Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Budapest

(Judit, 2012.11.06 16:31)

Tisztelt Sándor!
2 napja írtam Önnek Opel Tigrám váltóproblémája miatt (97-es, 1.4-es). Holnap elvinném Önhöz diagnosztikára. Nem találom sehol a címet, kérem, írja meg nekem! Érkezésem előtt kb. 1 órával telefonálok. Így megfelel?
Judit

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.11.06 19:34)



Tisztelt Judit,

Cím: BP XIX . Derkovits Gy.18 sz. Egy órával az érkezése előtt hívjon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI Multitronic

(H Fruzsina, 2012.11.06 15:23)

Üdv! Gondolkodom egy AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI Multitronicy megvásárlásán, de bár autóval lehet közlekedni, de a a váltó rángat. Mekkora probléma lehet ez? Költséges (mennyire?) a kijavítása? Az autó egyébként szép állapotban van, 2003 öszi és kb 250E km-t futott.
Köszönöm:
H Fruzsina

Re: AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI Multitronic

(Uniós autójavító, 2012.11.06 19:31)



Tisztelt Fruzsina,

.........ha valamit ki kell hagyni a kiszemelt járművek listájáról , akkor szerintem a Multi hajtóművel szerelt Audi/ főleg ebben az évjáratban/:) A jelenség típushiba , ami alsó hangon beleszalad a 400,000 forintos javításba. Csak abban az esetben javaslom a megvásárlást, ha a piaci ár alatt min: 500,000!! forinttal olcsóbban jut hozzá.

Üdvözlettel : Sándor.

sajóörös-fő.út.5.sz

(János, 2012.11.05 20:08)

Tisztelt Sándor!
A családba van egy Suzuki vitara automata 3-sebeséges,1992-es évjáratú.3-dikba mikor felvált az automata nem húz a motor,illetve ha rálépek a gázra nem vált vissza.Kérdezném,hogy már találkozott-e ilyen problémával,illetve mi lehet a hiba oka.Egyáltalán ez az automata váltó hibája-e.A helyi szervizes azt mondta,hogy ő szerint a váltó nem kommunikál az elektronikával és ezért nem vezérli a motort.Előre is köszönöm válaszát.

Re: sajóörös-fő.út.5.sz

(Uniós autójavító, 2012.11.05 20:46)



Tisztelt János,

A járműve 3L30 / TH 180 típusú hajtóművel van szerelve , ami tisztán hidraulikus vezérlésű / nem elektronikus vezérlésű hajtómű/. A visszakapcsolás hiányát okozhatja a nem megfelelően beállított vezérlőhuzal. / laza beállítás/ . A 3. fokozatban a csökkent motorteljesítmény okát inkább a motorikus oldalról kell keresni.

Üdvözlettel : Sándor.

Komárom

(Csaba, 2012.11.05 19:23)

Segítségét szeretném kérni, Dodge Caravan ( 1991, 3.0, V6 ) autómata váltóban az olaj cserére szorul, milyen mennyiségű olajjal számoljunk a vásárlásnál?
Köszönöm

Re: Komárom

(Uniós autójavító, 2012.11.05 20:42)



Tisztelt Csaba,

A jármű 3 fokozatú 31 TH / A 670 típusú hajtóművel van szerelve amiben az ATF csere alkalmával max 4 Liter folyadékot fog tudni leengedni a csere alkalmával.

Üdvözlettel : Sándor.

8654 ságvár

(Pasztosics Attila, 2012.11.05 16:39)

Tisztelt Sándor!
Most vásároltam egy peugeot 5008 1,6 thp motoros 6 sebességes automata váltós autót.
Szeretném megtudni hogy kell-e és ha igen hány kilóméternél váltóolajat?
Köszönöm Attila!

Re: 8654 ságvár

(Uniós autójavító, 2012.11.05 18:32)



Tisztelt Attila,

A mi általunk javasolt csereintervallum 2év / 40,000km. A hajtóműben a beépített ATF szűrőt csak egy esetleges nagyjavítás esetén kell cserélni.

Üdvözlettel : Sándor.

Debrecen

(Szilvia, 2012.11.05 11:26)

Üdvözlöm!!Egy 1994-es Renault lagunám van.(benzin-gázos)V6 3.0 automata váltós.Csak rükvercben hajlandó mozogni.Mi lehet a probléma?Legyen szíves segítsen.Még az a kérdésem lenne ,hogy megszerettük volna nézni a váltó olajat de nem találtuk meg.Hol keressük???Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel:Szilvia

Re: Debrecen

(Uniós autójavító, 2012.11.05 18:27)


Tisztelt Szilvia,

A hajtóműnek előremeneti tengelykapcsoló mechanikus meghibásodása van / AD4/AD8 típushiba/. A hajtóműolaj csere nem fogja a tünetet megszüntetni. A jármű évjárata és forgalmi értéke nincs arányban egy esetleges nagyjavítással.

Az olajszintet "P karállásban járó motornál kell ellenőrizni , max 40 fokos üzemi hőmérsékleten. Az olajteknő alján a szintellenőrző csavart ki kell tekerni , és az előzőekben leírt feltételek mellett a folyadéknak ki kell áramlania a nyíláson , ha a szint megfelelő. A képgalériába feltöltöttem egy képet amin egyértelműen megjelöltem melyik a szintellenőrző és a leeresztő csavar. / Képgaléria első képe/.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Judit, 2012.11.04 19:08)

Kedves Sándor!
Olvastam a fórumom egy úr levelét, akinek 98-as Corsája van, hidegben induláskor a sportfokozat jelzése villog. Nekem 97-es 1.4-es automata Tigrám van, ami (aki) ugyanezt csinálja. Gondolom. a váltó hasonló lehet. Diagnosztikára mikor lehetne Önökhöz elvinni?
Köszönöm
Judit

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.11.05 18:20)


Tisztelt Judit,

Napközben 8-16 óráig jöhet diagnosztikára, érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Kompresszoros, 2012.11.04 18:17)

Köszönöm az infót Sándor!

Jól tudod és nem égtél be,így hívnak! :)
Feltétlen benézek és személyesen megbeszéljük a dolgot!Természetesen segítek amiben csak tudok!

Budapest

(Kompresszoros, 2012.11.04 15:25)

Tisztelt Sándor!

Egy Opel Omega (C26NE) Caravanom van, AR 25-ös automata váltóval szerelt.Már jártam nálatok hibakód olvasáson a szükség futás miatt.Akkor a fokozat választó elektronika hibáját villogtattátok ki.Ezt azóta orvosoltam:szétszedtem,kipucoltam,lekezeltem amihez sok segítséget kaptam tőletek hogyan is csináljam!Ez úton is köszönöm még egyszer
Viszont keletkezett más probléma,menet közben a váltások között rángat a váltó és csak az erős gázadásoknál tűnik megfelelőnek.Annyit még tudnod kell,hogy a hűtővizem nem megy 45 fok fölé hiába megyek vele 10-20-50 km-t(a termosztátot már kicseréltem,de úgy sem)!Ha néha eléri az üzem meleg 90 fokot akkor úgy érzem szépen teszi a dolgát a váltó.
Mi vagy mik lehetnek a problémák?
Válaszodat előr is köszönöm!

Re: Budapest

(unios autójavító, 2012.11.04 17:11)


Tisztelt Olivér,

Remélem nem égek be a megszólítással, mert Kompresszoros Olivér néven vagy elmentve nálam:). Kompresszor ügyben mi is igénybe fogjuk venni a szaktudásod:).

A kapcsolási átmeneteknél érezhető rendellenességet kis terhelésnél nyomásszabályozási probléma okozza, de ez lehet perifériás jellegű is . A motor hűtőfolyadék hőmérséklete is alapvető infó a szabályozásban. A Te esetedben vagy a hőmérséklet jeladó ad hamis infót / hőgomba hiba/ , vagy valóban nem éri el az üzemi hőmérsékletet a motor / mivel thermosztátot cseréltél , ezért még a megszorult ventillátor viszkó kuplung is szóba jöhet/.

Ha felénk jársz látogass be hozzánk és szívesen ránézünk a gépre .

Üdvözlettel : Sándor.

toronto,kanada

(krisztian, 2012.11.04 13:59)

koszonom az informaciot!

tisztelettel!

Dunakeszi,

(Nógrádi Sándor, 2012.11.02 22:43)

Tisztelt Uram!
2008-as C220cdi Mercedes-em van,autómata.Nem tudom megszikni a váltóját,össze vissza kapcsolgat,de ami a leg bosszantóbb,hogy nagyon magasra pörgeti 3-4 e körülre a fordulatot gyorsításkor,és nem kapcsol fel időben.Van egy 2.8-as 2002-es Passatom is,tiptrovic váltós,azt olyan szépen vált,ahogyan kell.
Mit tanácsol?válaszát előre is köszönöm!

Re: Dunakeszi,

(unios autójavító, 2012.11.04 11:41)



(unios autójavító, 2012.11.04 11:35)

Tisztelt Sándor,

A hajtómű átkapcsolási fordulatszámai be vannak programozva az elektromos vezérlőbe. Ezek a fordulatszámok alapvetően a terhelésjeltől / gázpedálhelyzet/ és járműsebességtől függően változnak.. Nagyobb terhelés esetén az átkapcsolási fordulatszámok eltolódnak pozitív tartományba / magasabb fordulatszám irányába /. Szélsőséges terhelés esetében az átkapcsolások eltolódhatnak 5000 ford/ perc tartományba.

Ettől függetlenül szívesen elvégzünk egy diagnosztikát. Érkezése előtt kérem hívjon fel. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »