Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Dunavarsány

(Jattila, 2012.10.13 09:02)

Tisztelt Szerviz,

Van egy Volvo S 60-as automata váltós gépkocsi. Az utóbbi időszakban azt tapasztaltam, hogy fél óra használat után a váltás akadozik,pld, 0-ból 2-es üt, ha nagyobb gázt adok, vagy amikor megállok, 0-ba is üt egy picit. amikor még hideg, akkor nem csinálja, bármilyen körülmények között. így "láthatatlanban" lehetséges, hogy váltó olaj már "öreg"? a szint jó, de az olaj, már biztos, hogy 60 e túl volt cserélve.
Most hogy hidegebb az idő, a hiba később jelentkezik, gondolva, lassabban melegszik. Természetes beviszem Önökhöz, ha szükséges.
Tisztelettel/ Attila

Re: Dunavarsány

(unios autójavító, 2012.10.13 22:16)



Tisztelt Attila,

A tüneteket egy olajcsere nem fogja megszüntetni. Az AW 55-50 hajtómű esetében az Ön által leírt jelenség típushiba , amit a hidraulikus szeleptestben fellépő nyomásveszteség okoz / kopásból adódóan / . Ilyen esetben egy komplett új szeleptest beépítése fogja a tüneteket megszüntetni. A beavatkozás megvárható kb 3 órát vesz igénybe , a javítás költsége 285,000 ft / olajcserével együtt. Amennyiben a javításra igényt tart kérem előtte látogasson el műhelyünkbe egy diagnosztikára . Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

budapest

(karesz, 2012.10.12 14:57)

Üdvözlöm!lenne nekem egy BMW e34 530i v8 5p18 automataváltóval szerelt autóm. váltóm azt csinálja ,hogy ha szép nyugisan megyek vele akkor nagyon szépen vált ,de ha egy kicsit sportosabban megyek vele akkor minden sebesség fokozatban ránt és motorféknél is ránt! de álló helyzetből R be téve akkor is ránt .esetleg mi lehet a baja és mennyibe kerülhet a javítása ?köszönöm a segítséget

Re: budapest

(unios autójavító, 2012.10.13 22:10)



Tisztelt Karesz,

A leírtak alapján nagy valószínűséggel nyomásszabályozási hiba áll a tünetek hátterében / hidraulikus vezérlés/ . A ZF 5 HP 18 as hajtómű esetében egy bontott szeleptest vagy egy komplett hajtómű beszerzése a leggazdaságosabb megoldás. / szerintem/, mivel egy nagyjavítás ára meghaladja a 300,000 forintot és egy új szeleptömb ára is közel 300,000ft.

üdvözlettel : Sándor.

Üdvözlettel : Sándor.

Croma

(Ferenc, 2012.10.13 00:24)

Fiat Croma 2.4 JTD 2005-ös autómata
nemrég vásároltam, következne a nagyszerviz. Érdeklődnék, hogy mi a váltó típusa ? Milyen minőségű ill. mennyiségű olaj kell bele ? Olajszűrőt lehet-e cserélni és hogy mennyi lenne ezek költsége. Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel: Ferenc

Re: Croma

(unios autójavító, 2012.10.13 22:05)



Tisztelt Ferenc,

A járműve 5 fokozatú AW 55-50 hajtóművel van szerelve /Japán gyártmányú/. A javasolt csereintervallum 2év / 40.000km. A javasolt specifikációk, Gyári Fiat, vagy Dexron III teljesítményszint. A hajtóműbe beépített szűrő van , amit csak egy esetleges nagyjavítás alkalmával kell cserélni. A mi műhelyünkben a szervizköltség / komplett/ 15.000ft. Amennyiben erre igényt tart kérem előtte hívjon fel telefonon. Köszönöm.


Üdvözlettel : Sándor.

bbnorbert@gmail.com

(Bokor Norbert, 2012.10.12 09:53)

2003 Bmw 730d e65 ora szerint 200e km,intenziv gyorsitasnal nagy sebessegnel 150korul szerintem 5-6 fokozatba neha mintha eldobna a fokozatot visszavalt es leporog a motor tiltasig... Normal hasznalatnak nem nagyon erzek csuszast egy icipicit talan... Es ekkor piros hibauzenet h keresse fel a szervizt, motor ujraindit es ok ujra. Masik amit neha produkal de nem gyakori inkabb mikor a klima is on, lassitok megallok es utana egy kis kesessel rakja vissza 1be es rant egyet vagy eppenseggel vissza se rakja es ujra elindulasnal rant, mikor hirtelen visszakapcsol... Valtoba nem hinnem h valaha is volt olaj csereelve erdemes lenne eloszor megprobalni?! V nem sok az eselye h ezen segit?! Valaszat elore is koszonom. Milyen arban van egy komplett valtofelujitas munkadijjal leszerelessel es kb mennyi idot vesz igenybe en rengeteget jarok kulfoldre sot inkabb kulfoldon vagyok tobbet es az auto letszukseglet.

Re: bbnorbert@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.13 21:55)



Tisztelt Norbert,

Mivel a hajtómű beáll szükségfutásra ezért első lépésben a hibatároló kiolvasása javasolt. / ami nagy valószínűséggel áttételi hibára és a converter áthidaló tgk hibájára utaló kódokat tartalmaz. A megállás előtt tapasztalható " ütés" a hidraulikus szeleptömbben fellépő hidraulikus nyomásveszteségek miatt áll fenn / az új szeleptömb ára több mint 400,000ft , a ferlújítás 190,000ft komplett szelepsorral együtt/. Véleményem szerint a hajtóműben fennálló hibajelenségek megszüntetése érdekében egy nagyjavítást kellene elvégezni, aminak az ára felújított szeleptesttel közel 500,000ft. Az olajcsere garantálom, hogy nem szünteti meg a fennálló hibákat. / kidobott pénz/.

Üdvözlettel : Sándor.

Váltóalkatrész

(Szentgyörgyi Szilveszter, 2012.10.11 23:37)

Sziasztok,
olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a váltó felújításához szükséges alkatrészeket rajtatok keresztül be tudnám-e szerezni? Egy GM 5L40-E váltóról lenne szó (BMW 530D) váltóolajcsere után a hibajelenség az, hogy 2-es, 5-ös nagyobb terhelésre megcsúszik. Elsősorban a dugattyúkra lenne szükség és tömítésszettre, de ha tudátok árat mondani a lamellaszettre, azt megköszönném!
Üdv.:Szilveszter

Re: Váltóalkatrész

(unios autójavító, 2012.10.13 21:48)



Tisztelt Szilveszter,

Az Ön által kért alkatrészek ára közel 200,000ft, de egy nagyjavításnál a GM 5L 40E hajtómű esetében kizárólag az Ön által kért alkatrészek kicserélése " kidobott" pénz lenne. A javításhoz szükséges alkatrészek a következők / + /:

- converter felújítás / nincs javítás converter felújítás nélkül, típushiba a GM 5L 40 E esetében szinte minden meghibásodás oka/
- tömítés garnitúra
- módosított hidraulikus panel
- új elektromos nyomásszabályozó szelep
- felújított olajszivattyú / indokolt esetben/

A felsoroltakon kívül javasolt egy új hőcserélő beépítése . A Javítástechnológia betartása mellett a hajtómű nagyjavításának az ára meghaladja a 400,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor.

H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(Fábián András, 2012.10.11 17:25)

Kedves Sándor!
Az Audi A4 valóban fokozatmentes Multitronic váltóval van felszerelve. Meg lehet oldani a javítást?
Tisztelettel

Fábián András

Re: H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(unios autójavító, 2012.10.13 21:38)



Tisztelt András,

Kérem látogasson el a műhelyünkbe egy diagnosztikára és amennyiben beigazolódik az előző válaszomban említett meghibásodás akkor vállaljuk a javítást. Érkezése előtt kérem hívjon fel. Köszönöm: Sándor.

99es 1.9tdi vw sharan 4sebességes aut.

(Ombodi, 2012.10.11 01:13)

Heló!Kérdésem az lenne mi lehet a probléma ha gyorsitásnál 2ig felvált és mikor 3 hoz érne mintha mindig visszaváltana 2be és itt ezek közt a sebességek közt ingázik 2-3 -2-3.és ez mindd kb 3ezres fordulatnál?ÉS mennyi lenne a javítás vonzata?Előre is köszi

Re: 99es 1.9tdi vw sharan 4sebességes aut.

(unios autójavító, 2012.10.13 21:35)



Tisztelt Uram,

Az Ön által leírt jelenség alapján a 3.4 fokokozat aktív elemének a meghibásodása valószínűsíthető. Az AG 4-es hajtómű nagyjavítását / felújítását a mi műhelyünk csak új hidraulikus szeleptömb beépítése esetén vállalja , ami már magában több mint 200,000ft. A teljes felújítás összege meghaladja a 400,000 forintot. A jármű évjárata és forgalmi értéke szerintem kizárja ezt a lehetséges megoldást, de igény esetén szívesen elvégezzük a javítást.

Üdvözlettel: Sándor.

99es 1.9tdi vw sharan 4sebességes aut.

(Ombodi, 2012.10.11 01:12)

Heló!Kérdésem az lenne mi lehet a probléma ha gyorsitásnál 2ig felvált és mikor 3 hoz érne mintha mindig visszaváltana 2be és itt ezek közt a sebességek közt ingázik 2-3 -2-3.és ez mindd kb 3ezres fordulatnál?ÉS mennyi lenne a javítás vonzata?Előre is köszi

ritike1010@gmail.com

(Rita, 2012.10.10 20:46)

Szia!
2 éve vettünk egy VW Passatot. 2006os, 2,0 diesel, DSG válóval. 120.000 km nél kellett benne váltóolajat cserélni. Ezt meg is tettük, szűrőt is cseréltünk benne. Pár hónapja reggel ,hidegen, amikor még lassan megyünk az utcában, kicsit rángat, amikor vált. Mostanában már csinálja napközben is, hogy ránt egy kicsit váltáskor. Mi lehet vajon az oka?

Köszi előre is!! Rita

Re: ritike1010@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.10 22:22)



Tisztelt Rita,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.

jozsef0829@freemail.hu

(józsef, 2012.10.10 20:33)

Üdv
Érdeklődnék hogy Opel Vectra C 3-0 cdti sport triptonic automataváltóban kell olajat cserélni? És ha kell milyen időközönként?

Re: jozsef0829@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.10 22:20)



Tisztelt József,

A mi általunk javasolt csereintervallum 2év/ vagy 40,000 km. A beépített szűrőt csak egy esetleges nagyjavítás esetén kell cserélni. Szervizköltsége 15,000 forint.


Üdvözlettel: Sándor.

Audi A3

(Csaba, 2012.10.10 20:09)

Tisztelt Sándor!
Audi A3 2001 1.8 Se 4seb. automata. Mostanaban vasaroltam az autot. Hidegen tokeletesen mukodik, 10 perc hasznalat utan a valtasoknal betorpanasos (befekezeses) hiba jelentkezik,kis terhelesnel kisebb ez a jelenseg.
Mi okozhatja ezt a hibat? Hogyan tudnam orvosolni ? Olajszintet nem tudtam meg ellenorizni,nem talaltam a nivot.Hogyan tudnam ellenorizni? Kulfoldon tartozkodom.
Valaszat elore is koszonom!
Udv:Csaba


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »