Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Olaj

(Ferenc, 2012.11.22 20:52)

Tisztelt Sándor !

Érdeklődnék, hogy AW TF 80 SC váltó esetén milyen márkájú és minőségű olajat javasol. Érdeklődéssel várom válaszát, tisztelettel: Ferenc

Re: Olaj

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:36)



Tisztelt Ferenc,

Az említett hajtóművet sok autómárkában használják. Ahány szakszerviz annyiféle áron 5000-24,000!!! Forint/ Liter áron. / ugye vicces:)/.

Amennyiben a járműve garanciális , akkor mindenképpen a gyári olajat használja / kizárólag az esetleges garanciális meghibásodás miatt/.

A gyári olaj kiváltható a Fuchs ATF 4400 termékkel. Viszont , ha a jármű nem garanciális akkor bármelyik min DEXRON III-as teljesítményszintű munkafolyadék megfelel.

gyöngyös

(emil tttt, 2012.11.22 15:35)

szia sztok b5 ts passat automata valtoval kacsolatos dolgokat nekem aproblemam 4 esbeseges avaltom es nem akat valtani csak 3 rmasik mit tegyek kerlek beneteket sekicselek nekem elöreis köszönöm

Re: gyöngyös

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:31)


Tisztelt Uram,

Kérem olvastassa ki a hibatárolóját a hajtóműnek, ha nincs eltárolva hibakód a vezérlőben akkor egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára van szükség a jelenség okának a behatárolásához.

Üdvözlettel : Sándor.

FAH CJX helyett

(Laci, 2012.11.21 10:08)

Kedves Sandor!

Kerdesem az volna:mukodne-e rendesen egy FAH kodu valto,ha CJX volt benne eredetileg.(A8 2.5 tdi1998 elso kerekes)

Re: FAH CJX helyett

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:31)



Tisztelt László,

A két hajtómű nem csereszabatos, a következők miatt:

Az FAH kódú hajtómű hátsó áttétele 29/34 = 1.172 az első pedig 11/30= 2,727.
A CJX kódú hajtómű hátsó áttétele 29/29 = 1,000 az első pedig 11/32=2,909.

Az esetleges FAH hajtómű beépítése után a vezérlőegység be fog állni szükségfutásra . Egyébként fél BP az Ön CJX-es váltójához keresi a differenciálművet :))).

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(károly , 2012.11.21 20:25)

köszönöm válaszát! ebben az árba benne van minden fontos alkatrész cseréje? hidraulikus szeleptömb ,citrom
,stb.igaziból nekem azt csinálja hogy 3. 4. ben ránt egy kicsit .

Zala

(Attila 36, 2012.11.21 19:50)

VW passat 1,9 Pdtdi 130LE 5fokozatu tiptronic 2001 évjárat.Nem akar elindulni a motor pörög kb 2200 fordulaton és az auto áll egyhelyben.még egy kis gáz adás aztán egy hatalmas rántás és ugy már megy elöre és hátra is.De D-ben mintha nem váltana csak kb3.ik fokozatban menne. a müszerfalon középen a PRND432 felirat telejes háttere piros mikor jol müködött akkor csak az volt piros amelyik fokozatban éppen volt.érdeklödni szeretnék hogy mi és mekkora a probléma javitható-e költsége és mennyi idö kb a javitás??

Re: Zala

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:24)



Tisztelt Attila,

A leírtak alapján a hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az oka nagy valószínűséggel mechanikus meghibásodás. Kérem olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját és a kódokat írja meg / szinte biztos az áttételi hibára vonatkozó kódok lesznek betárolva /.

Egy esetleges nagyjavítás költsége Kb. 320,340,000ft az 5HP 19-es hajtómű esetében.

Üdvözlettel: Sándor.

Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(károly, 2012.11.21 18:06)

Üdvözlöm! szeretnék érdeklődni hogy nekem ez a típusú váltóm van :zf 5hp18 a5s 310z
megszeretném kérdezni mennyiért újítják fel körülbelül ?köszönöm

Re: Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:20)



Tisztelt Károly,

A ZF 5HP 18-as hajtómű nagyjavítása Kb.300,-320,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel: Sándor.

F

(BJ, 2012.11.21 10:34)

Szeretnék tanácsot kérni,hogy a Ford Mondeo aut.váltója,ha P-be van téve nem lehet utána váltani,csak úgy,hogy a váltó melleti mechanikus pöcköt le kell nyomni.Utána szépen lehet a váltókart mozgatni.Mi lehet a probléma,kb mennyi idő és pénz a javítása ?

Re: F

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:18)



Tisztelt Uram,

A jelenséget a Shifth-Lock mágneskapcsoló működési hibája okozza / a belső váltókulisszában található/.

A lehetséges meghibásodások:

- féklámpakapcsoló , vagy az áramkörének a meghibásodása
-a shifth-lock mágnesszelep , vagy az áramkörének a meghibásodása/ esetleg mechanikus beszorulása , beesett idegen tárgy vagy folyadék miatt/

A javítást bármelyik autóvillamossági szerelő el tudja végezni, de ha nem boldogul akkor szívesen segítünk

Üdvözlettel : Sándor..

XVIII. ker.

(Pap Zoltán, 2012.11.21 09:13)

Kedves Sándor!
2006-os Opel Vectra C 1.9 CDTI 6 sebességes aut. váltós autóm a következő hibajelenséget produkálja:
alacsony sebességi fokozatban, tapasztalatom szerint 2-ből 3-as sebességi fokozatba váltás során néhány másodpercig "gondolkodik" nem tudja eldönteni váltson-e, majd esetenként néha felpörög a motor és ezután vált. Ebben az esetben a váltás hol kisebb, hol nagyobb rántással megy végbe. A hiba időszakos, van hogy napokig nem jelentkezik, majd egymás után 2-3x is. A hiba eddig soha nem fordult elő 1-ből 2-be, vagy 4-ből 5-be illetve 5-ből 6-ba váltás során. Egy szerelő a hidraulikus vezérlőegység cseréjét javasolta, de műszeres bevizsgálás nem történt. Valóban ennyire egyértelmű a diagnosztika? Mennyibe kerülne Önöknél a javítás? Mennyi ideig tart, és valóban a komplett váltót le kell hozzá venni?
Köszönöm szépen válaszát!
Üdvözlettel:
Zoltán

Re: XVIII. ker.

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:13)



Tisztelt Zoltán,

A jelenség típushiba, amit a leírtak alapján szinte 100% , hogy a hidraulikus szeleptömb meghibásodása okoz. A javítás komplett költsége 300,000ft, a beavatkozás megvárható kb: 3 órát vesz igénybe. A cseréhez nem kell a hajtóművet kiszerelni.

Üdvözlettel: Sándor.

Bp

(Victoria Volvo, 2012.11.21 08:27)

Köszönöm szépen a válaszát. Így látatlanban tudom,hogy nem lehet pontos "diagnosztikát" felállítani, de konkrétan mi okozhatja ezt?

Re: Bp

(Uniós autójavító, 2012.11.21 20:10)



Tisztelt Viktória,

Amennyiben a hatómű meghibásodása okozza a tüneteket akkor az aktív elemek kopása-csúszása okozza a tüneteket , ilyen esetben egy teljes nagyjavítás elé kell nézni. Viszont , ha motorikus probléma , akkor nagy valószínűséggel üzemanyag ellátó vagy a gyújtás rendszer meghibásodása okozza a tünetet. Kérem a holnapi napon hívjon fel és szívesen megadom a mi Volvo doktorunk telefonszámát. / de mi is szívesen elvégezzük a diagnosztikát/

üdvözlettel : Sándor.

VW Passat 2,0 FSI (110 kw, 2005-ös évjárat, 6 fokozatú tiptronic)

(VW, 2012.11.20 20:51)

Üdvözlöm,

A fenti autó váltója néha rakoncátlankodik, a hibajelenség az hogy felpörög a motor de nem húz, tulajdonképpen késve kapcsol. Ezt úgy vettem észre a 3. és 4. fokozat között csinálja, de nem mindig. Teljesen véletlenszerűen. Van hogy napokig semmi baja, aztán egyszer csak előjön.

Mi lehet a hiba, és esetleg kb. mennyi lehet a javítás költsége? Előre is Köszönöm!

üdvözlettel: Ákos

Re: VW Passat 2,0 FSI (110 kw, 2005-ös évjárat, 6 fokozatú tiptronic)

(Uniós autójavító, 2012.11.20 23:11)



Tisztelt Ákos,

A járműve AW TF 60 SN hajtóművel van szerelve , aminél a leírt jelenséget a hidraulikus szeleptömb hibája okozza . / kopásból eredő hidraulikus nyomásveszteség/. Ez típushiba ( AW 55-50 és AW TF 80 SC Volvo.Saab, Ford, Peugeot ... járművek esetében is jellemző meghibásodás).

A további hajtómű meghibásodások elkerülése érdekében javasolt a minél rövidebb időn belüli cseréje az egységnek. A szeleptest ára KB 300,000ft. + 15,000ft munkadíj. Melegebb évszakokban városi forgalomban a magasabb üzemi hőmérséklet miatt sűrűbben fordulnak elő a kapcsolási hibák. / a kopott szeleptömb hőtágulása és a munkafolyadék viszkozitásának a csökkenése miatt/.

Mindenekelőtt javaslom, hogy látogasson el egy diagnosztikára .

Üdvözlettel: Sándor.

BMW 320d GM váltó

(Sebők Zsolt, 2012.11.20 18:26)

Jó estét.
Arra lennék kíváncsi,mitől van még mindig remegés???
A rázás 1500-1600 fordulaton.
A wandler kicserélve újra/nem otthoni,német/,új szűrő,új olaj.
Köszönöm a választ előre is.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »