Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: bp csepel

(unios autójavító, 2012.10.25 21:18)



Tisztelt Gábor,

A mai napon beszéltünk telefonon. Üdvözlettel : Sándor.

Heves

(Norbert, 2012.10.24 10:57)

Tisztelt Sándor!
Nem rég vásárolt Mercedes ml 320cdi 2006 évjáratú járműről lenne szó,kb 70 ezer km-nél komplett elektronika csere történt,most 107 ezer km van benne.
A problémám a következő:
- 40-45 km/h-nál,alacsony fordulatnál néha rángat
-eddig egyszer fordult elő kb 110 km/h-nál próbáltam gyorsítani és 3 ezres fordulatnál letiltott
-tempomat bekapcsolásánál szintén 110,3ezres fordulat,ingadozik a fordulatszám,majd rángatja az autót
-hirtelen padlógázadásnál fordulatszám leesik nullára
Mi lehet a probléma és mennyi kb a javítás?

Re: Heves

(unios autójavító, 2012.10.25 21:16)


Tisztelt Norbert,

A leírtak alapján a converter áthidaló tengelykapcsoló meghibásodása okozza a tüneteket. A 722.9 hajtómű esetében a javítás költsége közel 300,000ft. Mindenekelőtt egy diagnosztika elvégzését javasolnék.

Üdvözlettel: Sándor.

Detk

(Jóna László, 2012.10.24 10:20)

Tisztelt Sándor!
Köszönöm válaszát a 2012.10.17-én feltett kérdéseimre!
Azt szeretném még megkérdezni, hogy a két hiba megszüntetése (vezérlési hiba és Luck up csúszás) mennyibe kerül és mennyi időt vesz igénybe.
Illetve az lenne még a kérdésem, hogy tapasztalatuk alapján meddig bírja még így?
Köszönettel: Jóna László

Re: Detk

(unios autójavító, 2012.10.25 21:13)



Tisztelt László,

A ZF 5HP 19-es hajtómű nagyjavításának az összege 320,- 350,000 forintos költséget jelent és 3-4 munkanapot vesz igénybe.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Dimage, 2012.10.24 09:27)

Szia Sándor!
Az általad már látott 3.5 Camryről (U660e, 2007, jelenleg 57e. mérföld) kérdeznék. A 2-3, 3-4 váltás folyamatosan jól érezhető, shift flare ritkán van, de előhozható. Néhány hete alapos autópálya hajtás (50km 200km/ó felett) után újrainditásig szükségfutás, 1 napig check engine lámpa (magától kialudt) és P0712 hibakód. Érdemes a hütőrendszert nézegetni, vagy valamilyen mechanikus veszteség alakul hővé, és egy idő után ugyis kuka lesz a váltó?
Köszönöm
Tibor

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.10.25 21:11)


Tisztelt Tibor,

A kiolvasott hibakód az ATF hőmérséklet jeladó elektromos meghibásodására utal. Kérem látogasson egy mérési értékblokk olvasással egybekötött diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

Gyöngyös

(lantos lászló, 2012.10.23 21:33)

Tisztelt Sándor

Az autóm Nissan Maxima QX v6 24.Azt szeretném kérdezni mi lehet az oka annak hogy az automata váltó nem vált .Az autó elindul szerintem 1-ben de tovább nem vált.Az összes többi fokozat működik gondolok itt a /hegymenet 1-2,sport-téli-hátramenet-re/A vezérlés a szeleptömb egy működő váltóról lett átszerelve,a konverter fel van újítva teljesen egyébként szépen vált nem üt a váltó.Szeretném kérni a szakvéleményét.

Előre is köszönöm

Tisztelettel Lantos László

Re: Gyöngyös

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:46)

Tisztelt László,

Javasolnám, hogy olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját. Amennyiben a hibatároló üres, akkor egy mérési értékblokk olvasással egybekötött diagnosztikára van szükség. Természetesen ezt mi is elvégezzük.

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

hezso71@gmail.com

(Hesző Imre , 2012.10.23 11:29)

Az a kérdésem hogy reggelente mikor elindítom a Volvo s 80 2T6 automata váltós személygépkocsit hideg motornál kb 2.5 km -ig nem vált fel a felső fokozatba üres vált helyette. Érdeklődném hogy miért csinálja ezt?? Köszönöm válaszát.

Re: hezso71@gmail.com

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:42)

Tisztelt Ímre,

Első lépésben javasolnám az olajszint ellenőrzését a hajtóműben, mivel hideg üzemállapotban az olajszint több centiméterrel alacsonyabb. Amennyiben a szintet megfelelőnek találja, akkor a jelenséget a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozhatja.

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

Rep Dom>

(Jonathan , 2012.10.22 22:36)

Tisztelt Sador ! Hyundai Galloper 1990 diesel . A valto nem valt fel 4 fokozatba . Csak nagyon ritkan ha menetkozben N es D fokozat kozott jatszom a karral oda vissza . 1,2,3. kis fordulaton valt rendesen csak a 4 ik nel semmi .Válaszát előre is köszönöm . Jonathan

Re: Rep Dom>

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:39)

Tisztelt Jonathan,

A leírt tünetek alapján a fokozatkiválasztó programkapcsoló meghibásodása okozhatja a jelenséget.
( amennyiben az előválasztó karon található OD gombot nem kapcsolgatja ki-be )

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

solymar kalvaria utca

(Bagyó Dávid, 2012.10.22 20:52)

Az auto egy 2007es Alfa 159 1.9jtdm 150 hp automata hat fokozatú váltó.
A problema a kokövetkező. Kozepes gazadasra a motor felpörög, azonban ezt nem viszi át a kerekekre. Kicsit visszaesik a fordulat és akkor kezd el húzni az autó. A problema viszont hogy 2 ezer körül a váltó váltana és ezért csúszkáló hangot ad ki és rángat is. Főleg egy hosszabb autópályás szakasz után csinálja.

Az erdekes az hogy a csuszkálo hangot akkor is hallatja a kézire kiteszem és ott van 2 ezer körül a kocsi.

Elore is köszi a választ.

Re: solymar kalvaria utca

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:36)

Tisztelt Dávid,

A TF80SC hajtómű esetében a meleg üzemállapotban fellépő kapcsolási rendellenességeket a legtöbb esetben a hidraulikus vezérlés meghibásodása okozza.
Ilyen esetben a komplett hidraulikus szeleptömb cseréje fogja a tüneteket megszüntetni ( komplett költség szervizeléssel együtt 305.000 Ft)
A beavatkozás megvárható, kb. 3 órát vesz igénybe.

Mindenek előtt javasolnék egy diagnosztikát.

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

ismeretlen hiba

(steininger.attila, 2012.10.21 23:30)

nekem egy 2002,opel corsa c ,easytronic-os,1.2 benzines autóm van.mentem vele 400 km-t,leálltam,el akartam indulni és először indított de nem indult be.leállítottam,kivettem a kulcsot,majd újra próbáltam indítani,de néhány kattanás után semmi.a kompjuter azt írta ki a sebességfokozet kijelzőn,hogy " F ".ezen kívül minden jelzés égett a műszerfalon.lehet hogy lemerült az akksi??vagy mi lehet ez??nem találtam róla semmit.mit jelent??mit tegyek??előre is köszönöm!

Re: ismeretlen hiba

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:32)

Tisztelt Attila,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását.
Javaslom, hogy első lépésben olvastassa ki a jármű hibatárolóit és a kódokat írja meg. Megpróbálok segíteni, de a legtöbb váltós kolléga hátán feláll a szőr, ha meghallja az EASYTRONIC hajtómű szót :-)

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

Komárom,

(Boros Zsolt, 2012.10.21 11:13)

Tisztelt Cím,
Van egy 2001-es évjáratú 5-ös BMW-m, 2000-es disel motorral. Teljes fékjavítás történt; ez alatt értem, a 4 db tárcsafék és 4 db fékbetét cseréjét (fékolajjal) melynek a tipusa ATE. Ennek ellenére mégis a következő fékhiba tapasztalható; nagy sebességnél történő fékezéskor rázkódás érzékelek illetve lassú sebességnél hintáztatja fékezéskor a karosszériát. Nyúzópadon történő vizsgálat alkalmával megállapították hogy a futómű illetve a kormánymű makulátlan állapotban van. Kérném válaszát a hiba okairól. Köszönettel: Zsolt

Re: Komárom,

(Unios Autójavító, 2012.10.23 22:29)

Tisztelt Zsolt,

Véleményem szerint mindenképpen a fékrendszerben kell a hiba okát keresni.
Javasolnám, hogy látogasson el műhelyünkbe egy diagnosztikára.
Időpont egyeztetés telefonon.

Üdvözlettel: Sándor
Tel.: 06(20) 771-6206

djalit@gmail.com

(Péter, 2012.10.21 10:38)

Üdvözletem, egy olyan kérdéssel fordulnék önhöz amire sajnos sehol sem kaptam választ még.
Adott egy Audi A6 2003-as 180Le-s kivitelű tiptronic váltós autó AKE motorkóddal. Szeretném átalakítani manuális 6 fokozatú váltóra a jelenlegit, beszéltem egy úgyszintén audi a6 tulajjal az övé 2.8 benzin és tiptronic-os volt és átalakította kézire(5 sebbességesre) ő azt mondta nekem hogy a felfogatás meg minden ilyesmi egészen jól stimmel akár a régi 100-as audi váltójával (fogalmam sincs hogy a dízellel is ez e a helyzet) és én arra lennék kiváncsi hogy ön szerint milyen váltót kéne szerezzek az enyémhez, mert az áttételezéséről fogalmam sincs igy nemtudom milyen váltot kéne szerezzek, első vagy hátsókerekesre is megszeretném csinálni... Ön mit tanácsol milyen váltót keressek, illetve mennyiből jönnék ki?
Nagyon szépen köszönöm válaszát üdvözlettel: Péter


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »