Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: 6726 Szeged, Fésü utca 11/b3/9

(unios autójavító, 2012.09.09 22:19)



Tisztelt Tibor,

A G4A-EL hajtómű esetében a 3.4. fokozatban az Ön által leírt jelenséget a " direkt' fokozat aktív elemének a mechanikus meghibásodása okozza . / típushiba/. Ilyen esetben csak egy nagyjavítás után fognak a tünetek megszűnni. Egy ilyen beavatkozás költsége közel 300,000 Forintos kiadást jelent. Ezért a jármű forgalmi értékét figyelembe véve, egy jó állapotú bontott hajtómű gazdaságosabb megoldást jelent.
Ettől függetlenül , amennyiben igényt tart a javításra akkor mi szívesen elvégezzük.

Üdvözlettel: Sándor.

Bretten, Németország

(Adamik István, 2012.09.08 11:49)

Meg szeretném kérdezni, hogy automataváltós Renault Espace 3.0 V6 motorú, 2001-es évjáratú autónál, az a jelenség van, hogy az 1-es fokozatban elindul normálisan, de amikor fölváltja 2-es és 3-as fokozatba, rángat az autó. A motornál nincsen gyújtás hiba és egyik kontroll lámpa sem világít.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Re: Bretten, Németország

(unios autójavító, 2012.09.09 22:12)



Tisztelt István,

A "rángatás" pillanatában ellenőrizze , hogy a motor fordulatszám mérője pozitív vagy negatív tartományba tér ki amikor a tünet jelentkezik.

Abban az esetben , ha a fordulatszám esik, akkor motorikus probléma okozza a jelenséget. Viszont , ha emelkedik akkor a hajtómű megcsúszása okozza.

Üdvözlettel: Sándor.


gödölö

(Horvat istvan, 2012.09.08 11:43)

üdv.5R55N váltoba olaj pumpát cseréltek fel raktuk hát nem ugy müködik mint régen.elöször kicsit rántott de az meg szünt.viszont hamar fel vált és van ugy hogy 4 es 5ös között vacilál ide oda..gear box gefault irja néha.hiba tárolo nem lett törölve le het hogy az miatt? köszönöm.

Re: gödölö

(unios autójavító, 2012.09.09 22:07)



Tisztelt István,

A hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az okát csak a kiolvasott hibakódok azonosítása után tudom megmondani. Nagy valószínűséggel a P 0734, P 0735 kódok lesznek betárolva , ami a 4-5 fokozatok nem megfelelő áttételi arányára vonatkoznak / csúszás/. Ezek a kódok a hajtómű mechanikus meghibásodására utalnak . / az adott aktív elemek mechanikai meghibásodása miatt/.

Várom a kiolvasott kódokat. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

BMW 530D

(Strausz Tamás, 2012.09.08 06:57)

Üdvözlöm Sándor!
Köszönöm Levelét megkaptam és szomorúan látom h egy nagyjavítás kell a váltóban,még annyi kérdésem lenne önhöz hogy lehet célszerűbb lenne bontott váltót vennem hozzá igaz árban plusz beszerelés gondolom ugyan ott van,vagy maradjon ez a váltom felújítva? félelmem nem alaptalan mivel bontott alkatrészre nincs garancia...bármelyik legyen a válasza telefonon megfogom keresni ez ügyben!
Válaszát várva.
Tisztelettel: Strausz Tamás

Re: BMW 530D

(unios autójavító, 2012.09.09 21:58)



Tisztelt Tamás,

A GM 5L40E hajtómű esetében egy bontott hajtómű beépítése megfelezi a kiadásait , de csak rövid távon. Bármelyik automata váltó javításra szakosodott műhelyben vagy nálunk végezteti el a nagyjavítást , az hosszú távon mindenképpen kifizetődőbb / ez a tapasztalat/ .

Üdvözlettel: Sándor.

Cegléd

(JAGUAR XJ6 x300, 2012.09.07 20:22)

Tisztelt Sándor!!!!!

Éppen autó vásárlás előtt állok és kaptam egy jo lehetőséget.
Egy 1995-ös Jaguar XJ6-os, 4.0 benzin, soros 6hengeres.
Az autó tesztelésre és tapasztalat gyüjtésre nálam lesz pár napig, mielőtt végleges döntést hozok.
Tehát a gondom: menet közben a váltó viszonylag szépen vált fel és lefelé is. Viszont ha menetből lassitok és megállok (pl kereszteződés) előfordult többször, hogy annyira leesik a fordulat mire 1be vált vissza, hogy az autó leáll. Ugyan ez megtörtént már álló helyzetben is inditás után gyors ,D,-be rakás után. Vagy ha akkor nem, akkor megállás után ha ,R,-be teszem. Olyat is tapasztaltam, hogy nem állok meg az autóval csak gurulok(kereszteződés megint) gáz adás után ránt egyet az autó, mintha nem a megfelelő sebességbe lenne.
Az autó szervíz előéletéről nem tudok sokat.
265000Km van az autóban, óra szerint.
Remélem már hallott hasonló gondról és tud segíteni.
Ha igen örülnék egy hozzávetőleges árajánlatnak a javításra, ugyanis ez perdöntő lenne a vásárlásnál!
Köszönöm válaszát és segitségét!
Tisztelettel Imi!!

Re: Cegléd

(unios autójavító, 2012.09.09 21:53)



Tisztelt Imre,

Az Ön által leírt jelenséget okozhatja motorikus és hajtómű oldali működési rendellenesség is:

- motorikus oldalról az alapjárati fordulatszám szabályozásáért felelős szerkezeti egység hibálya

- hajtómű oldlról a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása .

A leírtak alapján nagyobb a valószínűsége a motorikus oldali meghibásodásnak, ezért javaslom keresse fel " Angol beteg" járművek diagnosztizálására és javítására szakosodott kiváló kollégánkat :

Hatalyák János: 06 20 977 99 88.

Üdvözlettel: Sándor.

Nyírbátor Bóni ut.

(Vágó László, 2012.09.07 18:31)

Tisztelt Sándor!

Ford Mondeo 2.5 V6 (1998) CD4E automata váltó problémám van ami a következő :
Hosszabb utakon villogni kezdett az ON/OF lámpa de minden kapcsolás müködött csak a váltások váltak érezhetőbbé. Másnap indulás után 2-3 km. után a villogás megszünt és a váltások is simábbak lettek.
Aztán aváltó egyszer menet közben beállt egy sebességbe induláskor a motor nehezen dadogva vette fel a fordulatot és utána magas fordulatszámon is az autó 30-40 km.-el ment váltások nélkül.
Diagnosztika: P1747 kód EPC szelep zárlat.
Multiméterrel mérve a szelephez lejött a 12volt ezért ki lett cserélve a mágnesszelep egység de a csere után sem változott semmi. Komolyabb mérések után kiderült , hogy a feszültség nem megy át a szelep tekercsén hanem a negativ test vezeték még előtte valahol letestel. Ellenőrizve a rendszert eljutottam az ECU-hoz és a test vezeték már az ECU-ban valahol letestel.
Ha minden igaz akkor ECU hiba miatt áll fenn a jelenlegi hiba. Kérdésem az, hogy ez lehetséges -e és mennyiben javítható, mibe kerülhet és az ECU javítása után megjavul-e a váltó.

Várom szives válaszát.

Re: Nyírbátor Bóni ut.

(Unios autójavító, 2012.09.09 21:40)

Tisztelt László,


A saját vezérlőegysége is javítható, de véleményem szerint egy bontott vezérlő beszerzése gyorsabb és gazdaságosabb megoldást jelent. / Gábor Bp 06 20 490 33 22 telefonszámon érdeklődjön vezérlő ügyben/

Üdvözlettel: Sándor

Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDi

(Attila, 2012.09.07 09:57)

Tisztelt Sándor!

A fenti Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDi 4 sebességes automata váltóval van egy kis gondom. Hidegen általában az egyes fokozatot nem veszi ha D-ben van. Vagy direkt 1-es fokozatba vagy pedig "üresbe" (N) kirakva vált és akkor már elindul, onnantól pedig vissza tudok váltani D-be és szépen vált fel-le. Kissé idegesítő pl. lámpánál.
Diagnosztikán még nem voltam vele, salgótarjáni vagyok, nem is tudom itt van olyan szerviz, ahol ki tudják olvasni.

Köszönöm válaszát.

Re: Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDi

(unios autójavító, 2012.09.09 21:33)


Tisztelt Attila,

Amennyiben a fokozatkiválasztó huzal megfelelően van beállítva és ennek ellenére az Ön által leírt jelenség még fennáll , akkor nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés hibája okozza a tünetet.

Üdvözlettel: Sándor.

M1-M7

(Omega, 2012.09.03 18:56)

Tisztelt Sándor!

Érdeklődnék, hogy mire kell(ene) figyeljek egy Omega B 2.0 16V X20XEV motoros automata váltós kocsinál?
Egyelőre problémamentes a működés, szépen teszi a dolgát, de tervezem a váltóolaj cseréjét szűrővel együtt, mert bizonytalan, hogy korábban mikor volt ilyesmi az előző tulajnál. Milyen olajat és mennyit javasol, mert nem nagyon találok megbízható info-t erről a neten!

Válaszát előre is köszönöm!

Re: M1-M7

(unios autójavító, 2012.09.07 07:31)



Tisztelt Uram,

A GM 4L 30E / AR 25/ típusú hajtóműnél a mi általunk javasolt szervizintervallum 2év/ 40,000km. Az olajspecifikáció a gyári GM ATF vagy DEXRON III teljesítményszint / bármelyik gyártóé/. A beavatkozás költsége a mi műhelyükben 25,000 ft.

Üdvözlettel: Sándor.

henry-csaby@hotmail.com

(csaba, 2012.09.06 17:00)

Tisztelt Sandor!
Segitseget kernek: 1999 es E39 BMW 520I BENZINES automata valtos autom van es a muszerfalon kigyullad kozepen a sarga haromszog felkiallto jellel es az ABS plusz mellete a fogaserek felkiallto jelzo feny(lampa).
A vallto egyebkent tokeletesen mukodik ha fentiek nem gyulladnak ki ,de mient kigyulladnak nem valt a valto, nem megy a kilometer ora , nem mutatja a mien allasba van a valto.
Egy ismeros alltal kapot hibakodolvasoval megneztuk es a PO 600, es PO700 HIBAKODOT jelezte ki. es ennek hatasara en atneztem minden csatlakozast ami a valto korul van es nem valtozott az auto allapota , de viszont meg anyit tudok mondani hogy idokozonkent csinalja. (10-20 VAGY 2-3 KILOMETER ) TAVOLSAGONKENT jon elo a hiba. (de reggel hideg inditasnal soha nem jon elo

Re: henry-csaby@hotmail.com

(unios autójavító, 2012.09.07 00:15)



Tisztelt Csaba,

A tegnapi nap folyamán beszéltem telefonon a kollégájával telefonon az autójáról / Imre , Anglia/.

A kiolvasott hibakódok a soros kommunikácó hibájára utalnak , amit a periféria részletes alapos kimérése után lehet "megfogni" / elektromos szakember / . Mivel tudomásom szerint Angliában tartózkodik ezért maximum egy elektromos kapcsolási rajzzal tudok segíteni. Imre említette , hogy az ABS kiiktatás után a hajtómű kifogástalanul működik , ami szintén azt támasztja alá, hogy nem a hajtóműben kell a tünetek okát keresni.

Üdvözlettel: Sándor.

robag13@freemail.hu

(Szimóna Tünde, 2012.09.06 12:53)

Tisztelt Sándor!
Audi a4 automata váltó a következőt csinálja. Nem minden alkalommal jön elő a jelenség, de egyre sűrűbben. D-ben gurulok az autóval újra gyorsítanák, de csak a motor pörög fel. Teszek egy S betűt majd D-t és megint tökéletesen működik. Ki lett olvasva és a következőket írta ki: Váltómű szenzor 2.: nincs jel Sebességváltó tartomány érzékelő áramkör tartomány/teljesítmény
A váltó típusa 01J301383. Ezt a számot tudtam leolvasni róla.
Azután érdeklődnék, hogy váltóolaj csere orvosolná e a problémám vagy valamilyen elektromos gond lesz.
Előre is köszönöm a segítségét.

Re: robag13@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.09.07 00:05)



Tisztelt Tünde,

Az Ön járműve Multitronic CVT hajtóművel van szerelve, amit a mi műhelyünk nem javít. Amennyiben felhív telefonon szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

A kiolvasott hibakód alapján a komplett elektromos vezérlőegységet kell cserélni, mivel a szenzor külön nem cserélhető / a vezérlőbe van integrálva/ . Ennek az alkatrésznek az ára kb: 300.000ft.

Üdvözlettel:Sándor.



Nexia GM4T40E

(Feri, 2012.09.05 19:32)

Tisztelt Sándor!!

Köszönöm a megtisztelő válaszát. A kérdésem az lenne,hogy mennyibe kerülne egy diagnosztika (olajszint,csöpögés behatárolása). Mert sajnos sehogy nem tudok aknára állni hogy az ellenőrző csavart elérjem :D Valamint a csöpögés helyére képtelen vagyok rálelni :D

Tisztelettel
flezsár ferenc


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »