Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

8413 Eplény

(Gábor, 2012.11.28 22:35)

Tisztelt Sándor !
Autó vásárlás előtt állok és a véleményét szeretném megkérdezni,mit kell (érdemes) figyelni automata váltós autónál.Feleségemnek szeretnék venni egy Vw Golf III-as 1.8 benzines,1993-as évjáratú autót,állítólag 205 ezer km. van benne.Nekem még sosem volt automatám és egy kicsit félek tőle a javítási költségek miatt.Ha egy pár dolgot leírna hogy mire figyeljek a próbaút során azt megköszönném!!Tisztelettel:Gábor

Re: 8413 Eplény

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:15)



Tisztelt Gábor,

Ha őszinte akarok lenni , akkor a legfontosabb dolog amire oda kell figyelni az nem más , minthogy NE vásárolja meg a közel 20 éves járművet , ami automata hajtóművel van szerelve. Mivel a húsz éves hajtómű gazdaságilag egy időzített bomba. Kérem a holnapi nap folyamán hívjon fel és szívesen elmondom mire figyeljen oda a próbaút során, ha nem sikerült meggyőznöm ennek a kiszemelt járműnek a megvásárlásáról.

Üdvözlettel : Sándor.

automata váltom D fokozatban

(muki, 2012.11.28 17:00)

Opel Omega 3.0 mv6, 1994 es évj. autom van. Minden fokozatban jol megy az auto de D fokozatban nehezen indul el,. Esetleg kevés benne az olaj?
Azt tudni kell az autorol hogy 3.5 évig állt garázsban.
Várom válaszát.

Re: automata váltom D fokozatban

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:10)



Tisztelt Uram,

A hajtómű beállt szükségfutásra . Kérem olvastassa ki a hajtómű hibatárolóját és a kiolvasott kódokat írja meg. A hibakódok alapján be lehet határolni a szükségfutásra állás okát.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp.1125 Felhő utca

(Török József, 2012.11.28 15:41)

Tisztel Cím!

2003-as automata váltós xc70es volvo tipusú gépkocsival rendelkezem amelynek a váltója sztem nem megfelelően működik (néha ránt egyet) amennyiben a diagnosztika hibát észlel így látatlanba tudnék hozzávetőleges(tól-ig) javítási költséget kapni, 250 000 km-t futott.
Köszönettel a fáradozást Török József

Re: Bp.1125 Felhő utca

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:07)



Tisztelt József,

Önnek is az előző kérdésre adott válaszomat tudom megírni.

A jelenség típushiba , amit a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus nyomásveszteség okoz. Ilyen esetben egy új komplett szeleptömb beépítése fogja a tünetet megszüntetni . A beavatkozás kb 3 órát vesz igénybe és 280,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp

(Pinke Zoltán, 2012.11.27 21:52)

Tisztelt Uram!
Volvo s60 d5 2003.09.havi automata hiba
1-2és 2-3 között gyakran rángat. Néha felpörög és utána rántva vált. Városi közlekedésben újabban lassításkor mintha szét akarna esni rezonál. Km óra szerint 160e van benne. Mi a véleménye? Mennyit kell rá költeni, hogy még évekig használható legyen?

Re: Bp

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:03)



Tisztelt Zoltán,

Azt nem tudom megmondani, hogy mennyit kellene rákölteni, hogy még évekig használható legyen :), mivel egy új jármű automata sebességváltója sem minden esetben tudja ezt teljesíteni. És ez nem vicc!!

Komolyra fordítva a szót: A jelenség típushiba , amit a hidraulikus szeleptömb kopásából adódó hidraulikus nyomásveszteség okoz. Ilyen esetben egy új komplett szeleptömb beépítése fogja a tünetet megszüntetni . A beavatkozás kb 3 órát vesz igénybe és 280,000 forintos költséget jelent.

Üdvözlettel : Sándor.

607 2.7 v6

(Zoli, 2012.11.27 21:01)

Szia!
Van egy 607-em 2.7 v6 megszeretném kérdezni milyen vátólaj való bele?

Re: 607 2.7 v6

(Uniós autójavító, 2012.12.03 22:58)


Tisztelt Zoltán,

Amennyiben a jármű garanciális akkor a gyári / szerintem vicces áron/, ha nem akkor a gyárit helyettesítő Fuchs ATF 4400. Vagy bármelyik gyártó DEXRON III-as teljesítményszintű ATF terméke.

Üdvözlettel : Sándor.

Peugeot 407

(Takee, 2012.11.30 18:06)

Sziasztok!
Peugeot 407 2.0 hdi 2006-osba 6 sebességes tiptronic váltóból csak Aisin AM6 -t raktak vagy van más 6os automata váltó is amivel szerelték? Mi a tapasztalatotok ezzel a váltóval? Köszönöm!

Re: Peugeot 407

(Uniós autójavító, 2012.12.03 22:53)

Tisztelt Takee,

Tudomásom szerint csak a TF 80 Sc / Aisin 6 / hajtóművel szerelték az adott járművet. Ez sem sikerszéria , se nem jobb , se nem rosszabb a társainál. 150,000 KM futásteljesítmény után a hidraulikus szeleptömb cseréje szokott esedékes lenni / kapcsolási hibák miatt / 300,000 forintos költséggel. 250,000 kilométeres futásteljesítmény után pedig egy felújítás , aminek az anyagi vonzata eléri a 600,000 forintot.

Üdvözlettel : Sándor.

1,9 pdtdi Gof 4 Tiptronic

(Spala István, 2012.11.26 15:22)

Tisztelt Autójavító!
A probléma a következő lenne, a váltó 1,2,3 fokozat van 4,5,hátramenet nincs. 526 illetve 652 hiba codot ír hibának mi lehet a probléma!? Válaszát előre is köszönöm

Re: 1,9 pdtdi Gof 4 Tiptronic

(Uniós autójavító, 2012.12.03 22:48)



Tisztelt István,

A JF 506E hajtómű egyik típushibája a hátrameneti munkadugattyú törése / repedése/ aminek következtében a 3,4,5 fokozat csúszása és a hátramenet végleges megszűnése lehet. A leírt hibakód nem OBD és nem is gyári VW kód. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a gyári vagy OBD kódokat írja meg . Esetleg látogasson el hozzánk egy diagnosztikára. Ezek után tudunk biztos diagnosztikát felállítani.

Üdvözlettel : Sándor.

Szarvas

( Zoltan, 2012.11.26 14:43)

Opel Omega mv6 1995

Automata váltó kb 15 másodperc után kikapcsol utána csak manuálisan működik. Sem váltóvezérlés sem motorvezérlés hibát a számítógép nem észlel! Olajjal feltöltve a váltó! A vezérlőpanelnél hallani egy kattanást 15 másodperc után! Mi lehet a probléma?

A válaszukat előre is köszönöm:Zoltán

Re: Szarvas

(Uniós autójavító, 2012.12.03 22:43)



Tisztelt Zoltán,

A leírt műszaki állapot mellett a vezérlőegységnek kellene hibakódot tárolnia . Mivel a hibatár üres , ezért valószínűsíthető a vezérlőegység meghibásodás. A jármű beindítása után a kimenő fordulatszám jeladóját húzza le / ebben az esetben beáll a szükségfutás , manuális 1,2,3, fokozat lesz kapcsolható és a D karállásban is csak a 3. fokozat lesz kapcsolva/. Ha ez megvalósul akkor nagy valószínűséggel nem mechanikus meghibásodás okozza a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Balázs, 2012.11.26 10:16)

Kedves Sándor!

Autó: 2007 BMW 525d automata
Probléma: alacsony sebességi fokozatban alacsony sebességnél a fokozatok közötti váltás "hullámzó", illetve "gondolkodós", vagy ránt. Menetből állásra fékezéskor közvetlenül megállás előtt ránt egyet az autó, ha nagyon finoman fékezem állóra a kocsit, akkor csak a pedálon érzem a visszaváltást, de a rántás elkerülhető. Gyári szerviz szerint a amegoldás egy váltócsere lenne, ami viccnek is rossz (2M!). Azt i mondták (bármit is jelentsen), hogy "van egy komolyabb korrekció a 4-es és 5-ös között", viszont én éppen az alacsony fokozatokat érzem problémásnak. Kézzel viszonylag gördülékenyen elválthatók a fokozatok, 3-4 között van egy minimális hullámzás, de semmi az automata módhoz képest.
A BMW-szerviznél meggyőzőbb megoldást keresek.

Köszönettel:
Balázs

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.12.03 22:36)


Tisztelt Balázs!

Az Ön által leírt jelenségek a ZF 6HP sorozatú hajtóműnél 150-200,000 Km futásteljesítmény után szoktak jelentkezni. Ennek a legtöbb esetben az oka a következők lehetnek.

1, Vezérlési hiba , amit a hidraulikus szeleptömbben keletkező nyomásveszteségek okoznak / a hidraulikus és elektromos szelepek mechanikus meghibásodása( kopás) /. Ilyen esetben egy komplett új szeleptest beépítése / elektromos vezérlővel együtt kapható kb 400,000ft/ eredményez megoldást. Ennek az egységnek a felújítása új szelepsorral együtt kb 200,000ft. Ez talán már könnyebben " megemészthető"megoldás.

2, Az esetek 10-20 százalékában az előzőekben említett beavatkozás után sem lesz kifogástalan a hajtómű , mivel a csökkent / kenőköri/ nyomás miatt a hajtómű siklócsapágyai elkopnak a ZF 6HP esetében . Sajnos ekkor már csak egy komplett nagyjavítás segít aminek a költsége 450,000ft . Ez az ár már magába foglalja a szeleptest felújítását is . Az E shifther -es kivitelnél / nincs mechanikus kapcsolat a fokozatkiválasztó és a sebességváltó között/ + 50,000ft költséggel kell számolni.

Mindenekelőtt javasolnék egy diagnosztikát , amit dec 15-ig tudunk elvégezni,de egy esetleges nagyjavítást már csak a 2013-as évben tudjuk vállalni.

Üdvözlettel : Sándor.

szigethalom

(albert, 2012.12.02 10:54)

Tiszteletem Uram!

Van egy 1.9pdtdi passatom,amibe zf5hp-19 es automata valto van..
Problémám az,hogy felújitották,de olyan probléma lépett fel,hogy r-ben,csak gáz adásra indul el,különben befékez..3-bòl 4-5-be,pedig bedob szervizbe..2szer már szétpakolták,de semmi hiba..gépre kötve sincs elektromos hibakod,csak vész fék manualis hiba..de ha törölnek mindent van r-fokozat amig nem kerül szervizállásba.rejtély mi lehet?kérem tanácsát köszönöm..

kali0408@citromail.hu

(Káli Dávid , 2012.12.01 17:03)

Hello! van egy FORD GALAXY 1.9 TDI 2001 Automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltóval!!Kérdésem hogy mennyibe kerül a váltó felújítása és , vagy a komplett cseréje???????????


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »