Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Gyula, Jokai ter 3/b

(Jaro Lorand, 2012.11.01 13:26)

Tisztelt Sandor
Tanacsot szeretnek kerni egy 1998-as Vw Golf 4 1.9 tdi-hez. A motorkod AGR, 90 loero, a valto kodjat sajnos nem tudom. Az auto elore nem indul csak nagyon magas fordulatszamon es talan ha felmelegszik egy kicsit konnyeben megy elore de kozlekedni nem lehet vele, viszont hatrafele minden esetben kifogastalanul megy. A fokozatkapcsolo minden allasara helyesen reagal kiveve hogy elore nem indul de erdekes modon ha "2-es" allast valasztok az auto hatrafele randul de semerre nem megy. Olaj es szurocsere megvolt de semmi valtozas. Valtocsere vagy inkabb javitas ajanlott?
Valaszat elore is koszonom!
Maradok tisztelettel
Lorand

Re: Gyula, Jokai ter 3/b

(unios autójavító, 2012.11.02 19:11)



Tisztelt Lóránd,

A hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megmondani. kérem első lépésben olvastassa ki a hibatárolót és a kódokat írja meg.

Üdvözlettel : Sándor.

szlovakia

(janos , 2012.11.01 08:43)

Udvozlom.A kovetkezo kerdesem lenne on hoz:Van egy audi A4-es 1995 ev. 4 sebesseges kocsim,a problema a kovetkezo:Hidegen a kocsi tokeletesen mukodik,melegen kb.30 es 50km megtetele utan a kovetkezot csinalja ha lepadlozom 3000 fordulatban enged bele tovab nem porob ha visza veszem a gaz pedalt problema nelkul valt es huz a kocsi.Elore is koszonom a valaszat.

Re: szlovakia

(unios autójavító, 2012.11.02 19:08)



Tisztelt János,

A hajtóműben nem fordul elő olyan meghibásodás ami miatt a motor fordulatszáma korlátozva lenne. Ebből adódóan a motorikus oldalról vizsgáltassa ki a járművét.

Üdvözlettel : Sándor.

.id.markovics.jozsef@gmail.com

(markovics jozsef, 2012.11.01 07:22)

1994 renault laguna l. 2.0 rxe automata valto javitasat vallalja,e. nem kapcsolja a sebessegeket fell.fele lukverc van. szethuzut csatakozoval szerviz uzemmodban mukodik. kilehet e szurni hogy elektronika fordsz.jelado vagy kimandottan mechanikus hibaja van az autonak. d fokozatban elindul 2400as fordulatnal szetkapcsol . mikor tudna fogadni atvizsgalasra koszonom m.j.

Re: .id.markovics.jozsef@gmail.com

(unios autójavító, 2012.11.02 19:05)



Tisztelt József,

A mi műhelyünk nem vállalja az AD 4/8-as hajtóművek javítását, mivel egy esetleges nagyjavítás összege jóval meghaladja a jármű forgalmi értékét és ebből adódóan egy bontott hajtómű szokott a végeredmény lenni / amit szintén nem vállalunk beépíteni/. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott hibakódokat írja meg, és megpróbálok segíteni.

Üdvözlettel : Sándor.

Érd

(Attila, 2012.11.01 06:35)

Üdvözletem!
A hiba, hogy Sharan VR6 Syncro aut váltó N fokozatban maradt. Tolatás után N fokozatban hagytam és onnan már nem tudtam váltani. A váltón lévő gombot be sem lehet nyomni, de hallom a kattanást a fék lenyomásakor.
Mi lehet az oka?
Másik kérdésem, mi a váltó tipusa vagy kódja? Motoré AAA Ugyanaz a váltó mint a nem syncros vw-ben?
Köszönettel Attila

Re: Érd

(unios autójavító, 2012.11.02 18:59)


Tisztelt Attila,

A jelenséget nem a hajtómű meghibásodása okozza , hanem a fokozat kiválasztó kar hibája. A Syncro hajtómű csak belső szerkezetében egyezik meg a 2 kerék meghajtásúval, nem csereszabatos a két egység.

üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Kisgyuro, 2012.10.31 21:44)

Üdvözlöm!

Van egy Audi A6 2.4 Tiptronic quattro benzines 98 as évjáratú autóm.
Mai napon nem tudom milyen módon de kiesett a 31-es biztosíték a biztosíték táblából. Visszatettem de azóta nem jól vált az autó,és a műszerfalon is felcserélődtek a színek ahol a váltást jelezte. Érdeklődnék hogy Ön szerint összefüggés van e a biztosíték és a fennálló probléma között? Milyen összegre számítsak? Előtte tökéletesen működött a váltó.Köszönöm válaszát. Üdvözlettel

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.11.02 18:44)



Tisztelt Uram,

Javslom , hogy olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját, és a kiolvasott kódokat írja meg itt a fórumon.

Üdvözlettel :Sándor

dokas@gmail.hu

(Dóka Sándor, 2012.10.31 21:39)

Üdvözlöm ! Mazda 323-as 2002.es évjáratú 1.6-os autómnak csúnya a váltása , későn kapcsol és elég darabosan . Szerintem még nem volt az olaj cserélve a váltóban . Az olajszintet is próbálnám megállapítani de nem tudom , hogy hol kell nézni . A szűrőre már hallotam , hogy tisztítható és a cserélni valót is , melyik az igaz ? Nagyon köszönöm válaszát !

Re: dokas@gmail.hu

(unios autójavító, 2012.11.02 18:42)



Tisztelt Sándor,

A járműve JF 27E hajtóművel van szerelve: szintellenőrzés "P karállásban járó motornál történik / nívó pálca segítségével/. Mivel kapcsolási rendellenességeket érez, ezért javaslom, hogy látogasson el egy diagnosztikára a műhelyünkbe.

Üdvözlettel : Sándor.

pécs

(István, 2012.10.31 15:22)

Üdvözletem!

Tanácsot szeretnék kérni, a probléma hogy egy 1998-as audi a6 2,5 tdi triptronic váltóval a következő jelenség történt: egyenletes 100 km/h tempónál rántott egyet az autó és a műszerfalkijelzőn a sebesség visszajelzőn megcserélődtek a színek, és a váltó nem a megszokott módon üzemelt. Ezt követően félreálltam és újraindítottam az autót és utána minden normálisan üzemelt. A kérdésem a következőkre irányul: mi lehet ennek az oka és hogy mit tanácsol mit tegyek? Mire számíthatok? Köszönettel: István

Re: pécs

(unios autójavító, 2012.11.02 18:38)



Tisztelt István.

A hajtómű beállt szükségfutásra aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megmondani. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kódokat írja meg.

Üdvözlettel : Sándor.

Jeep

(András, 2012.10.31 13:10)

Tisztel Zsolt!

Előre is köszönöm a segítséget! email-ben szívesen fogadom a beállítási dokumentumot!
Cím.: kerasz@gmail.com

KÖSZÖNÖM!!! Üdv.: András

Re: Jeep

(unios autójavító, 2012.11.02 18:35)



Tisztelt András,



E-mail-ben elküldtem a dokumentumot.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Opel Corsa, 2012.10.31 12:47)

98-as automata Corsam van. Mióta hidegebb lett, gyakran indulás után a váltónak a sportfokozata kezd villogni, melegedés és újraindítás után ez megszűnik. Mi lehet a baj?

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.11.02 18:23)


Tisztelt Uram.

Az adott típusnál a jelenséget a legtöbb esetben a fokozatkiválasztó kapcsoló meghibásodása okozza . Kérem látogasson el egy diagnosztikára a műhelyünkbe , hogy meggyőződjünk a feltételezésről.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(F. Péter, 2012.10.30 21:32)

Kedves Sándor!

Honda Legend 2007-es 120 000 km-rel. Honda szakszervizek 1 éve nem tudnak segíteni, ma kaptam egy tippet, hogy lehet az automata váltó is hunyó. A jelenség: kb 50kmh sebességet tartva enyhe emelkedőn a fordulatszám ugrál 1200-1500 között, a motorból torokköszörülés, morgás, lábbal érezhető vibráció. mintha előszeretettel kanyarban jönne elő, de ez nem biztos. a jelenség egyre gyakrabban reprodukálható.

Más sebességen, fordulaton nincs probléma, állítólag a mérőcomputerek nem jeleznek hibát.

Van-e ötlete a tünetek alapján? lehet-e az autóval közlekedni (a hiba kb 1 éve fennáll)? tudják-e Önök javítani? kb költség?

Köszönettel,
Péter

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.11.02 18:19)



Tisztelt Péter.

A jelenséget a converter áthidaló tgk / Lock-up / csúszása okozza . Kérem látogasson el egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára a műhelyünkbe.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »