Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Vásárosnamény

(Simon, 2012.11.07 16:44)

Tisztelt Sándor. utánaolvastam az önök weboldalán a menesztőköröm problémának, és ha jól vettem ki akkor a menesztőköröm ez a konverteren(szivattyu,citrom, tök stb stb ki minek nevezi) helyezkedik el. Ha jól tudom ezt az alkatrészt fellehet ujitani kb 60-70 000ft ért.Ha én felujittatom ezt a konvertert elméletileg helyreáll a váltóm? önök feltudják ezt ujitani? valószinü holnap fogom leszerelni a váltót és akkor kiderül pontosan ez e a probléma. rendelkezem némi autószerelési tapasztalattal. Várom válaszát és előre is köszönöm.

Re: Vásárosnamény

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:36)



Tisztelt Simon,

Valószínűleg az érdekességek menüpontban olvasott A "trükkös " menesztőköröm" problémáról. Az Ön esetében a féltengely kihajtásnál található " menesztőkörömre , menesztőhoronyra gondoltam ".

Üdvözlettel : Sándor.

katamizsak@gmail.com

(Kata, 2012.11.07 13:31)

Üdvözlöm!

Holnap lesz két hete, hogy vásároltunk egy 2002-es Toyota Rav 4-et 2000-es benzines motorral és automata váltóval. Tegnapig nem volt semmi problémája, mikor is autópályán huzamosabb ideig mentünk 120-130 km/h sebességgel. Ekkor rántott egyet és elkezdett lassulni a fordulatszám lezuhant és nem akart gyorsulni a gáz nyomásának ellenére. A műszerfalon az "A/T oil temp" ikon gyulladt ki. Megálltunk vele egy benzinkútnál és mikor elindultunk egy elsőbbségadásnál való lassítás utáni gázadáskor ismét rántott egy kisebbet, de nem lassúlt vissza. Megnéztük az olajszintet az rendben, bár, hogy mikor volt cserélve nem tudom. Másik észrevétel, hogy nehezen akar 4-be váltani 80-90-es sebességnél már hangosabb a motor, erejéből veszít, a fordulatszám 2500 körül mozog és több benzint is fogyaszt. 1-es, 2-es rendben, viszont 3-ba is lassabban vált már, 4-be meg nem is tudom váltott-e egyáltalán. A szerviz jhétre adott legközelebbi időpontot, hogy megnézzék számítógéppel mi lehet a gond, de én váltóra gyanakszom. Az autót annak ismeretében vásároltuk, hogy régebben már voltak rángatózásai és váltó gondja, de azt egy chip cserével megcsinálták a cseheknél, ami még garanciális. Kiküldtek egy alkatrészt (valami vezérőegységet amibe chip csere történt) Kérdésem az lenne így látatlanban, hogy Ön/Önök szerint lehet-e ez váltó probléma és mi is okozhatja?

Köszönettel: Mizsák Kata

Re: katamizsak@gmail.com

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:34)



Tisztelt Katalin,

A pénteki napon elvégeztük a diagnosztikát, és kiderült ,hogy motorikus probléma okozta a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor.

Komárom

(Peti, 2012.11.07 07:41)

Tisztelt Sándor!

Autó vásárlás előtt állok. Szóba került BMW X5 3D tip. is (gy.év:2002-2004). Különböző véleményeket olastam az automata váltójáról.

A váltóval kapcsolatban a te véleményedre lenne szükség!

Kérlek írj egy rövid jellemzést (pl.: mennyi km után ko, szervíz árak, olajcsere, nagy javítás stb...)

Üdv.
Peti

Re: Komárom

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:31)



Tisztelt Péter,

A GM 5L 40 E hajtómű sem egy sikersztori , főleg egy 10 év körüli használt autó esetében. A szervizköltsége 25,000ft, de egy esetleges nagyjavítás ára 450,000ft + a lemezes hőcserélő / 40-60,000ft /. 150-200,000 km futásteljesítmény után bármikor előfordulhat egy komolyabb meghibásodás. Napjainkban nem tudok olyan automata hajtóművel szerelt járművet ajánlani amről más lenne a véleményem.

Üdvözlettel : Sándor.

Szeged

(Tibor, 2012.11.06 23:40)

Tisztelt Sándor,
Mazda 626 2.0i 16V 1993' G4A-EL váltó, reggeli indulásnál, nem mindig, D-ben hajtva, elkezd villogni a HOLD lámpa, s nem vált 3-ból 4-be! oda vissza váltogat 2-3-2- re.
Jövő héten, szerdán délután arra járnék, diagnozisra betérhetnék?

Re: Szeged

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:25)

Tisztelt Tibor,

Szívesen elvégezzük a diagnosztikát, kérem ha lehet du 4 óráig érkezzen meg hozzánk. Köszönöm.

Üdvözlettel :Sándor.

Vásárosnamény

(Simon, 2012.11.06 22:15)

Köszönöm válaszát. Ezekszerint megkellene nézetnem a váltót valakivel? Ön irja hogy jobb oldalt keressem a hibát,viszont én mintha a bal oldalról hallanám a recsegést. Ezekszerint lehet nem is a váltónak van baja? Köszönöm válaszát.

Re: Vásárosnamény

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:22)



Tisztelt Simon,

A hajtómű mindkét oldalán ellenőrizze a féltengely kihajtást. A jobb oldalon ehhez az alumínium " tornyot le kell szerelni.

Üdvözlettel : Sándor.

Nyíregyháza

(Szilágyi János, 2012.11.06 20:40)

Tisztelt Sándor!

Ford mondeo 2004 évjáratú 2.0tdci (130LE)5 fokozatú tiptronic váltóm van.
Az autót nemrégen vettem és ez az első automata gépem(nincs tapasztalatom)körülbelül 400km-t mentem...1ből-2be szépen vált 2ből-3ba is aránylag "szépen"3-ból négybe viszont nehezen is vált fel ezt arra értem,hogy 2000-es fordulat alatt nemnagyon vált el hiába óvatoskodom a gázzal viszont ha elvált (vagy elváltom tiptroniccal)akkor felmegy a fordulat vagy 2300-ra és tipikus csúszókuplung effekt jelentkezik majd csúszik-csúszik és elkapja a fordulatot akkor visszaesik a fordulatszám és megy rendesen.Majd 4ből-5be megint szépen vált.A jelenség üzemmelegen fokozódik...Valamint szeretném kérdezni,hogy ezek a váltók szoftveresek-e van-e hozzájuk valami számitógépes "frissítés"amivel kicsit fel lehet okosítani...gondolok itt arra,hogy ha lassan megyek ne pörgesse 2000-2100-ig hanem váltson el mert a fogyasztásom is olyan 10-11 liter amit kicsit sokallok..Válaszát előre is köszönöm!

Re: Nyíregyháza

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:14)



Tisztelt János,

A JF 506E hajtóműnél a kapcsolási átmeneteknél jelentkező rendellenesség a legtöbb esetben mágnesszelep mechanikus meghibásodás miatt áll fenn. Ilyen esetben javasolt a komplett mágnesszelepsor cseréje. Szoftverfrissítést szakszervizben lehet elvégeztetni / nem sok értelme van, de meg lehet próbálni/.

A 2000 ford/perc alatti átkapcsolások esetén a következő fokozatban már a " vérszegény " fordulatszám tartományba esne a motor fordulatszáma aminek nem üzemanyag fogyasztás csökkenés lenne a következménye, hanem esetleg az ellenkezője, mivel leromlik a töltetcsere hatásfoka.

Amennyiben ellátogat hozzánk szívesen elvégzünk egy diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

tamási

(nagy sanyi, 2012.11.06 20:36)

szia van egy bmw váltóm a tipusa a5s390r xd jelenleg csak üres fokozatom van
mielőtt megállt,a müszerfalon aD betü melett megjelent egy fogaskerék szinbólum a közepén egy felkiálltójellel,narancs szinben. kb 10km megtétele utánn üresbe kapcsolt és ugy maradt.
kérdésem tudsz-e segiteni?
üdv :sanyi

Re: tamási

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:04)



Tisztelt Sándor,

A napokban beszéltünk a javítással kapcsolatban telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp

(Peter, 2012.11.06 19:59)

Van egy 2006 Volvo XC70, D5 Automata valtos.
50km/h szebbesegnel (neha 30km/h-nal is) neha elofordul hogy a valtasnal ut egyett (mint ha nem tudna egybol valtanni), vagy az is elofordul hogy tul porog a valtas elott.

Mi lehet a baja?

Re: Bp

(Uniós autójavító, 2012.11.11 17:02)



Tisztelt Péter,

Az AW TF 80 SC hajtóműveknél a jelenség típushiba / főleg meleg üzemállapotban / , amit a hidraulikus szeleptömbben keletkezett nyomásveszteségek okoznak. Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptömb beépítése után a tünetek megszűnnek. Mindenekelőtt javaslom, hogy látogasson el egy diagnosztikára.

Üdvözlettel : Sándor.


Audi A6 tiptronic quattro

(Feldman Attila, 2012.11.06 18:27)

Tisztelt Sándor!

Audi A6 2,5 v6 tdi quattro 180 lóerős tiptronik váltós 2004-es autóm van és a jelenség a következő. Néhány napja kezdte, hogy beindítottam betettem P-ből R-be és egy nagyot rántott amikor berakta sebességbe. A műszerfalon lévő kijelzősáv (amin jelöli, hogy milyen fokozatban van) átváltott pirosra az egész sáv. Leállítottam majd újraindítottam és működött rendesen. Ezt mos egyre sűrűbben csinálja. Ma olyat is csinált, hogy elindultam D-ben és nem akart felváltani egyesből, kitoltam oldalra,hogy felváltok kézzel, de úgy sem váltott fel. Megint újraindítás és jó lett. Kiolvastuk a hibatárolót és F 125 hibakódot írt be. Mi lehet a gond? És mennyibe kerülhet? A váltón FAU és 5HP-19 számok vannak az dadattáblán. Előre is köszönöm a válaszát! Üdvözlettel: Attila

Re: Audi A6 tiptronic quattro

(Uniós autójavító, 2012.11.06 19:41)



Tisztelt Attila,

Az F125 nem a kód , hanem a meghibásodott alkatrész száma / VW csoport azonosító/, ami nem más mint a hajtómű bal oldalán található fokozatkiválasztó programkapcsoló.Valószínűleg a kapcsoló vagy annak az áramkörének a meghibásodása miatt állt be a hajtómű szükségfutásra.

Üdvözlettel : Sándor.

Üdvözlettel : Sándor.

Vásárosnamény

(Simon, 2012.11.06 16:55)

Tisztelt Sándor! WV T4 1998 as 2.5,102 lovas kisbuszom van automata váltóval felszerelve(AG4). Tegnap este indulás után nagy reccsenést halottam a váltó felől és azután már el sem indult az autó. a sebességet veszi előre is és hátra is de amint felengedem a féket nagyon csunya recsegés halatszik a váltó felől. Megnéztem nem e a féltengely tört e ki de nem. Mi lehet a probléma ön szerint és mennyibe kerülne a javitás. Válaszát előre is köszönöm

Re: Vásárosnamény

(Uniós autójavító, 2012.11.06 19:37)


Tisztelt Simon,

Nagy valószínűséggel a jobb oldali féltengely kihajtásban kiforgott a menesztőköröm / típushiba/ . A jobb oldalon az alumínium torony alatt található . Ilyen esetben járó motornál a "D pozícióból "P állásba kapcsolva " recsegő" hangot hallani a váltóból. Kérem ezt ellenőrizze.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »