Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Audi A3

(unios autójavító, 2012.10.10 22:16)



Tisztelt Csaba,

Az olajszintet max 40 fokos hőmérséklet / ATF/ kell ellenőrizni. Az előválasztó kar "P állásban legyen, a motor alapjárati fordulatszámon üzemeljen. Az olajteknő alján található 5 mm-es imbuszcsavar eltávolítása után a folyadéknak határozottan kell kiáramlania /alul/ , ha a szint megfelelő.

Az " összekapcsolás " szerű érzés lehet , hogy megszűnik a fojtószelep illesztése / "gázpedál tanítása után/. Benzines erőforrással szerelt jármű esetén. Érdemes megpróbálni.


Üdvözlettel: Sándor.

fuzesi.gy@citromail.hu

(Füzesi György, 2012.10.10 11:19)

Jó estét kívánok.vw passat 1.9tdi 2003 variant 5gangos tiptronic automata.Kérdésem mennyi olajat tartalmaz a váltó?Van e a váltóban cserélhető szűrő?és melyik olajat vegyem meg bele.Milyen számú milyen márkájú
olaj való bele.Ja és cserénél ,lejön az összes olaj,vagy csak 1x mennyiség csurog ki?Tisztelettel várom szíves válaszát.Ja és ha tudna nekem segíteni,hogy hol csinálják meg nekem ezt.'1telefon számot ha tudna adni nagyon szépen megköszönném.Füzesi György

Re: fuzesi.gy@citromail.hu

(unios autójavító, 2012.10.10 22:00)



Tisztelt György,

A ZF 5 HP 19-eshajtómű szervizelésének a komplett költsége nálunk 25,000 forintba kerül.

A gyári olaj specifikáció LT 71141 / Mobil, Esso, Febi..../ kb 5 Liter a cseretérfogat , ez a teljes térfogat 50 -60 %-a. A szűrő cserélhető. Amennyiben a szervizelésre igényt tart kérem előtte hívjon fel, T: 06 20 7 716 206.

Üdvözlettel: Sándor.

Re:A6 '99 Tiptronic

(unios autójavító, 2012.10.10 22:09)


Tisztelt Bálint,

Emelkedőn felfelé haladás közben az átkapcsolási fordulatszámok eltolódnak pozitív tartományba / az emelkedő nagyságával arányosan /, ez természetes. Amennyiben a motor teljesítménye csökkent / töltőnyomás hiba, légtömegmérő... / akkor a jelenség még fokozottabb lehet ami már nem természetes.

A Tiptronik kapcsolás hiányát a belső kulissza meghibásodása okozza.

Üdvözlettel: Sándor.

imhof.attila@gmail.com

(attila, 2012.10.10 06:35)

Tisztelt Cím!
volvo v 70 2002es 2.4 D automata
májusban vásároltam ,nagyszervíz alkalmával váltóolajcsere is megtörtén
egy hónapja nagyobb igénybevétel esetén a D kijelzés megszünik a kijelzőn és -- karakter jelenik
meg a műszerfalon. Újraindításkor normál üzemmódben vált.Legutobb folyamatos hegyi utak alkalmával ugyanez a jelenség volt, viszont az autó nem indult égett olajszag volt érezhető.1 órás visszahülés normál üzemmódban haza tudtam vele utazni. Egy ausztria szervízben a 002F hibakodót olvasták ki,azt kiütötték s egy darabig normálisan tudtam használni az autót, de ismét elöjött az elöbb idézett jelenség/+ kisebb olajfoltok is észlelhetők
amnnyiben a leírtak alapján lehetséges kérem tanácsát/lehe e vele közlekedni,,Haza lehet-e vele menni-valószínű javítása gazdaságosabb ottthon mint ausztriában 900 km-re B.pestről/
üdvözlettel
I. Attila

Re: imhof.attila@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.10 21:56)


Tisztelt Attila,

A kiolvasott gyári DTC 002F hibakód a converter áthidaló tengelykapcsoló csúszására utal / Lock-up / . Ilyen esetben a hajtómű teljes felújítása javasolt az AW 55-50 esetében. Ennek a beavatkozásnak a komplett költsége eléri az 500,000 forintot. / új hidraulikus szeleptömbbel együtt /.

Mivel a külső légköri hőmérséklet jelentősen csökkent az utóbbi hetekben , ezért szerintem normál üzemeltetési viszonyok mellett haza tud autózni a járművel. Amennyiben a javításra igényt tart kérem előtte jelezze az érkezését telefonon. A javítás kb 3-4 munkanapot vesz igénybe.


Üdvözlettel: Sándor.

A6 '99 Tiptronic

(Octavia, 2012.10.10 19:03)

Üdvözlöm!

A fent megnevezett autóval olyan problémám lenne,hogy dombon felfelé való haladáskor nem hajlandó semmilyen fokozatban felváltani,csak olyan 3500-as fordulat felett.Ha sík az út,akkor már 1800 körül felvált bármelyik fokozatban. És ilyenkor teljesen jól végzi a dolgát a váltó. És még annyit hozzá,hogy mechanikusan abszolút nem lehet le és felváltani vele. És van ,hogy indításkor sem hajlandó indulni,hanem erőteljesebben be kell tenni P-be és akkor indul. Egy alapbeállítás segítene a váltón? Vagy legalább valamelyik problémát megoldaná? Válaszát elöre is köszönöm,üdv:Bálint

H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(Fábián András, 2012.10.09 20:46)

Tisztelt Cím! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy 2005 januári automata Audi A4 dízel autónk váltója nem működik normálisan.A jelenség az, hogy 1. menet közben teljesen váratlanul és előzmények nélkül egyszer csak D-ből S-re kapcsol át magától, aztán néha meg vissza.2. Előfordul az is, hogy hátramenetbe nem kapcsol, hanem csak üresben bőg fel a motor. Aztán csak valahogy elindul hátra is többszöri próbálkozás után.
3.A kijelző néha nem mutat semmit, vagy az összes betű együtt villan fel, de az autó megy. Kérdésem, hogy ez javítható-e, s amennyiben igen, Önök vállalkoznak-e rá. Sürgős válaszát várom, és előre is köszönöm.
Tisztelettel

Fábián András

Re: H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(unios autójavító, 2012.10.09 22:58)



Tisztelt András,

Azt nem említi meg , hogy hány fokozatú hajtóművel szerelt a járműve / 5 fokozatú automata esetleg 6 fokozatú multitronik/. Javasolnám , hogy látogasson el hozzánk egy diagnosztikára. A leírt tünetek alapján szerintem Multitronik hajtóművel szerelt a jármű . / elektromos vezérlőegység hibára utaló tünetek/.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6 2.8 v6 Tiptronic 2000-es évjárat

(Cumó, 2012.10.09 19:53)

Üdv!
Érdeklődnék, mi lehet a baja az autómnak?
Simán vált minden fokozatban, automatában és manuálban is, de 2000 fordulat alatt egyenletesen haladva kb 150-200 as fordulatszám ingadozást tapasztalok, pulzálás szerűen.
Köszönöm válaszukat.

Re: Audi A6 2.8 v6 Tiptronic 2000-es évjárat

(unios autójavító, 2012.10.09 22:53)



Tisztelt Uram.

A ZF 5 HP 19-es hajtómű esetében az Ön által leírt jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza . Ilyen esetben javasolt egy nagyjavítás , aminek a költsége 320,-350,000 forintos költséget jelent. A javítás kb 3 munkanapot vesz igénybe. Mindenekelőtt javaslom , hogy látogasson el a műhelyünkbe egy ingyenes menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest,Napfény u. 5

(icceman, 2012.10.09 12:04)

Tisztelt Sándor!
2005-ös Toyota Corollában 1.4 diesel, automata váltó olajat szeretnék cserélni, milyen viszkozitású és hány liter olajat rendeljek?
Előre is köszönöm.

Re: Budapest,Napfény u. 5

(unios autójavító, 2012.10.09 22:49)



Tisztelt Uram,


Úgy tudom , hogy a típus robotizált MMT hajtóművel van szerelve . A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását. Ezért javasolnám, hogy mindenképpen szakszervizben végeztesse el a szervizelést.

Üdvözlettel : Sándor.

B5 Passat 110LE 4seb. automata rángat

(Budai Dániel, 2012.10.08 18:54)

Üdvözlöm!
'99-es 110Le-s VW Passat, 4 seb automata váltóval.
A probléma: 3-4 fokozatban (1-2-ben nem észleltem) ugrál a fordulatszám, 100-200 -zal többet pörög egy pillanatig, majd visszaesik, és ezt folyamatosan ismétli. Gyorsításkor, illetve hegymenetben érezhetően rángat is.
A fordulatszám ugrálás eddig is megvolt, azonban a rángatást most kezdte.
Mi lehet a probléma?

Re: B5 Passat 110LE 4seb. automata rángat

(unios autójavító, 2012.10.09 22:45)



Tisztelt Dániel,

A jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló csúszása okozza / Lock-up csúszás/. Ilyen esetben a minimális beavatkozás a converter felújítása és a hidraulikus vezérlés módosított alkatrészekkel történő javítása . Ennek a költsége már magában több mint 200,000 forint. A javításhoz az autóját kb 3 munkanapra kell mellőznie.

Üdvözlettel: Sándor.

kecskemét

(hosszú ferenc, 2012.10.08 18:26)

köszönöm válaszát megpróbálom a motornál keresni a hibát.esetleg lenne-e ötlete hogy mi lenne a hiba turbó és a légtömegmérö teljesen új gyári.

Re: kecskemét

(unios autójavító, 2012.10.09 22:40)


Tisztelt Ferenc,

Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen megadom a VW "doktorunk" telefonszámát. Szerintem biztosan megoldja a problémát.

Üdvözlettel: Sándor.

rutai84@freemail.hu

(Rutai Monika, 2012.10.08 17:14)

Koszonom a valaszat.Annyi erdekelne meg.hogy maga a diagnosztika mennyibe kerulne?Illetve a valto olajcsere es a diagnosztika,mennyi idot venne igenybe?Koszonom valaszat.

Re: rutai84@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.09 22:37)



Tisztelt Mónika,

A hajtómű diagnosztika ingyenes , a szervizelés költsége 25,000ft. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

lakizsuzska@gmail.com

(István, 2012.10.08 09:28)

Üdvözlöm!
Van egy 98 decemberi Honda Akkord 1.8 benzines 4 sebességes triptronik váltós autóm.Pár napja csak egy sebessége van előre,és az is csak nagyon lassan,ha kis gázt adok neki akkor eldobja a sebességet,és nem megy.Mikor D-be rakom akkor pedig reccsen a váltó.Ha az autót leállítom majd újra indítom lehet vele újra lassan haladni!Ez azután történt hogy egy szervizbe bevittem,termosztátot és termosztát házat cserélni mikor,kihoztam már tapasztaltam a hibát.Mikor visszavittem nem tudtak rá mit mondani,esetleg ott ronthattak,el valamit?Sok apró dolgot tapasztaltam amit trehányul raktak vissza!Lehet-e ennek köze ehhez a hibához? Mi lehet a hiba?Kb mennyi lehet a javítás?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »