Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Budapest VII.

(Balla Sándor, 2012.09.18 01:40)

Kedves Sándor ! Mielőtt ész nélkül beleugranék egy automata váltós kocsiba (Audi A6 3.0 vagy 2.7 TDi , 2005-ös modell) érdeklődöm, hogy mi a tapasztalata az Audik 6 fokozatú tiptronik váltójával kapcsolatban. A kiszemelt járműben (állítólag) 160 ekm van (szerintem +100, csak visszatekerték, de lehetnek még csodák). Mik a tünetei egy kezdődő váltó meghalásnak (tipikusan erre a modellre). Ezt arra az esetre kérdezem, ha netán a kereskedő nem hagyja, hogy meglátogassam Önt a verdával mert pl. nem tud embert ültetni mellém a tesztvezetés időszakára. Az autó amúgy a Hungária körútról menne Önhöz. Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel, Balla Sándor

Re: Budapest VII.

(unios autójavító, 2012.09.20 20:49)



Tisztelt Sándor,

Véleményem szerint egy minimum 30 Kilométeres próbaút nélkül Tilos megvásárolni a járművet , a próbaút után látogasson el a műhelyünkbe egy diagnosztikára. A diagnosztika eredménye a pillanatnyi állapotra vonatkozik.

Üdvözlettel: Sándor.

Győr

(András, 2012.09.18 00:36)

Tisztelt Sándor!

Egy 2000 évjáratú Audi A4 1,8T 5 fokozatú tiptronic váltóval szerelt autó vásárlásánál, a váltóval kapcsolatban milyen apróbb jelek árulkodhatnak váltóhibáról.
Ez lenne az első automata váltós autóm,így még sajnos nem tudom milyen dolgokra kellene figyelnem.
173000 km a futásteljesítménye az autónak óra szerint, a képek és a kor alapján szerintem ha 260000 km számolok akkor talán olyan sokat nem tévedek.
Még egy kérdésem lenne, hogy milyen gyakori hibák szoktak előfordulni ennél a típusnál és ezek kb. milyen javítási költséget tesznek ki?

Válaszát előre is köszönöm!

Re: Győr

(unios autójavító, 2012.09.20 20:45)



Tisztelt András,

A tegnapi nap folyamán beszéltünk telefonon és találkoztunk személyesen is . A diagnosztika alapján a kiszemelt jármű hajtóműve pillanatnyilag kifogástalanul működik.

Üdvözlettel: Sándor.

galapagos2020@gmail.com

(Kerepesi Zsolt, 2012.09.17 23:58)

Tisztelt Sándor !

W140. 92 , 300 se-m van. A jelenség, hogy 100 km/h-nál mindig bekapcsol a tempomat, és 130-ig, nem is kapcsol ki, még fékezéskor sem, viszont, ahogy eléri a 130-at, automatikusan leold. A hibakód kiolvasásnál, csak egy hibát írt ki, amit állandó jelleggel vissza is ír, hogy a gázpedál jeladó mikrokapcsolója rossz. Okozhatja ez a hibát ?

Más: Állítólag a váltómban, nem az eredeti elektronika van. Kérdés ? van-e raktáron, beszerezhető-e hozzá, a belevaló. A váltó száma: 722368 03 545478
Motor: 1044990 12 002049

Re: galapagos2020@gmail.com

(unios autójavító, 2012.09.20 20:42)



Tisztelt Zsolt,

A tempomat problémával kapcsolatban nem tudok segíteni , mivel mi csak automata hajtóművek javításával foglalkozunk.

A 722.3 -as hajtómű nem rendelkezik vezérlő elektronikával , mivel teljesen hidraulikus vezérlésű a rendszer / I"illetve + vákum/.

Üdvözlettel: Sándor.

Vectra C 3.0 CDTi

(Zsolt, 2012.09.17 23:02)

Tisztelt Urak !
A fenti járművem van, a váltó problémázik. A visszaváltásoknál érzem azt hogy nehezen megy lefelé a fokozat, néha pedig át is vált szerviz üzemmódba (jól mondom?) azaz csak 2 -es és 5 -ös van benne amig újra nem indítom a kocsit.
Kérdésem: kell-e, lehet-e olajat cserélni ebben a típusban, illetve a fent nevezett probléma ismerős-e Önöknek?
Üdvözlettel: Zsolt

Re: Vectra C 3.0 CDTi

(unios autójavító, 2012.09.20 20:38)



Tisztelt Zsolt,

A TF 80-SC hajtómű esetében az Ön által leírt jelenséget a legtöbb esetben a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okozzák. A szükségfutásra állás okát a hibatároló kiolvasása után tudjuk pontosan meghatározni, ehhez mindenképpen ki kell olvasni a hibatárolót. Amennyiben erre igényt tart kérem látogasson el műhelyünkbe.

Üdvözlettel: Sándor.

3281 KARÁCSOND ALKOTMÁNY ÚT 9

(SZATMÁRI ÁKOS, 2012.09.17 18:31)

HELLÓ! VAN EGY 2001-ES PD TDI 115LE VW BORA VARIANTOM TIPTRONIC VÁLTÓVAL.A VÁLTÓJA 3-AS FOKOZATBA HA FELVÁLT ENYHE RÁNTÁS ÉSZLELHETŐ,4 ES FOKOZATBAN NAGYOBB A RÁNTÁS. A TÖBBI FOKOZATBAN JÓL MŰKÖDIK! A VÁLTÓNAK HANGJA NINCS CSENDES,ÉS A FOKOZATOK IS IDŐBEN VANNAK. A VÁLTÓBAN OLAJCSERE MÁR MEG VOLT( GYÁRI OLAJJAL) VÁLTOZÁS NINCS! MI VOLNA ERRE AZ ORVOSSÁG ? MENNYI IDŐ? KB MI VOLNA A JAVÍTÁS KÖLTSÉGE? KÖSZI ELŐRE IS!

Re: 3281 KARÁCSOND ALKOTMÁNY ÚT 9

(unios autójavító, 2012.09.20 20:33)



Tisztelt Ákos,

Az 5 fokozatú JF506E típusú hajtómű esetén a legtöbbször a mágnesszelepek mechanikus meghibásodása okozza az Ön által leírt tüneteket. ilyen esetben javasolt a komplett mágnesszelepsor cseréje. / komplett költség 180.000ft olajcserével együtt/. Mindenekelőtt javasolnék egy diagnosztikát.

Üdvözlettel: Sándor.

Opel corsa C Easytronic

(Lorand, 2012.09.17 17:54)

Udvozlom!
Angliabol irok, elnezest nincs ekezet.
Az Easytronic automata valtos Corsa C, 2002-es evjaratu 1.2 benzines autom reggelente , ha paras nedves az ido nem indul be. Az N jelzes a muszerfalon F beture valtozik es villog, az auto nem indul. Delutan mikor kisut a nap beindul es utanna egesz nap mukodik, menet kozben mukodik a valto, hallom. Szervizben kiolvastak a hibat: vezerloegyseg ( control unit). Azt szeretnem kerdezni ontol, hogy on szerint is ez lehet a problema nem csak valami elektromos kabel meghibasodas? Nem ertem hogy miutan beindul menet kozben mukodik, felek hogy at akarnak verni mert eleg borsos arat mondtak a cserejere, es a felujitasara is.
Masik kerdesem ha a vezerloegyseget ki kell cserelni, bontobol egy hasznaltra lehet-e cserelni vagy csak ujra?
Valaszat elore is koszonom!

Re: Opel corsa C Easytronic

(unios autójavító, 2012.09.20 20:27)



Tisztelt Lorand,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását , de ha a holnapi nap folyamán felhív akkor szívesen megadom az illetékes szakember telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

Pécs

(Zoltán, 2012.09.17 08:39)

Tisztelt Sándor!

A kérdésem a következő: az autó egy 2000-es évjáratú Audi A4 1.9 PD TDI, volt váltoolaj és szűrő csere az autón és P fokozatban nem mindig lehet elindítani,mi lehet a gondja?

Üdvözlettel: Zoltán

Re: Pécs

(unios autójavító, 2012.09.20 20:24)



Tisztelt Zoltán,

A tünetet nagy valószínűséggel a fokozatkiválasztó programkapcsoló meghibásodása okozza / F125/. Erről egy mérési értékblokk olvasással egybekötött diagnosztika alkalmával lehet meggyőződni.

Üdvözlettel: Sándor.

drbalfek@gmail.com

(Simon Gabriel, 2012.09.20 15:17)

Bocsánat :)

kistaksony@citromail.hu

(Kis Taksony, 2012.09.19 13:23)

Az előző kérdésemben nem írtam le, de beleolvasva a fórumba látom, hogy fontos információ lehet a hibakód kiolvasás.
Egy gyári Merci géppel nézték az elmúlt évben, a pontos kódot nem mondta a szakember, de azt írta a gép, hogy a választókar nem a megfelelő pozícióban van. Ekkor váltó kulissza és bowden csere. Sokáig nem is adta az előző hozzászólásomban leírt hibát. De nem is oldotta meg...

Re:Re: Astra C16SE + AF13(?) 1995-ös évjárat.

(Zsolt, 2012.09.18 14:51)

Üdv Sándor!
Megtörtént a hibakód kiolvasás:
TC56 választó kapcsoló jele téves
Ennyi volt eltárolva össz vissz. Ez alapján mi lehet? Kb mennyi lehet a javítási költsége?
A másik, az a kis rántás felváltáskor 1-ből 2-be, az valami vezérlő szelep koszolódásra/problémára utalhat?

kenese

(mercis, 2012.09.16 19:51)

Üdv.
A problémám a következő, van egy 4 sebességes automata váltóval szerelt w124 250 d mercedes ('86)
előző váltómmal is problémám volt, ezért elvittem szervízbe, ahol szakszerűen tönkrevágták, vettem egy másik váltót, aminél ugyanaz a hibajelenség. Kétlem, hogy két váltónál ugyanaz lenne a hiba.
Mégpedig, hogy szépen felváltogat, majd a negyedik sebességnél csak felpörög a motor, érezni, hogy váltana, vagy vált, mert ha visszahúzom harmadikba, akkor megugrik a kocsi, tehát valami történik, de csak pörög a motor, és egy fordulaton hol elkapja, hol nem. Van valami olyan kapcsolat a motor és a váltó között, ami produkálhatja ezt a jelenséget? a kuplungrész hibája esetleg? Valami tipp, vagy tanács, hogy mit nézzek meg? Köszönöm

Re: kenese

(Unios autójavító, 2012.09.16 21:22)

Tisztelt Uram,

A 722.3/4 típusú hajtómű esetében a 4. fokozat csúszását a "K2 / hátsó/ tengelykapcsoló meghibásodása okozza. Mivel egy komplett másik hajtómű beépítése után is megmaradt a hibajelenség , ezért szerintem " belenyúlt egy másik rossz bontott váltóba. / ez ennek a hajtóműnek az egyik típushibája/.

Amit megpróbálhat / kis esélyt látok rá , hogy ettől megoldódna a probléma/ , hogy a hajtómű bal oldalán található vákum modulátor állítócsavarját beljebb tekeri 1-2 fordulattal. / védőkupak eltávolítása után/ .

K érem hívjon fel a holnapi nap folyamán és megpróbálom elmagyarázni szóban a vákumrendszer bekötésének a helyes módját. Ha nagy terhelés esetén a vákumcellánál túl nagy a mérhető vákum , akkor előfordulhat, hogy nem a hajtómű hibája okozza a jelenséget. / kis esélyt látok erre/.

Üdvözlettel: Sándor.

Nyíregyháza

(Katóné Anita, 2012.09.16 18:20)

Kedves Sándor!
Nagyon köszönöm válaszát, annyi kérdésem lenne még hogy nem tudna e ajánlani nekem Szabolcs megyében olyan szerelőt akihez bizalommal fordulhatnék , és időnként használhatom e az autót.Nem teszek e benne nagyobb kárt? Előre is köszönöm!
Katóné Anita.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »