Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

opil4@freemail.hu

(Csaba, 2012.12.02 09:24)

Üdvözlöm!Mozgássérült vagyok és szeretném magamat minnél nagyobb biztonságban tudni.Újonnan vásároltam egy 5-ös autómata Wv-golfot. 1,6-os benzines tiptronick váltós 2006-os évjárat. 160 ezer kilóméter van benne.A váltó jól működik,semmi gond vele.Kérdésem,kelle-e benne olat cserélni mert beszélnek össze vissza a szervízben.Több helyen érdeklődtem de ott sem kaptam érdemi választ.
Köszönettel,Csaba.

Re: opil4@freemail.hu

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:54)



Tisztelt Csaba ,

A mi műhelyünk által javasolt csereintervallum 2 év/ 40,000km. A Lifetime élettartam olaj egy legenda . Ne dőljön be / még a szakszervizeknek sem.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(Károly , 2012.12.02 08:17)

Üdv!
Azt olvastam valamelyik fórumon, hogy az automata váltóban lévő "citromból" is le lehet ereszteni az olajat egy olajleeresztő csavar segítségével. A kérdésem az, hogy egy VW POLO 2000-es évjáratú váltó "citromján" is van ilyen leeresztő csavar?
Köszönettel

Re: Budapest

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:51)



Tisztelt Károly,

A Jatco JF 404E hajtómű converterén nem található leeresztő csavar . Ezt csak a régebbi Mercedes és Amerikai járműveken alkalmazták / sajnos/. A hatékonyabb olajcsere érdekében az átöblítéses olajcserét lehet alkalmazni, ami egy általános olajcsere költségének 2,3 szorosa / anyagiakban/.

Üdvözlettel : Sándor.

kali0408@citromail.hu

(Káli Dávid , 2012.12.01 17:06)

Hello! van egy FORD GALAXY 1.9 TDI 2001 Automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltóval!!Kérdésem hogy mennyibe kerül a váltó felújítása és , vagy a komplett cseréje???????????

Re: kali0408@citromail.hu

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:46)


Tisztelt Dávid,

A Jatco JF 506E hajtómű felújításának az ára 450,000ft . A javításhoz a járművet kb 3 munkanapra kell mellőznie.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp.

(Sebők Zsolt, 2012.12.01 15:51)

Jó napot.
Egy kérdésem lenne.
A wandler ha hibás akkor minden körülmények között remeg,ráz legyen hideg vagy meleg az autó?

Re: Bp.

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:43)



Tisztelt Zsolt ,

A converter áthidaló tgk meghibásodás kezdeti stádiumban inkább csak üzem meleg állapotban "rázkódik" , de a vibráció hideg és meleg üzemállapotban is jelentkezhet.

Üdvözlettel : Sándor.

dinnyés 2485

(vavró csaba, 2012.12.01 07:06)

Üdvözlöm! Nekem egy 2005-ös opel vectra c 1.9 cdti 150le-s autom van, tiptronic váltoval. A problémám, ha berakom D-be egy nagyot ránt amikor egyesbe kapcsol, vagy 5-ödikbe akar indulni .Gondolom szerviz üzembe kapcsol. Olyan is történt, hogy autópályán folyamatos tempónál gyorsítani szeretnék és kidobja üresbe. Indulásnál, többször lefullad. Ezuton szeretném a segítségét kérni. Na persze meg egy javítási árat. Köszönettel: Csaba.

Re: dinnyés 2485

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:40)



Tisztelt Csaba ,

A hibatárolót olvastassa ki és a kódokat írja meg. Nagy valószínűséggel áttételi hibára vonatkozó kódok lesznek betárolva. Az AW 55-50 hajtómű felújítása új hidraulikus szeleptömb beépítése esetén eléri az 500,000 forintos költséget.

Üdvözlettel: Sándor.

yachtszerviz@ozdkabel-net.hu

(Dankó Zsolt, 2012.11.30 22:58)

Tisztelt Sándor !
BMW E46 2001 évjárat 3.0D 135Kw 306D1 motorkod
Az autó semmilyen fokozatban nem megy.Első indítás után még megmozdul de aztán semmi.AUTOCOM Hibakódolvasás eredménye:kód 34 - 2 sebességfokozat megfigyelés és kód 35 - 3 sebességfokozat megfigyelés
Törlés után újra már nem írt hibát. Tulaj nem tudja mikor volt olajcsere mert nem rég vette a kocsit.
Lehetséges-e hogy egy olajcsere megoldaná a problémát ? Esetleg valami más okozza ? Leálláskor sárga fogaskerék közepében felkiáltójellel kigyulladt a P jelzés mellett de azóta nem jelent meg. Sajnos a kocsi mozgásképtelen. Válaszát előre is köszönöm. Dankó Zsolt

Re: yachtszerviz@ozdkabel-net.hu

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:36)



Tisztelt Zsolt,

A leírtak alapján a hajtómű megérett egy nagyjavításra. Az olajcsere nem fogja a tünetet megszüntetni / ezt lehet borítékolni/. A GM 5L 40 E hajtómű nagyjavításának az összege eléri a 400,000 forintot.

Üdvözlettel :Sándor.

hadnagy.arpi@citromail.hu

(Hadnagy Árpád, 2012.11.30 16:20)

üdvözlet az oldal látogatóinak egy 1995 audi a4 automataváltó AG4es tegnap olyan jelenséget produkált,a d fokozatban mintha csúszna a kuplung egy manuálváltós autón 1 2 3 fokozatban rendesen viszi hátra is megfeleöen müködik ha valaki tapasztalt ilyet és megosztaná velem,a véleményét szivesen fogadnám

Re: hadnagy.arpi@citromail.hu

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:32)



Tisztelt Árpád,

A jelenséget nagy valószínűséggel a converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-up/ csúszása okozza . Viszont ilyen esetben a 4. fokozatban fokozottabban kellene e jelenségnek mutatkoznia. A biztos diagnózis felállításához szükség lenne egy menettesztere/ mérési értékblokk olvasás/.

Üdvözlettel : Sándor.

Bicske, Csákvári út 13.

(Zámbó Gyula, 2012.11.30 09:23)

Jó reggelt Mester Urak!
Merci E270 cdi autómatám 2003-as, 350ezer kilóméterrel.
A tünet: csak hideg állapotban, egyből- kettőbe, kettőből-háromba csak úgy "átdobja", mintha nem lenne
kuplung. Üzemmeleg állapotban tökéletes.
Köszönöm!

Re: Bicske, Csákvári út 13.

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:28)



Tisztelt Gyula,

A 722.6 os hajtómű esetében a jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza / Lock-up zárt állapota /, amit a hidraulikus szeleptest hibája okoz. Mindenekelőtt javasolnék egy menetteszttel egybekötött diagnosztikát.

Üdvözlettel : Sándor.

ktkotomi@gmail.com

(tamás, 2012.11.30 08:33)

Üdv.

Honda civic 2000 es évjáratu coupe. 1.6 es, 4 sebességes automata válto.Kb 2 hete pár naponta ha megyek d4 be villog a kis piktogram.ha le állitom és ujra indulok megszünik majd megint elöjö pár nap mulva..
Elöre is köszönöm a válaszát.

Re: ktkotomi@gmail.com

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:24)


Tisztelt Tamás,

A kontrollámpa "villogásának" az okát a hibatároló kiolvasása után lehet megtudni. Kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott kódokat írja meg.

Üdvözlettel : Sándor.

Székesfehérvár

(Tamás, 2012.11.29 19:57)

Tisztelt Uram!

Egy 1995-2000 közötti évjáratú automata váltós autót szeretnék vásárolni.Milyen márkák, típusok a legmegbízhatóbbak?VW,BMW Opel esetleg japánok:Honda Mitsubishi-ilyenekben gondolkodom.
Vásárlás előtt-esetleges állapotfelmérésnél mennyire lehet "tesztelni" a váltót.
Működő váltó esetén milyen teendők vannak a hosszútávú működés érdekében?
Az automata váltó szimpatikus, de nem szeretném az autó árát vásárlás után rákölteni.
Érdemes ilyen idősebb aut.váltós autó vásárlásán gondolkodni?
Válaszát előre is köszönöm.
Horváth Tamás

Re: Székesfehérvár

(Uniós autójavító, 2012.12.03 23:20)



Tisztelt Tamás,

A "frissebb" évjáratokban a Japán és az Ázsiai típusokat ajánlanám , de a 95-00 közötti évjáratú hajtóművek javítása viszonylag olcsóbb. / VW . Audi , 5 fokozatú Trip/. A javaslatom egy manuális váltós jármű megvásárlása.

Üdvözlettel : Sándor


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »