Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Pápa

(unios autójavító, 2012.10.28 17:05)



Tisztelt Ferenc,

Az "oldalirányú" rázást nagy valószínűséggel a belső féltengely csuklók nem megfelelő műszaki állapota okozza / a leírt tünetek alapján. / Amennyiben felhív telefonon szívesen elmagyarázom , hogyan lehet kizárni a féltengely hibát. A módszer nem titkos csak nem túl szakszerű , ezért kizárólag egy rövid próbaút erejéig javasolt.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Mónika, 2012.10.25 21:51)

Tisztelt Uram!
Fiat 500 szekvenciális váltó problémában tud segíteni?

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.10.28 16:59)


Tisztelt Mónika,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását és még a látókörünkben sincs olyan kolléga aki foglalkozik vele. / Fiat/. Szerintem szakszervizhez forduljon.

Üdvözlettel : Sándor.

Tiptronicba mennyi km után kell olajcsere?

(R.Tamás, 2012.10.25 20:30)

Tisztelt Cím!
Most vettem egy mercedes c 180-ast 5 sebességes tiptronic váltóval.
Nincsen vele gond,dolgozik rendesen.
A szervizkönyve végig vezetett,most 180E km van benne,de a könyvbe nincs sehol jelezve hogy a váltóban cseréltek olajat.
Létezik ilyen hogy nem kell cserélni?
Ha kell milyet tegyek bele?
Köszönöm válaszát.
Üdv.: Tamás

Re: Tiptronicba mennyi km után kell olajcsere?

(unios autójavító, 2012.10.25 21:48)



Tisztelt Tamás,

A 722.6-os hajtóműnek a mi általunk javasolt szervíz intervalluma 2év / 40,000km. A specifikáció vagy a gyári MB vagy minimum DEXRON III ATF. / bármelyik gyártóé. A cseretérfogat kb 4 Liter. A szintellenőrzéshez mesterpálca szükséges. A szervizelés komplett költsége / szűrő, olaj, tömítés + munkadíj 25,000ft/.

Üdvözlettel : Sándor.

pityubaa@freemail.hu

(Fekete István, 2012.10.25 00:00)

Üdvozlöm.2002.-es xara al4.-s váltó hideg váltóolaj és 2000-2200.-as fordulatnál vált egyet és hibát jelez.

Meleg olajnál nincs probléma.

Re: pityubaa@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.25 21:43)



Tisztelt István,

A jelenséget olajnyomás szabályozási hiba okozza , amit a hibatároló be is tárolt / nagy valószínűséggel /. Ilyen esetben 2 db módosított BW szelepet kell beépíteni. A javítás költsége 70,000ft. Kérem látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel : Sándor.

VW Passat 1.9 tdi tiptronic

(Szőke Tamás, 2012.10.25 15:29)

Tisztelt Uram!
Azt szeretném kérdezni,hogy első autónak 22 évesen 2000es év körüli passatot akarok venni és vanegy 130.000km-t futott tiptronicos váltós és van sima 6 fokozatú. Ön melyiket ajánlaná,a tiptronic váltónak vannak típushibái ami feltétlen elő fog jönni?? Köszönöm a választ!

Re: VW Passat 1.9 tdi tiptronic

(unios autójavító, 2012.10.25 21:40)



Tisztelt Tamás,

Mindenképpen a 6 fokozatú manuális hajtóművel szerelt járművet ajánlom megvásárolni. Egy Tiptronik hajtómű nagyjavításának az árából nagyokat lehet autózni / közel 1000 Liter üzemagyagot adnak érte/.

Üdvözlettel : Sándor.


Üdvözlettel : Sándor.

Tatabánya

(István, 2012.10.25 11:58)

Tisztelt Sándor.
Üdvözletem. Nem régen vásároltam egy MB. A 170 cdi automata tiptronic váltós 1999.es dizeles autót. Sajnos egy idö után elöjött az F betüs hibakód. A gépkönyvben azt írják hogy váltó hiba. Azt szeretném öntől kérdezni hogy 1 méréssel meg lehet e állapítani hogy a mechanikus /váltó/ vagy a váltó vezérlő /elektronikus/ hiba történt e, és ezen alkatrészek milyen árban vannak és milyen javítási költségek merülnek még fel?
Válaszát elöre is köszönöm. Tisztelettel: István.

Re: Tatabánya

(unios autójavító, 2012.10.25 21:37)



Tisztelt István,

Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott kódokat írja meg. Ezek után meg lehet állapítani , hogy mechanikus vagy elektromos meghibásodás okozza a szükségfutásra állást.

Üdvözlettel: Sándor.

pii3.14@freemail.hu

(arpee, 2012.10.25 18:38)

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy van egy honda hr-v ami automata váltóval rendelkezik.Milyen olajat ajánlanátok hozzá,és persze menyi kell bele!Amit tudni kell róla 99 évjárat,77kw,1.6i,mindennapi használatba van!!Választ előre is köszönöm.

Re: pii3.14@freemail.hu

(unios autójavító, 2012.10.25 21:34)



Tisztelt Árpád,

A HR-V CVT rendszerű hajtóművel van szerelve . A mi műhelyünk nem vállalja a CVT hajtóművek javítását. Amennyiben felhív szívesen megadom az illetékes kollégánk telefonszámát / kizárólag a Honda hajtóműveket javítja/.

Üdvözlettel : Sándor.

jackmasterhun@gmail.com

(Molnár Imre, 2012.10.24 19:13)

Tiszteletem !
Van egy Mercedes w201 (190) 2.5 D 1990 es évjáratú autóm.
Az automata jól megy,de egy ideje jelentkezik egy olyan probléma hogy ha hosszabb útra megyek,pl m0-ás igen ez már hoszabbank számít,mert egyébként csak a városban közlekedek,tehát ilyenkor fogja magát és akár 80-90 nél visszateszi 3-ik ba,ilyenkor kicsit rágyorsítok és visszaengedem a gázt és akkor visszavált 4-be.
És ezt egy darabig csinálja 1 percenként,utána egy darabig nem.Persze az ilyen hoszabb utakat elkerülöm ha lehet,városban pedig nem jelentkezik a probléma.
Az olajszint megfelelő, 1 hónapja cserélt Dextron 3 olajjal megy.
Mondtak egy olyat hogy a bóvden ami bemegy a váltóba ott van valami membrán és az lehet elszakadva és ha felmelegszik akkor falsot szívhat,de több helyről is szeretnék véleményeket hallani.
Segítségüket elölre is köszönöm.

Re: jackmasterhun@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.25 21:31)



Tisztelt Imre,

A jelenséget valóban okozhatja a vákum modulátor vagy a vákum vezeték tömítetlensége. Első lépésben a vákum vezetéket távolítsa el a modulátorról és ellenőrizze a tömítettségét. / amennyiben a vezeték alsó csatlakozási pontjánál ATF olaj található , akkor a membrán biztosan cserére szorul/.

Üdvözlettel: Sándor.

Koroncó

(Szalai Gábor, 2012.10.24 18:13)

Jó napot! Van egy 91-es mitsubishi eclipsem 2.0 benzines. Amerikai kivitel. Olyan problémám lenne, hogy tegnap este semmi gond nem volt az autóval. Ma reggel mikor elindultam vele, már nem működött a D. Nem kapcsol se fel se le. Ha D-be rakom nehézkesen elindul és utána megy, de váltás nélkül, mintha a 2be raknám. R, N hibátlanul megy minden gond nélkül, csak D-be nem vált se fel se le. Mitől lehet ez? Mi okozhatja? Mennyibe kerülhet a javítása? Köszönöm a válaszát!!! Üdv!!!

Re: Koroncó

(unios autójavító, 2012.10.25 21:26)



Tisztelt Gábor,

A hajtómű beállt szükségfutásra, aminek az okát a hibatároló kiolvasása után tudom megmondani. Kérem írja meg a kiolvasott kódokat, vagy látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel : Sándor.

Szeged

(Tóth Árpád, 2012.10.24 14:56)

Jó napot!
Van egy 2.0 benzines 407 Peugeotom 205000km el.Olyan hibajelenségem van,hogy 3. és a 4. fokozat között ránt egy nagyot,de csak 60 km/h mikor kb 2100as fordulatrol vált 4.be.Csak egyenletes gázadagolásnál és ha a hűtővíz 90 -100 c között van.Hideg motornál nem jelenkezik a probléma.Váltó olaj 100000km enként cserélve.
Köszönöm előre is a segítséget

Re: Szeged

(unios autójavító, 2012.10.25 21:24)



Tisztelt Árpád,

A 6 fokozatú AW TF 80 SC hajtóműveknél az átkapcsolásoknál érezhető rendellenességeket / főleg meleg üzemállapotban / , a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó nyomásveszteségek okozzák. ilyen esetben egy komplett új szeleptömb beépítése javasolt a további hajtómű károsodások megelőzése érdekében. Kérem látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.

bp csepel

(gábor, 2012.10.24 11:06)

érdeklődnék hogy van egy 99-es micra autómata és nem működik a válltó ha tolom előre vagy hátra mozdul az autó de nem lehet betenni. 250000-ér adnák amugy tökéletes mi a teendő vagy egyáltalán megvegyem-e mennyibe kerülhet a javítás kb.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »