Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,

Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy sms üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor

Tel.: 06(20) 771-6206)

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: pege@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.20 19:59)



Tisztelt László,

A jelenséget az indítófokozatnál fellépő hidraulikus nyomásveszteség okozza , bár a JF 405E hajtóműnél elég nagy százalékban fordul elő a converter teljes megsemmisülése. Jelen pillanatban is asztalon van egy ilyen hajtómű / Hyundai Atos / Egy új converter ára 460,000ft ( ez a legrosszabb esetben fordul elő) a képgalériába be fogom tenni a képeket róla .

Az "N fokozatba kapcsolás megálláskor nem szükséges / felesleges/.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp

(Victoria Volvo, 2012.11.19 04:37)

Üdvözlöm!

Van egy 96-os Volvo 850 2.0-20V T5 Automatám. 3hónapja van nálam, tökéletesen működik a váltó, hidegen-melegen, előre-hátra, nem rángat, nem "önállóskodik" ...Viszont, ha lepadlózom eco-ban vagy sport-ban, tök mindegy, elszabadul a mánes az tény, DE 4000ford/perc körül mintha nemtudna mit kezdeni magával, mintha dadogna, vagy össze-vissza akarna váltani ( kevés a 4fokozat?), de ha kicsit lejjebb veszem a lábam a gázról-de nyomom neki akkor nem csinálja, szóval kicsit szelídebben lehet vele gyorsítani, 200km/h- ig még nem értek utol :)..sose volt még automatám, így is tökéletesen élvezhető, mindenkit állva hagy...de nem tudom,hogy ez normális jelenség-e? Szerintem nem....
Előre is köszönöm válaszát

Re: Bp

(Uniós autójavító, 2012.11.20 19:51)



Tisztelt Viktória,

Abban az esetben, ha a " rángatás-dadogás" pillanatában a motorfordulatszám pozitív tartományba változik / ford.emelkedés/ akkor a hajtásláncban kell a hiba okát keresni. Viszont ellenkező esetben / fordulatszám csökkenés a tünet jelentkezésekor/ motorikus probléma okozza a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor

Maglód

(Németh Zsolt, 2012.11.18 17:18)








Tisztelt Sándor!
2004.01 Audi A3-asom van, 1.6-os benzines , 8 szelepes,emlékeim szerint "D9G" jelű váltóval.Bizosan nem DSG, arra emlékszem.Az említett váltó kb.két éve teljesen fel lett újítva. Műszaki vizsga miatt elvittem szerelőhöz, aki ODB II. motordiagnosztikai műszerrel váltóban közelebbről nem meghatározott hibát fedezett fel. Pár hétre a vizsga után a váltó vészüzemben állt, az összes lámpa(prnds) pirosra váltott. Leállítás, beriasztás, kiriasztás után a hiba látszólag megszűnt, de kb 50 km megtétele után újra előjött.Ezt már harmadszor megismételte.A váltó látszólag kifogástalanul működik. Kérdésem: meg kell ijednem? Mit tegyek?
Válaszát előre is köszönöm: tisztelettel: Németh Zsolt

Re: Maglód

(Uniós autójavító, 2012.11.20 19:45)


Tisztelt Zsolt,

Kérem olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját és a kiolvasott kódokat írja meg. A szükségfutásra állás okát csak ezek után tudom behatárolni.

Üdvözlettel: Sándor.

fot

(stefi, 2012.11.20 17:38)

audi a6 qatro 2500tdi 2003 as mikor kell váltoolajat cserélni

Lenti

(M. Caba, 2012.11.18 16:00)

Üdvözlöm!
Egy 2003-as évjáratú Jeep Grand Cherokee 2.7 crd típusú autóm van. Jelenség a következő. Menet közben a műszerfalon kigyulladt a hibajelző lámpa, de az autó ment tovább. Majd 2 km után megálltam és hátramenetbe kapcsoltam, de semmi. Mintha N fokozatba lett volna. Majd P-be tettem és ismét hátramenetbe. Ekkor jó lett. Majd D-be és elindultam, viszont ekkor szervizüzemmódba tette magát az autó. Pár száz méter után megálltam akku sarút levettem 10 percig, majd újra próbáltam. A váltó jól működött, a hiba jelző lámpa kialudt. Ezt követően úgy 200 km megtétele után ismét kigyulladt a lámpa, de kb. 20 kilométert mentem így vele. Ez alatt olyan jelenség jött fokozatosan, mint amikor a mechanikus váltónál a kuplung csúszik, miközben a lámpa világított. Először kisebb mértékben aztán egyre erőteljesebben. Tehát nagyobb gyorsításnál a motor fordulata magas volt, de az autót nem vitte, úgy ahogy kellett volna. Illetve korábban 90-es tempónál a fordulat 1900 volt, ekkor viszont 2000. Mikor megérkeztem az úti célomhoz az autót leállítottam, majd 5 perc múlva újraindítottam (akku sarút nem vettem le). A hiba jelző lámpa a motor indulását követően kb. 3 másodperc múlva kialudt és a váltó működött. Azóta nem mertem vele közlekedni, nehogy valami nagyobb bajt csináljak. Ön szerint a váltó valamelyik mechanikus részének a hibája okozza, vagy elektronikai hiba? Annyi lenne még, hogy az autót két éve használom és amit leírok az azóta ilyen. Tehát a váltót sebességbe rakom és kb. 1 másodperc késéssel jön létre a hajtás. Ez normális jelenség? Illetve a leírt két eset után ez a késés nem volt meg, finomabban váltott a váltó. A késés több kilométer megtétel után visszatért. Az olajszintet ellenőriztem, az megfelelő.
Segítő válaszát előre is köszönöm.

Re: Lenti

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:36)



Tisztelt Csaba,

A hajtómű " rendszeresen " beáll szükségfutásra , aminek az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Kérem a hibatárolót olvastassa ki , és a kiolvasott hibakódokat írja meg itt a fórumon.

Üdvözlettel : Sándor.

fot.

(károly,, 2012.11.18 11:48)

tisztelt sándor! volvo s60 automata váltomra telefonon ,mondták ,hogy szeleptest hibája van,ami kb 300ezrbe kerülne,az lenne kérdésem,ezt nem e lehetne olcsobban beszerezni,esetleg javitani?üdv,krivarics károly.

Re: fot.

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:32)



Tisztelt Károly,

Az 5 fokozatú AW 55-50 hajtómű esetben a szeleptömb csere + olajcsere összköltsége 285,000ft. A 6 fokozatú AW TF 80 SC esetében pedig 300,000ft. Mindkét hajtómű esetében a beavatkozás megvárható kb: 3 órát vesz igénybe.

Üdvözlettel : Sándor.

2000 Szentendre, Barackos ut 50

(Hegedues Laszlo, 2012.11.18 11:11)

Kerem szives ertekelesueket (2003-as Saab ,9.5, 2,o.l.Kombi,benzines,automata)
Kueloenoesen varosi forgalomban,amikor hirtelen kell fekezni es roegtoen ujra indulni,akkor exakt a 30 km/h
sebessegnel loek a kocsi

Re: 2000 Szentendre, Barackos ut 50

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:26)



Tisztelt László,

Az Ön járműve AW 55-50 hajtóművel van szerelve, aminél a jelenség típushiba. Az átkapcsolásoknál / fel és vissza kapcsolásnál / érezhető rendellenességet a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okozza. Javaslom, hogy látogasson el egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára műhelyünkbe.

Üdvözlettel _: Sándor.

Göd

(Ifj Fülöp Tamás, 2012.11.18 00:08)

Tisztelt Sándor! Véletlenül kerültem az Ön honlapjára még délelőtt és azóta végigolvastam minden kérdést és választ.
Lévén, hogy automata váltós autóm van (audi a4 2006), érdekelt, hogy milyen hibák fordulhatnak elő a váltómmal.
Tehát délelőtt 11 óta végigolvastam mindent kisebb megszakításokkal.
Ön hihetetlenül jó szakember , ráadásul még segít is az embereken! Minden elismerésem az Öné.
Egy évvel ezelőtt egy jó barátom autójának a váltója rosszalkodni kezdett.
Felkeresett néhány szervizt , hogy diagnosztizálják a problémáját, illetve árajánlatot kérjen.
Nagyon rossz tapasztalatokkal lett gazdagabb és majdnem több százezer forintal l szegényebb.
De! Talált egy szervizt, ahol a több százezer helyett 60 ezer forintot kértek el a javításért és az autó azóta is tökéletesen működik!
Barátomnak ma mutattam meg a honlapjukat és képzelje el, döbbenetemre azt mondta, hogy Önök javították meg az autóját!
Micsoda véletlenek vannak!

Önök emberileg és szakmailag a top 1 ben vannak!
Le a kalappal Önök előtt.
Az autóm hibátlanul működik (kop kop) de ha ne adj isten baja lenne, akkor mindenképpen önöket fogom felkeresni.

További sikeres munkát és jó egészséget kívánok önöknek.
Mély tisztelettel: Fülöp Tamás

Re: Göd

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:20)

Tisztelt Tamás,

Köszönjük az elismerő szavait , mondatait. Bevallom , hogy megfogadtam a 4000.!!!! bejegyzés után beszüntetjük a kérdések -válaszok rovatunkat, mivel rengeteg időt és energiát vesz el tőlünk .... DE!!!! az Ön bejegyzését elolvasva arra az álláspontra jutottam, hogy érdemes FOLYTATNI. Köszönjük szépen!

Üdvözlettel : Zsolt , Ferenc, Sándor.

harakaly.ferenc@freemail.hu

(Harakály Ferenc, 2012.11.17 20:51)

Tisztelt Szerviz!

VW Passat 2002-es évjáratu autóról van szó, a jelenség pedig a következő:
ha meghjtom az autót akkor utána magasabb fordszámon üzemel az autó.100km/h-nál 2200-as 1900 helyett.
Emelkedőn nő a fordszám, mintha csuszna a váltó(manuálishoz hasonlitva)
Váltó fel volt újjítva 50000km-rel ezelőtt.

Re: harakaly.ferenc@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:10)



Tisztelt Ferenc,

A jelenséget a converter áthidaló tgk / Lock-up / csúszása okozza. Ilyen esetben a hajtómű nagyjavítása javasolt. Mindenekelőtt egy menetteszttel egybekötött diagnosztika javasolt.

Üdvözlettel : Sándor.

Balatonederics

(Kis Gergely, 2012.11.15 19:13)

Kedves Sándor! Az lenne a kérdésem, hogy LANCIA THESIS 2.4 JTD triptonic váltójába olajat cseréltünk /DEXRON III/ és egy hét után rángatni kezdett kettes fokozatból hármasba. Előtte ezt nem tette.Mi a véleménye erről az olajról, ez is jó bele vagy CELÉNIA-t kellett volna beletenni amit a gyár előírt?
Válaszát előre is köszönöm.

Re: Balatonederics

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:06)


Tisztelt Gergely,

A szervizelés alkalmával felhasznált ATF kenőanyagnak nincs köze a tünetekhez. A jelenség típushiba , amit a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okoz az AW 55-50 hajtómű esetében. / hidraulikus szeleptömb kopásából adódó nyomásveszteség/ .

Üdvözlettel : Sándor.

Szigetszentmiklós

(Andrea, 2012.11.15 10:54)

Tiszteletem!
Wolsvagen TD triptronik váltos autom van.A váltójával van a gondom !Berakom R-be és nem tolat 4-be bedig dübörgő hangot ad az autó mi lehet a gondja a váltónak?

Re: Szigetszentmiklós

(Uniós autójavító, 2012.11.19 23:02)



Tisztelt Andrea,

Az 5 fokozatú ZF 5HP 19-es hajtóműnél a hátramenet részleges , vagy teljes megszűnése típushiba . Mivel az Ön járműve esetében a 4. fokozatban is rendellenesség észlelhető , ezért nagy valószínűséggel csak egy nagyjavítás után fognak a tünetek megszűnni. Javasolnám, hogy látogasson el műhelyünkbe egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára.

Üdvözlettel: Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »