Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Toyota Avensis

(Sándor, 2014.01.13 20:55)



Tisztelt István,

A Toyota 4 , és 5 fokozatú hajtóműveire vonatkozóan sem tudunk más információval szolgálni, mint a legtöbb gyártó automata sebességváltóira . Az átlagos hibamentes futásteljesítmény 200,000Km. A szervízköltsége átl: 30,000Ft. Egy esetleges nagyjavítás 300,000Ft. Bolygóműsérülés esetén ez az összeg akár 500,000ft is lehet.

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt ajánlom, hogy tekintse meg új menüpontunkat: Automata váltóval szerelt jármű megvásárlását tervezem .... Mire figyeljek ?

Üdvözlettel : Sándor.

kiskunlachaza szechenyi 4

(nemethy lajos, 2014.01.13 05:20)

2004 ford galaxy 1.9 dizelem automata valtos csuszik indulaskor a kuplung de a fordulat mero se megy 2700 fole magasabb sebesegbe a csuszas csoken a muszer falon mar nem lathato a valtosor kijelzese koszonom es a javitas menyibe kerulne kb

Re: kiskunlachaza szechenyi 4

(Sándor, 2014.01.13 20:48)



Tisztelt Lajos,


Mivel a motor fordulatszám terhelt állapotban nem emelkedik 2700 ford/ perc fölé, ezért nem biztos , hogy a hajtómű meghibásodása okozza a tünetet. Alapvetően az is előfordulhat , hogy csak motorikus probléma miatt tapasztalja a jelenséget. Javaslom, egy menetteszttel egybekötött diagnosztika elvégzését. Kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés végett. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

RE Pécs

(Balázs Zsolt, 2014.01.12 21:46)

Tisztelt Sándor!
Köszönöm gyors válaszát,csak még egy kérdés az említett converter és a szelepek cseréje milyen összeg lenne?
Üdvözlettel.:Zsolt

Re: RE Pécs

(Sándor, 2014.01.13 20:42)

Tisztelt Zsolt,

Kiszerelt hajtómű esetén a javítás összege 140,000Ft , amennyiben a komplett autót hozza , akkor a ki-beszerelés és az ATF olaj plusz 50,000Ft .

Üdvözlettel : Sándor.

Jászapáti

(Rózsavölgyi, 2014.01.12 19:44)

Üdvözlöm.
Azt a kérdést szeretném feltenni, hogy egy automata(tiptronic) váltós audi a6-ost át lehet e szerelni manuális 6-os váltósra, ha elromlana az automata váltója? Ha igen akkor ön szerint mennyibe kerülne ha 120.000- ért tudnák venni bele manuálist? Vagy mennyi lenne a felújítás?

Re: Jászapáti

(Sándor, 2014.01.12 20:48)



Tisztelt Gergő,

A ZF 5HP 19-es hajtómű helyére tudomásom szerint beépíthető manuális váltó. Azt mindenképpen figyelembe kell venni, hogy a manuális váltó vételárán kívül a következő kiadásokkal is számolnia kell :

- kettős tömegű lendítőkerék
-kuplungszett
- belső kulissza
-pedálsor
- kuplung főhenger
-+ az átalakítás munkadíja

Szerintem ez már meghaladja a nagyjavítás komplett összegét, ami ebben az esetben 350,000 Ft.

A 4 év állás után egy olajcsere mindenképpen javasolt . / ennek a költsége ATF + szűrő+ munkadíj 30,000Ft/

Üdvözlettel : Sándor.

j.rita5@freemail.hu

(Attila, 2014.01.12 20:41)

T.Sándor!
Köszönöm válaszát!
Attila

Nagykáta

(Sándor, 2014.01.12 17:55)

Tisztelt Sándor!
Egy 96-os Opel Omega B karavánom van az automata váltójával van bajom úgy kezdődött, hogy magas fordulaton váltott, egy darabig manuálisban váltottam utána vettem egy bontott váltót bele az meg nem vált csak 1-es meg rükverc van. A vezérlése a váltónak az nem passzol a régiével az Bosch a régi meg siemens, lehet, hogy vezérlés a baj?

Re: Nagykáta

(Sándor, 2014.01.12 20:41)



Tisztelt Sándor,

Mindenképpen a saját vezérlőegységet kell beépíteni a bontott hajtómű esetében is. A GM 4L 30E hajtómű esetében nem mindegy , hogy az erőforrás dízel vagy benzines. A két hajtómű az áttétel különbség miatt nem cserélhető fel.

Üdvözlettel :Sándor.

Debrecen

(Zsolt , 2014.01.12 17:34)

Üdvözlöm... Problémám a következő. BMW e65 2006 231 le. Üzemmeleg állapotban 2 fokozatban csak 2500 fordulaton vált fel... Hidegen probléma mentes.. Es nem mindig csinálja... Válaszát előre is köszönöm

Re: Debrecen

(Sándor, 2014.01.12 20:37)



Tisztelt Zsolt,

A ZF 6Hp hajtóművek esetében a tapasztalt jelenséget a következő meghibásodások okozhatják.

1, a hidraulikus vezérlés kopásából adódó nyomásveszteségek , és mágnesszelep mechanikus meghibásodás.
2, a hajtómű belső szerkezetében fellépő nyomásveszteségek / siklócsapágyak kopásából adódó hidraulikus veszteségek/
3, a perifériából "összeszedett" fals infó a váltó vezérlőegység felé.

A hiba pontos behatárolása érdekében szükség van egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára. Meg kell állapítani, hogy a vezérlőegységnek van-e szándéka alacsonyabb fordulatszámon átkapcsolni , vagy sem. Amennyiben a mérési értékblokk olvasás azt mutatja hogy van , akkor az 1,2, pontban leírt meghibásodások valószínűsíthetők.

Üdvözlettel : Sándor.

Tisztel Sándor.

(TONI, 2014.01.12 10:27)

Vettem egy Audi A6 2001-es 2.5TDi 114kw 6-os Multitronik valtoval. Hidegen sokaig gond nelkul megy de ha leallok aztan atkapcsolom R vagy P be akkor villogni kezd a muszerfalon az osszes betu. Késobb ha ujra inditom megin gond nelkul megy. Amikor atmegy hulyébe akkor nem tudja mit tegyen és eszre vettem ha R be kapcsolom akkor a tolató lámpa vilagít es aztan nem meg megint igen tehatt lassu, hosszu villogas eszlelheto. Még amit eszre vettem a valto kapcsolon a fékpedál kontroll elalszik amikor hulyebe van. Egy baratom ratette gepre es azt irta hogy a kimeno fordulatszam nincs jel. Remelem tud segiteni.
Koszonom elore is.

Re: Tisztel Sándor.

(Sándor, 2014.01.12 16:02)


Tisztelt Toni,

A Multitronic hajtóműveknél a fordulatszám és nyomásjeladó , valamint a fokozatkiválasztó kapcsoló meghibásodására utaló hibakódok a vezérlőegység meghibásodását valószínűsítik. / 99%-ban / . A vezérlőegység a szenzorokkal egy egységet képez , ezért a komplett csere , vagy a garanciával vállalt javítás a megoldás.
Az új TCM ára Kb 300,000Ft , a javítás összköltsége pedig 160,000Ft . A beavatkozáshoz 5 munkanapra kell a járművet mellőznie.

Üdvözlettel : Sándor.

ivankari@freemail.hu

(Iván Károly, 2014.01.12 09:48)

Tisztelt autószerelő!

Honda crv 1998-as 2.0 benzin automata váltója helyből induláskor rángat,a negyedik fokozatba nehezen kapcsol fel,nagyon ki kell húzatni. Valamint úgy tűnik mintha" csúszna a kuplung."

Re: ivankari@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.12 15:54)


Tisztelt Károly,

A Honda / 4,5, fokozatú/ hajtóművek egyik legsűrűbben előforduló meghibásodása a 4. fokozat csúszása és a Lock-Up meghibásodása / vibráció a felső fokozatokban . Az indulásnál érezhető rángatást szintén az aktív elem csúszása miatt érezhető. Az aktív elemekről levált törmelék eltömítette a szűrőt és a hidraulikus nyomás nem tud megfelelő mértékben felépülni.
Ennek következtében a továbbiakban a többi fokozat aktív elemei is sérülnek, míg végül szükségfutásra áll a hajtómű , esetleg véglegesen mozgásképtelenné válik.

Üdvözlettel : Sándor.

Pécs

(Balázs Zsolt, 2014.01.12 09:11)

Tisztelt Sándor!
Az autóm Vw Passat 1.9tdi,a probléma az hogy 3.és 4.-ben 2 ezres fordulat alatt,gázadásnál berázza az elejét,de ha fel engedem a gázt abba hagyja,ha újra nyomom sokszor újra kezdi.Szét szedettem a lehajtásokat,megnézettem a féltengelyeket,de nem találtak semmit.Ha tudja merre keressem a hiba okát kérem segítsen,előre is köszönöm.
Üdvözlettel.:Zsolt

Re: Pécs

(Sándor, 2014.01.12 15:48)



Tisztelt Zsolt,

Mivel a hajtáslánc meghibásodását kizárták, ezért szinte biztosra vehető , hogy a jelenség a converter áthidaló tgk / Lock-Up / csúszása miatt érezhető. Ilyen esetben a minimális beavatkozás : converter felújítás és a hidraulikus szeleptömbben elhelyezkedő mechanikus és elektromos Lock-Up vezérlő szelepek cseréje.

Üdvözlettel: Sándor.

j.rita5@freemail.hu

(Attila, 2014.01.11 18:37)

T.autószerelő!
olyan kérdésem lenne van egy 2002évjáratú Ford Galaxym ha megyek vele 3asból 4.be váltásnál felpörgeti magát a motor és utánna vált,és pl.megállok egyet ránt az autó,és Kb mennyibe kerül ezen hibák javitása.
Elöre is köszönöm a válaszát!
üdvözlettel:Attila

Re: j.rita5@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.12 15:43)


Tisztelt Attila,

A JF506E hajtóműveknél a tapasztalt jelenséget a leggyakrabban vezérlési hiba okozza. A tünetek megszüntetése érdekében javasolt egy komplett mágnesszelepsor csere . Ennek a beavatkozásnak az összköltsége 195,000FT . Mielőtt a beavatkozást megejtenénk, egy menetteszttel egybekötött diagnosztika szükséges.

Üdvözlettel : Sándor.


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »