Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: 1135 bp

(unios autójavító, 2012.11.02 17:31)



Tisztelt Miklós,

A jelenséget nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés hibája okozza / szelepszorulás a tömbben vagy mechanikus mágnesszelep hiba/. A hiba pontos meghatározása érdekében szükség lenne egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára. / előző nap célszerű lenne letenni a járművét műhelyünkbe, hogy hideg üzemállapotban teszteljünk/.

Üdvözlettel : Sándor.

Érd

(Attila, 2012.11.01 06:35)

Üdvözletem!
A hiba, hogy Sharan VR6 Syncro aut váltó N fokozatban maradt. Tolatás után N fokozatban hagytam és onnan már nem tudtam váltani. A váltón lévő gombot be sem lehet nyomni, de hallom a kattanást a fék lenyomásakor.
Mi lehet az oka?
Másik kérdésem, mi a váltó tipusa vagy kódja? Motoré AAA Ugyanaz a váltó mint a nem syncros vw-ben?
Köszönettel Attila

Sziberthatti@gmail.com

(Sziberth Attila, 2012.10.30 22:17)

Nagyonszépen köszönöm!!

mnovak@vnet.hu

(András, 2012.10.30 05:40)

Típus: Honda Accord 2007, automata (5 f.)

Budapest

(Attila, 2012.10.29 21:18)

Még az előbbivel kapcsolatban azt szeretném kérdezni,hogy meleg motornál 40foknál kinyitottam a szintellenőrző csavart hagytam,hogy az olaj folyás megszűnjön vissza tekertem a csavart. Az olaj szint így megfelelő? Köszönettel: Attila

ag4 hajtómű

(Ombodi, 2012.10.28 09:58)

üdvözlöm!az lenne a kérdésem hogy ag4 automata hajtóművet lehet e más hajtóművel helyettesíteni?

Re: ag4 hajtómű

(unios autójavító, 2012.10.28 17:56)



Tisztelt Uram ,

Tudomásom szerint nem lehet , esetleg manuális hajtómű beépítése lehetséges.

Üdvözlettel : Sándor.

Sziberthatti@gmail.com

(Madridista, 2012.10.27 23:39)

Szia! 2002 es opel astra g 4 fokozatu automata váltoval,emelkedön,kanyarban,és bizonyos esetekben ha huzatom, elveszi a gázt leesik a fordulat majd ujra rádobja!!Semilyen lámpa nem kapcsol fel, és nem áll le a motor.Olaj cserélve normál üzemodban gyönyörüen vált, nem rángat!!

Re: Sziberthatti@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.28 17:54)



Tisztelt Uram,

Amennyiben a terhelés alatt / lenyomott gázpedál esetén/ a motor fordulatszám leesik akkor nagy valószínűséggel motorikus problémával áll szembe. Amennyiben a hajtásláncban lenne a probléma / esetleg alacsony ATF szint , akkor a fordulatszám emelkedne/. Ettől függetlenül szívesen elvégzünk egy diagnosztikát. Kérem érkezése előtt hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Bodajk horvath81@gmail.com

(Gábor, 2012.10.27 18:44)

Szép estét!

Párszor már beszéltünk. Van egy 2001es caravellem Ag4 es váltóval. Fel lett újítva, kuplung rész, új turbina és vezérlőtömb. 2-3-4 es sebességben olyan mint ha csúszna. Le lett engedve az olaj és fémpor volt benne.
Az lenne a kérdés hogy a fémpor természetes vagy hibára utal? Lenne rá lehetőség hogy feljuttassam az autót önökhöz átvizsgálásra?
Tiszteletem
Horvát Gábor

Re: Bodajk horvath81@gmail.com

(unios autójavító, 2012.10.28 17:45)



Tisztelt Gábor,

Természetesen szívesen elvégezzük a diagnosztikát. Az érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon.Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Mosonmagyaróvár

(Zsolt, 2012.10.27 13:31)

Szia!
Érdeklödni szeretnék,egy Ford Galaxy 1.9 PD TDi Ghia Select-Shift Automata egyterűt vásárolni amiben autómata 5 fokozatú triptronik váltó van 2003 évjárat 170000km azt mondják jó a váltó olajat cseréltek benne kell-e előre tervezni szervizt a váltóval kapcsolatban ha igen, mire számíthatok anyagilag.ez a típus mennyire megbizható /még soha nem volt autómata váltos kocsim,kicsit tartok töle/.De szeretném ezt az autót.
Köszönettel várom válaszod .
Remek dolog amit csinálsz gratulálok!

Re: Mosonmagyaróvár

(unios autójavító, 2012.10.28 17:42)



Tisztelt Zsolt,

A Jatco JF 506E típusú hajtómű sem mentes a típushibáktól , amik a következők :

- kapcsolási rendellenességek hideg üzemállapotban / mágnesszelephiba , komplett sor csere 180.000ft/
- hátramenet végleges megszűnése / fékszalag törés , 180,000ft költség/
- 3,4,5. fokozatban csúszás / R dugattyú repedés miatt , közel 200,000ft költség/
- a hajtómű szervizelési költsége 15,000ft
- egy esetleges felújítás költsége komplett mágnesszelepsorra eléri a 400,000 Forintos költséget.

A felsorolt típushibáktól függetlenül a hajtómű viszonylag megbízható szerkezetnek mondható.

Köszönjük az elismerő szavakat. Üdvözlettel : Sándor.


Szeghalom

(Czega, 2012.10.27 10:11)

Hali! Azért írok, mert szeretnénk venni egy vectra c 2.2 dti gts-t, ami automata váltós, 5 fokozatú tiptronic. Tudnátok-e segíteni, hogy kipróbálásnál mire kell figyelni, hogyan lehet tesztelni az automata váltót, mert nem szeretnénk beleugrani egy váltócserébe. Előre is kösz!

Re: Szeghalom

(unios autójavító, 2012.10.28 17:32)



Tisztelt Uram,


Javaslom , hogy a próbaút minimum 30 kilométer távolságú legyen és a következő dolgokra figyeljen a próbaút során:

- Az N-D, N-R garázs kapcsolánál ne legyen " ütésszerű érzés.
- a felkapcsolási átmeneteknél egyértelmű legyen a fordulatszámesés.
- az olaj állapotát Ön is tudja ellenőrizni a nívópálca segítségével / piros vagy enyhén barnás szín normálisnak tekinthető.
- az esetleges olajszivárgásokat műhelykörülmények között tudja ellenőrizni.

Az AW 55-50 SN hajtóműveknél kb 150-180,000 Kilométeres futásteljesítmény környékén szoktak a kapcsolási rendellenességek előjönni. Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptest beépítése szokta a tüneteket megszüntetni / a javítás ára 280,000ft/. Egy esetleges felújítás költsége az új szeleptesttel együtt eléri az 500,000 forintot. A hajtómű szervizköltsége 15,000ft.

Sok sikert az autóvásárláshoz. Üdvözlettel : Sándor.



Jeep

(András, 2012.10.26 20:03)

Tisztelt cím!

1989 Jeep Cherokee xj 4.0 off-road ra használok. A problémám hogy az autó csak 4000 fordulat körül hajlandó elváltani. Már van három darab váltóm mert mindig azt mondták hogy rossz, de hiba még mindig ugyan az! Az utolsó váltót bontva vettem saját turbinájával együtt, ezze is ugyan az a jelenség. Ebből nem lehet hibát kiolvasni ha jól tudom, ahoz régi. Nincs OBD aljzat. Kérdés az lenne van e valami ötlete merre induljunk el?

Köszönöm! Üdv.: András.

Re: Jeep

(unios autójavító, 2012.10.28 17:17)



Tisztelt András,

Mivel már 3 db hajtómű beépítése után is változatlan a jelenség , ezért nagy valószínűséggel nem a hajtóműben van a hiba , hanem annak perifériájában . Véleményem szerint a rosszul beállított vezérlőhuzal okozza a problémát. Amennyiben megad egy email címet szívesen átküldök egy beállításról szóló dokumentumot. Vagy hívjon fel és elmagyarázom a helyes beállítást.

Üdvözlettel : Sándor.

szeged

(nagy szabolcs, 2012.10.26 18:27)

sziasztok!olyan kérdésem lenne,hogy van egy seat toledo 2.0pdtdi 2006-os dsg váltos autom.a váltoval volna bajom mer parkirban kuplunghan szerü zaj hallatszik belöle de ha berakom d-be akkor elhallgat,meg váltani vált rendesen.köszönöm.

Re: szeged

(unios autójavító, 2012.10.28 17:07)



Tisztelt Szabolcs,

A pénteki napon beszéltünk telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Pápa

(Reinitz Feri, 2012.10.25 22:20)

Kedves Sanyi!

1995-ös, 3,8-as benzines, V6-os amerikai kivitelű Chevy Luminánk van, overdrivos aut. váltóval.
Az utóbbi időben elkezdte rázni az autót a legfelső fokozatban Overdrive-ban, mindegy, hogy finoman nyomom, vagy jobban, hogy 70-nél vált fel, vagy 90-nél, elkezdi rázni az autót - olyan a jelenség, mintha oldalra ráznák. NEM előre hátra, semmi köze nincs a gázhoz, nem rángatás, hanem folyamatos rázkódás, teljesen a sebességfokozathoz kötve(most már a fölső kettőhöz, és egyre erősödően). Illetve most már a legmagasabb előtti fokozatban is ezt csinálja(rázza az autót). Ja, és ha leveszem a lábamat a gázról, azonnal megszűnik a rázás, és teljesen finoman gurul az autó. 1,5 éve új NGK gyertyák kerültek bele és elvileg gyújtásbeállítás szakemberrel, a gumikat is lecseréltük(mind a 4-et). A váltóra gyanakszunk, de itt a környékünkön sajnos eddig senkit nem találtunk, aki érdemben tudott volna segíteni. A váltóolajat nézte autószerelő: szerinte és talán szerintem is megfelelő a váltóolaj szint(bár vicces csavaros-kanyaros-amerikás a pálca, nem száz, hogy pontosan tudtuk értelmezni a jelzéseit...).
Köszönettel: Fecó


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »