Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Nexia GM4T40E

(unios autójavító, 2012.09.06 23:59)



Tisztelt Ferenc,

A diagnosztika ingyenes, az időpont egyeztetés miatt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

nagykáta

(gábor, 2012.09.05 19:18)

audi a6 2500dizel 1999 évjárat automata válto tritonic válot javitása

Re: nagykáta

(unios autójavító, 2012.09.06 23:57)



Tisztelt Gábor,

Kérem legyen szíves bővebben kifejteni , hogy milyen javításra gondol. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

g.szemi8@gmail.com

(G.Szemi, 2012.09.05 12:01)

Tisztelt Sándor!Érdeklődnék hogy Audi Allroad 2.5tdi quattro (2003) 180LE tiptronic váltóba pontosan milyen tipusú és hány liter olaj szükséges a cseréjéhez?

Re: g.szemi8@gmail.com

(unios autójavító, 2012.09.06 23:55)



Tisztelt Uram,

A gyári specifikáció LT 71141 / Esso, Febi, Mobil... /. A cseretérfogat kb 5 Liter. Csereintervallum 2év/ 40,000km.

Üdvözlettel: Sándor.

titkarsag@intertraverz.com

(Szabó Gergő, 2012.09.05 08:02)

Kedves Sándor!

Köszönöm sorait. A kiolvasott hibakód: P 1762 és P 1757

A hibakód ismeretében várom szíves válaszát a probléma megoldására, várható költségére.

Köszönettel: Szabó Gergő

Re: titkarsag@intertraverz.com

(unios autójavító, 2012.09.06 23:52)



Tisztelt Gergő,

A kiolvasott hibakódok alapján az elektromos "governor" szelep és a governor nyomásjeladó meghibásodása okozza a tüneteket. A két szelep cseréje szervizköltséggel együtt kb 70,000ft költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Székesfehérvár

(Laczkó Szabolcs, 2012.09.04 22:02)

Tisztelt Sándor!
Van egy BMW e36 320i 94-es évjárat automata váltóval!A következő a jelenség,ha megállok az autóval (piros lámpa stb.) a váltót hagyom D fokozatban és indulni akarok a gáz adásra nem reagál,csak a motor pörög fel,majd 1-2 másodperc és elindul! R fokozatban is ez a jelenség,tehát van egy kis késése,akkor kellemetlen igazán,ha emelkedőn szeretnék elindulni,mert akkor ugye elkezd hátra fele gurulni.Különben menet közben a váltó hibátlanul működik.Mi lehet a hiba?
köszönettel

Re: Székesfehérvár

(unios autójavító, 2012.09.06 23:47)



Tisztelt Szabolcs,

A leírt tünetek alapján nagy a valószínűsége annak, hogy a z ATF folyadék szintje alacsony a hajtóműben , ezért első lépésben az olajszintet ellenőrizze.

Üdvözlettel: Sándor.

Debrecen

(Metmix, 2012.09.04 18:45)

Tisztelt Uram!

Éppen autóvásárlása előtt állok. Két favorit maradt Ford C-Max ami 6 seb. Powershift aut.váltóval szerelt a másik Citroen C4 Picasso 2.0HDi amellyet tudomásom szerint 6seb.Aisin japán váltóval szerelnek.
Ezúton tisztelettel kérnem a fent elmített váltókról szakvéléményét a tényleges döntésünk előtt.
Fáradozásait előre megköszönve!

Mihály

Re: Debrecen

(unios autójavító, 2012.09.06 23:43)



Tisztelt Mihály,

A két jármű közül mindenképpen a 6 fokozatú AW TF 80 sc hajtóművel szerelt Citroent választanám. Ennek az oka a következő:


A robotizált sebességváltókan tudomásom szerint nagyon kevesen javítják, az AW 6 fokozatú sebességváltók pedig minden automata váltót javító szakszervizben " mindennaposak" / Opel, Saab, Volvo,Peugeot,...../

Üdvözlettel: Sándor.

BMW 530D

(Strausz Tamás, 2012.09.04 13:01)

Üdvözlöm!
Kérdésem a következő lenne az ön számára van egy 530d e39 automata váltó 1999-évjárat.
A problema a következő jelenségen alapul,- motor beindít fokozatba kapcsol gázt ad és semmi nem történik az autó motorja felpörög utána kb 3 kilométeres sebességgel közlekedem vele ha viszont eléri azt nagy nehezen h kb 50 km órára felgyorsulok nagy kínok árán akkor 4-és 5 sebesség kiválóan működik vissza is vált semmi gondja utána ha viszont megint állóra fékezem a gépjárművet akkor ismét felpörög és csúsztat .
Kérem ezen hibajelenségek közül ön szerint mi a hiba valódi oka olajszint rendben de nem tudnám megmondani milyen olaj van benn mert nem piros hanem barna-fekete passz Hátramenet tökéletesen működik..
Válaszát előre várva megköszönöm:
Tisztelettel: S. Tamás

Re: BMW 530D

(unios autójavító, 2012.09.06 23:36)



Tisztelt Tamás,

Amennyiben az ATF szintje valóban megfelelő akkor nagy valószínűséggel csak egy nagyjavítás fogja az Ön által említett tüneteket megszüntetni. A GM 5L40E hajtómű esetében ennek a beavatkozásnak a költsége eléri a 350,000 forintot. Amennyiben igényt tart rá szívesen elvégzünk egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest

(S. Jozsef, 2012.09.04 12:59)

Tisztelt Sándor

Nemreg vasaroltam egy citroen Saxo-t MB3 3 sebesseges valtoval. Azt tapasztaltam, hogy a 3. sebesseget 50km alatt vagy joval folotte valamivel 70 alatt kapcsolja. Ez igy rendben lehet -e?
A masik, amikor 50 alatt kapcsol jobban erezni a valtast, mint 1-bbol 2 -be -ami alig erzodik. Ha 70 alatt kapcsol az ugyan olyan, mint 1-bol 2 be.
A homerseklettol nem fugg, hidegen -melegen igy van. Olajat csereltem, szint redben van. A kocsiban -szerviskonyv szerint 56000 van.

Meg 1 kerdes, az MB3 valtohoz szutot, illetve olajtekno tomitest lehet e onoknel vasarolni es mennyibe kerulne.

Koszonettel

Jozsef

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.09.06 23:31)



Tisztelt József,

Az MB 3-as hajtómű már olyan ritka mint a fehér holló:) , de ettől függetlenül egy egészen megbízható régi technika.

Az átkapcsolási fordulatszámok terhelés függőek, de ha szeretné , hogy mi is meggyőződjünk az " aggodalmáról" akkor látogasson el műhelyünkbe és szívesen elvégzünk egy menettesztet. A vákum rendszer t vagy a vákum modulátor meghibásodása / esetleg helytelen beállítása / valóban okozhat hasonló átkapcsolási rendellenességeket , amit Ön is említ.

A szervizelés komplett költsége max 25,000ft / szűrő+ tömítés + olaj + Mdíj/.

Üdvözlettel : Sándor.

A6 Tiptronic 97 quattro 2.8

(Gyuszi, 2012.09.04 10:11)

Tisztelt Sándor

Elhatároztam,hogy olajcserét csináltatok az A6 Tiptronic 97 quattro 2.8-as kocsimba. Felhívtam a szerelőmet,
bejelentkezés ügyben, amikor megbeszéltük a részleteket ő közölte hogy számítsak rá hogy olajcsere után előjöhetnek rendellenességek a váltóval kapcsolatban. Legalábbis az ő tapasztalatuk nagy %-ban ezt mutatja.
Kérdeztem hogy miféle rendellenességre gondol, és mitől lehet.
Azt mondta hogy sokszor teljes váltófelújítás a vége (100 ezres nagyságrend), és valószínűleg a felhígult olaj után az új olajjal már nagyobb nyomatékot tudd átvinni a váltó, és ezt már nem bírják a szelepek...stb
Ezek után persze mondtam hogy akkor gondolkozom még erősen az olajcserén :)

Önnek mi a véleménye ezzel kapcsolatban ?

Re: A6 Tiptronic 97 quattro 2.8

(unios autójavító, 2012.09.06 23:22)



Tisztelt Gyula ,

A kérdésével kapcsolatban a véleményem a következő:

1, a szervizelés intervalluma a mi ajánlásunk szerint 2év/ 40,000km / 25,000ft/
2, a legtöbb esetben / szinte 100%/ a működési rendellenességeket egy olajcsere nem szüntet meg
3, egy kifogástalanul működő jó műszaki állapotú hajtómű esetében az olajcsere után nem fordulhat elő , hogy meghibásodik a sebességváltó.

Üdvözlettel: Sándor.

Kunmadaras

(péter, 2012.09.03 15:01)

Audi a6 triptonik 150le 2,5tdi V6 Autóm váltója nem igazán tökéletes,hideg motornál (70-80fokig) nagyon nehezen vált fel 2ből 3dikba és negyedikbe,kézzel felvált! És menet közben alacsony fordulaton nem kapcsol vissza inkább oldja a lock-up-ot és csak hidraulikus hajtás van minden sebeségben,de ha megállok és ujra inditás nélkül elindulok akkor már jó. 90fokos viznél már alacsony fordulaton felvált de már nagy fordulaton(2500-4000) nem vált fel csak kézzel! Állitólag a váltónak nincs baja,de a tubót mondják hibásnak a szerelők,de ki szeretném kérni az ön véleményét is,hogy mi lehet a gond. Az autó nem valami jól gyorsul,de a olajat nem eszi.Hibakód sem a motorban sem a váltóban nincs. Lehetséges hogy egy rossz turbó enyire befolyásolja a váltó müködését? Váltáskor nem rángat,nem csuszik. olajcsere megvolt de nem vátozott semmit Várom válaszát Tisztelettel : Péter

Re: Kunmadaras

(unios autójavító, 2012.09.06 23:13)



Tisztelt Péter,

A motor teljesítmény csökkenésének az a következménye , hogy az átkapcsolási fordulatszámok eltolódnak a magasabb fordulatszám tartományba. Ezért mindenképpen először motorikus oldalról tetesse rendbe a járművet. Amennyiben ezek után is rendellenességet tapasztal a hajtómű működésében, akkor látogasson el egy diagnosztikára műhelyünkbe.

Üdvözlettel: Sándor.

Romania Marosvasarhely

(Sebestyen Zoltan, 2012.09.03 14:21)

Tisztelt Sandor !

Koszonom a tanacsat igaza volt.Megprobaltam olajat csereltettem de sajnos nem mukodik igy se a valto.Sajnos nem talalok 1997 kiadasu benzin motros Ady 85kw vw sharanhoz automata valtot.Nincs e onek ? Azt is mondta egy szerelo,hogy tdi tipusut tetessek bele de le kel cserelni a konventorokat .Mi a velemenye?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »