Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Mélykút

(Unios Autójavító, 2012.10.23 21:25)

Tisztelt Zoltán,

Az Ön járműve GM 4L30E sebességváltóval van szerelve.
Mindenek előtt javasolnám az olajszint ellenőrzését. Amennyiben ez rendben van, akkor a tünetet vezérlési hiba vagy az aktív elemnél az elöregedett tömítés miatt hideg üzemállapotban fellépő tömítetlenség okoz.

Az autó évjáratát és forgalmi értékét figyelembe véve egy bontott jó állapotú hajtómű beszerzése gazdaságosabb megoldást jelenthet.

Üdvözlettel: Sándor

Fiat Marea 1.6

(Hetrovicz Ferenc, 2012.10.22 21:20)



Tisztelt Sándor!
Fiat Marea ELX 1.6 16v 103LE Automatám van 1997 évjárat. Hűvös időben, kb. 15 fok alatt már a váltó megmozdításakor hibajelzéssel szervíz üzemmódba ugrik. Ha így megyek kb 7 kilómétert amíg felmelegszik utána újraindítás után kitűnően működik. Leállítás után még 2-3 óráig hibátlan, de amint kihül újra jelentkezik a probléma. Olajra gyanakszom de jó lenne ha elmondaná a véleményét és hogy önöknél mennyibe kerül a diagnosztika, illetve az olajcsere.
Válaszát előre is köszönöm akár az email címemre is!

solymar kalvaria utca

(Bagyó Dávid, 2012.10.22 20:53)

Az auto egy 2007es Alfa 159 1.9jtdm 150 hp automata hat fokozatú váltó.
A problema a kokövetkező. Kozepes gazadasra a motor felpörög, azonban ezt nem viszi át a kerekekre. Kicsit visszaesik a fordulat és akkor kezd el húzni az autó. A problema viszont hogy 2 ezer körül a váltó váltana és ezért csúszkáló hangot ad ki és rángat is. Főleg egy hosszabb autópályás szakasz után csinálja.

Az erdekes az hogy a csuszkálo hangot akkor is hallatja a kézire kiteszem és ott van 2 ezer körül a kocsi.

Elore is köszi a választ.

H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(Fábián András, 2012.10.14 20:47)

Tisztelt Sándor! Köszönöm a választ. A hibakód 17090. Kérdésem, hogy a diagnosztika mennyibe kerül, és mikor mehetünk. Szíves válaszát előre is köszönöm.
Üdv
Fábián András

Re: H-1027 Budapest, Medve u. 20.

(unios autójavító, 2012.10.14 23:53)


Tisztelt András,

A kiolvasott hibakód 17090 / OEM VW DTC vagy P0709 OBD DTC/ a fokozatkiválasztó programkapcsoló meghibásodására utal. Ez az egység az elektromos vezérlőegységbe van integrálva / computerbe/ . A vezérlőegység ára közel 1000 euró , a cseréje pedig 20,000 ft. Mielőtt megrendelnénk az alvázszám illesztett alkatrészt , mindenképpen látogasson el egy diagnosztikára műhelyünkbe . A diagnosztika ingyenes, érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Dunakiliti

(Ónodi Ádám, 2012.10.14 20:15)

Tisztelt Sándor !
Van egy Mercedes SLK 200 AMG típusú autómata sebességváltós cabrióm. 1999.-es évjáratú, és 136 LE.
Olyan problémám merült fel, hogy szép lassan egyenletesen nyomom be a gázpedált akkor nagyon finoman vált. De ha kicsit sportosabban, mondhatni lepadlózom, akkor igen felpörög, és nem vált utána, de amint visszább engedem a pedált, a forulat is visszábesik, és elkezd szépen váltani. ( kb. 1 hónapja vásároltam)
Köszönöm válaszát tisztelettel .: Ónodi Ádám

Re: Dunakiliti

(unios autójavító, 2012.10.14 21:24)



Tisztelt Ádám,

Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen megadom egy kiváló kollégám telefonszámát akinek a műhelye pont Dunakilitin található .

Üdvözlettel : Sándor.

Nyiregyháza

(Újszászi Tibor , 2012.10.14 16:59)

Tisztelt Sándor !
Van egy VW Passat B5 , 2000 évjáratú , 1,9 tdi , négyfokozatú automata váltós kocsim . Az autó négy évig állt egy lefoglalt telepen . Diagnosztika és olajcsere után megállapították , hogy nem megfelelő az olajnyomás a váltóba . A régi olajban volt fémforgács . Mi okozhatja a nem megfelelő olajnyomást , és mennyibe kerülne a javitása ? Válaszát előre köszönöm .
Tisztelettel : Újszászi Tibor

Re: Nyiregyháza

(unios autójavító, 2012.10.14 21:19)


Tisztelt Tibor,

Az AG4-es hajtómű esetében az apró fémforgácsok az olajteknőben a converter meghibásodása miatt fordulnak elő. A nem megfelelő olajnyomást okozhatja olajszivattyú kopás, hidraulikus szeleptest hiba, vagy az aktív elemeknél fellépő tömítési folytonosság hiánya.

Az AG 4-es hajtómű felújítását csak új hidraulikus szeleptest beépítése esetén vállaljuk / magában is több mint 200,000fft/ , aminek a költsége több mint 400,000ft.

Üdvözlettel: Sándor

benzol79@freemail.hu

(Zoli, 2012.10.14 14:50)

Tisztelt Sándor.
2005-ös évjáratú Audi A6 quattroval van egy kis problémám.
alvázszám:WAUZZZ4F65N061103
motorszám: BMK

Csak 3-as fokozatban, és csak motorfékes üzemmódban rázza az autó főleg a hátulját (de úgy, hogy beszéd közben rendesen remeg az ember hangja) kb: 1400-800 fordulatszámig. Ahogy eléri a 800-as fordulatot kisimul. Üzemmeleg állapotban, Ma például kb 15 km után. És csak úgy csinálja, hogy a fordulatszámnak (3-asba) feljebb kell mennie mint kb:1500 és az eséskor csinálja. ha pl.1100 ról engedem vissza a fordulatot akkor nem. Az autó chiptuningos.

most volt felújítva a váltó, Szeged környékén csinálták. Ha jól mondom az E kupplungba volt szalag szakadás, a kocsi se előre se hátra nem ment. Miután ez a hiba kész lett, a vezérlőtömböt is felújították mert "nem állt fel a kenő kör nyomás". Ezután elhoztam, akkor vettem észre hogy váltáskor remegést érzek. Visszavittem a kocsit. Ezután turbinajavítás következett. A turbina felújítás óta észlelem a fent leírt problémát. A váltós azt mondta biztos nem a váltóval van a baj hanem pl: féltengely, gumi, motorikus probléma. De én nem hiszem. Amikor odavittem ilyet nem csinált.
Segítségét előre is köszönöm: Zoltán

Re: benzol79@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.14 21:14)



Tisztelt Zoltán

A leírtak alapján a ZF , 6HP hajtóműnek a legsűrűbben előforduló típushibáit kiküszöbölték / converter, E kuplung és a hidraulikus szeleptömb. Ennek ellenére a hajtómű " járóbeteg" ami a felújítást végző szakember szerint nem hajtómű hiba , ami valóban előfordulhat. DE! egy ilyen összegű javítás után szerintem az Ő feladata lenne , hogy segítsen megoldani. / típusismerettel rendelkező szakembert találni/. Ettől függetlenül szívesen segítünk egy diagnosztikával és szükség esetén a megfelelő szakemberhez irányítani.


Üdvözlettel: Sándor.

miskolc

(Novák András, 2012.10.14 08:50)

Tisztelt Sándor.
Nekem egy audi a4 2005 ös 2000 pdtdi(140le) 7sebeséges multitronik váltós autóm van.
A kérdésem az lenne,hogy a kijelzőn felvillan a izzitást jelző ikon egyszerre a E.S.P ikonnal,és az autó nem hajlandó tovább menni illetve,a motor pörög de megszűnik a hajtás.És még padló gáz esetén 8-10 sec után az autó szervizállásba vált ,gyújtás le gyújtás fel a hiba megszűnik a következő padlógázig.
Lehet ez váltóval kapcsolatos hiba?
Mert a fél autót már kicserélték és még mindig nem jó.
Válaszát előre is köszönöm.

Re: miskolc

(unios autójavító, 2012.10.14 20:59)



Tisztelt András,

Kérem a hibavisszajelzők és a hajtómű letiltása után olvastassa ki a hibatárolókat és a kiolvasott kódokat írja meg. Amennyiben nem boldogulnak a technikával , szívesen megadom a VW doktorunk telefonszámát. / Ő általában boldogul a hasonló problémákkal /

Üdvözlettel: Sándor.

Szeged

(Zoltán, 2012.10.13 23:02)

Kedves Sándor!

Volvó S80 d5 , 2004 évjáratú gépkocsit szeretnék vásárolni, melyen 230 000 km van. A tulaj állítása szerint rendszeresen szervizelt, szervizkönyve vezetett. Törvényszerű e, hogy hamarosan váltót kell cserélni benne - hogy szervizelték-e már a váltót azt nem tudom - illetve honnan lehet megállapítani a váltó jelenlegi állapotát.

Köszönettel,
Zoltán

Re: Szeged

(unios autójavító, 2012.10.14 20:55)



Tisztelt Zoltán,

Az AW 55-50 -es hajtóművek esetében az említett futásteljesítmény környékén szoktak a kapcsolási rendellenességek jelentkezni. / üzemmeleg állapotban a 2-3, 3-4 felkapcsolásoknál csúszás ill , 3-2. 2-1 visszakapcsolásoknál ütés/ . Ilyen esetben egy új hidraulikus szeleptest beépítése orvosolja a tüneteket / komplett költsége 285,000ft .
A hajtómű szervizelésének a költsége 15,000ft. Egy esetleges felújítás ára eléri az 500,000ft-ot új hidraulikus szeleptömb beépítésével együtt.

A jármű megvásárlása előtt javaslom a próbautat min. 30-40 kilométeres távolságra tervezni és az előzőekben említett kapcsolási hibákra " figyelni" / amennyiben esetleg vannak/.

Üdvözlettel: Sándor.

Váltóalkatrész

(Szentgyörgyi Szilveszter, 2012.10.13 23:40)

"Tisztelt Szilveszter,

Az Ön által kért alkatrészek ára közel 200,000ft, de egy nagyjavításnál a GM 5L 40E hajtómű esetében kizárólag az Ön által kért alkatrészek kicserélése " kidobott" pénz lenne. A javításhoz szükséges alkatrészek a következők / + /:

- converter felújítás / nincs javítás converter felújítás nélkül, típushiba a GM 5L 40 E esetében szinte minden meghibásodás oka/
- tömítés garnitúra
- módosított hidraulikus panel
- új elektromos nyomásszabályozó szelep
- felújított olajszivattyú / indokolt esetben/

A felsoroltakon kívül javasolt egy új hőcserélő beépítése . A Javítástechnológia betartása mellett a hajtómű nagyjavításának az ára meghaladja a 400,000 forintot.

Üdvözlettel: Sándor."

Értem, és köszönöm a választ. Annyi még érdekelne, hogy mit takar a módosított hidraulikapanel, miért szükséges módosítani?

Győr

(Ferenc, 2012.10.13 22:31)

Köszönöm, hívni fogom!

Győr

(Ferenc, 2012.10.13 22:29)

Elnézést, de lemaradt, az autó 4 sebességes tiptronic váltóval van szerelve. Üdvözlettel: Ferenc

Győr

(Ferenc, 2012.10.13 13:48)

Kedves Sándor!
Érdeklődni szeretnék az alábbi jelenségről. Citroen c5 2,2 hdi, automata, 2002-es évjáratú. Új gazdája vagyok a járműnek, most volt olajcsere a váltóban. Hidegen majdnem minden fokozat kb 1800-as fordulatszámon vált, viszont melegen 2200-2300 fordulaton. Ez sebességben olyan 10km/h különbséget jelent. Ez normális, vagy valami hiba? Válaszát előre is köszönöm! Üdvözlettel: Ferenc

Re: Győr

(unios autójavító, 2012.10.13 22:26)



Tisztelt Ferenc,

Az átkapcsolási fordulatszámok a vezérlőegységbe be vannak programozva. Normál esetben hidegen az átkapcsolási fordulatszámok magasabbak / melegítő program, ami a motor üzemi hőmérsékletének a minél rövidebb időn belüli elérését segíti/. Az Ön esetében ez pont fordítva jelentkezik . Javasolnék egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát. Kérem a hétfői napon hívjon fel és szívesen megadom a lakóhelyéhez közeli kollégám telefonszámát.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »