Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Nyíregyháza

(unios autójavító, 2012.09.16 19:53)



Tisztelt Anita,


Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és megadom az Ön lakóhelyéhez legközelebbi kollégám telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

Püspökladány Csenki 5/1

(Illés István, 2012.09.16 13:02)

Üdvözlöm! 2003-as évjáratú 530d e39 autómata váltóval van kis problémám. Menet közben kb. 90-120km/h közötti gázadásnál úgy érződik mintha apró rázón mennék. Olajat lecserélték,és mégis ugyan az. Ön szerint mi lehet a probléma? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: István

Re: Püspökladány Csenki 5/1

(unios autójavító, 2012.09.16 19:51)



Tisztelt István,

A jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló meghibásodása okozza /Lock-up csúszása/ . A converterben nem tud létrejönni a fix erőzáró kapcsolat és ezért érezhető a vibráció a hajtásláncon és a karosszérián.

Üdvözlettel: Sándor.

Re:Budapest

(Zoli, 2012.09.16 11:47)

Kedves Sándor !

Korábban írt válaszához írnám a következőt:BMW 520d 2008 hibaüzenet:e kuplung hiba,csuszás ?!
Remélem az információ közelebb viszi a megoldáshoz.

Köszönettel:
Zoltán

Re: Re:Budapest

(unios autójavító, 2012.09.16 19:41)



Tisztelt Zoltán,

Előző válaszomban valószínűsítettem a kiolvasott kódokat, ami mechanikus meghibásodásra utal. Kérem látogasson el egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

8315. Gyenesdiás, józsef Attila utca 5/b

(Kántás Andor, 2012.09.16 05:31)

Kedves Sándor!
Van egy Audi A4 kombi 1996 évjár. automata váltós kocsim. Két napja egyhuzamban jöttem Ausztriából 405 km után 80km/óráról gyorsítani szerettem volna, de nem tudott és mikor gázt adtam erősebben, akkor felpörgött a motor fordulat hirtelen 5000rpm re ezek után azonnal megálltam, de elindulni már nem tudtam vele, mert nem vette a fokozatokat, így N pozicióban haza huzattam magam. Amikor megálltam éreztem egy kis ferodol égett szagot. Semmilyen fokozatban nem működik, ha R be teszem, akkor állítólag a feltengelyt meg kellene mozdulni, miközben tolják is egy szerelő barátom mondta, de ő sem ért hozzá. Viszont tegnap este vettem észre valami olaj csepegést a váltó kornyeken. Lehet, h csak az olaj folyt el és nincs nagyobb kár? Várom szíves válaszát.
Tisztelettel Kántás Andor

Re: 8315. Gyenesdiás, józsef Attila utca 5/b

(unios autójavító, 2012.09.16 19:38)



Tisztelt Andor,

A hajtóműben az olajszintet ellenőrizze, amennyiben a szint megfelelő akkor sajnos komolyabb mechanikus meghibásodásra lehet számítani. Az AG 4-es hajtómű esetében egy esetleges felújítás / új szeleptömbbel / meghaladja a 400,000 forintos költséget. Véleményem szerint egy jó állapotú bontott hajtómű lesz a megoldás.

Üdvözlettel: Sándor.

Astra C16SE + AF13(?) 1995-ös évjárat.

(Zsolt, 2012.09.15 22:51)

Üdvözlöm Sándor!
A fenti kombónál az a jelenség ütötte fel a fejét (vásárlás után 2 nappal, szóval most nem őszinte a mosolyunk..) , hogy ha P-be rakjuk a váltót, majd hagyjuk állni az autót mondjuk éjjel, akkor reggel indulva mintha valami retesz fogná az első kereket. Akár D-ben akár R-ben indulnék el, sikertelen, az autó süllyeszti (D-ben) illetve emeli (R-ben) a hátulját. Elég barbár módon, finom gáz adással tudtam indulásra bírni, akkor egy kattanással, de oldott az a valami (a Park állás retesze ?). A fokozatokat szépen kapcsolja menet közben, azzal nincs baj. Most N + kézifékállásban hagytuk. Amit még tapasztalok, néha villog a hópihés S betű, de az egy idő után kialszik. Tudom, ez is váltó hibára utal.
177000 km van az autóban, ami súlyosbítja a dolgot, hogy nemtudom mikor volt váltó olaj cserélve. Az előző tulajnak azt tanácsolták, hogy nehogy cseréljenek, mert az esetleg árthat is... agyrém na.
Ja igen, még egy, hidegen jobban érződik, melegen kevésbé: 1-esből 2-esbe kapcsoláskor kissé rántva vált. 2-3, és 3-4 szép finoman vált. Ez normális, vagy orvosolható?
Mi hibásodhatott meg (P állás)? Használható e így tovább (P állást nem használva)?
Köszönöm előre is válaszát!

Re: Astra C16SE + AF13(?) 1995-ös évjárat.

(unios autójavító, 2012.09.16 19:32)


Tisztelt Zsolt,

A hibajelző kontroll lámpa villogásának az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Amennyiben a jelenség hideg üzemállapotban fordul elő gyakrabban és a fokozatkiválasztó kar elmozdítása után, akkor nagy valószínűséggel a programkapcsoló meghibásodása okozza / Típushiba/.

A "P karállásból elmozdítva a fokozatkiválasztó kart mindenképpen oldani kell a retesznek, mivel ez nem történik meg / és nem a kézifék fogja meg a járművet???/ ez belső mechanikus meghibásodásra utal. Ennek az ellenőrzéséhez a hajtóművet ki, és szét kell szerelni.

A kapcsolási átmeneteknél érezhető rántást hideg üzemállapotban nagy valószínűséggel a hidraulikus szeleptömb hibája okozza .

Az autó évjáratát és forgalmi értékét figyelembe véve szerintem minél hamarabb keresse fel az autókereskedőt a problémákkal kapcsolatban.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest achim a utca 5

(Gyori Zsolt, 2012.09.16 11:45)

Üdvözletem!Vettem egy 1998-as 110 lovas tdi passatot.4 gangos automata.kb 380000km van benne a tulaj számlával bizonyította,hogy 100000 km-enként szervizelve volt olaj+szűrő.A kérdésem az,hogy 80-95/km között közepes gyorsításnál elkezd vibrálni minden az autóban se előtte se utána ha nagyon nyomom akkor minimális,ha nagyon kicsit nyomom akkor is minimális.Ez lehet váltó baj?Esetleg a váltótartó bak kokipasa miatt lehet?(váltáskor induláskor elég nagyot mozdul benne a motor és vagy váltó)Hogy tudom ellenőrizni a váltó olaj szintjét(nincs pálca)?Es utolsósorban tényleg kivégzi a váltót ha túl van töltve olajjal?Mennyinek kéné belemenni szervizeléskor?Tisztelettel Zsolt

Nyíregyháza

(Katóné Anita, 2012.09.15 20:37)

Kedves Sándor!
Egy 1996-os 110 le. 4 sebességes automata Wv Passat-om van , váltóolaj , tömités és szűrő csere után vagyunk. 2 napig jól működött az autó, azután zajos lett és mikor hidegen D-be vagy R-be rakom erőlködik és leáll.Kb 10 perc melegedés után nagy zajjal és nagy sebességgel elindul az autó. 2-ből 3-ba zörögve vált illetve lámpánál állva D-ben tartva remeg az egész autó.Ha P-ből D-be vagy R-be húzom a sebváltót akkor ránt egy nagyot. Mi lehet a baj?Mennyibe kerűlhet? Előre köszönöm válaszát!

Re: Nyíregyháza

(unios autójavító, 2012.09.15 23:19)



Tisztelt Anita ,

Az AG 4-es hajtóműesetében a leírt jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza . Ezt nagy valószínűséggel a hidraulikus szeleptestben található Lock -up szelep szorulása okozza. Ilyen esetben a minimális beavatkozás a módosított szelep beépítése + olajcser . A módosított szelep beépítése 50,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp.1046.Sporttelep u.7

(Mateovics Zoltán, 2012.09.15 20:19)

Kedves Sándor!
Mennyibe kerülne egy 96-os BMW e36 váltó olaj csere +szürö?1.6 motor.

Köszönettel: Zoli

Re: Bp.1046.Sporttelep u.7

(unios autójavító, 2012.09.15 23:15)



Tisztelt Zoltán,

A komplett szervizköltség 25,000ft. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Óbuda

(Cseh Ákos, 2012.09.15 18:58)

Kedves Sándor!
Nemrég cserélték a vezérlőegységet a Volvo V70-esemben. A váltó azóta is tökéletesen működik, úgyhogy még egyszer köszönöm a munkájukat.
Amiért viszont most írok, az egy másik típus lenne. Érdeklődnék, hogy mit kell tudni, illetve mire kell számítani a Subaru Foresterek automata váltójával kapcsolatban. 2003-2006- os évjáratról van szó. Régóta tetszik ez a típus, de nem akarok lyukra futni.
Válaszát köszönöm
Üdvözlettel

Cseh Ákos
Budapest

Re: Óbuda

(unios autójavító, 2012.09.15 23:14)



Tisztelt Ákos,

Az említett típus 2007-ig a 4 fokozatú 4EAT hajtóművel van szerelve , évi egy darab ha megfordul a műhelyünkben, igaz nem egy sűrű típus az utakon. Megbízható Japán technika , egy esetleges nagyjavítás ára közel fele kiadást jelenti a Volvo V 70 -hez képest. Jó választás.

Üdvözlettel: Sándor.

54323@citromail.hu

(Audi A4 , 2012.09.15 16:29)

Helló!

Audi A4 1.9-es TDI Automataváltós 2000-res évjáratú autóm van. Nemrég rükvercben tapasztaltuk, hogy nem indul egyből, hanem kicsit nyomni kellett a gázt, és akkor megugrott(rántott) és elindult hátra fele. Ez inkább kis út megtétele után jelentkezett, ha melegebb lett a motor. Váltó olajcsere volt, megszűnt a probléma pár hónapra, de most megint ugyan az van. A váltó olaj nem szivárgott meg semmi se, és ennyi idő után nem hinném hogy elhasználódott volna. Automataváltót sose rángattuk szét, mindig szépen raktuk fokozatba. Mi lehet a probléma?

Re: 54323@citromail.hu

(unios autójavító, 2012.09.15 23:08)



Tisztelt Uram,

A leírt jelenséget a hátrameneti fokozat aktív elemének a mechanikus meghibásodása okozza. / D-G fékház vagy pedig a "B tengelykapcsoló sérülése/. A probléma elhárítása 180,000 forintos költséget jelent és egy munkanapot vesz igénybe , amennyiben előzetesen egyeztetünk időpontot.

Üdvözlettel: Sándor.

francii@vipmail.hu

(Francii, 2012.09.15 12:10)

Üdvözlöm,

Megvennék egy automata Opel Omega diesel (6hengeres 2,5 BMW motor 1999 gy. év) autót automata váltóval, de a próbaút során tapasztalt tünetek miatt elbizonytalanodtam. Ezek a következők:
A váltó szépen felváltogatott, ahogy kell,nem volt semmi gond, bár én kicsit magasnak éreztem a váltási fordulatokat (kb. 2600/min) Felhúztam 70-ig, majd szépen lehúztam a váltót 3-as fokozatba. De nem történt semmi! Se motorfék, se semmi! Ugyanez 2-ben! Amikor elvettem a gázt, a fordszámmérő leesett alapjáratira, az autó pedig gurult, mint egy szabadonfutós Wartburg... Semmi motorfék, sem D-ben, sem visszahúzva 3-ba, vagy 2-be! Gázadásra rángatás nélkül gyorsult. Szóval úgy éreztem, hogy motorfék üzemmódban nincs kapcsolat a motor és a váltó között, úgy gurultunk, mintha kitettem volna "N"-be!

Ez ügyben kérném a tanácsát, hogy ez hiba, vagy ennél az automata váltónál valóban ennyire nincs motorfék?

Köszönettel: Ferenc

Re: francii@vipmail.hu

(unios autójavító, 2012.09.15 23:03)



Tisztelt Ferenc,

A " FIX" 1,2 , karállásban a motorféküzemnek érezhetőnek kell lennie. Ettől függetlenül óvva inteném egy ilyen évjáratú automata hajtóművel szerelt jármű megvásárlásától, mert könnyen az autó forgalmi értékét rá lehet költeni egy sebességváltó felújításra.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »