Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: lakizsuzska@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.09 22:35)



Tisztelt István,

A hajtómű nagy valószínűséggel beállt szükségfutásra, aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart kérem látogasson el műhelyünkbe. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon.

Ui: szerintem a termosztát cserének nincs köze a fennálló hibajelenséghez.

Üdvözlettel: Sándor.

Peugeot

(gergely, 2012.10.08 07:02)

Kedves Sándor!
Köszönöm válaszát, csak a javítás költségéről nem írt!

Re: Peugeot

(unios autójavító, 2012.10.09 22:31)



Tisztelt Gergely,

A TF 80 SC hajtómű nagyjavítása kb 320,-350,000 forintos költséget jelent , de a mi műhelyünk csak kizárólag új hidraulikus szeleptömb beépítése esetén vállalja a javítást / ezért már felújításról beszélünk ebben az esetben/. A felújítás ára elériheti a 550-600,000 forintot. / új szeleptest beszerelésével/. A javítás kb 3 munkanapot vesz igénybe előzetes időpont egyeztetés esetén.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6

(Tibor, 2012.10.06 10:31)

Tisztelt Sándor!
2005-ös A6 3.0 d quatro tiptronic autóm 250 ezer km- t futott, kb 40000 km- rel ezelőt kezdődöt az a jelenség, hogy normál gyorsításkor 70-90 km/ ó sebességnél az autó enyhén rángatni kezdett, ez a jelenség azóta erősödik. Kapcsolni kapcsol, de időnként a P állásban az indítókulcsot nem tudom kivenni, csak ha újra D-be, majd P-be teszem. Valószínűsíthető-e ezek alapján a hiba fajtája, mennyi időt vehet igénybe a javítás?
Köszönöm válaszát!

Re: Audi A6

(unios autójavító, 2012.10.07 22:25)



Tisztelt Tibor,

A ZF 6HP 19-es hajtómű esetében a jelenséget a converter áthidaló tgk csúszása vagy az E tengelykapcsoló aktív eleménél fellépő hidraulikus nyomásveszteség okozza./ dobrepedés/. Mindkét esetben a hajtómű nagyjavítása esedékes . A javítás kb 3 munkanapot vesz igénybe . A javítás összege eléri a 400,000 forintot.

kecskemét

(hosszú ferenc, 2012.10.07 15:18)

üdvözlöm. problémám egy 2002 passat 1,9 pdtdi 131 lovas motorkod avf. triptonic váltos. elinduláskor 0 ról nagyon lassan akar elindulni eléri a motor a kétezres fordulatot attól kezd el húzni addig nagyon lassan gyorsul majdnem mint ha kézzel tolnánk.menet közben is ha kétezres fordulat alá esik a fordulat és ha egy nagyon kicsit akarok gyórsitani egyből visszavált hogy a fordulat kétezer felet legyen.milyen problémák lehetnek ezek? előre is köszönöm.

Re: kecskemét

(unios autójavító, 2012.10.07 21:58)



Tisztelt Ferenc,

Véleményem szerint a tüneteket motorikus meghibásodás okozza . / töltőnyomás, légtömegmérő...../
Ezért első lépésben mindenképpen a motorikus oldalról vizsgáltassa meg az autóját.

Csökkent motorteljesítmény esetén az átkapcsolási fordulatszámok eltolódnak. / hamis terhelésjel/.

Üdvözlettel: Sándor.

Csongrád

(VW Sharan, 2012.10.07 10:36)

VW Sharan Syncro 2.8 VR6 1997 évj. váltóhiba jelentkezett. Ma reggeli indulást követően, pár száz méter megtétele utáni megálláskor nem sikerült P fokozatba tenni a váltót. Korábban már tapasztaltam, hogy felmelegedés után a 3-ból 4. fokozatba váltás közben felpörgött a motor és rántott egyet az autó.
Mi okozhatja a hibát és mennyit tudok még megtenni az autóval?
Köszönettel: Zoltán

Re: Csongrád

(unios autójavító, 2012.10.07 21:54)



Tisztelt Zoltán,

Az első tünetet a fokozatkiválasztó huzal vagy a Shifth-lock reteszelés / P fokozat elektromos reteszelése/ meghibásodása okozza. A másik jelenséget nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés hibája / kopásból adódó hidraulikus nyomásveszteség/. Egy űj szeleptömb ára több mint 200,000 forint. Amennyiben a sok téves kapcsolás miatt az aktív elemek is sérültek, akkor egy esetleges felújítás ára / új szeleptömbbel / több mint 400,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

X ker halom utca Budapest

(Benczi Lajos, 2012.10.07 10:01)

Üdvözlöm. Van egy ml 320 1998 as évjáratú automata váltos autóm aminek a váltója szarakszik. Az parkoló a hátra menő és az üres sebességet simán veszi még az elöre menetet is de abból nem akar kapcsolgatni fel vagy lefelé. Az autó halad előre de 50 km/h amit erőlködés nélkül tud felette hallani hogy kellene a következő sebesség de nem akarja kapcsolni. A hibát megelözöen voltak olyan jelek amik most gyanusnak tüntek. pl sípoló jelzések amit követően a gép valami olaj hiány jelzett de biztos hogy nem motorolajat akart. Menet közben mikor megálltam vele a pirosnál, induláskor nem akart menni legalább is nagyon lassan. Olyankor kulcs ki újrainditás és müködött rendesen. LEHET HOGY LETILTOTT A VÁLTÓ?? SEGÍTSÉGÉT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.

Re: X ker halom utca Budapest

(unios autójavító, 2012.10.07 21:48)


Tisztelt Lajos,

A hajtómű beállt szükségfutásra . Aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. A 722.6-os sebességváltónál a leggyakoribb perifériás meghibásodás az elektromos panel hibája. Amennyiben ez egy diagnosztika után beigazolódik, akkor a javítás összege olajcserével együtt 90.000ft/

Hétfőn technikai okok miatt zárva vagyunk. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

jozsef.dobos@freemail.hu

(Dobos József, 2012.10.07 07:25)

Tisztelt Sándor!

Segítségét szeretném kérni, van egy Opel Vectra C 2.2 dti elegance automata váltós autóm 2003-as évjáratú autóm. Az autó váltója üzem melegen minden váltásnál koppan, és a felváltások között fel vált, de a két fokozat között az autó meg torpan, majd egy nagy rántás követően az autó el indul. Visszaváltásnál szintén koppan egy nagyot majd olyat lassul, hogy a kormányt majd nem lefejelem. Ha az autóval meg állok, egy lámpánál egyes fokozatba tesz a váltó, majd gáz adásnál az autó áll, majd egy rántás után elindul. Folyamatos haladás közben az autó remeg, és a remegés ideje alatt remeg az autó. A hibát ki olvasták a kód szerint converter hibája van. egy váltó szerelő szerint a convertert+szelepeket+vezérlőegységet kell cserélni.
Bár az olajszintet a két szerelő közül egyik sem ellenőrizte. Szerintük a váltó javitása kb400-500.000 ft, de a bontott vagy felújított váltót nem javasolják, mert nem biztos, hogy jól fog működni, illetve lehet, hogy egy ugyan olyan rossz váltót kapok bontottan mint ami most bent van.

Köszönettel József !

Re: jozsef.dobos@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.07 21:42)



Tisztelt József,

A minimális beavatkozás egy új hidraulikus szeleptömb beépítése / 285,000ft/ . Amennyiben a beavatkozás után sem tökéletes a hajtómű , akkor a teljes felújításnak az összege eléri az 500,000 forintot. / új szeleptömbbel/. Igény szerint szívesen elvégzünk egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát.

Üdvözlettel: Sándor.

rutai84@freemail.hu

(Rutai Monika, 2012.10.07 05:26)

Tisztelt Uram!
Nekunk egy audi a6,99-s,2,5 tdi,5 fokozatu tiptronic automata valtos autonk van.Mikor megvettuk,semmi gond nem volt.Volt egy adagolo csere,azota a valto nagyon felporog,van hogy 4000-ig is felmegy.Nehezebben valt.Mi lehet a problema,van-e koze az adagolohoz?Illetve 3 eve van nalunk az auto,valto olaj csere meg nem volt.Ezt mikor szoktak cserelni?Koszonom.Varom valaszat.

Re: rutai84@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.07 21:38)



Tisztelt Mónika,

Az Audi 2.5 TDI-nél sűrűn előfordul, hogy az adagoló vagy vezérlés csere után ilyen jellegű problémák fordulnak elő. / nem megfelelően beállított előtöltés/ . Ezt műszeresen lehet ellenőrizni. Az olajcsere intervalluma 2év/ 40,000km. Költsége 25,000ft. Amennyiben a szervizelésre és a diagnosztikára igényt tart kérem előtte hívjon fel telefonon. Hétfőn technikai okok miatt zárva leszünk.

Üdvözlettel : Sándor.

Audi s6

(Máté, 2012.10.07 02:52)

Üdvözlöm Az lenne a kérdésem, hogy egy 95'audi a6 s6 2.2t ben szeretném ellenőrízni az automata válto olajszintjét ebben pálca gyárilag nincs,csak a helye van meg. Mi a megoldás? Köszönöm

Re: Audi s6

(unios autójavító, 2012.10.07 21:32)



Tisztelt Máté,

Az olajszintet "P karállásban , járó motornál , max 40 fokos hőmérsékleten ellenőrizze. A szint akkor megfelelő, ha az olajteknő alján található 5mm-es imbuszcsavar eltávolítása után a folyadék nem túl intenzíven de határozottan áramlik ki. / AG 4-es hajtómű/ .

Üdvözlettel: Sándor.

Bournemoth uk .

(Antal Dravucz , 2012.10.06 10:07)

Lenne egy kiss problemam wouxhal vagyis opel f 1.6 astra 1997 automata valtoja d - fokozatban csak 3. ba indul el , de az egyes kettest 3 veszi mit leht tenni , ebben az esetben .
koszonom valaszat .

Re: Bournemoth uk .

(unios autójavító, 2012.10.07 21:22)



Tisztelt Antal,

A hajtómű beállt szervizállásra aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Kérem olvastassa ki a hibakódokat és írja meg itt a fórumon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

peugeot

(Gergely, 2012.10.05 13:23)

Van egy peugeot 407, 6 sebességes' 185000 km-rel, automata váltós autóm,mellyel az a problémám,hogy 1800_ as fordulaton mintha hintázna az autó. De csak ezen a fordulaton észleltem! Érdekelne, hogy ezt mi okozza, és mennyi lenne a költsége. Egy olajcsere nem segítene rajta? Meddig járhatok így vele? Előre is köszönöm válaszodat.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »