Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: balazsszalayco@gmail.com

(Sándor, 2014.01.08 23:39)

Tisztelt Balázs,

A szervizeléssel kapcsolatban a mi ajánlásunk a következő : 100,000 Km futásteljesítmény után 2 évenként / vagy 40,000 Kilométerenként szükséges a munkafolyadék cseréje . Ennek a beavatkozásnak a költsége 60,000ft : olajteknővel egybeépített szűrőt+olajat +munkadíjat tartalmazza.

A Liefetime olajjal kapcsolatban kérem látogassa meg az érdekességek menüpontot, ahol a MOL laborban elvégzett mérési adatokat megtekintheti.

Üdvözlettel : Sándor.

Aisin AW55-50 SN

(Nagy-Pál Gábor, 2014.01.08 14:19)

Tiszelt Sándor!

Autóm egy Alfa Romeo 166-os, 2.4 JTDm 20v Spotronic váltóval. Jelenleg 185000 km van benne és kb. havi 1x azt produkálja hogy alacsony sebességnél, részterhelésen berezonál az autó. Én ezt intő jelkén értelmezem és megszeretném kérdezni hogy mi állhat a jelenség hátterében? Esetleg a további használattal nem fogok-e visszaforditahatalan károkat okozni a váltóban? (Az autót szeretném még legalább 10 évig használni.) Válaszáért előre is Köszönet!
Üdvözlettel Nagy-Pál Gábor

U.I.: Örülök a fórum ujrainditásának!

Re: Aisin AW55-50 SN

(Sándor, 2014.01.08 23:30)


Tisztelt Gábor,

Az Ön által leírt tünet a Converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-Up / meghibásodásának a kezdeti tünete . A későbbiekben a magasabb fokozatokban a fordulatszám ingadozás is tapasztalható lesz . / 200-500 Rpm/. Amennyiben egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

braunervin@freemail.hu

(Braun Ervin, 2014.01.08 13:44)

Kedves Sándor!
Szeretnénk az Ön közreműködését igénybe venni, mivel egy C3-as autónk mely SENSODRIVE váltóval van felszerelve, sérülés miatt a váltó elektronikája károsodott. Hol tudnánk ilyen elektronikát olcsón bontottat vásárolni, a hozzá csatlakozó dugvillákkal együtt. Több szerelő és szakszerviz nézte már az autót és mindenki az elektronika cseréje mellett tette a voksát. Az interneten böngészve sehol nem találunk megoldást.
Tisztelettel
Braun Ervin

Re: braunervin@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.08 23:24)


Tisztelt Ervin,

A mi műhelyünk nem javít robotizált hajtóműveket. Kérem hívjon fel a holnapi nap folyamán és megadom a szükséges infókat a problémája megoldása érdekében .

Üdvözlettel : Sándor.

Lexus IS 250 AT

(Balázs, 2014.01.08 12:02)

Kedves Sándor!

Lexus IS 250 vásárlására készülők hamarosan, és az automata modellt szemeltem ki! (2007-2008-as évj)
Próbáltam utánanézni, hogy milyen típusú váltó van ebben a modellben, de semmi konkrétat nem találtam..
Tudna tanácsot adni, hogy vásárláskor mire kell figyelnem, az ebbe a modellbe épített váltó mennyire megbízható (vagy éppen fordítva), egy esetleges csere vagy nagyszervíz mennyibe kerülhet...
Igazából véleményt várnék Öntől, mivel a kézi váltós típus is szóba került otthon!

Köszönettel!

Balázs

Re: Lexus IS 250 AT

(Sándor, 2014.01.08 23:22)

Tisztelt Balázs,

Amennyiben a mechanikus hajtóművel szerelt változat nem kizáró ok , akkor én mindenképpen azt választanám. Tudom kicsit furcsán hangzik , de ennek az oka a következő:

Az A960-as hajtómű szervizelési költsége viszonylag átlagosnak mondható : 40,000ft. Viszont a legutóbbi esetben amikor egy nagyjavítás után / 400,000ft/ kiderült, hogy egy komplett hidraulikus szeleptömb megvásárlása is szükséges / ebben az esetben a nagyjavítás átment felújításba/ , szembesültünk a következőkkel.

A Lexus a szeleptestet mágnesszelepek nélkül árulja , ennek az ára több mint 500,000ft + a 9 db mágnesszelep ami szintén közel 500,000ft. Mindez egy garantált 200,000 Km futásteljesítményű járműnél.

Nem szeretném a kedvét elvenni , de ez a tapasztalatunk az A 960-as hajtóművel.

Üdvözlettel : Sándor.

Citroen C3 Sensodrive nem vált fel, nincs rüki

(Ervin, 2014.01.07 20:28)

Sziasztok! Van egy 2006-os 1,4 HDI Sensodrive-os C3-am, ami nem vált felfele magától és mára eltűnt a rükverc is. Kezdeti vizsgálatok azt mutatják, hogy a léptető motor rendben és ezt erősíti meg, hogy az F1 váltóval megy. A vezérlő elektronika csatlakozójának tisztítása és mozgatása időlegesen megoldotta a problémát ezelőtt, de mára rosszabb a helyzet. Esetleg az elektronikát fel kellene újítani? Vagy más lehet a baja? Van erre tapasztalat? Köszönöm előre is!

BMW 530xD 2008

(Fekete István, 2014.01.07 14:38)

Kedves Sándor,
2008-as BMW 530 xD autóm van. Hosszabb állás után (mondjuk reggeli indításkor) nem tudom közvetlenül R állásba tenni a váltót, csak ha először D-be teszem, majd utána tudom R-be. menet közben pedig több esetben úgy érzem (nem csak emelkedőn), mintha sokáig hagyná kipörgetni a fordulatszámot (én már előbb várnám, hogy felkapcsol). 154000 km van az autóban.
Van aki azt mondja, hogy váltócsere (ami nem 2 fillér), van aki említette, hogy szoftverfrissítés kellhet...
Önnek mi a véleménye?

Előre is köszönöm válaszát.

Üdvözlettel:

Fekete István

Re: BMW 530xD 2008

(Sándor, 2014.01.07 20:16)



Tisztelt István,

A szoftverfrissítést mindenképpen ajánlatos megejteni, de kicsi esélyét látom annak, hogy ez orvosolni fogja a problémát. Az évjáratból adódóan feltételezem , hogy " E shifther" kivitelű az előválasztó kar / 2db nyomógombos az előválasztó kar/. Ennél a kivitelnél a mechatronik meghibásodása okozhatja a problémát.
Amennyiben igényt tart egy diagnosztikára , kérem hívjon fel telefonon egy időpont egyeztetés céljából. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Bp.X.

(KGY, 2014.01.07 00:01)

Üdvözlöm Sándor
Van egy 2,0 lit 4 tiptronicos Fiat Ulyssom, a mai napon csinálta, hogy nem vette a D-t, vagy azt mutatta hogy N-be van, vagy semmit a kijelzőn! Utána meg megint működött. Amikor húzom a D-be, akkor mintha nem lenne ott, de nem lehet tovább vinni, csak a manuálisba, de nem reagált ott sem semmire.
Érdeklődnék hogy mi lehet az oka? (Csak kíméletesen)

Köszönöm

Re: Bp.X.

(Sándor, 2014.01.07 20:09)


Tisztelt Gyula,

A mai napon beszéltünk telefonon és ellátogatott a műhelyünkbe. A kollégáim szóltak , hogy a problémát sikerült nekik rövid időn belül orvosolni. A ritka esetben előforduló szükségfutásra állás okát pedig sikerült diagnosztizálni.

Üdvözlettel : Sándor.

Passat CC Dsg

(Horváth Krisztián, 2014.01.07 13:56)

Tisztelt sándor!
Nemrég vásárolt CC Dsg váltója hidegen, álló helyzetben aprót ránt, ill. hidegen kapcsolásoknál nem csúszik hanem érezhetően vált. Ezt kb. pár percig észlelem. A motor bemelegedés után a váltás észrevehetetlen. Mivel nincs tapasztalatom Dsg-vel szeretném tudni hogy kezdődő hiba, vagy normális a működése. Azt is szeretném megkérdezni, hogy a váltónak van-e diagnosztikája hogy milyen állapotban van a váltó, ill. szerelést igényel-e.
Üdvözlettel:
H. Krisztián

Re: Passat CC Dsg

(Sándor, 2014.01.07 20:05)


Tisztelt Krisztián,

A mi műhelyünk nem vállalja a CVT és a robotizált hajtóművek javítását . Kérem hívjon fel telefonon és szívesen megadom az illetékes kolléga telefonszámát.

Ettől függetlenül nem tartom kizártnak , hogy egy szoftverfrissítés lesz az első lépés az Ő véleménye szerint is.

Üdvözlettel : Sándor.

7100 Szekszárd Esze T. u. 1/b

(Marosi Edit, 2014.01.07 12:24)

Van egy 1999-es gyártású Xantiánk, ami indulás után nem sokkal, főleg emelkedő esetén, de gyorsulásnál normál úton is "kiakad". Villog két kis lámpa a műszerfalon és a sebessége csökken, mintha üresbe került volna. Ilyenkor a könyve szerint le kell állítani és újraindítani. Sajnos ez egyre gyakrabban fordul elő és eléggé balesetveszélyes.

Re: 7100 Szekszárd Esze T. u. 1/b

(Sándor, 2014.01.07 20:01)


Tisztelt Edit,

A DPO / AL4-es hajtóműveknél a szükségfutásra állás leggyakoribb oka a nyomásszabályozási hiba. Kérem látogasson el egy diagnosztikára és a hibatároló kiolvasása után tudunk meggyőződni arról , hogy pontosan mi okozza a szükségfutásra állást . Ilyen esetben 2db módosított nyomásszabályozó szelep beépítése szükséges .

Kérem , hogy időpont egyeztetés céljából hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

1139 Budapest

(Horányi Attila, 2014.01.07 10:09)

Tisztelt Sándor!

1999-es évjáratú Audi A3 1.9 TDi automata váltós autóm van. A váltó nem tiptronic, sima 4 fokozatú.
A hibajelenség a következő: a váltót D-be rakva késlekedik, hideg motornál sokat (kb 3-5 másodperc), de meleg motornál sem túl fürge, és nagy rántással indul el (igyekszem gázadás nélkül kivárni, olyankor szép lassan elindul). Elindulás után, menet közben semmi gond, minden felváltás-visszaváltás tökéletes.
Mi lehet a hiba oka?
Válaszát Köszönöm!

Re: 1139 Budapest

(Sándor, 2014.01.07 19:54)

Tisztelt Attila,

Az AG 4-es VW hajtóműnél a leírt jelenség , az indítókuplung meghibásodása miatt szokott jelentkezni. Amit okozhat:

- az indítókuplung munkadugattyújánál fennálló nyomásveszteség / dugattyú repedés/
- az indító kuplung kosarának a " lerepedése"
- az aktív elemek kopásából adódó megnövekedett üzemi hézag.

Üdvözlettel : Sándor

Bp.X:

(KGY, 2014.01.07 14:16)

Mivel Mo-on nem szoktunk hozzá hogy gyorsan, szakszerűen, korrekt áron valamit megcsináljanak, ezért én most mindenkinek csak ajánlani tudom a Fiúkat! Sajnos még jelentkeznem kell, de bizalommal fogok menni hozzátok.
Nagyon köszönöm a segítséget a ami napon.

Üdvözlettel
Kőhalmi Gyula

Re: Bp.X:

(Sándor, 2014.01.07 19:49)

Tisztelt Gyula ,

Köszönjük szépen a pozitív visszajelzést .

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »