Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

1082 Budapest Nap utca

(Fazekas Viktor, 2012.09.11 11:00)

Tisztelt Szakértő!

Egy 1.2-es Easytronic váltóval szerelt 2002-es Opel Corsáról lenne szó. A fokozatkijelző F- betűt mutat és az autó nem indul, a Könyve szerint súlyos hiba van ha az F betű jelenik meg.
A hibajelenség már több alkalommal jelentkezett, aztán megjavult és nagyon szépen működött simán váltott, de most megint itt a hiba.
Laikus gondolkodásom azt sugallja, hogy a váltóelektronika a hibás és nem feltétlenül a váltó is, hiszen két hibajelenség között gyönyörűen váltott, nem recsegett ropogott.
Szeretnék választ kapni az esetleges hibára ha ebből a leírásból megállapítható, illetve az esetéleges javítási költségre.

Köszönettel:
Fazekas Viktor
06-30\ 648-3401

Re: 1082 Budapest Nap utca

(unios autójavító, 2012.09.15 22:17)



Tisztelt Viktor,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását , és sajnos nem is tudok olyan partnert ajánlani aki foglalkozik az Opel robotizált sebességváltók javításával. Ezért javasolnám , hogy Opel márkaszervizben érdeklődjön.

Üdvözlettel: Sándor.

BMW 730D

(Illés Zoltán, 2012.09.10 23:37)

Tisztelt Szakértő!

Egy 2004-es E65 3L-es diesel autó 6 sebességes autómatájával kapcsolatban keresem. Az autó másfél évet állt, ez alatt valamennyi olajszivárgás is volt (hogy honnan, nem tudom).
Most nehezen kapcsolja a fokozatokat, és érdekes hangja van váltáskor a váltónak. Hidegen alig lehet D-be, vagy R-be tenni, visszadob P-be, melegen már könnyebb, illetve, ha nem teszem ki P-be, akkor jobban kapcsolható egymás után a D-R-D-R. Emellett inkább csak a felfelé váltásnál vettem észre, hogy sír a váltó, a visszaváltásnál nem is tudom, hogy sokat gondolkodik-e. Minden esetre nem nagyon váltogattam vele, ha pedig igen, akkor a gáz kis öblögetésével, akkor teljesen fel is kapcsolt.
Okozhat ilyen jelenséget a rossz és kevés olaj?
Látatlanba ennyi infó alapján tud nekem mondani valamit?
Köszönettel:

Zoli

Re: BMW 730D

(unios autójavító, 2012.09.15 22:12)



Tisztelt Zoltán,

Javasolnám , hogy látogasson el egy diagnosztikára a műhelyünkbe. Az érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Suburban

(Baj Szabolcs, 2012.09.10 22:00)

Üdv Sándor!
Tavasszal csináltátok az Eagle Talonunk váltóját és akkor itt a fórumon meg személyes találkozásunk alkalmával is beszéltünk egy Suburban váltó felújításáról / 2012 01.27. 22óra 49 perces kérdés /. A váltó még azóta sem került Magyarországra Belgiumból de most lenne egy kedvező ajánlat egy felújított váltóróról csak az a helyzet, hogy ez a váltó nem 4*4-esé hanem egy kétkerék meghajtásúé. Szerinted megoldható-e az első hajtás lekötése és a váltó beépítése? Azért gondolkodtunk el rajta mert az eredeti / hibás / váltó 3 sebességes ez meg 4. Lehet hogy ezeket az autókat szándékosan szerelték a 4*4-eseket 3-as a hátsókerekeseket 4-es váltóval?
Üdv , Szabolcs

Re: Suburban

(unios autójavító, 2012.09.15 22:08)


Tisztelt Szabolcs,

Véleményem szerint meg tudjuk oldani a 4 fokozatú hajtómű beépítését.

Üdvözlettel: Sándor.

jhalma

(a6 2.5 tdi, 2012.09.10 21:36)

Tisztelt Sándor ! Audi a6 2.5 tdi tiptronic váltóba cseréltetnék olajat leírná milyen való bele. Esetleg ezek megfelelnének?

Mobil ATF LT 71141
Febi 14738
Mannol dexron 3
Előre is köszönöm válaszát üdv.

Re: jhalma

(unios autójavító, 2012.09.15 22:06)



Tisztelt Uram,

A gyári specifikáció LT 71141 / Esso, Mobil, Febi.../ A cseretérfogat kb 5 Liter.

Üdvözlettel: Sándor.

Kisbér

(Tibi76, 2012.09.10 17:51)

Tisztelt Sándor!A kérdésem az lenne,ha lükvercet kapcsolok nagyon ránt az autó.Mi lehet az oka?A váltó tipusa AF23.Mennyi lenne a javítása?Tisztelettel.

Re: Kisbér

(unios autójavító, 2012.09.15 21:57)



Tisztelt Tibor,

Az AF 33 / AW 55-50 SN hajtómű esetében a jelenséget a hidraulikus szeleptömb kopásából eredő hidraulikus veszteségek okozzák. Ilyen esetben egy új hidraulikus szeleptömb beépítése fogja a tünetet megszüntetni. Ennek a beavatkozásnak a költsége 285,000ft / új tömb + olajcsere + munkadíj/ a beavatkozás megvárható.

Üdvözlettel Sándor.

BUDAPEST

(KIS JÁNOS, 2012.09.10 17:46)

Tisztelt Sándor! Van egy opel vectra c tipusu autóm,és az lenne a kérdésem,hogy hidegen szépen megy,amikor bemelegszik akkor pedig megáll,és nem lehet menni semmilyen irányba sem,akármit kapcsolok.Mi lehet a baja,és mennyi lenne a javítása?Válaszát előre is köszönöm.

Re: BUDAPEST

(unios autójavító, 2012.09.15 21:52)



Tisztelt János,

Az Ön által leírt jelenséget az AW 55-50 5 fokozatú és a TF 80 sc 6fokozatú hajtóműveknél egyaránt ,az aktív elemeiről levált törmelékek által eltömődött olajszűrő okozza . Ilyen esetben egy teljes nagyjavítás szükséges, hogy a tünetek megszűnjenek . Az 5 fokozatú hajtómű esetében új hidraulikus szeleptest beépítésével ennek a költsége 500,000ft, a 6 fokozatú hajtómű esetében pedig 600,000 forintos kiadást jelent. Új hidraulikus szeleptest beépítése néllkül nem vállaljuk egyik hajtómű felújítását sem.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDi

(Attila, 2012.09.10 15:32)

Kedves Sándor!

Már válaszolt a problémára, de egy kicsit jobban körül írnám. Hiba: Ha D be rakom az autót, akkor nem kezd el kúszni vagy éppen csak. Ilyenkor vagy üresbe vagy 1-be rakva és utána vissza D-be a hiba megoldódik. Miután megyek vele és visszalassítok alacsony (5-10 km/h) sebességre vagy megállok, akkor újra előfordul a fenti jelenség. Általában hidegen szokta csinálni, de van úgy, hogy meleg motornál is. Volt váltóban olaj cserélve. Ha esetleg nem mechanikus a meghibásodás (fokozatkiválasztó huzal), hanem hidraulikus eredetű, akkor az mit jelenthet? Mekkora költség kb?
Elnézést ha értetlen vagyok, az első automata autóm :)

Re: Audi A6 Avant (4A, C4) 2.5 TDi

(unios autójavító, 2012.09.15 21:46)



Tisztelt Attila,

A mennyiben a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozza a tünetet, akkor egy jó állapotú szeleptest kb 30,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Szeged

(Kohajda Tibor, 2012.09.12 15:38)

Mazda 626 2.0i 16V 1993' G4A-EL váltó......jó állapotban lévő bontott érdekelne!!!

Audi

(Zsuzsa, 2012.09.09 17:02)

Üdv Sándor.Zf 5hp-19 es hajtomüvel rendelkezö autom kis sebességbe kb 10-15km/h elkezd remegni a váltokar alatt kb ahol a kardán csatlakozik a váltohoz.Ezt csinálja lassitáskor is és akkor is ha N-karállásban gurulva állok meg.Kardánt nézettem de se nem laza se nem üt.Lehet ez válto hibája?Továbbá hirtelen fékezéskor (tolatáskor is) kb 10 mp-re eltünik a hajtás majd elindul.Néha olyat is csináll hogy hirtelen lefékezek majd felbög a motor kb 1800fordulatra majd üt egyet a válto ilyenkor kb 10böl 2szer beugrik szervisz modba.Amugy gyönyörüen vált ,olaj uj es maximumon van.Mi lehet a baj???Az auto probléma mentesen képes 1000 km tert is megtenni csak hirtelen fékezézkor van gond.Ja és még induláskor mindig kottyan mielött elkezd forogni a kerék.Válaszod elöre is köszönöm.Tisztelettel Zsuzsa

Re: Audi

(unios autójavító, 2012.09.09 22:32)



Tisztelt Zsuzsa,

A hirtelen megállás után megszűnő "hajtást" okozhatja a nem megfelelő ATF olajszint, ezért első lépésben javaslom , hogy ellenőriztesse a folyadék szintet.

A " vibráció" okát a hajtásláncban kell keresni , és mivel "N karállásban is érezhető ezért nagy valószínűséggel a hajtóművön kívül . / kardán, féltengely, amennyiben négy kerék meghajtású a jármű , akkor osztómű..../.

Üdvözlettel: Sándor.

Lónya

(Béla, 2012.09.07 21:00)

Tisztelt Uram. Wolsvagen Caravelle kisbuszom van 1998 as 2.5 TDI,102 le,automataváltó. A probléma a következő: A váltó 1-2 fokozatig szépen megy a harmadikat ugy veszi be hogy váltásnál 1 másodpercre felpörög a motor. A 4 edik fokozatban pedig nagyon csúszik. Ahogy nyomom a gázpedált a motor kipörög viszont az autó nagyon nehezen gyorsul. 3 dik fokozatban is jelen van ez a jelenség de nem ennyire intenzív. Lehet e ezzel kezdeni valamit vagy cserére van szükség? Esetleg felujitás stb? Várom válaszát. előre is köszönöm.

Re: Lónya

(unios autójavító, 2012.09.09 22:25)



Tisztelt Béla,

Az AG 4-es hajtómű esetében a tünetet nagy valószínűséggel a 3,4, fokozat aktív elemének a meghibásodása okozza . Ilyen esetben javasolt egy nagyjavítás. A mi műhelyünk az AG 4-es hajtómű javítását csak új hidraulikus szeleptömb és hőcserélő beépítése esetén vállalja . / Igy már nem nagyjavításról , hanem teljes felújításról beszélünk/ Ez a két alkatrész már magában 250,000ft. Egy felújítás összege eléri a 450,000 forintos kiadást.

Üdvözlettel: Sándor.

6726 Szeged, Fésü utca 11/b3/9

(Kohajda Tibor, 2012.09.09 09:37)

Tisztelt Sándor!

Mazda 626 2.0i 16V 1993' G4A-EL váltómmal az a probléma, hogy egy ideje előrementben visszavált alacsonyabb fokozatba, s néha oda-vissza rángat. Mit javasol? Milyen olaj a javasolt Tudnak-e segíteni ezen a problémán? Válaszát előre is köszönöm!
kohajda.tibor@gmail.com-------->ide kérem a választ, vagy a forumon


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »