Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: BMW 320d GM váltó

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:36)



Tisztelt Zsolt,

A GM 5L 40E hajtómű converter meghibásodása esetében sokan csak a convertert és a szűrőt + ATF olajat cserélik . Arra nem gondolnak, hogy a meghibásodást az alúlméretezésen kívül más is okozhatja .

Pl: kopott olajszivattyú
- kopott veszteséges hidraulikus szeleptömb
- nem megfelelően működő elektromos PWM nyomásszabályozó szelep
- hidraulikus áthallás a Lock-up körben

A fentebb felsoroltakon kívül a motorikus oldalt is ki kell vizsgálni ami a 320D esetében különösen az üzemanyag ellátó rendszert érinti : Porlasztók, Légtömegmérő....

Üdvözlettel: Sándor.

Bp

(Victoria Volvo, 2012.11.20 18:59)

Üdvözlöm!
2 nappal ezelőtt feltettem egy kérdést egy Volvo 850 T5-tel kapcsolatban, még nem kaptam választ!
Legyen szíves válaszolni, mert tanácstalan vagyok.
Köszönettel: Victoria Volvo

Re: Bp

(Unios Autójavító, 2012.11.20 20:31)

Tisztelt Viktória,

Abban az esetben, ha a " rángatás-dadogás" pillanatában a motorfordulatszám pozitív tartományba változik / ford.emelkedés/ akkor a hajtásláncban kell a hiba okát keresni. Viszont ellenkező esetben / fordulatszám csökkenés a tünet jelentkezésekor/ motorikus probléma okozza a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor

tök

(stefan pál, 2012.11.20 17:34)

mikor kell automata váltoolajat cserérni

Re: tök

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:29)



Tisztelt Pál,

A csereintervallum 2év / 40,000km.

Üdvözlettel Sándor.

Pécs

(Nagy Mihály, 2012.11.20 16:23)

Kedves Sándor!
Régi autók rajongójaként birtokolok többek között egy 1984-es Audi 200 turbo-t,mely 3 fokozatú RDF váltókódú automata váltóval van szerelve. Sajnos már elinduláskor 1-esben,és különösen 2-es fokozatba kapcsoláskor érezhető,hogy a váltó erősen csúszik. Kérdésem az lenne,az említett típusú váltó felújítása milyen nagyságrendű összeg,illetve esetleg külön alkatrész vásárlásra esetleg van-e mód Önöknél? Gondolok itt pl. lamellákra. Még egy kérdésem volna,ön szerint az említett hibát mi okozhatja? Olja frissen cserélve,szűrő tisztíva,mégis fennáll a jelenség. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm%
Mihály

Re: Pécs

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:27)



Tisztelt Mihály,

A leírtak alapján a hajtómű megérett egy felújításra , aminek az anyagi vonzata kb 250,000ft. A converter felújítását és a szükséges alkatrészeket be tudjuk szerezni. Kérem a szükséges alkatrészek listáját küldje el.

Üdvözlettel : Sándor.

Deák József

(Nyíregyháza, 2012.11.20 12:32)

Üdv!

Lehet OFF leszek kicsit, de: nem tudom, a négyezerhez képest hol tart a fórumod, de szerintem minden reklámnál többet ér, arról nem is szólva, hogy ezzel az önzetlen segítséggel rengeteg ember tiszteletét kivívtad, kivívod, hisz ez finoman szólva is kuriózum manapság! Szerintem nem vagyok egyedüli, aki érdeklődéssel olvassa, függetlenül attól, hogy hál' Istennek jelenleg nincs problémám.
Természetesen nem vitás, hatalmas erőfeszítés szabadidőben, többnyire éjszaka (ez látszik ugyebár) türelmesen válaszolni mindenféle laikus kérdésre. Mindenesetre ha valaha mégis megszünteted illetve befejezed e tevékenységet, célszerű lenne archiválni, esetleg tematizálni, sokan újabb kérdés nélkül is megtalálhatnák a választ problémájukra. Persze, ez is nem kevés időt igényelne. Bocsánat, csak "hangosan" gondolkodom.
Szóval, a lényeg: én speciel nagyon szeretem a fórumodat, sajnálnám, ha megszűnne!

Re: Deák József

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:23)



Tisztelt József,

Köszönjük az elismerő szavakat. Két napon belül ez a második " biztató" levél amit kaptam és megmondom őszintén, hogy sokat segített abban a döntésemben hogy folytatjuk a fórumot. A 4000. bejegyzés megszületett , de ezáltal a legrégebbi hozzászólások automatikusan törlődnek. Ezen is dolgozunk, hogy ne így legyen.

Még egyszer köszönjük a biztatást.

Ferenc, Zsolt, Sándor.

Tarhos

(József, 2012.11.20 10:08)

Ön írta:
"Tisztelt József,
A leírtak a "nem túl okos gondolatok kategóriájába tartoznak" / mármint amit a barátja állít/. Egy általa felállított szervizelés költsége 60,000 kilométerenként kb . 200-250,000 forintos költséget jelentene. A JF 506E hajtóművek kb 200-250,000 kilométer futásteljesítmény után esnek át egy nagyjavításon / kb 400,000ft-os költséggel. Véleményem szerint 2év/ 40,000 Kilométerenként le kell szervizelni a hajtóművet , és szükség esetén a nagyjavítást el kell végezni. A leírtak az abszrur kategóriába tartoznak, nem is tudom honnan származik a gondolatmenete a barátjának? Remélem a " barátját nem bántom meg ezekkel a sorokkal"."
MOST 206.000 Km VAN AZ AUTÓBAN, EDDIG BIZTOS SENKI NEM NYÚLT A VÁLTÓHOZ. Szíveskedjen tájékoztatni, hogy van-e jelen pillanatban értelme a leszervizelésnek, vagy most már várjam meg amíg a váltó "jelez", a nagyjavítást igényelve. Köszönettel: József

Re: Tarhos

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:18)



Tisztelt József,

A szervizelés véleményem szerint 2év / 40,000 kilométerenként esedékes . Ennek a beavatkozásnak a költsége 15,000ft és megvárható.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Norbert, 2012.11.19 20:38)

Tervezem egy Volvo S40-es vásárlásat : 2005 év, 2400ccm Automata , Benzines, 180.000 km van benne. Érdeklődni szeretnék , hogy ezekkel a típusokkal mi a tapasztalat váltóügyileg ? Létezik-e ilyen több pontos vásárlás előtti átvizsgálásoknál külön váltóra irnyáruló vizsgálat plusz költség fejében ? Illetve ha most éppen nincs semmi baja a váltónak, létezik-e olyan hogy "kis" váltó felújítás ? Nem a több százezres szervizre gondolok hanem valamilyen kisebb beavatkozásra. És ez milyen árban van kb. ?

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:12)



Tisztelt Norbert,

Az AW 55-50 hajtóműnél az Ön által leírt futásteljesítmény környékén szoktak a kapcsolási hibák jelentkezni . Ezt a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó nyomásveszteségek okozzák. / jav. költség 280,000ft/.

Egy esetleges felújítás költsége eléri az 500,000 forintot. A hajtómű szervizelése 15,000ft / 2év / 40,000km/.

A jármű megvásárlása előtt szívesen elvégzünk egy állapotfelmérést, ami a hajtómű pillanatnyi állapotára fog vonatkozni.

Üdvözlettel : Sándor.

Gabcikovo 93005 temető utca, Szlovákia

(Ujheli László, 2012.11.19 14:14)

Jó napot. Nem tudom jó helyre-e irok. A kocsimra a következő a panaszom.
Tipus: Audi a6-ról van szó. év: 2000 motor: 2,5 TDI v6 132kw.
Ha nagyon lassan nyomom a gázpedált, de tényleg csak nagyon lassan, 2000es fordulat körül feljebb vált. viszont ha kicsit nyomatékosabban indulok, kipörög a motor majdnem 3ezerig, a műszerfalon, ahol a sebesség fofozatot mutatja, az egészet bekeretezi pirossal és nem vált feljebb amig meg nem állitom a kocsit teljesen.
Kérdésem hogy mennyibe jönne a javitás, esetleg mennyiért lehet, vagy érdemes e egy használt véltót szerezni bele.
A választ előre is köszönöm. amennyiben szükségük lenne még információra, itt az e-mail cimem. lac.la.ciko@gmail.com
Tisztelettel: Laci

Re: Gabcikovo 93005 temető utca, Szlovákia

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:07)



Tisztelt László,

A hajtómű beáll szükségfutásra . Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott kódokat írja meg, hogy legalább be tudjuk határolni az okát a szükségfutásnak.

Üdvözlettel : Sándor.

3516 Miskolc Pesti ut 86

(Nógrádi József, 2012.11.19 11:25)

Üdvözlet!
Volvo s80 2.4 2001-es évjárat automata benzines 170lóerős!
Az autó beinditása után az alapjárat nem áll meg fixen 800-900-as fordulaton hanem 1000-3000-es fordulaton ingadozik mint ha a gázzal játszanék!A másik érdekesség h ilyenkor nincs semmilyen gázreakcio!Ha az autóval elindulok akkor se reagál a gázpedál nyomkodására semmit hanem az általa kiválasztott 1500-as fordulaton viszi az autot de ennek ellenére ahogy gyorsul az autó a sebességnem megfelelő fokozatot használja!Mi lehet a gond?Lehet ez a váltóval kapcsolatos hiba?

Re: 3516 Miskolc Pesti ut 86

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:04)



Tisztelt József,

A jelenség véleményem szerint motorikus jellegű meghibásodás miatt áll fenn.

Üdvözlettel : Sándor.

budapest0

(peter, 2012.11.19 10:45)

2008-as BMW X5-öm van. néha váltásoknál nagyon durván vált, rúg egyet. Mi lehet a gond?

Re: budapest0

(Uniós autójavító, 2012.11.20 20:02)



Tisztelt Péter,

A ZF 6HP sorozatú hajtóműveknél a legtöbb esetben a hidraulikus szeleptest kopása okozza a leírt tüneteket. Ahhoz , hogy erről meggyőződjünk el kellene végezni egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

pege@freemail.hu

(Hegedüs Laszlo, 2012.11.19 07:49)

Tiszteletem!
Van egy 2005-ös 1.1 base automata Kia Picanto-m a következőket csinálja:
Ha felmelegszik üzemi hőmérsékletre akkor főleg állásból elinduláskor iszonyatosat ránt. Valamint vissza is gurul emelkedőn, ha nem nyomom a féket állás közben. Mi lehet a baj? Illetve mennyi az esélye, hogy a váltó és nem a hozzá tartozó turbina hibásodott meg. Ezzel a hibajelenséggel meddig lehet "büntetlenül" hajtani a kocsit? És még egy kérdés, hogy érdemes e kivenni sebességből rövid megállásnál?
Válaszát előre is köszönöm!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »