Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

 Tel: 06(20) 771-6206 (8-20)

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.09.29 22:12)



Tisztelt Róbert,

A 722.6-os hajtómű szervizelése esetén szükség van egy "mesterpálcára" a szint ellenőrzéséhez / kb 15,000 ft/. Az ajánlott ATF teljesítményszint min DEXRON III-as vagy gyári Mercedes ATF . A Szűrő lehet gyári vagy a piacon kapható bármelyik utángyártott / Mann, Febi...../.

A mi műhelyünkben a komplett szervizköltség 25,000ft. / 4 Liter ATF, szűrő , tömítés , elektromos konnektor + munkadíj/. Amennyiben erre a beavatkozásra igényt tgart kérem előtte hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

németország

(Hans , 2012.09.27 20:59)

Űdvözlöm Sándor A napokban vásároltam egy 97 es E280 4matic mercedest .5sebeságes autómata nem triptonicos.Az autóban 90000km van,az utóbbi 4évben állt nem közlekedtek vele,a gond a köv,2böl 3ba váltásnál picit ránt,Szeretném tudni nagy e a gond vagy sem . köszönöm

Re: németország

(unios autójavító, 2012.09.29 22:06)



Tisztelt Hans,

A Mercedes 722.6 -os hajtóműnél a leírt jelenséget a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozza . Amennyiben a 2-3 fokozat kapcsolásakor egy fordulatszám emelkedés is érezhető a kapcsolási átmenetkor. / " a rántás" szerű érzés előtt/.

Üdvözlettel: Sándor.

Jánoshalma

(László, 2012.09.26 18:08)

Tisztelt Sándor!
Van egy 1998 Audi A6 2.4 qvattrom tiptronic váltóval. A következő hibát észleltem. Kézi vezérléssel 4. fokozatban mentem az autóval, mikor egy erős lemezhangra lettem figyelmes, mintha leszakadt volna a kocsi alja. Megállás után körbenéztem az autót, nem láttam semmi rendellenességet. Gondoltam,hogy a váltóból jöhetett a hang. Próbáltam a fokozatokat,és a hátramenet nem működik. Előre fele is elég érdekesen megy, kb.2 km-t tettem meg vele, hogy hazatudjak jutni. Szeretném a véleményét kérni, mi lehet a hiba. És ennek a javítási költsége mennyi lenne? Előre is köszönöm! Üdv:László!

Re: Jánoshalma

(unios autójavító, 2012.09.29 22:01)



Tisztelt László,

A ZF 5HP 19-es hajtómű esetében a hátramenet részleges vagy teljes megszűnése típushiba. Abban az esetben , ha az előremeneti fokozatok kifogástalanul működnek, akkor a hátrameneti hiba kijavításának az összege 180,000 Forintos költséget jelent. Mivel az Ön esetében az előremeneti fokozatokban is mechanikai meghibásodás áll fenn , ezért egy nagyjavítás fogja a tüneteket megszüntetni. Ebben az esetben a javítási költség 320-350,000 forintos költséget jelent és a javításhoz a járművét 3 munkanapra kell mellőznie. Amennyiben ez esedékes lesz, kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Pécs

(Zoltán, 2012.09.25 13:30)

Tisztelt Sándor!

Néhány nappal ezelőtt kérdeztem Öntől azt a problémát,hogy az autómat (2000-es évjáratú Audi A4 1.9 PD TDI) P fokozatban nem mindig lehet elindítani.

Az Ön válasza: A tünetet nagy valószínűséggel a fokozatkiválasztó programkapcsoló meghibásodása okozza / F125/.

Kérdésem az lenne,hogy ha a programkapcsolót kellene cseréleni az milyen árban lenne,pontosabban a probélma megoldásának árára lennék kíváncsi.

Üdvöüzlette: Zoltán

Re: Pécs

(unios autójavító, 2012.09.25 22:33)



Tisztelt Zoltán,

A beavatkozás komplett költsége kb 20,000ft, amennyiben beigazolódik a feltételezett meghibásodás egy diagnosztika után.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: Re: Pécs

(Zoltán, 2012.09.26 12:59)

Tsztelt Sándor!

Nagyon szépen köszönöm a válaszát!
Hamarosan jelentkezem!

Üdvözlettel: Zoltán

szacsek76@gmail.com

(Szqabo Pali, 2012.09.25 21:58)

haliho,audi a4 esem van 2003 1.9pd tdi, nem megy az auto es fustől,ha valakinek van alami ötlete,hogy mi lehet a gond nagyon hálás lennek érte.elöre is köszönöm

Re: szacsek76@gmail.com

(unios autójavító, 2012.09.25 22:47)



Tisztelt Pál,

Mivel motorikus probléma áll a jelenség hátterében , ezért kérem hívjon fel a holnapi nap folyamán és szívesen megadom a VW doktorunk telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

vbaa74@freemail.hu

(Barnabás, 2012.09.25 20:18)

Tisztelt Sándor!

Volkswagen Golf III 2.0 1997. évj. automata váltója csúsztatva indít, 4. fokozatot nem kapcsolja. Nem rángat szépen simán vált amúgy csak nagyon magas fordulaton üzemel. Ha manuálisan váltok 1-es fokozatba szépen veszi. Mi lehet a probléma, szervíz kb mennyibe kerülne? Olaj nem volt cserélve.

Előre is köszönöm segítségét.

Üdvözlettel: Barnabás

Re: vbaa74@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.09.25 22:44)



Tisztelt Barnabás,

nagy valószínűséggel beállt a hajtómű szükségfutásra aminek azt okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Javaslom , hogy látogasson el műhelyünkbe egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

csontigy@freemail.hu

(Csontos Gyorgy, 2012.09.25 19:01)

Hello! Nemrég vettem egy Volkswagen passat 1,9 tdi 2002 automata autot. Egyszer mentem vele több mint egy órát minden hiba nélkül. Megálltam 15 percre és amikor elakartam indítani újra, kiírta hogy SERVICE NOW és második fölé nem váltott, a motor erötlen volt és 2000 fölé nem ment a fordulat. Ez után megint megálltam és vártam, majd újraidítottam és semmilyen először tapasztalt hiba nem jelentkezett de a hibaüzenet még mindíg ott van. Valami tipp, vagy tanács, hogy mi lehet ez? Köszönöm.

Re: csontigy@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.09.25 22:39)



Tisztelt György,

Az Ön által leírtak alapján mindenképpen motorikus probléma áll a jelenség hátterében / szerintem/.

Csökkent motorteljesítmény esetén a magas terhelésjel / gázpedál állás / esetén a hajtómű nem kapcsol a magasabb fokozatba , mivel nem éri el a jármű azt a sebességet ami a magas terhelésjelhez / gázpedálálláshoz/ tartozik. Mindenképpen a motorikus oldalról vizsgáltassa meg a járművet. / feltöltő, légtömegmérő..... /

Üdvözlettel : Sándor.

jani___@vipmail.hu

(Gábor János, 2012.09.25 12:38)

Üdvözlöm!
Van egy 2001-es Passat variant 1.9 pdtdi 5-gangos tiptronic váltós autóm. A problémám a következő: gyorsításkor a 2. sebességben csúszik a váltó terheléstől függő mértékben, valamint a hátramenet gyakorlatilag nem működik, csak alapjáraton tudok tolatni, a legkisebb gázadásra megszűnik a hajtás majd alapjáraton ismét hajt de a legkisebb emelkedőn megáll. Többen mondták, hogy valószínűleg valamikor túleröltették és megégtek a lamellák a váltóban. Egyébkén tökéletesen vált, rángatás nélkül indul. én már egy éve használom így, de már egyre rosszabb. Érdeklődnék, hogy mi lehet a probléma és körülbelül mennyi lenne a javítás nagyvonalakban. Válaszát előre is köszönöm!
Üdv.: Jani

Re: jani___@vipmail.hu

(unios autójavító, 2012.09.25 22:31)




Tisztelt János,

A ZF 5HP 19-es hajtómű esetében a jelenség típushiba: 2,3,5, és D-G fékház mechanikus maghibásodás/ repedés törés/ . Egy ilyen műszakilag " hátrányos" helyzetű hajtómű megérett egy nagyjavításra. Ennek a beavatkozásnak a költsége 320-350 000 forintos költséget jelent és az autóját kb 3 munkanapra kell mellőznie.

Üdvözlettel: Sándor.

daricsi@freemail.hu

(Richárd, 2012.09.25 12:27)

Hello!
Érdeklődnék hogy egy e39-es BMW 2001-es 525DA automatavátos autoba mennyi lenne az olajcsare,olajjal és szűrővel együtt?

Üdv:Richárd

Re: daricsi@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.09.25 22:29)



Tisztelt Richárd,

A hajtómű szervizelésének a költsége 25,000ft. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Győrszemere

(Gábor János, 2012.09.25 11:29)

Üdvözlöm!
Van egy 2001-es Passat variant 1.9 pdtdi 5-gangos tiptronic váltós autóm. A problémám a következő: gyorsításkor a 2. sebességben csúszik a váltó terheléstől függő mértékben, valamint a hátramenet gyakorlatilag nem működik, csak alapjáraton tudok tolatni, a legkisebb gázadásra megszűnik a hajtás majd alapjáraton ismét hajt de a legkisebb emelkedőn megáll. Többen mondták, hogy valószínűleg valamikor túleröltették és megégtek a lamellák a váltóban. Egyébkén tökéletesen vált, rángatás nélkül indul. én már egy éve használom így, de már egyre rosszabb. Érdeklődnék, hogy mi lehet a probléma és körülbelül mennyi lenne a javítás nagyvonalakban. Válaszát előre is köszönöm!
Üdv.: Jani

Re: Győrszemere

(unios autójavító, 2012.09.25 22:27)



Tisztelt János,

A ZF 5HP 19-es hajtómű esetében a jelenség típushiba: 2,3,5, és D-G fékház mechanikus maghibásodás/ repedés törés/ . Egy ilyen műszakilag " hátrányos" helyzetű hajtómű megérett egy nagyjavításra. Ennek a beavatkozásnak a költsége 320-350 000 forintos költséget jelent és az autóját kb 3 munkanapra kell mellőznie.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »