Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Simon

(Uniós autójavító, 2012.11.11 23:16)



Tisztelt Simon,

A jelenséget a converter áthidaló tgk / Lock-up/ csúszása okozza. Ilyen esetben a converter felújítása és egy módosított lock-up szelep beépítése javasolt. A converter felújítása+ a módosított szelep ára 80,000ft+ postaköltség.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A4 tipronic

(soma, 2012.11.11 19:08)

Kedves Sándor, köszönöm a választ. Valószínűleg rövidesen jelentkezem egy diagnosztikára. Addig is hadd kérdezzem meg, hogy egy ilyen 5 sebességes tiptronic TELJES felújítása mennyibe kerül? Csak hogy nagyjából mire kell készülni, ha nem is előbb, hát utóbb :) Mi lehet egyébként a körülbelüli futásteljesítménye ezeknek a meghalásig?

Re: Audi A4 tipronic

(Uniós autójavító, 2012.11.11 19:14)



Tisztelt Soma,

Most visszaolvasva a kérdését látom , hogy 5 fokozatú a hajtómű. / bocsánat , így a 25. válasz után benéztem:)/ A 3. fokozat kapcsolásánál érezhető Duplázás teljesen normális jelenség, ami a converter áthidaló tgk / lock-up/ aktiválása miatt érezhető. A baj akkor kezdődik amikor ezt nem fogja érezni.

A ZF 5HP 19-es hajtómű nagyjavítása 320-340,000 forintos költséget szokott jelenteni. Ebben az esetben szerintem erre nincs szükség:) ettől függetlenül szívesen elvégezzük a diagnosztikát , amennyiben erre igényt tart.

Üdvözlettel : Sándor.

beállt automata váltó

(Ford Galaxy, 2012.11.11 17:02)

Tisztelt Sándor!
Korábban már leveleztünk váltó ügyben,akkor az a gond megoldódott.Jelenleg az a helyzet a váltóval hogy menet közben beállt 4.-be és azóta is abban van.Ha leállítom akkor viszont üresben van,vontatható.A kérdés az volna hogy mi lehet a gond,mekkora a gond?Mi mehetett tönkre benne?Valamint hogy javítható e a hibája?
Az autó egy 96-os 2.8-as Ford Galaxy V6.
Válaszát előre is köszönöm!
üdvözlettel
József

Re: beállt automata váltó

(Uniós autójavító, 2012.11.11 19:07)



Tisztelt József,

A hajtómű beállt szükségfutásra , kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kódokat írja meg.

Üdvözlettel :Sándor.

B. Nádasd

(Vas Laci, 2012.11.11 16:08)

Üdv! Audi a6 2.5 tdi 180le tiptronik váltós(5 seb.) autóm van, ha elindulásnál padló gázt nyomok kettesbe váltáskor egy hatalmasat ránt. Mi lehet az oka.

Re: B. Nádasd

(Uniós autójavító, 2012.11.11 19:04)



Tisztelt László,

A ZF 5Hp 19-es hajtómű esetében a jelenséget a legtöbb esetben a hidraulikus vezérlés hibája okozza / mivel nincs olyan aktív eleme ennek a hajtóműnek ami kizárólag csak a 2. fokozatban aktív/.

Üdvözlettel: Sándor.

andreti@freemail.hu

(Tibor, 2012.11.11 07:16)

Kedves Sándor!

Egy 2001-es évjáratú VW passatom (1.9 pdtdi) van tiptronik váltóval. Nagyobb gázadás esetén a fordulatszám nagyon felpörög akár 4000-es fordulatra is viszont az autó nem gyorsul megfelelően, ezt követően a fordulat szám nem esik vissza a megfelelő tartományba, pl 120 km/h sebességnél 2800-at pörög és szinte sír a motor. Két évvel ezelőtt már volt hasonló problémám akkor Bártfaiéknál javították, ugyan ezzel a problémával de 13000 km után újra elő jött ez a probléma, mondanom sem kell a tízezres és a féléves garancia már mit sem ér. Ezek után hozzájuk nem szívesen vinném vissza autómat. Nem tudom, hogy ez a probléma csak valami rossz minőségű alkatrésznek köszönhető vagy ez később is visszatérő probléma lesz. Van még egy problémám, kb. 95 km/h sebességnél időnként előfordul, hogy ránt egyet az az autó és a kipörgésgátló lámpa is fel villan ilyenkor, én úgy érzem a jobb elejétől jön ez a rántás. Lehet, hogy a difivel is van valami gond? Mennyibe kerülne körülbelül ezeknek a hibáknak a kijavítása? Ja a váltó egyébként szépen finoman váltogat.
Előre is köszönöm válaszát.
Üdv. Tibor

Re: andreti@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.11 19:00)



Tisztelt Tibor,

A jelenséget a converter áthidaló tgk / lock-up/ csúszása okozza. Rövid időn belül a jármű teljes mozgásképtelenségét fogja tapasztalni. A ZF 5HP 19-es hajtómű nagyjavítása 340,000 forintod költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

Passat B6 Tiptronic váltóval kapcsolatos kérdésem.

(Szoliver, 2012.11.10 21:36)

Tisztelt Úram!

Nekem egy 2003-as évjáratú B6-os Passatom van tiptronic váltóval ellátva, kérdésem az lenne, hogy milyen olajat kell beletenni és milyen mennyiséget.

Válaszát előre is köszönöm.

Re: Passat B6 Tiptronic váltóval kapcsolatos kérdésem.

(Uniós autójavító, 2012.11.11 18:57)


Tisztelt Olivér,

A cseretérfogat max 5 Liter, a specifikáció LT 71140 / Mobil, Esso, Febi........./

Üdvözlettel: Sándor.

hodmezővasarhely

(Hesző Imre , 2012.11.10 19:33)

t isztel sandor olyan gondom van volvo s80 6t hidegen csak 1 fokozat van ahogy melegszik ugy jönek elö a fokozatok utana szepen valt es semmi hang olaj csere segitene köszönöm

Re: hodmezővasarhely

(Uniós autójavító, 2012.11.11 18:52)



Tisztelt Imre,

Első lépésben az ATF szintet ellenőrizze. Amennyiben az rendben van akkor nagy valószínűséggel a hidraulikus vezérlés hibája okozza a tünetet / szelepszorulás a vezérlésben / .

Üdvözlettel : Sándor.

Kedves Sándor,

(soma, 2012.11.10 12:29)

2001 Audi A4 tiptronic, 185 e km, Németországból. A német szervizkönyvben semmilyen nyomát nem találtam váltóolaj-cserének (ettől még lehetett mondjuk). Kérdésem lenne, mennyire "kockázatos" kicserélni az olajat, ha eddig esetleg soha nem volt? Azt mondják, gyakran előfordul, hogy az olajcsere kimossa a leragadt szennyeződést, és a váltó röviddel az olajcsere után meghibásodik. Továbbá kérdezném, hogy a 2-ből 3-ba történő váltásnál mintha "duplázna", tehát mintha kapcsolna egy 2,5. fokozatot. Hiba ez? Ez a "kézi" üzemmódban nem fordul elő.

Köszönettel: soma

Re: Kedves Sándor,

(Uniós autójavító, 2012.11.11 18:44)



Tisztelt Soma,

Egy kifogástalan műszaki állapotú hajtómű az olajcsere után NEM HIBÁSODHAT MEG !!!! és egy műszaki hibás hajtómű sem javul meg SOHA EGY OLAJCSERE UTÁN!!!! ezt nem győzöm hangsúlyozni . Az átkapcsolási hibát nagy valószínűséggel, vezérlési hiba okozza . Amennyiben igényt tart rá szívesen elvégzünk egy diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Krisztián, 2012.11.10 12:25)

Kedves Sándor!

Köszönjük még egyszer a tegnapi segítséget! Nagyon tetszett a hozzáállásotok és a profizmusotok!

Így tovább!

Kata & Krisztián

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.11.11 18:39)



Tisztelt Kata & Krisztián,

Köszönjük az elismerő szavakat. E-mail-ban elküldtem az illetékes szakember telefonszámát.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp.

(Sándor István, 2012.11.10 19:06)

Tisztelt Mester!

Kérdésem a következő.
"ZF 4HP 18" váltó olajszintjének beállítása, miként történjen?
Kissé zavar a három jelzés a pálcán. Van elképzelésem az okáról, de nem vagyok
biztos benne.

Válaszát előre is köszönöm!
Üdv!
Sándor

Re: Bp.

(Uniós autójavító, 2012.11.11 18:36)



Tisztelt István,

A hajtóműben az ATF szintet a következőképpen ellenőrizze :

- az előválasztó kar "P állásban
-motor alapjáraton jár / üzem meleg motor és hajtómű/
- a szint a két felső jelölés között legyen.

Üdvözlettel : Sándor.

Szolnok

(V.Zoltán, 2012.11.10 10:14)

Tisztelt Sándor!

Az interneten akadtam Önökre. A következő kérdésem lenne:
Nyáron vásároltam egy Audi A4 1.9TDI (hagyományos 4 seb.) Automatát. Eddig nem is tapasztaltam semmi rendellenességet, nem tapasztaltam rántást, sőt kifejezetten puhán vált. Viszont a mai nap egy előzésnél nem váltott fel 4.-be. Semmi rendellenes hangot nem adott ki, nem rángatott, csak szimplán eltűnt az erő. Ezt 90km/h környékén csinálta, 3800 ford/perc körül mintha valami "leszabályozta" volna. De semmiképp nem akart elváltani. Félre húzódtam, leállítottam , aztán újra, és gond nélkül váltott fel 4.-be, pedig szándékosan "provokáltam". A történet része, hogy üzem meleg volt a motor, majd egy órán keresztül állt, és ez után mikor elindultam kb 2-3 perc múlva volt ez az előzéses eset. Az előző használatnál pont ennyinél használtam a tempomatot, de az motor leállítás után eddig inaktiválta az előzőt. Ma reggel 2Celsius körül volt.
Ez valami probléma előszele lesz vagy csak lehetett egy memória zavar? Igyekeztem elég pontosan körül írni. Válaszát borzasztó kíváncsian várom!
üdv,
Zoltán


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »