Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nagyatád

(Bambi, 2014.03.18 15:27)

Tiszteletem!
2003-as 1.9 PDTDI Passat váltója hidegen rángat.Ha melegszik egy kicsit akkor már semmi baja.Olajcsere nem tudom,hogy volt e rajt.Mi lehet a hibája?
Köszönöm!

Re: Nagyatád

(Sándor, 2014.03.23 19:49)



Tisztelt Uram,

Mivel a hibajelenséget csak hideg üzemállapotban tapasztalja, ezért első lépésben az ATF szintjének az ellenőrzését javasolnám. / hideg üzemállapotban az ATF szint akár több centiméterrel is alacsonyabb lehet /. A hajtómű szervizelésének az összköltsége 30,000Ft .

Üdvözlettel : Sándor.

a6 4F

(Laci, 2014.03.17 21:08)

Tisztelt Sándor!

Segítségét kérném. Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010. váltó: 6hp19 KJC.
Milyen olaj szükséges hozzá zf lifeguard. 6 vagy 8. Valamint helyettesíthető e egymással a két olaj. Az autóban 200e km van és leszeretném cserélni az olajat.

Re: a6 4F

(Sándor, 2014.03.23 19:43)



Tisztelt László .

A Lifeguard 6-os teljesítményszint az Audi Q 7 kivételével mindegyik 6HP 19-es hajtóműhöz ajánlott.

Link: http://www.zf.com/na/content/media/united_states/corporate_replacement_parts_1/service_portfolio/passenger_cars/Passenger_car_Lube_oil_recomendation.pdf

Üdvözlettel : Sándor

Re: Re: a6 4F

(Sándor, 2014.03.23 19:45)



Tisztelt László,

Az ATF kenőanyagok lefelé kompatibilisek.

/ az előző válaszomban ez kimaradt/

Üdvözlettel : Sándor.

Cls 55 amg

(Csaba, 2014.03.17 19:15)

Tiszteletem!

Cls 55 amg autómba szeretnék váltóolajat cseréltetni. (5 seb.)
Turbinában is szűrővel együtt.
Egyébként tökéletesen működik.
Érdekelne mennyibe kerül és hogy jövőhéten megoldható-e?
Köszönettel:
Csaba

Re: Cls 55 amg

(Sándor, 2014.03.23 19:36)



Tisztelt Csaba ,

A 722.6-os hajtómű komplett szervízköltsége 30,000Ft. Időpont egyeztetés miatt kérem hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Használt Volvo

(János, 2014.03.17 16:03)

Üdvözlöm !

Használt Volvo S60-at vásároltam.( 2,4 T 200LE, autómata váltó)
A váltó közel 200 e Km-t üzemelt.
Kérdésem,hogy célszerű-e olajat cserélni benne.Rémhírek szerint árthatunk is vele.
Ha célszerű akkor érdeklődöm mennyi az időszükséglete és költsége Önnél ?

üdv:János

Re: Használt Volvo

(Sándor, 2014.03.23 19:34)



Tisztelt János ,

A hajtómű szervizelésének az ajánlott intervalluma 2év / 40,000Km. Az összköltsége 25,000Ft. A beavatkozás kb: fél órát vesz igénybe. Amennyiben a beavatkozásra igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

fót

(istvan, 2014.03.20 19:46)

2006.06 Fiat Croma automata váltos 6s-ges mikor valt d-ben néha olyan hangja van mint mikor meg csuszik az égszij

székesfehérvár

(zsolt , 2014.03.17 22:15)

köszönöm válaszát

debrecen

(zsolt, 2014.03.17 22:02)

Nagyon szépen köszönöm a válaszát!
Amint aktuális lesz az olajcsere keresni fogom önt!
tisztelettel
zsolt

S

(Tibor, 2014.03.16 22:54)

A Mercedes S320 CDI-vel kapcsolatban írtam.
A 300.000 Ft fölötti összeg nekem nem kivitelezhető, így ha a diagnosztika a teljes javítást mutatja szükségesnek, bontottat kell választanom. Az 150.000 Ft beszerelve, valamennyi garancia is van rá.
Természetesen kisebb hiba esetén a javítást választom.

S

(Tibor, 2014.03.16 22:36)

Köszönöm a választ!
A diagnosztika mennyibe kerül?
Amennyiben teljes felújítás szükséges, akkor inkább egy bontott váltót választok az ár miatt. Ez esetben érdekli-e a gépkocsiból kikerülő váltó megvásárlása?

Re: S

(Sándor, 2014.03.16 22:42)



Tisztelt Tibor,

Hirtelen nem tudom melyik kérdéshez kapcsoljam Önt ? / S . Tibor/ Ettől függetlenül a diagnosztika ingyenes . A hibás hajtómű megvásárlására nem tartunk igényt.

Üdvözlettel : Sándor.

debrecen

(zsolt, 2014.03.16 21:52)

Tiszteletem!
Vásároltam egy 2007-es citroen c5 exkluziv automata 2.0 Hdi kombit.Szeretném megkérdezni pontosan milyen tipusú a benne lévő 6-fokozatu automata.Milyen olaj kell bele,milyen olajcsere periodussal, hogyan tudom az olajszintet ellenőrizni,mennyire megbízható,tartós ez a váltó,az ön tapasztalata alapján?
Eddig tökéletesen müködik,csak szeretném ha ez minél tovább így maradna.
Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Re: debrecen

(Sándor, 2014.03.16 22:28)


Tisztelt Zsolt,

A hajtómű Japán gyártmányú AISIN WARNER TF 80 SC . Az ajánlott olajcsere intervallum: Az első olajcsere max 80-100,000Km futásteljesítménynél. Az ezt követő csereintervallumok 2év / 40,000Km. A hajtóműbe beépített szűrőt csak egy esetleges nagyjavítás alkalmával kell megejteni. Az ajánlott teljesítményszintek : 1, gyári ATF / mivel a Citroen-nek sem fúrótornya sem pedig olajfinomítója nincsen , ezért tudjuk , hogy ez csak üzlet az üzletben:) / de egy kis felárért legyen gyári :)... 2, JWS 3309 ami bármelyik gyártó terméke lehet 3, bármelyik gyártó min: DEXRON III teljesítményszintú terméke.

Az olajszint ellenőrzése : Az előválasztó kar "P állásban , a motor alapjárati fordulatszámon üzemeljen, a hajtómű hideg üzemállapotban max 40 fokos hőmérsékleten.

A sebességváltó alján található 40mm-es TORX csavar eltávolítása után , a fentebb említett körülmények mellett , határozottan , de nem túl intenzíven kell az ATF munkafolyadéknak kiáramlani, ha a szint megfelelő.

A szervizelés összköltsége 15,000Ft. Amennyiben erre igényt tart , kérem előtte egyeztessünk telefonon időpontot.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: Re: debrecen

(Sándor, 2014.03.16 22:35)



Tisztelt Zsolt,

Az átlagos hibamentes futásteljesítmény 150,000Km. Ekkor szoktak a kapcsolási rendellenességek jelentkezni. Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptest beépítése megszünteti a tüneteket. A beavatkozás megvárható kb: 3 órát vesz igénybe . Összköltsége 320,000Ft. Egy esetleges felújítás ára eléri a 600,000 Ft-ot / ez tartalmazza az új szeleptest árát is /

Üdvözlettel: Sándor.

székesfehérvár

(zsolt, 2014.03.16 20:19)

tisztelt Sándor.
érdeklődnék, van egy 4t60e váltóm. ami furán viselkedik. 1-es fokozatba néha csúszik. valamikor el sem indul az autó. de van olyan hogy beindítom, és normálisan működik, de másodikat nem kapcsol. van benn olaj, mert nemrég lett lecserélve szűrővel együtt. a nívópálca jelzése felett 3-4 cm-el van olajszint. az nem gond,?
elöre is köszönöm válaszát.

Re: székesfehérvár

(Sándor, 2014.03.16 20:54)



Tisztelt Zsolt,

A magas olajszint az ATF felhabosodását eredményezheti, ami egy hidraulikus rendszerben vezérlési és kenési rendellenességhez vezethet. Ettől függetlenül szerintem az Ön járműve esetében nem ez okozza a tüneteket.Korrekt választ csak egy menetteszttel egybekötött diagnosztika után tudunk adni. Ettől függetlenül véleményem szerint a belső szerkezeti elemekről / aktív elemekről , tgk-k , fékek/ levált törmelékek eltömítették az ATF szűrőt és a hidraulikus nyomás nem tud felépülni.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »