Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

endre.magica@gmail.com

(Endre, 2012.09.24 18:58)

Tisztelt Sándor.

Mercedes vito 638 as alvázszámú, automata váltó hiba .
Hiba kod nincs a váltó vezérlőben.
R fokozatban előre indul kis teljesítménnyel, N fokozatban kúszik szintén előre
D fokozatban mintha két fokozat kapcsolna össze és emelt fordulaton indul nehézkesen, 3- 4 fokozatban rendben halad
Mi lehet a gond vele???
Tsiztelettel

Re: endre.magica@gmail.com

(unios autójavító, 2012.09.24 22:18)



Tisztelt Endre,

A járműve ZF 4HP 20-as hajtóművel van szerelve / 1996-2003/. Az Ön által leírt tüneteket a következő meghibásodások okozhatják:

_ az indítófokozat aktív elemeinek oly mértékű mechanikus meghibásodása / szinte összeégése/ ami miatt az N és R karállásban is előremenetbe halad a jármű.

- egy részleges megbontással járó diagnosztika nélkül nem lehet kizárni a hidraulikus vezérlés hibáját / előválasztó dugattyú törése / , bár erre az esély nagyon kicsi , mivel ilyen esetben a 3-4 fokozatban nem lenne az erőátvitel kifogástalan. A ZF 4HP 20-as hajtómű teljes nagyjavítása közel 400,000 forintos kiadás jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Üdvözlettel : Sándor.

Seat Altea DSG

(Ákos, 2012.09.24 17:13)

Tisztelt Sándor!

Tervezem egy 2005-ös Seat Altea 2.0 PD TDI vásárlását. DSG váltóval van szerelve. A kocsiban most 120 ezer km van. Ennél a típusnál van-e valami ismert hiba, ami a váltót érinti? Ha igen, mennyit érdemes félretenni rá, vagy egy esetleges váltóproblémára?
Meghibásodás szempontjából "kockázatosabb" automata (itt DSG) váltós autót venni, mint kézi váltósat?

Előre is köszönöm válaszát.

Re: Seat Altea DSG

(Unios autójavító, 2012.09.24 22:06)



Tisztelt Ákos,

A DSG hajtóművek javítását a mi műhelyünk nem vállalja , ezért hiteles információval nem tudok szolgálni az Ön számára. A kollégák elmondása szerint a következő meghibásodások szoktak a legsűrűbben előfordulni.

- 150,000 km futásteljesítmény környékén / de van olyan jármű ami 300,000 km futásteljesítmény után is hibamentesen üzemel/

- zajos hajtómű csapágy meghibásodás miatt / nem kapható mindegyik csapágy kereskedelmi forgalomban!! / 200,000ft -os kiadás.

- mechatronik meghibásodás / kb : 1000 euró /

- tengelykapcsoló kopás / kb : 250,000 ft -os kiadás/

- kettős tömegű lendítőkerék meghibásodás / kb: 200,000 ft-os kiadás/.

Gondolom e sorok olvasása után le is került a jármű a kiszemelt autók listájáról:) .. Jó döntés:)

Mindenképpen egy manuális hajtóművel szerelt jármű megvásárlását javasolnám.

Üdvözlettel: Sándor.

SOPRON ,RÉPCEFŐI SOR 32/X

(DR TÁKY ANDREA, 2012.09.24 16:29)

MERCEDES E280 CDI 2006-OS.
Kb 1 hete hideg állapotban csak tolatásnál hangos dörmögő mély hang.Ha 6-7 órát áll,újból.Közben nem,és csak tolatásnál.Mintha rezegne is olyankor.Váltó hiba lehet?
Köszönettel:Dr Táky Andrea/info@lenckdent.hu/

Re: SOPRON ,RÉPCEFŐI SOR 32/X

(unios autójavító, 2012.09.24 21:55)



Tisztelt Andrea,

A leírtak alapján kis esélyt léátok a hajtómű meghibásodásra , de ezt csak egy diagnosztika / hideg üzemállapotban elvégzett próba/ után tudjuk kijelenteni. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és megadom a lakóhelyéhez legközelebbi váltós kollégám telefonszámát.


Üdvözlettel: Sándor.

bp xx. ker. bádogos u 20 ir. sz. 1205

(dragos ferenc, 2012.09.24 11:55)

tisztlettel. az elkövető vw lupo 1.2 3l pdti olyat csinál hogy amig fokozatosan nyomom a gázt rendesen felkapcsol de ha leveszem a gázrol a lábam azonnal elkezdi visszarakni a fokozatokat addig amig ujra nem gyorsitok . közben fütyül sipol rángat és kigyullad a műszerfalon az abs felirat. megkérném önt segitsen-javasolni hogy ilyenkor mi is a teendő.

tisztelettel d ferenc

Re: bp xx. ker. bádogos u 20 ir. sz. 1205

(unios autójavító, 2012.09.24 21:51)



Tisztelt Ferenc,

A mi műhelyünk nem foglalkozik robotizált hajtóművek javításával. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest XX. kerület

(Török Jani, 2012.09.24 07:49)

Tisztelt Sándor!

Audi A4 1,9 TDi 90 LE 1Z motorkód. Köszönöm a segítséget, a "rántást" megpróbálom elkerülni (lassan indulok) Viszont az olajszintet nem tudom ellenőrizni, mert nincsen nivópálca. Le van dugozva a helye egy gyári gumidugóval. Hallottam valami mesterpálcáról. Ez lenne a megoldás? Ha, igen hol tudom beszerezni? A segítséget előre is köszönöm Üdv Jani

Re: Budapest XX. kerület

(unios autójavító, 2012.09.24 21:49)



Tisztelt János,

A dugó eltávolítása után tudja a folyadékot betölteni a hajtóműbe. A szintet az olajteknő alján található 5mm-es imbuszcsavar eltávolítása után tudja ellenőrizni. Az előválasztó kar " P állásban, motor alapjárati fordulatszámon üzemeljen és az ATF hőmérséklete max 40 fokos legyen. Az említett feltételek mellett a folyadéknak határozottan de nem túl intenzíven kell az olajteknő alján!! lévő nyíláson kiáramlani ha megfelelő az ATF szint.

Üdvözlettel: Sándor.

A6

(Tamas, 2012.09.23 20:56)

Elnézést apontatlan infoért.Az egyik auto A8 3.7 quatro a masik pedig Audi A6 2.5tdi mindkettö 2001-es évjárat

Re: A6

(unios autójavító, 2012.09.23 22:24)



Tisztelt Tamás,

A converter semmiképpen sem csereszabatos , mivel abban a turbina, szivattyú és a stator lapátozása az adott motor karakterisztikához van illesztve. / lapátok száma , dőlésszöge../

A benzines 3,7 -es hajtómű kódja az adott évjáratban FAK ami a 2,5 -ös TDI hez nincs hozzárendelve . A két hajtómű között az alapvető különbségek a következők: converter, differenciálmű áttétel, és a hátsó áthajtás áttétele. A súrlódó lamellák , olajszivattyú, vezérlés , és az aktív elemek csereszabatosak.

Kérem írja meg , hogy az autójában lévő hajtóművel mi a probléma , megpróbálok segíteni.

Üdvözlettel: Sándor.

daihatsu sirion

(berci, 2012.09.23 18:41)

üdvözlöm ! szeretnék vásárolni egy autómata váltós autót . a kinézett példány , egy daihatsu sirion 2000 évjáratú . milyen megbizható ez a váltó ? javitható ha elromlik ? stb

Re: daihatsu sirion

(unios autójavító, 2012.09.23 19:56)



Tisztelt Berci,


A kiszemelt jármű A4LB / U540E ( Toyota) hajtóművel van szerelve . Véleményem szerint elég megbízható szerkezet. Szervizköltsége 25,000ft. Egy esetleges nagyjavítás ára meghaladja a 300,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

vaczitamas@yahoo.com

(vaczoi tamas, 2012.09.23 18:08)

tiszteletem,vaczi tamas a nevem,belgiumbol irok,es nekem is lenne egy problemam,az autommal, ez egy Mercedes Benz 2003/11/15 os evjaratu automata sebbvaltoval rendelkezo auto P,D,N,R es valto ,az en problemam,menet kozben eszlelheto,nyomom a gazpedalt es razkodik az auto,van mikor gyengen,es van mikor erosebben,de csak miutan elert egy bizonyos homersekletet a motor,es mikor R be teszem nagyon gyenge,alig bir hatrafele menni,az emelkedore fel sem megy,csak turazza a motort,nekem tobben azt mondtak le kellene csereljem az olajat a kapcsolo szekrenybe,szeretnem megkerdezni,segitene ez valamit?
vagy inkabb dobjam a szemetre a valtot?

Re: vaczitamas@yahoo.com

(unios autójavító, 2012.09.23 19:53)



Tisztelt Tamás,


Egy olajcsere biztosan nem fogja a tüneteket megszüntetni. Az olajszintet mindenképpen ellenőriztesse. A szintet csak mesterpálca segítségével tudja ellenőrizni a 722.6 hajtóműben / szerviz/

A jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-up/ csúszása okozza / típushiba /.

A 722.6 -os hajtómű nagyjavításának az összege eléri a 350,000 forintos költséget.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6

(Tamás, 2012.09.23 15:05)

Üdv.Olyan kérdésem lenne Sándor hogy van nekem 1 Audi 8-bol valo ZF 5HP-19 es hajtomüvem ami nemtudom hogy azonos e au Audi A6-bol valo ZF 5HP-19 váltoval.Van estleg ami azonos a két váltoba?Gondolok pl a konverterre.Köszönöm

Re: Audi A6

(unios autójavító, 2012.09.23 19:48)



Tisztelt Tamás,

Kérem írja meg az Ön járművének milyen üzemű és hengerűrtartalmú az erőforrása, és a két hajtómű három betűs azonosítójára is szükség lenne ahhoz , hogy korrekt információt tudjak adni.

Üdvözlettel : Sándor.

Re,Re

(henry-csaby@hotmail.com, 2012.09.22 22:06)

Tisztelt Sandor!
Koszonom a kedves segitseget de az ujabb fejlemeny az ha abszolut de nem mozdulok az autoval es csak beinditom es folmelegitem uzemuhomersekletre akkoris kigyulad az allabi hiba ellenorzo lampak(Segitseget kernek: 1999 es E39 BMW 520I BENZINES automata valtos autom van es a muszerfalon kigyullad kozepen a sarga haromszog felkiallto jellel es az ABS plusz mellete a fogaserek felkiallto jelzo feny(lampa).
A vallto egyebkent tokeletesen mukodik ha fentiek nem gyulladnak ki ,de mient kigyulladnak nem valt a valto, nem megy a kilometer ora , nem mutatja a mien allasba van a valto.
Egy ismeros alltal kapot hibakodolvasoval megneztuk es a PO 600, es PO700 HIBAKODOT jelezte ki. es ennek hatasara en atneztem minden csatlakozast ami a valto korul van es nem valtozott az auto allapota , de viszont meg anyit tudok mondani hogy idokozonkent csinalja. (10-20 VAGY 2-3 KILOMETER ) TAVOLSAGONKENT jon elo a hiba. (de reggel hideg inditasnal soha nem jon elo)

Re: Re,Re

(unios autójavító, 2012.09.23 19:45)



Tisztelt Csaba,

Mint előző válaszomban említettem a kiolvasott hibakódok a sebességváltó elektromos vezérlésének a hibájára utalnak. Szerintem érdemes lenne egy másik vezérlőt belepróbálni az autójába , mivel az Ön állítása szerint az elektromos vezetékek állapota jó.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »