Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Szigetszentmiklós

(Paja, 2012.11.26 06:47)

Köszönöm a gyors választ! ...Ma szétküldöm melegen is és írok:)

Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(károly, 2012.11.22 20:59)

Üdvözlöm!! először is köszönöm szépen a telefon segítséget.nagyon kedves volt! de segítséget szeretnék kérni most a kocsimban bmw e34 530 v8 zf 5hp18 A5S 310Z - MG váltó van, és ezt a váltót találtam bele zf 5hp18 A5S 310Z - LX. A két utolsó betű nem tudom mit takar és ön szerint berakható az enyémbe?köszönöm a segítségét mert nagyon fontos lenne!

Re: Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:43)



Tisztelt Károly,

Az "LX " -ről nincs infóm. Az E34, 530 BMW -hez tartozó sorozatszám a következő 1056 000 087, 1056 000 088.

Üdvözlettel : Sándor.

Re: Budapest zf 5hp18 a5s 310z

(Uniós autójavító, 2012.11.25 20:27)




Tisztelt Károly,

Az "LX " -ről nincs infóm. Az E34, 530 BMW -hez tartozó sorozatszám a következő 1056 000 087, 1056 000 088.


Utánanéztem : LX = 525i M50 motorral.

Üdvözlettel : Sándor.

Pécs

(Nagy Mihály, 2012.11.24 15:42)

Kedves Sándor!
Már egyszer váltottunk üzenetet egy 3 fokozatú RDF váltókódú 1984-es Audi 200 váltó ügyében.Gyári felújított konvertert még árul az Audi a típushoz,ismeretség révén ehhez hozzájutok szinte ingyen. Kérdésem az lenne,a váltó fennmaradó részének felújítása kb. milyen összeg volna? Esetleg kérném véleményét, Ön szerint mik a jellemző meghibásodások ezeknél a matuzsálemeknél? Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!Mihály

Re: Pécs

(Uniós autójavító, 2012.11.25 20:16)



Tisztelt Mihály,

A 087-es hajtóműnél a jellemző meghibásodások: A regulátor meghajtó fogaskerék " lefogazása" miatt nem kapcsol fel a 2,3. fokozatba. Az elöregedett , megkeményedett tömítőajkak miatt fellépő hidraulikus nyomásveszteség és ennek következtében fellépő aktív elemek sérülése.

A nagyjavításhoz szükséges alkatrészek a következők :

- 15 db súrlódó lamella
- 1db fékszalag
- komplett tömítésgarnitúra
-1db új regulátor fogaskerék / szükség esetén /
- a szűrő / szitaszűrő , mosható /
- munkadugattyúk.

Amennyiben a convertert nem kell felújítani , akkor szerintem 150,000 Forint körüli áron megáll egy nagyjavítás . Kérem hívjon fel , és lekérem az árakat.

Üdvözlettel : Sándor.

Gyál

(Miki, 2012.11.25 17:37)

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, nekem van egy '92 1.6 GLXI Colt automata autóm, amiből minden előzmény nélkül eltűnt az 1 fokozat, és az OD. vajon mi lehet az oka? Előre is köszi a választ.

Re: Gyál

(Uniós autójavító, 2012.11.25 20:11)



Tisztelt Miklós,

A hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után tudjuk megmondani. Kérem olvastassa ki a hibatárolót / Hamza Tamás , Hamza autószervíz Gyál/ és a kiolvasott kódokat írja meg.

Üdvözlettel : Sándor.

Szigetszentmiklós

(Paja, 2012.11.25 16:37)

Üdv!

Renault Megane II 2.0 benzin Tiptronic

Kidobálja a sebességet 4-es fokozatban...ezt csak hidegen csinálja...először 1 hónapja, de a héten már másodszorra csinálja! Ha meleg akkor "hibátlan" Azt is észrevettem, hogy mielőtt kidobja, csúszik szerintem, nem vált be rendesen! Gépen nem volt még, de mikor megtörténik a dolog, egy durva rántást lehet érezni a kocsiban...műszerfalon "GEARBOX" és "SERVICE" felirat és sípolva figyelmeztet! Azonnal félreszoktam állni, autó leállít, majd újraindít és ahogy fentebb írtam, hibátlanul működik :)

Üdv, Paja



Re: Szigetszentmiklós

(Uniós autójavító, 2012.11.25 20:08)


Tisztelt Paja,

A DPO / ALE-es hajtóműveknél a jelenség típushiba . Ilyen esetben 2db módosított BW mágnesszelep beépítése után a jelenség megszűnik . / Csak abban az esetben , ha kizárólag hideg üzemállapotban tapasztalja a jelenséget/. A beavatkozás költsége 70,000ft.

Üdvözlettel : Sándor.

Zaj

(Varga Zsolt, 2012.11.24 14:24)

Üdvözlöm.Nekem egy 2005-ös DSG váltóval szerelet 1.9pdtdi 5-ös Golfom van.(BKC motorkódú) Menet közben,amikor lepadlózom az autót gyorsulásnál fura berregő hangot ad a váltó felöl,jobbos kanyarban gázadásnál ugyanez és még amikor az autóval olyan útegyenlőtlenséghez érek,aminél a kasztni elemelkedik.A Volkswagen márkaszervízben tesztelték,de azt mondták,hogy nem tudják mi a baja,de szerintük tippre a váltó,vagy a bolygómű.Ön találkozott már ilyen problémával?Van valami elképzelése a hiba forrásáról?
Előre is köszönöm válaszát: Varga Zsolt

Re: Zaj

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:59)



Tisztelt Zsolt,

A mi műhelyünk nem vállalja a robotizált hajtóművek javítását , ebből adódóan nem is tudunk korrekt választ adni a jelenségre.

Üdvözlettel : Sándor.

6200 kiskörös alsocebe 86

(nagy gabor, 2012.11.23 13:13)

Seat alhambram van,2002, 1,9 pdtdi,6 sebesseges tiptronik valtos. A problemam az, hogy 2böl 3ba valtaskor rant egy nagyot. a tartobakok jók.150000km van az autoban. Mi lehet ez? Hogy javitható? Várom válaszod! Üdv. Gabor

Re: 6200 kiskörös alsocebe 86

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:57)



Tisztelt Gábor,

Vagy az évjárat , vagy pedig a fokozatok száma nem valós !?

Üdvözlettel : Sándor.

Kaposvár

(Atti, 2012.11.23 10:59)

Kedves Sándor !
Vásároltam egy 2002-es 5fokozatú tiptronic váltós vw sharant. Előéletét nem ismerem ezért olaj+ szűrő cserét gondoltam rá. Febi cvt olajat javasoltak hozzá hát meg is vettem belőle 6 l-t. A szerelő azt mondja ez nem bele való, vegyek gyárit. Ja, és hogy a szűrőt nem kell benn cserélni! Ön mit javasol ?
Közben a váltó olyat kezdett csinálni, hogy a hidegindítás után D -ben nem hajt csak pörög a motor,( R ben megy mindíg) egyszer csak ránt egyet és onnét folyamatosan megy bármennyi indítózás után is.
Mi lehet a gond? Kérem segítsen !
Üdvözlettel Attila.

Re: Kaposvár

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:55)



Tisztelt Attila,

A CVT olaj semmiképpen nem ebbe a hajtóműbe való. Bármelyik gyártó DEXRON III-as teljesítményszintű munkafolyadéka megfelel a cseréhez. Normál esetben , ha nincs folyadék hiány akkor 4 Liter elegendő az egyszeri cseréhez. A jelenséget okozhatja a túl alacsony folyadékszint is , először ezt ellenőrizze.

Üdvözlettel : Sándor.

Miskolc

(Tomi, 2012.11.23 10:36)

Üdv bmw e34 252tds autómata váltó semmilyen állásra sem reagál,gyakorlatilag nincs hajtás se előre se hátra?esetleg javitásában vagy egy felujitott vagy bontott cseredarabban tudnának segiteni?ha igen mennyiért?szives válaszukat köszönöm.

Re: Miskolc

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:51)


Tisztelt Tamás,

Amennyiben ZF 5HP 18-as hajtóművel van a járműve szerelve , akkor lehet, hogy csak a fokozatkiválasztó dugattyú tört el a vezérlésben / típushiba/ . Hívjon fel telefonon és elmondom , hogy mit kell ellenőriznie.

Üdvözlettel : Sándor.

orban@szfki.hu

(Orbán János, 2012.11.23 09:26)

Üdvözlöm!

2004-es Saab 9-5 Aero, 5 sebességes AW automata váltójával kapcsolatban érdeklődnék. A jelenség az, hogy hidegindítás után a váltó D-ben és R-ben egyaránt elkezd zörögni alapjáraton (P vagy N-be rakás után abbahagyja). Amint egy egész kicsit feljebb megy a fordulatszám (1000-re), azonnal abbahagyja. Ahhoz tudnám hasonlítani a hangot, mint amikor zörög a rendszámtábla tartó keret. Kb. 5-10 perc melegedés után a jelenség elmúlik. A váltóolaj szép piros, olajszint rendben. Az autóban 175.000 km van, nincs gyilkolva és a hangot leszámítva a váltó szépen vált a megfelelő fordulatszámoknál, nem rángat. Tehát az egyedüli fura jelenség ez a zörgő hang. A kérdésem az volna, hogy mi okozza ezt a hangot és mire számíthatok az elkövetkezendő néhány 10.000 km-re?

Köszönettel
János

Re: orban@szfki.hu

(Uniós autójavító, 2012.11.25 19:48)



Tisztelt János,

Az lenne a legszerencsésebb , ha egy este le tudná tenni a járművét, hogy a következő reggeli hidegindítás után mi is megtudjuk hallgatni a jelenséget. A hajtóműből ilyen jellegű hang csak abban az esetben szokott előfordulni , ha a menesztőlemez megreped / lendítőkerék ami az automata hajtóműveknél egy vékony acéllemez/.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »