk a szükségfutásra állás okát. A kiolvasott hibakódokat írja meg itt a fórumon.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6 2.5 TDI 2003 180 LE

(Kovács István, 2012.09.01 07:49)

Üdv,
Érdeklődni szeretnék, hogy egy Audi A6 2.5 TDI 2003 180 LE autónak meddig bírja, mennyi az élettartama kb a tiptronic váltónak. Az autó vétele előtt állok, jelenleg 172 ezer kmter van az autóban. Próbaúton nem tapasztalatam semmi szokatlant a váltótól, ment hibátlan észrevétlenül tette a dolgát.
Mennyi kilóméterenként kell cserélni a váltóban az olajat, szűrőt? Pontosan milyen olajat és mennyi kell belőle? Házilag aknában elvégezhető ez a művelet?

Re: Audi A6 2.5 TDI 2003 180 LE

(Unios autójavító, 2012.09.02 21:00)

Tisztelt István,

Nem szeretném elvenni a kedvét az automata hajtóművel szerelt autók megvásárlásától, de ilyen futásteljesítmény környékén bármelyik pillanatban előfordulhat egy meghibásodás. Sajnos ez a kényelem ára..

Az ATF olajat "házilag" is ki tudja cserélni. Az olajcsere intervalluma 2év/ 40,000km. Gyári specifikáció LT 71141 / Febi, Esso, Mobil..../ Az olajcseréhez általában 5 liter ATF szükséges.

Üdvözlettel: Sándor.

3335 Bükkszék

(Szénás István, 2012.09.01 21:13)

C-230-as kompresszor tipusú ( W 202 ) autóm automatasebbváltó olajszint ellenőrzésére keresek mesterpálcát. Amennyiben Önök forgalmaznak ilyet mennyibe kerül?

Budapest

(Marco, 2012.09.01 00:32)

Délelőtt valószínű ki tudjuk olvasni a kódokat....utánna telefonálnék...köszi a választ ! :)

Budapest

(Marco, 2012.08.31 22:49)

Szia !
210 -es Merci 98-as kiadás....a probléma az,hogy már rángatott egy ideje a váltásoknál,aztán azt csinálta,hogy időnként bentragadt a fokozatokban ,és csak akkor volt hajlandó megjavulni,ha levettem a gyújtást,és újraindítottam... ma viszont bentragadt az 1-es fokozatban ,és nem hajlandó feljebb váltani... üresbe és hátramenetbe még sikerült váltani...
Mit gondolsz,mi lehet a hiba ? Köszi,ha válaszolsz !

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.08.31 23:07)



Tisztelt Marco,

A hajtómű beállt szükségfutásra , ennek az okát csak a hibatároló kiolvasása után lehet megmondani . Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kódokat írja meg itt a fórumon. Amennyiben ezt nem tudja megoldani akkor látogasson el műhelyünkbe. Előtte kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés végett.

Üdvözlettel: Sándor.

Honda Legend 3.5i V6 (1996)

(János, 2012.08.31 20:59)

Kedves Sándor!

Autóm pár hete azt a hibát produkálja, hogy gyorsítás közben rezeg a váltókar és a gázpedál, kicsit csökkent a teljesítmény, ráadásul időnként piszkosul meleg levegő ömlik az autó alatt a váltó irányából. Az autót 1 éve használom, akkor olajat cseréltek a váltóban, de szűrő nélkül, és valószínűleg nem az összes olajat cserélték le, és nem gyárit töltöttek bele. Egyébként a váltás művelete nem romlott, nem ránt és megfelelő időpontban vált fel és le. Mire utaló jelek ezek? Mennyibe kerülhet a javítás?

Előre is köszönöm,
János

Re: Honda Legend 3.5i V6 (1996)

(unios autójavító, 2012.08.31 23:02)



Tisztelt János,

A Honda hajtóművében az olajszűrőt csak a sebességváltó teljes szétszerelése esetén lehet kicserélni. / ezt egy estleges nagyjavítás alkalmával szükséges cserélni/.
Egy " szimpla" olajcsere alkalmával a teljes töltőtérfogat Max 50 % -át lehet leengedni. Az erősen szennyezett ATF leengedése esetén ajánlott egy "átöblítéses " olajcsere / Kb háromszoros a felhasznált folyadék ilyen esetben /.

A teljesítmény csökkenéssel egyidejűleg érezhető felmelegedett utastér/ a kipufogórendszer felett/. . a katalizátor eltömődésére utaló jelenség, esetleg a hőterelő lemez hiánya. Javasolnám, hogy első lépésben ezt ellenőrizze, mivel a hajtómű kifogástalanul működik. honda " doktor" hiánya esetén kérem hívjon fel telefonon és szívesen megadom az egyik legjobb Hondás szakember telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

Nexia GM4T40E

(Feri, 2012.08.31 12:04)

Szia!!

Olyan kérdéssel fordulnék hozzád,hogy nemrégiben vásároltam egy Daewoo Nexia autót amibe GM4T40E váltó van. A váltó tökéletesen teszi a dolgát bár néha egy nagyon picit beránt amikor P-ből D -be rakom. A kérdésem az lenne,hogy ebben a típusban mennyi km után szoktak olajat cserélni mert az internet világában össze-vissza írnak mindent róla :) a szervizkönyv szerint 188 E km -nél cseréltek és most 215 van benne illetve egy olyan jelenséget vettem észre hogyha hosszabb (2-3 óra ) időre megállok az autóval gondolom addigra hűl le akkor kb 3-4 csepp váltóolaj jelenik meg a deklin illetve az aszfalton. Ez a jelenség lehet a tömítés? Azért gyanakszom rá mert a közelébe szinte semmi olyan nincs ahol engedhetné.
Az utolsó kérdésem az lenne,hogy mennyiért vállalnátok az olaj+szűrő cseréjét.
Illetve ennél a típusnál,hogy tudom megnézni a szintet? Mármint a szint ellenőrző csavart tudom hol van csak milyen fokozatba kell tenni?
Elnézést ha hosszú voltam :D
Válaszodat előre is köszönöm

Flezsár Ferenc

Re: Nexia GM4T40E

(unios autójavító, 2012.08.31 22:44)



Tisztelt Ferenc,

A mi általunk javasolt csereperiódus 2év/ 40,000km. Az N-D garázskapcsolásnál érezhető rántást okozhatja a hidraulikus vezérlés kopásából adódó nyomásveszteség esetleg az áthajtás láncának a " megnyúlása" de az előremeneti aktív elem kopásából adódó megnövekedett üzemi hézag is okoz hasonló tüneteket.

Az olajszintet "P karállásban kell ellenőrizni max 40 fokos ATF hőmérséklet mellett, járó motornál.

Az olajcsere komplett költsége 25,000ft.

Az olajszivárgás okát egy szemrevételezés után tudjuk meghatározni. / amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon / . Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.


Vasvar

(Lakatos Attila, 2012.08.30 15:10)

Tisztelt Sandor!

Szeretnek a kozeljovoben olajat cserelni egy 2004/12-es VW Passat 2.8 V6 4motion Tiptronic valtos auton.
A kerdesem az lenne hogy 135.000km-es futasteljesitmeny mellett milyen olaj a megfelelo ebbe a tipusba? Tovabba ha megoldhato (a korrekt arkepzeset ismerven) erdekelne az osszes alkatresz (szuro,tomites,olaj...) postai kiszallitassal! Valaszat elore is koszonom.

Lakatos Attila

Re: Vasvar

(unios autójavító, 2012.08.31 22:35)



Tisztelt Attila,

A mi általunk javasolt csereintervallum 2év/ 40,000km. Az ajánlott specifikáció LT 71140 / esso, Mobil , Febi.... /.

A postázás megoldható / 5 Liter ATF LT 71141+ szűrő+ tömítés 21,000ft + postaköltség/.

Üdvözlettel: Sándor.

gyuszkobusz@freemail.hu

(Bekker Gyuka, 2012.08.30 14:56)

Sziasztok! Ford Mondeo 2.0tdi 2007-es Az autómata váltó visszaváltásnál,lassításnál a legutolsó fokozatban érezhetően nagyot ránt. Induláskor ill. folyamatos használatban elöre fele tökéletesen vált. Milyen kezdő problémára számíthatok,és mennyi lenne a javítása ,hogy az automata válto tökéletes legyen.
Köszi , Sziasztok. Bekker Gyula

Re: gyuszkobusz@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.08.31 22:32)



Tisztelt Gyula,

Szerintem a tegnapi nap folyamán beszéltünk telefonon / Üllői út autózálog/ de lehet , hogy csak ugyanaz a típus és a jelenség az Ön esetében is/ A jelenséget nagy valószínűséggel a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozza . Ilyen esetben egy komplett szeleptest cseréje fogja a tüneteket megszüntetni.

Az AW TF 80 -SC hajtómű esetén ennek a beavatkozásnak a komplett költsége / Volvo, Saab, Peugeot , Opel 300,000ft, a Ford, Mazda és a FoMoCo szeleptesttel szerelt Volvók esetében 340,000ft/. Amennyiben velem beszélt telefonon , akkor rosszul informáltam a 300,000 Forintos javítási összeggel , erre akkor jöttem rá amikor pár perccel később a kollégámat is felhívta.

Üdvözlettel : Sándor.

S6 konverter hiba?

(Varga Zoltán, 2012.08.30 12:43)

Kedves Sándor!
2000-es évjáratú tiptronikos Audi S6-osom alapjáraton és alacsony fordulaton egyenletes kopogó hangot hallat, amit a váltón is érzek. A hang a konverter felől jön, és enyhén mozog is ott az autó alja, talán maga a váltó. Magasabb fordulaton már nem hallani és érezni (, bár ettől még ott lehet a jelenség). Mi okozhatja ezt?
Előre is köszöni válaszát:
Varga Zoltán

Re: S6 konverter hiba?

(unios autójavító, 2012.08.31 22:23)



Tisztelt Zoltán,

Amennyiben "D karállásban járó motornál , benyomott fékpedál mellett is hallható a hangjelenség , akkor nagy valószínűséggel a convertertől esetleg az olajszivattyútól jön a hang. Mivel az előzőekben említett feltételek esetén a hajtómű összes többi alkatrésze áll / kivéve a 2 db olajszivattyú fogaskerék és a converter/ .

Üdvözlettel: Sándor.

titkarsag@intertraverz.com

(Szabó Gergő, 2012.08.30 08:34)


Tisztelt Sándor!

Van egy 2001-es, 3.1-es TD Grand Cherokee terepjáróm (európai)
Néhány napja "D"-be kapcsolásnál dob egyet, 2000 fordulatig megy, tovább nem Egyszer-kétszer megállok, újra berakom "D"-be és akkor jobb. Mi lehet a hiba, mibe kerülhet a javítás?

Re: titkarsag@intertraverz.com

(unios autójavító, 2012.08.31 22:17)



Tisztelt Gergő,

A hajtómű meghibásodás esetén a vezérlőegység beáll szükségfutásra, ilyen esetben egy előremeneti fokozat aktív " D karállásban de ettől függetlenül a motor üzemi fordulatszáma nem korlátozott. Ebből adódóan inkább motorikus probléma áll a jelenség hátterében / szerintem/. Javaslom , hogy olvastassa ki a jármű hibatárolóját és a kiolvasott kódokat írja meg.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »