Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

brezpeti@gmail.com

(istván, 2014.01.11 12:39)

Köszönöm a gyors választ.

brezpeti@gmail-com

(istván, 2014.01.11 12:28)

Tisztelt Sándor. Van egy E34 525tds autómata váltós bmw autóm. Az autó normál közlekedésnél aránylag normálisan müködik, de ha 50km-es tempónál padló gárz nyomok csak a motor pörög az autó nem gyorsul, elveszem a gázt pár másodperc mulva megint megy. Sajnos már vészprogramra kapcsolt, de ha leállitom ujból visszaáll normál üzemmódba, de rövid idő mulva megint vészprogram. Hát ennyi. Várom válaszát. Köszönettel, Brezovszky István

Re: brezpeti@gmail-com

(Sándor, 2014.01.11 12:36)



Tisztelt István,

A leírtak alapján a hajtómű nagy terhelés esetén megcsúszik és beáll szükségfutásra . A hibatároló kiolvasása után , a tárolt kódok ezt fogják tükrözni. Egy esetleges nagyjavítás összege igen magas / 350,000ft / ezért egy bontott jó állapotú sebességváltó beszerzése lehet a legjobb megoldás. Ettől függetlenül nem zárkózunk el a javítástól , ha erre igényt tart.

Üdvözlettel : Sándor.

borka.attila1974@gmail.com

(Borka Attila , 2014.01.11 12:27)

Sándor

köszönöm keresni fogom. A legdurvább költsége mi jelent,hogy úgy készüljek?

Attila

Re: borka.attila1974@gmail.com

(Sándor, 2014.01.11 12:31)


Tisztelt Attila,

Amennyiben a hajtómű szétszerelése után nem találunk semmi más rendellenességet / amire van esély a leírt tünetek alapján / , Akkor a várható javítási költség 250,000 Ft .

Üdvözlettel : Sándor.

borka.attila1974@gmail.com

(Borka Attila, 2014.01.11 12:18)

Tiszelt mester
.

köszönöm a rám szánt időt. Amennyiben megyek önhöz, és javítását vállalj. Akkor a diagnosztika mennyi idő, illetve a javítás mennyi időt vesz igénybe, nekem a. Kocsi munkaeszköz és Pécsett lakom.

várom megtisztelő válaszát. Köszönöm

Re: borka.attila1974@gmail.com

(Sándor, 2014.01.11 12:23)



Tisztelt Attila,

A diagnosztika kb 10 percet vesz igénybe, a javításhoz viszont kb 3 munkanapra kell a járművét mellőznie / a converter felújítását gépműhely végzi , ezért nem tudjuk rövidebb határidővel vállalni a javítást /. Érkezése előtt kérem hívjon fel telefonon / min egy nappal előtte / . Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

Budapest

(András, 2014.01.11 10:50)

Tisztelt Sándor!

Van egy 2006-os VW Passat 2.0 PD TDI autóm automata váltóval (talán: 6 fokozatú DSG ?). A kérdésem a következő: most 180.000 km van benne, lassan kezdődni fognak a problémák, és szeretném megtudni mennyibe kerülne teljesen felújítani , egy -tól, -ig összeg is elég.

Üdv. András

Re: Budapest

(Sándor, 2014.01.11 12:17)


Tisztelt András,

A mi műhelyünk nem javítja a robotizált hajtóműveket , ezért nem tudok pontos információt adni a javítási költségekről. Kérem a hétfői napon hívjon fel , és megadom az illetékes kolléga telefonszámát. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

lgy0141@freemail.hu

(Lengyel Attila, 2014.01.10 22:16)

Tisztelt Sándor
Mercedes e420 1987-es 5 sebességes autóval kapcsolatban lenne kérdésem. A 3.at kis rántással a 4.et nagyobb rántással veszi be. Nagyobb gáznál fel is pörög néha a motor de ha beváltott utána normálisan működik nem csúszik. Ha váltás előtt kicsit visszaveszem a gázt simán veszi a fokozatokat.Kiszereltem a vezérlő tömböt és ki tisztíttattam de próbakör után nem sok javulás történt,az olaj is szép tiszta volt benne. Mi lehet a probléma?
Válaszát előre is köszönöm!
Üdv,
Attila

Re: lgy0141@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.11 12:14)



Tisztelt Attila ,

Valószínű hogy a jármű évjárata nem "87, hanem "97. Amennyiben ez így van és 722.6- os a hajtómű, akkor valóban vezérlési hiba okozza a jelenséget. Írta , hogy a szeleptestet kitisztította és nem változott a helyzet. Ennek az oka , hogy a szeleptömb kopásából adódó hidraulikus veszteségek okozzák a tünetet.

Megoldások : 1, új szeleptömb / kb 300,000Ft/ 2, bontott szeleptömb / 50-80,000Ft/ 3, cseredarabos panel beépítése / költsége 85,000Ft/

Üdvözlettel : Sándor.

Audi

(Károly, 2014.01.10 21:25)

Tisztelt Sándor!

Audi A4 Avant 2.5 (2001-es) kocsival kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy a váltó kopásából eredő hibák javítása, teljes váltó-felújítás nagyjából milyen összegre tehető? Főbb hibák: a lejtőn nyomatékot veszít az autó, a fokozatok között enyhén érezhető rántással vált, ritkán előfordul, hogy nem találja a fokozatot. Válaszát előre is köszönöm!

Üdv,
Károly

Re: Audi

(Sándor, 2014.01.11 12:07)


Tisztelt Károly,

A ZF 5HP 19-es hajtómű teljes nagyjavításának az összege 350,000 Ft-os kiadást jelenthet . Az Ön esetében lehet , hogy csak vezérlési hiba okozza a tüneteket, ezért első lépésben egy diagnosztikát javasolnánk.

Üdvözlettel : Sándor.

borka.attila1974@gmail.com

(Borka Attila, 2014.01.10 16:29)

Tisztelet Mester Úr!

Van egy Hyundai Sonata 2. crdi kocsim. Egy adott sebességnél ( autópálya) 4. sebességben ( 4 sebességes váltó) nem esik vissza a fordulat a szokottra. Volt hibakód is P0741 ( mágnesszelep.) Kérdésem:
Az olajat rendszerint 60000 km-ként cseréltem. Hogyan lehet ezt orvosolni, meddig lehet ezzel várni. Lehet e más baja, mint a váltó??? ( én már ezt is hallottam egy Fordosnál).
Illetve vállal e ilyen problémás megoldást.

Tisztelettel várom válaszát.

Attila

Re: borka.attila1974@gmail.com

(Sándor, 2014.01.11 12:04)


Tisztelt Attila,

A P0741 DTC hibakód nem a mágnesszelep áramköri meghibásodását jelenti. / igaz , hogy mechanikus szelephibát nem lehet ennél a kódnál sem kizárni /. Az adott típusnál a meghibásodás jellemzően típushiba : A Lock -Up converter áthidaló tgk csúszása. Ilyen esetben a minimális beavatkozás a converter felújítás, ATF olaj + beépített szűrő és tömítések cseréje. Amennyiben igényt tart egy diagnosztikára esetleg a javításra , kérem előtte hívjon fel telefonon időpont egyeztetés végett.

Üdvözlettel : Sándor.

Reanult Safrane váltóhiba

(Nincs 4. fokozat, 2014.01.10 15:11)

Tisztelt Sándor!
Vettem egy Renault Safrane-t(1997 évi). 3.0 v6 benzin 4 fokozatú automata váltóval. Elment a 4. fokozat. Első 3 illetve a hátramenet működik, de menetközben nem vált fel 4.be.
Mi lehet a hiba oka? Ha el hoznám Önhöz, lábon hozzam az autót, vagy csak a váltót vigyem fel?
Kb mennyibe kerülne a javítás?
Üdvözlettel, Tibor

Re: Reanult Safrane váltóhiba

(Sándor, 2014.01.11 11:55)


Tisztelt Tibor,

Amennyiben az első három fokozatot csak manuálisan tudja kapcsolni, akkor a hajtómű beállt szükségfutásra . Ilyen esetben a hibatároló kiolvasása az első lépés.

Viszont, ha a D karállásban felkapcsol a hajtómű a 3. fokozatig , akkor nincs szükségfutáson a hajtómű , de vezérlési hiba , vagy fals információ a vezérlőegység felé okozhat ilyen tünetet. A négy kerékátmérőnek azonosnak kell lennie , mert szintén a 4. fokozat hiányát okozhatja az eltérő átmérő . Igaz ilyen esetben az egyik irányba nagy sugarú kanyarodáskor felvált a hajtómű. / kiegyenlítődik a kerékfordulatszám/.

Üdvözlettel : Sándor.

Albertirsa

(Gyuri, 2014.01.10 13:17)

Tisztelt Sándor!

A következő problémában kérném a segítségét. 1998-as Audi A4 1.9 tdi az autóm típusa. Amióta nálam van az autó 60.000 km-t tettem meg vele. Mindig is sejtettem, bár tapasztalat hiányában nem volt összehasonlítási alapom, hogy a váltó nem úgy működik ahogy kellene. A váltásokat szépen véghez viszi, nem rángat viszont a felfelé váltás után a fordulatszám lassan esik vissza. Olyan mintha egy manuális váltónál csúszna a kuplung. A kérdésem, hogy a leírtak alapján mi az Ön véleménye, kb. mennyibe kerülne a rendbehozatala a váltónak?

Üdvözlettel: Klein György

Re: Albertirsa

(Sándor, 2014.01.11 11:46)



Tisztelt György,

A leírt tünetek alapján / amennyiben a 3.4. fokozatban/ az átkapcsolás után is tapasztalja a fordulatszám emelkedést , a legkisebb terhelés változás esetén is , akkor a Lock-Up meghibásodás valószínűsíthető.

A converter áthidaló tgk csúszása esetén tapasztalható a leírt jelenség . Mindenképpen egy menetteszttel egybekötött diagnosztika szükséges a hiba okának a pontos meghatározásához.

Üdvözlettel : Sándor.

ReRe Ford Mondeo 2008 270000 km

(Zsolt, 2014.01.10 11:38)

Tisztelt Sándor!

Megnézettem ma a váltót, és egy AWF 21-es van benne. Azt mondták ebben nem kell olajat cserélni, és tökéletesen működik. A szervízkönyvben az utolsó 4 bejegyzés Bosch pecsétes volt, utoljára 268000 km-nél. Sajnos azt nem tudtuk megnézni, hogy mit csináltak ilyenkor. Ön szerint mennyire tartós ez a szerkezet:

Üdv
zSOLT


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »