Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Romania Marosvasarhely

(unios autójavító, 2012.09.06 23:08)



Tisztelt Zoltán,

Az adott típusú hajtóművet nem tudjuk beszerezni, a diesel sebességváltónak az áttételezése nem egyezik meg a benzines kivitellel. Ezért annak a beépítését a további kellemetlenségek elkerülése miatt nem ajánlom.

Üdvözlettel: Sándor.

tamas.szakos@hotmail.com

(Szakos Tamás, 2012.09.03 13:55)

Kedves Sándor

Az alábbi esetben szeretném a segítségét kérni:
Egy Ford Scorpio (1995) 4R44E típusú váltója indokolatlanul kapcsolgatja az áthidaló tengelykapcsolót (gondolom én…). Teszi ezt akár 5km/h-tól. Gyors egymásutánban 4-5-ször összezár 0,5 másodperces időtartamokra. Tünetek: D fokozatban (de fix 1,2-ben is) alacsony sebességnél hirtelen rövid időkre nagyon erős motorféket lehet érzékelni, a fordulatszám leesik akár 100-ig is, majd megy tovább szépen. A váltások rendben vannak, nincs csúszás egyik fokozatban sem. Hibakód nincs. Van hogy 20km keresztül semmi gond, aztán 100 méteren belül csinálja 5-ször. Hidegen is és melegen is, rendszertelenül. A probléma szombati, és szeretném „elkapni” még mielőtt költségesebb gondot okoz. (Még egy tünet, hogy ha nagyon bemelegedett akkor késve érkezik a nyomaték D állásban, fix 1-ben és hidegen rögtön.)
Szeretném elvinni Önhöz az autót egy váltó diagnosztikára és árajánlat kérésre a javítására. Egyáltalán lehetséges a hiba pontos behatárolása? Tünetek alapján esélyes szeleptömb csere?

Köszönettel,

Tamás

Re: tamas.szakos@hotmail.com

(unios autójavító, 2012.09.06 23:04)



Tisztelt Tamás,

A converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárását a következő meghibásodások okozhatják:

- A lock up mágnesszelep meghibásodása
- a lock-up hidraulikus szelep szorulása
- hidraulikus " áthallás" a belső szerkezeti egységben .

A hiba pontos behatárolása érdekében mindenképpen el kell végezni egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát. Időpont egyeztetés miatt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Opel Astra 1.6 16V - 2003

(Zoltán, 2012.09.03 09:24)

Tisztelt Sándor,

a címben jelzett autónk automata váltója tökéletesn működik. Most vásároltuk és azt szeretném megtudni, hogy érdemes lehet-e a váltóban olajat cserélni (a futásteljesítmény indokolja), mivel a korábbi cserére vonatkozó információt nem kaptunk az eladótól? Milyen költséggel számolhatunk, ha tud nekünk ebben segíteni?

Köszönettel: Zoltán

Re: Opel Astra 1.6 16V - 2003

(unios autójavító, 2012.09.06 22:59)



Tisztelt Zoltán,

Az általunk javasolt olajcsere intervallum 2év/ 40,000km. A beavatkozás komplett költsége 14,000ft. Amennyiben a szervizelés esedékes , kérem előtte hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

debnarrobert@freemail.hu

(Debnar Robert, 2012.09.02 11:04)

Kedves Sándor

A kovetkezoben szeretném a segitségét kérni.
Vettem egy Mazda 121 1996-os évjáratu 1.25-os motorral rendelkezo automata váltos autot.
A probléma vele az, hogy ha beteszem sebességbe a féket nyomni kell, mert azonnal meglodul az auto, szinte megugrik.

Segitségét elore is koszonom

Debnar Robert

Re: debnarrobert@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.09.02 21:40)



Tisztelt Róbert,

Az Ön által leírt jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan működése / részleges zárása/ okozza. Ilyen esetben a legtöbbször a hidraulikus vezérlés hibája okozza a tüneteket. Javasolnám , hogy látogasson el műhelyünkbe egy diagnosztikára . Kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

3335 Bükkszék

(Szénás István, 2012.09.01 21:25)

C-230-as kompresszor ( W 202 ) automataváltós kocsimnál többször elöfordul, hogy hidegen 40km sebességig
csak egyszer vált, 40-nél kapcsol ujra. Viszont ha bemelegszik a motor üzemi hőfokra nincs semmi probléma a váltással,szépen nyugodtan kapcsol sebességekbe. Mi lehet a probléma? Olajcsere 1 héttel ezelőtt volt a váltóba. Szives válaszukat előre köszönöm.

Re: 3335 Bükkszék

(unios autójavító, 2012.09.02 21:36)



Tisztelt István,

A 722.6 -os hajtómű szintellenőrző pálcájának a rendelési száma : 140 589 16 21 00. Bármelyik Mercedes alkatrész kereskedőnél megrendelheti , kb 15,000 ft.



Az első felkapcsolási fordulatszámok sok esetben csak azért magasabbak / 40 fokos hajtóműolaj hőmérséklet alatt/ , mert a hajtómű vezérlőegység rendelkezik " melegítőprogrammal. Ennek a feladata az, hogy a motor ( főképpen a katalizátor) minél előbb elérje az üzemi hőmérsékletet.

Üdvözlettel: Sándor.

Zamárdi Rétföldi u. 70

(Boti József, 2012.09.01 20:46)

Tisztelt Sándor!

Egy 2008-as Opel Zafira tulajdonosa vagyok. 1900 cm3, 6 sebességes automatával (japán), 80.000 km futásteljesítménnyel. A váltó teljesen jól működik, de elindulás után 5-15km/h sebességnél, de nem a váltáskor egy halk fémesen csattanó hang hallatszik a váltó felől, melynek mechanikai rezgése a gázpedálon is érezhető. Érdeklődnék, hogy találkozott-e már ilyen jellegű kezdő hibával, ha igen akkor ez milyen jövőbeni meghibásodást jelezhet

Re: Zamárdi Rétföldi u. 70

(unios autójavító, 2012.09.02 21:27)



Tisztelt József,

A jelenség okának a meghatározása érdekében javasolnám , hogy látogasson el műhelyünkbe egy diagnosztikára . Az AW TF 80-SC hajtóművet elég nagy darabszámban javítjuk, de ilyen jellegű problémával még nem találkoztunk. Kérem érkezése előtt hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

3575 Berzék Rákóczi F.14.

(Tóth István, 2012.09.01 19:01)

Kedves Sándor! Köszönöm a válaszát a Nissan Micra CVT váltóval kapcsolatban. A 100000ft tartalmazza az olajat, az alkatrészt és a munkadíjat is, illetve mennyi időt vesz igénybe a javítás?1KSV7

Re: 3575 Berzék Rákóczi F.14.

(unios autójavító, 2012.09.02 21:22)



Tisztelt István,

Kiszerelt hajtómű esetén a javítás + a hajtóműolaj 70,000ft költséget jelent. Amennyiben a komplett autót hozza el műhelyünkbe akkor + 30,000 Forintos költséggel kell számolnia/ ki-be szerelése a hajtóműnek/. Előzetes egyeztetés esetén a javítás 2 munkanapot vesz igénybe. Időpont egyeztetés végett kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

kiskkunfellegyhaza

(roland, 2012.09.01 16:38)

Szia.
1999 vw bora 2..0 AEG motor kod. Automatam van. Erdekelne,h az automata valtoba mennyi olajat kell utan tolteni.. Mert ki lett cserelve a szuru es olaj. De azota ossze vissza valt. Nem a gyari vw olaj hanem castrol lett utan toltve. Addig ontottuk az olajat mig a le eresztonel meg jelent az olaj kb 1 es masfel liter kozott ment bele.
A valaszodat elore is koszonom.
ROLAND

Re: kiskkunfellegyhaza

(unios autójavító, 2012.09.02 21:18)



Tisztelt Roland,

A szintet járó motornál max 40 fokos ATF hőmérséklet mellett ellenőrizze. / szerintem még kb 1,5-2 Liter folyadékot rá kell tölteni a megfelelő szint eléréséhez/.

Üdvözlettel: Sándor.

VW Passat 2,0 FSI (2005. évi, 150 LE, 6 fokozatú automata váltó)

(Péter, 2012.09.01 13:49)

Üd,

A hibajelenség az hogy néha az autó indításakor a kocsi az ég világon nem csinál semmit, se kép se hang. Úgy vettem észre hogy ez az automata váltó miatt lehet. Mert amikor ilyet csinál nem világit a P betű a váltón. Ha kicsit megmozgatom a váltókart, akkor utána simán beindul. Gondolom van ebben valamiféle kapcsoló, ami P állásnak felel meg, és ezzel lehet a gond. Ennek a javítása, cseréje mennyibe kerül kb.? Maga a váltó ezen kívül hibamentes.

Re: VW Passat 2,0 FSI (2005. évi, 150 LE, 6 fokozatú automata váltó)

(unios autójavító, 2012.09.02 21:15)


Tisztelt Péter,

A hibajelenséget nagy valószínűséggel a fokozat ellenőrző programkapcsoló meghibásodása okozza . Egy jó állapotú használt kapcsoló beépítése kb 50,000 Forintos költséget jelent. / alkatrész + munkadíj/.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(Marco, 2012.09.01 12:44)

Sajnos,nem tudtuk kiolvasni a hibákat,mert emberünk eltűnt....:(
Annyi történt,hogy a váltófedélben apró rézdarabkákat találtunk,mikor levettük...

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.09.02 21:10)


Tisztelt Marcó,


Az olajteknőben talált apró fémdarabok az "álmoskönyv " szerint nem sok jót jelentenek az automata hajtóművek esetében. A 722.6 sebességváltó legtöbbször rövid időn belül a converter áthidaló tgk meghibásodása miatt kerül szerelőasztalra. / alacsony fordulatszámon érezhető berázás 3,4,5 . fokozatban/.

Amennyiben sikerült a kódokat kiolvasni , akkor kérem írja meg itt a fórumon vagy hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

rzsolti73@freemail.hu

(zsolti, 2012.09.02 21:04)

Kedves Sándor.Van egy AF33 váltóval szerelt opel vectra c.Az olajat lecseréltem benne.Mol lubricants AFT tipusu olajat tettem bele.A szintet járó motornál parkír állásban állitottam be.Müködött jól,amikor kb.15km után pedíg nem akart húzni.Ekkor megálltam,megnéztem az olaj szintet,és folyt ki a nívón keresztül az olaj,mintha több lett volna benne.Ön szerint mi ennek az oka?Mennyi lenne a javítása?Tisztelettel:Zsolti.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »