Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

bmw 530D (e60)

(bmw 530D (e60), 2012.11.14 23:51)

hello szia olyan kerdesem lenne hogy ha az autoval ugy mentek hogy ha a valto olaj el folyt akkor milyen problemak fordulhatnak elo a valtoba?? nem sokat kb 50 m-t tettek meg vele es utanna R fokozatba tettek de akkor nem csinalt semmit a valto csak porgott a motor de az elso probalkozasnal le allitottak az autot... tehat milyen problemak lehetsegesek es ezek milyen erteku karok??? az auto tipusa egy 530D e60as 2004es evjarat 218Le. valaszat elore is koszonom.

Bmw 530i

(Alex Robins, 2012.11.14 21:55)

Udvozlom!
Nekem egy 2001-es Bmw 530i tipusu autom van,kerdesem a kovetkezo:egy atvizsgalas,olaj + szurocsere (atmosassal)idoben es anyagiakban mit jelent?
Koszonom valaszat!!

Re: Bmw 530i

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:52)



Tisztelt Alex,

A GM 5L40E hajtómű szervizelése 25,000 forintos költséget jelent az Ön számára . Amennyiben az átöblítéses csere szükséges , akkor a + költség 2600 ft / Liter LT 71141 ATF .

Üdvözlettel : Sándor.

Olajcsere

(Százvai László, 2012.11.14 20:11)

Tisztelt Sándor!

Egy hete vásároltam egy Ford C-max 2.0i benzines automata váltós autót. 4 fokozatú váltó van benne, ha jól tudom 4F27E típusú. Jelenleg 90.000 ezer kilométer van az autóban, hibátlanul működik minden. Többen azt tanácsolták, hogy ha szeretném, hogy ez így is maradjon, akkor feltétlenül cseréljek olajat az automata váltóban. A Ford szervizekben (többet is felhívtam) szinte kinevettek, mondván, hogy "élettartam olaj" van a váltóban és 120.000 km-nél kell ellenőrizni csak az olajszintet, akkor is esetleg csak utántölteni, az olajcserét kifejezetten ellenzik, mondván, hogy úgysem tudják lecserélni az összes olajat, a szűrő cseréjéhez meg végképp nem szabad megbontani a váltót.

Szeretném nyugodtan és hosszú időn át örömmel használni családommal az autót. Sokat jelentene az Ön szakértelme, tapasztalata és márkaszervízektől független tanácsa.

Köszönettel és tisztelettel: Százvai László

Re: Olajcsere

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:48)


Tisztelt László,

A mi általunk javasolt csereperiódus 2év/ 40,000 kilométer. javaslom , hogy olvassa el az érdekességek menüpontot / MOL Wear check laboreredmény/ . Lifetime olaj nem volt, nincs, és nem is lesz! / szerintem.

A szervizelés költsége kb: 25,000ft.

Üdvözlettel : Sándor.

esztero@freemail.hu

(Eszteró Krisztián, 2012.11.14 16:00)

Sziasztok

Azután érdeklődnék, hogy 1997-es Honda Shuttle 2,2 benzines automataváltós autóban szükséges az utántöltés a váltóba mert apránként elcsöpög belőle. Kérdésem, hogy hogyan léehet a megfelelő szintet beállítani? Hideg vagy meleg motor n fokozatban stb?
Köszönöm Üdv: Eszteró Krisztián

Re: esztero@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:44)



Tisztelt Krisztián,

A hajtóműben az ATF szintet meleg üzemállapotban ellenőrizze:

- motor alapjárati fordulatszámon üzemeljen
- az előválasztó kar "P állásban legyen
- az olajszint a felső min-max jelzés között legyen.

Üdvözlettel : Sándor.

csonge dozsa utca 26

(attila , 2012.11.14 09:36)

sziasztok segitseget szeretnek kerni 190e mercim automatavaltos csak hatramenet van bent hidegen reagal az eloremenetbe de nem megy szerintetek mi lehet a bajja es mennyibe kerulne.

Re: csonge dozsa utca 26

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:41)


Tisztelt Attila,

A 722.3/4 -es sorozatú hajtómű esetében az előremenet részleges vagy teljes megszűnését az előremeneti fékszalag sérülése okozza. Ilyen esetben a gazdaságos megoldást / a forgalmi értéket és az autó évjáratát figyelembe véve/ egy jó állapotú bontott hajtómű beszerzése jelentheti.

Üdvözlettel: Sándor.

Szekszárd, Zöldkert u. 32.

(Szabadi István, 2012.11.13 10:41)

gsanya0@freemail.hu
Tisztelt címzett!

Van egy Mercedes W126-os, 4.2-es, v8-as benzines autóból származó 4 sebességes automata váltónk. Ezt egy W124-es, 3.2-es, sor hatos benzines motorra szeretnénk rátenni. A két váltó között különbség számunkra "laikusoknak" mindössze a harang és a fogas koszorú eltérő mérete. Az összes csatlakozó kialakítása a ház méretei minden ugyanaz!

Kérdésem az volna,hogy a két váltóból lehetséges-e egyet összerakni, hogy ne kelljen közbetéttel összeilleszteni, hiszen a gyári illesztés csak igazán a jó! Ezt egy G-be szeretnénk belerakni!

Köszönettel: Szabadi István

Re: Szekszárd, Zöldkert u. 32.

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:37)



Tisztelt István,

Amennyiben mindkét hajtómű sorozatszáma 722.3-as / a kartertömítés síkja fölött található azonosító/ akkor a két sebességváltóból össze lehet egyet építeni. Szerintem gazdaságosabb megoldást jelent egy megfelelő eredeti hajtómű beszerzése.

Üdvözlettel: Sándor.

tarhos@t-online.hu

(József, 2012.11.13 10:00)

Tisztelt Uram!
Egy 2008-as VW Sharan 1.9 TDI, és annak automata váltója (5 fokozatú, tiptronic) a kérdés tárgya. Ausztriából behozott autó, 205.000 km futásteljesítménnyel. Egyik ismerősöm a következőket mondta: "Az automata váltókat 60eKm-enként el kell vinni szervizbe, szét kell bontani, meg kell tisztítani, szükséges csapágyakat cserélni kell, és a gondosan megtisztított váltót friss olajjal fel kell tölteni, így megelőzhető a váratlan lerobbanás, és a költséges javítás/csere." Legyen kedves, írja meg, hogy mennyiben igaz a fenti állítás. Ha igaz, úgy mennyi ideig tart egy ilyen karbantartás (meg lehet-e várni), és mennyibe kerül? /Az már világossá vált előttem, hogy a váltóolaj cseréje (ami valójában csak egy részét érinti az elhasznált olajnak) nem megoldás. Válaszát előre is köszönöm! József

Re: tarhos@t-online.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:27)



Tisztelt József,


Tisztelt József,

A leírtak a "nem túl okos gondolatok kategóriájába tartoznak" / mármint amit a barátja állít/. Egy általa felállított szervizelés költsége 60,000 kilométerenként kb . 200-250,000 forintos költséget jelentene. A JF 506E hajtóművek kb 200-250,000 kilométer futásteljesítmény után esnek át egy nagyjavításon / kb 400,000ft-os költséggel. Véleményem szerint 2év/ 40,000 Kilométerenként le kell szervizelni a hajtóművet , és szükség esetén a nagyjavítást el kell végezni. A leírtak az abszrur kategóriába tartoznak, nem is tudom honnan származik a gondolatmenete a barátjának? Remélem a " barátját nem bántom meg ezekkel a sorokkal".

Üdvözlettel : Sándor.

Szombathely

(Feri, 2012.11.13 07:19)

Tisztelt Sándor !

Egy AISIN TF80 ( AF 40 ) típusú 6 sebességes automata váltóval kapcsolatban lenne kérdésem. Gyorsításkor mikor a váltó vissza vált ránt egyet. Ez a jelenség lassításkor nem érzékelhető. Egyébként a váltó szépen működik, felváltáskor szinte nem is érzékelhető a váltás. Érdeklődnék, hogy ez a jelenség milyen hibára utalhat. Előre is köszönöm válaszát !

Üdvözlettel : Feri

Re: Szombathely

(Uniós autójavító, 2012.11.19 22:18)


Tisztelt Ferenc,

Az AW TF 80 SC hajtóműveknél a jelenséget a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus nyomásveszteségek okozzák. Ilyen esetben egy komplett új hidraulikus szeleptömb beépítése után a tünetek meg fognak szűnni. A beavatkozás megvárható kb 3 órát vesz igénybe, összköltsége szervizeléssel együtt 300,000ft.

Lenti

(M.Csaba, 2012.11.19 17:54)

Üdvözlöm!
A korábbi kérdésemhez még néhány infó. Az autóban 210.000 ezer kilométer van és az említett olajcser során Mobil ATF 134 jelű olajjal lett feltöltve a váltó. Illetve az autóval azóta közlekedtem és 20 kilométer megtétele után ismét kigyulladt a hibajelző lámpa a műszerfalon és a váltó csúszott. Majd az autót leállítottam és 1 perc múlva újraindítottam. A váltó megfelelően működött és pár 100 méter után a kontroll lámpa is elaludt. Ezután mentem még vele 70 kilométert, de a hiba ezt követően még nem jelentkezett. Ha továbbra is ilyen időszakosan jelentkezik a probléma, mit javasol?

Lenti

(M.Csaba, 2012.11.18 16:02)

Még az előzőhöz.
Az olaj kb. 10.000 kilométerrel ezelőtt lett cserélve szűrővel együtt, de nem a teljes mennyiség, hanem amennyi a leeresztő csavaron keresztül lehet.

6772 deszk kossuth u 28

(kacsa jozsef, 2012.11.14 16:40)

üdvözlöm
egy range rover ZF automata válto nak olyan problémája van,hogy egyik pillanatrol a másikra, az auto D fokozatban csak pőrőg, nincs hajtás jelenleg ugy tudok vele közlekedni hogy 1es fokozatba teszem elindulok és át tolom D be és onnan nagyon szépen vált csak ha meg kell álnom akkor kezdödik minden elöröl ja lüverc az van elöre is köszönöm

Vásárosnamény

(Simon, 2012.11.12 23:04)

Köszönömszépen. Holnap mindenképpen felhivom. nagyon kedves öntől hogy ennyi embernek próbál segiteni.

Vásárosnamény

(Simon, 2012.11.12 22:45)

Tisztelt Sándor. Mintazt a minap emlitettem kicseréltem a T4 es váltón a féltengely kihalytást, mivel tipushiba révén kiforgott. Néhány napig jó is volt ám a mai nap a csere is kiforgott 1 nagyobb gázadásnál. A kérdésem az lenne hogy nem e lenne ötlete honnan tudnák ujabb cserét keriteni? Valószinüleg azért forgott ki mer a féltengely végén lévó körmök is megkoptak már és ezt is kellene cserélni. Ha van valami ötlete kérem jelezze. nagyon szépen köszönöm.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »