Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

wingchun@mailbox.hu

(Lóránt, 2012.11.12 22:45)

Tisztelt Sándor!
Egy A6 om van 3 literes diesesel 2005 ös. Több szerelőnél is jártam már de tanácstalanok...A pillangószelepek most voltak cserélve mert leégett mindkettő. A problémám: 4,5,6 fokozatban ha leveszem a gázról a lábam és a fordulatszámmérő eléri az 1300-1500 as fordulatot elkezd ingadozni 1000-és 1300 as tartományban. Néha jobban néha kevésbé (mikor jobban akkor hallom a motrot is hogy ingadozik.) Mi lehet a probléma? Az autó nem mutat semmi hibát!
Köszönöm a válaszát! Ps: A szerelőm ment vele és szerinte szépen vált(nem csúszik). Hát nem tudom...engem idegesít hogy ugrál a mutató :/

Re: wingchun@mailbox.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:51)



Tisztelt Lóránt,

Javasolnám , hogy látogasson el egy diagnosztikára hozzánk. A fordulatszám ingadozás a legtöbb esetben nem motorfék üzemben jellemző a ZF 6HP 19-es hajtómű converter áthidaló tgk meghibásodása esetén , de ez nem zárható ki a diagnosztika elvégzése nélkül.

Üdvözlettel : Sándor.

Szombathely

(dzsulio20, 2012.11.12 18:40)

üdv lenne egy audi a6 2.4 qwatro 1998 as évjáratu Az a baja lenne hogy mikor kanyarodok vele lassan kell nyomjam a gázt mert ha nyomom neki akkor késelteti a váltást mi lehet az okka sokan aszt montdák az olaj kevés azon kivül mi lehet a gond menyi lenne a megcsináltatása köszönöm

Re: Szombathely

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:40)





Tisztelt Dzsulio,

Javaslom, hogy első lépésben ellenőriztesse a hajtóműben a folyadék szintjét, mert az alacsony ATF szint valóban okozhat ilyen jellegű tüneteket .

Üdvözlettel: Sándor.

seaman1@citromail.hu

(Ati, 2012.11.12 17:34)

Üdvözlöm!
Egy Jeep grand cherokee váltóval kapcsolatban lenne kérdésem. Az autó 2000-es évjáratú, négysebességes automata. Hidegen, indulás után kettesből harmadikba csak a bemelegedés után vált fel.Egyből kettőbe és háromból négybe tökéletesen működik. A váltója volt már javítva , de azt hiszem nem a megfelelő helyen, mert ha igaz a fékszalagok kiszakadtak a házból, viszont előtte a jelenlegi problémája nem volt.
Köszönettel várom válaszát!
Ati

Re: seaman1@citromail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:38)



Tisztelt Attila,

A járműve 45 RFE hajtóművel van szerelve. Ennek a hajtóműnek hideg üzemállapotában 3 különböző kapcsolási stratégiája van / hideg, -12- + 2 fokig , -12- -16 fokig , és a - 16 fok tól alacsonyabb hőmérsékletre vonatkozó/. Ebből adódóan az ATF hőmérséklet jeladó "fals" információja okozhatja a tünetet. Abban az esetben, ha egy mérési értékblokk olvasással egybekötött diagnosztika ezt kizárná, akkor a hidraulikus szeleptömbben kell a hiba okát keresni / szelepszorulás/.

Üdvözlettel : Sándor.

turbo33@freemail.hu

(Kedves Sándor!, 2012.11.12 20:31)

Egy 98-as Mercedes ML 320 benzines gépről szertenék kérdezni.A jelenség a következő indulás után 1-2be szépen vált az autó de a 2 után mindig tesz egy lukat a 3-ba váltás előtt és utána simán vált 4be. És még ha hirtelen nyomom le a pedált felpörög az autó és nem elég dinamikus. Mi lehet a probléma a váltó maga vagy csak a vezérlőpanel.És valóban lehet frissíteni a vezérlő panel szoftverét? Előre is köszönöm a választ!

Re: turbo33@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:29)



Tisztelt Uram,

A jelenséget a 722.6 hajtómű esetében a legtöbb esetben a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozza . / kopásból eredő hidraulikus nyomásveszteség/.

Üdvözlettel : Sándor.

Szajol

(Lajkó györgy, 2012.11.12 20:29)

Érdeklődni szeretnék, van egy 2001-es 2.8i e39-es automata váltós bmw kombim ami magától nem vált fel csak harmadik sebességi fokozatig, de manuálisan felvált.Mi lehet a probléma.köszönöm

Re: Szajol

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:27)



Tisztelt György,

A jelenség pontos okának a behatárolásához szükség lenne egy diagnosztikára / menetteszt+ mérési értékblokk olvasás. Ilyen tünetet produkálhat a járműve abban az esetben is, ha a négy gumiabroncs mérete nem megegyező méretű.?? ezt is ellenőrizze. Amennyiben a diagnosztikára igényt tart , kérem előtte hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Szombathely

(dzsulio, 2012.11.12 16:45)

üdv segitséget szeretnék önöktöl lenne egy audi a6os tipronic váltoval és a probléma az lene hogy mikor kanyarodok velle lassan kel nyomjam a gázt hogy tugyon váltani a következö sebbeségbe mert ha nyom nám neki tul késö vált és a fordulatszám mérö is felpörög már mint a mottor mint ha ki hagyna olyan mint ha egy kis idöre üresbe lenne az auto mikor nagy gázt nyomok neki és ugy vált mi lehet a bajja mennyi lenne a javitása elöre is köszönöm a választ

Re: Szombathely

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:22)



Tisztelt Dzsulio,

Javaslom, hogy első lépésben ellenőriztesse a hajtóműben a folyadék szintjét, mert az alacsony ATF szint valóban okozhat ilyen jellegű tüneteket .

Üdvözlettel: Sándor.

Győr

(x5 tulaj, 2012.11.12 12:59)

tisztelt Sándor!
x5 faceliftes , a váltó getriebenotprogramra vált hideg olajnál , hibakódnál, pedig azt írja ki hogy 5. 6. sebességnél magas olajhőmérsékletet érzékel. mi lehet ennek az oka?? érzékelő lehet e rosz vagy egyéb meghibásodás,??

Re: Győr

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:20)



Tisztelt Uram,

A kiolvasott hibakódok utalhatnak a hajtómű túlmelegedésére és az 5,6. fokozat nem megfelelő áttételi arányára / csúszás/ , de az 5,6. fokozatban érzékelt túlmelegedésére utaló BMW hibakódról nincs tudomásom / lehet hogy tévedek/. Kérem a kiolvasott hibakódokat írja meg .

Üdvözlettel: Sándor.

dorinda.p@citromail.hu

(Dorinda, 2012.11.12 07:35)

Kedves Sandor!

Audi A4 Avant 1.8T multitronic valtos autonk van.Nemetorszagban elünk,itt is vettük.2004 novemberi,de mar az uj maszkos,183ezer km van benne jelenleg.A következö hibakat vettük eszre: A valto kijelzöje villog,magatol atvalt d fokozatbol s fokozatba,nem mindig erzekeli a sportfokozatot.Van hogy nem veszi be a rükvercet,az auto rangat,es van hogy 100-110es temponal kidobja üresbe,vagy atkapcsol 1esbe a fordulat pedig magatol felmegy 7500-8000ig.Mivel elegge gazos a helyzet vele,elvittük Audi markaszervizbe,ahol diagnosztika utan közöltek,hogy komplett valtocserere van szükseg.Erdeklödnek,hogy van e ilyen tipusu multitronicvaltojuk,illetve ha igen mennyibe kerül a komplett cserevel együtt es hogy van e ra garancia.Elöre is köszönöm

Re: dorinda.p@citromail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:16)



Tisztelt Dorina,

A tünetek a Multitronic hajtómű esetében a vezérlőelektronikában található fokozatkiválasztó programkapcsoló meghibásodására jellemzőek./ típushiba/ A mennyiben a hibatároló kiolvasása után a hibakód az F125-ös egységre utalnak , akkor szinte biztos a feltételezésem. A kapcsoló egy egységet képez az elektromos vezérlőegységgel , ezért az ára igen borsos kb : 1000 euró. Ilyen esetben nem kell az egész hajtóművet cserélni , csak a vezérlőt. Kérem olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját és a kódokat írja meg. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Ráckeve

(Miki, 2012.11.12 00:36)

Tisztelt Sándor!
Egy eladó 2001-es 131 lovas 1.9 pdtdi tiptronic passatról lenne szó.
A leirt probléma, " a sebességfokozatok kapcsolásakor nincs nyomatékátvitel ".
Kérdés mi lehet az oka, illetve mekkora összeg lenne a javítás, esetleg az ebbe lévő váltó teljes felújítás mennyi lenne?
köszönöm
ettöl függ, hogy érdemes-e foglalkozni az autóval

Re: Ráckeve

(Uniós autójavító, 2012.11.12 22:11)



Tisztelt Miklós,

Kérem a kiolvasott hibakódokat írja meg és megpróbálok segíteni. OBD vagy gyári VW kódokat. Köszönöm.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp. olajszint ell.

(Sándor István, 2012.11.12 07:11)

Tisztelt Mester!

Válaszát köszönöm, a tanácsát megfogadom!

Üdv!
István

Simon

(vásárosnamény, 2012.11.11 22:37)

Tisztelt Sándor! Önnek igaza volt a jobb oldali féltengely szár fordult meg és lekoptak a fogak. De már szereztem hozzá alkatrészt és ki is cseréltem. Mégegyszer köszönöm segitségét. De ha már itt tartunk volna azért még 1 kis gond. Amikor állandó sebességet tartok az autóval (kb 80 tól 100km/h) sokszor berebeg az autó. A rebegés pillanatában a fordulatszámmérő kissé megemelkedik. Kb 2000 ről 2150 re. Ezt mi okozhatja önszerint?


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »