Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Re: Sopron

(Sándor, 2014.01.15 22:51)



Tisztelt Krisz,

A hajtómű beállt szükségfutásra , aminek az okát csak a hibatároló kiolvasása után tudjuk megmondani. Kérem olvastassa ki a hibatárolót, és a kiolvasott kódok ismeretében hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel: Sándor.

laguna

(Sipos Norbert, 2014.01.14 18:26)

Laguna I 97-es évjárat automata inditás reteszelésre keresek megoldást?

Re: laguna

(Sándor, 2014.01.15 22:48)



Tisztelt Norbert,

Ne haragudjon meg , de nem értem a kérdését. "lopásgátló indítás reteszelésre " gondol, vagy a gyári P N indításkorlátozó meghibásodására ?

Üdvözlettel : Sándor.

huhszabi@freemail.hu

(Szabolcs, 2014.01.14 14:08)

Üdvözlöm!

Autó vásárlás előtt állok és nagyon szeretem az automata váltós autókat. Azt a sémát állítottam fel, hogy váltóhibás autót veszek, persze így a vételár ebből kifolyólag kevesebb, és a váltó felújítása után lesz majd "árában" az autó. Kinéztem két Audi A4-et. Mindkettő 1.9 TDI és 2004-es évjárat, multitronic váltóval. Elvileg 220e és 240e km van a kocsikban.
1. Audi: indulsákor üt a váltó
2. Audi: váltó hibát jelez, magas forulaton rángat.

Kérdésem az, hogy ennyi infóból mennyi lenne a 1-es és 2-es autó szervizelése, vagy esetleg nem is lenne érdemes így foglalkozni velük.

Köszönettel: Szabolcs

Re: huhszabi@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.15 22:44)


Tisztelt Szabolcs,

A mi műhelyünk nem javít CVT hajtóműveket. A Multitronic hajtóművek felújításának / tisztességes/ az összege nem áll arányban a 2004-es évjáratú járművek forgalmi értékével. Véleményem szerint az adott évjáratú jármű megvásárlása / hajtóműhibásan / csak az átlagos forgalmi érték alatt 6-800,000FT-al jelent üzletet.

Üdvözlettel : Sándor.

Ford Mondeo 2002 - 5 sebességes

(Norbi, 2014.01.14 12:57)

Üdvözlöm,
Érdeklődnék, hogy mi lehet a váltó hibája, a jelenség, hogy a fokozatok között elég nagy "rántás" tapasztalható, főként a 2-3, 3-4 le/fel között, ez sem mindig, változó jelleggel, volt már hideg és üzem meleg állapotban is. Olajcsere segít ezen, vagy más -komolyabb- gond lehet? Ill. milyen költségekkel lehet számolni?
köszönettel,
Norbert

Re: Ford Mondeo 2002 - 5 sebességes

(Sándor, 2014.01.15 22:38)


Tisztelt Norbert,

A Jatco JF 506E hajtómű esetében az Ön által említett tüneteket a leggyakrabban a hidraulikus vezérlés meghibásodása okozza . / mágnesszelepek mechanikus meghibásodása/. Ilyen esetben ajánlott a komplett mágnesszelep sor cseréje / 9db/ . Ennek a komplett költsége 195,000Ft . Mindenekelőtt egy diagnosztika javasolt.

Üdvözlettel : Sándor.

kecskemét

(Milán, 2014.01.13 21:39)

Köszönöm a gyors válaszát. Az ötödik felváltás után véleményem szerint normális a váltó működése és nem mindig csinálja. Más hibajelenség sincs egyébként, szépen vált nem dob. Még annyi kérdésem lenne hogy jelen esetben mi a teendőm a megelőzés vagy kijavítás érdekében. Köszönettel: Milán.

Re: kecskemét

(Sándor, 2014.01.13 21:52)



Tisztelt Milán,

Amennyiben az aktív elem meghibásodása / tömítési folytonosság hiánya / okozza a jelenséget, akkor a tünetek egyre sűrűbben fordulnak elő a későbbiekben és végül az 5. fokozat végleges megszűnése lesz tapasztalható. Azt, hogy esetleg egy vezérlési hiba miatt tapasztalja az átkapcsolási rendellenességet , csak akkor tudnánk biztosan megállapítani, ha egy másik kifogástalanul működő hidraulikus szeleptestet beépítenénk. Egy menetteszttel egybekötött diagnosztika után sem tudnánk más véleményt mondani.

Üdvözlettel : Sándor.,

jabenke33@gmail.com

(Benke János, 2014.01.13 19:54)

Arany Tóth Zsoltnak:

Jó estét Zsolt,
október 30-án magánál az A4-emet, november 9.-én hoztam el, a váltóvezérlő teljes felújítást kapott.

9500 km-t mentem vele azóta, egészen a mai napig semmi jele nem volt annak, hogy a működésben hiba lenne. Ma reggel, két és fél hónap után újra fellépett az ismert hiba, a PRNDS folyamatosan világított. Kiolvastattam a hibát, 18201 váltó kimenő fordulatszám szenzor (P1793) ideiglenes kiesés.

Nagyon megrázott a dolog, azt hittem, hogy a probléma egyszer és mindenkorra megszűnt, sajnos most a további lépéseket kell tervezni. Minek tudható be a hiba? A bondoláson nem múlhat, hiszen azokat Csaba megcsinálta, vagy mégis? Mivel kell számoljak? Mik a kilátások és mi lesz a tartós megoldás?

Az autót mindenképpen be akarom mutatni és ha valami hiba maradt, azt megcsináltatni. Megint Németországból kell az autót eljuttatnom és valahogy megint eljutni, hogy elhozzam. Egyenlőre nem tudom mikor tudom az egészet megszervezni és hazamenni az autóval, de a lehető leghamarabb szeretnék pontot tenni a végére.

Várom visszajelzését a probléma megoldásával kapcsolatban

Üdvözlettel
Benke János

Re: jabenke33@gmail.com

(Sándor, 2014.01.13 21:36)



Tisztelt János,

Az Ön járművének ,/ami Multitronic hajtóművel van szerelve / az elektronikus vezérlőegységét a mi műhelyünk javította. Az alapvető hiba az F125-ös egység meghibásodása volt . A jelenlegi hiba hátterében a G196 -os egység meghibásodása áll. Ettől függetlenül természetesen a javított vezérlőegységre a teljeskörű garancia érvényes. Az elektronika javítását végző kolléga a Minimum 1 év garanciát vállalja ebben az esetben is.

A nagy távolságra való tekintettel megpróbáljuk a cseredarabos megoldást kivitelezni, ami annyit jelent, hogy előzetes időpont egyeztetés után azonnal elvégezzük az elektronika cseréjét. Amennyiben ez Önnek megfelel, kérem hívjon fel minket telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Nagykáta

(Sándor, 2014.01.13 17:04)

Tisztelt Sándor!
Mennyibe kerülne a vezérlőegység beépítése ?

Re: Nagykáta

(Sándor, 2014.01.13 21:18)



Tiszteltr Sándor,

Az előző válaszomban arra akartam utalni, hogy mindenképpen az eredeti hajtómű / az Ön járművéhez tartozó / vezérlőegységét kell használni , akkor is , ha egy bontott sebességváltót szereltek be . A hajtómű szükségfutáson van, kérem olvastassa ki a hibatárolót és a kiolvasott hibakódok ismeretében hívjon fel telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

ivankari@freemail.hu

(Iván Károly, 2014.01.13 14:25)

Tisztelt Sándor!

Köszönöm,hogy válaszolt előző kérdésemre, még annyit szeretnék öntől kérdezni,hogy körülbelül mennyibe kerül egy honda crv 2.0 benzines automataváltó javítása alkatrésszel,munkadíjjal együtt. A 4. fokozat csúszása, lock-up hibásodás,aktív elem csúszása. Sajnos Veszprémben nem javítanak automata váltót. Köszönettel: Iván Károly

Re: ivankari@freemail.hu

(Sándor, 2014.01.13 21:13)



Tisztelt Károly,

A Honda hajtóművek nagyjavítása nem tartozik a legdrágább típusok közé . A belső szerkezeti egységek javításának az összege 300,-350,000 Ft -os kiadással jár. Viszont a külső mágnesszelepek ára igen magas / amennyiben azok cseréje indokolt/ : 2db kapcsoló szelep ára 40-45,000ft / db , a páros szelepek ára átlagosan 100,000ft .

Üdvözlettel: Sándor.

kecskemét

(Milán, 2014.01.13 12:36)

Üdvözlöm. bmw e39 525d autóm van kb egy éve. Pár napja vettem észre hogy 4-ből 5-be váltásnál előbb felpörög és csak utánna vált, eddig 2 alkalommal csinálta. Az autóban garantált 260000 km van. Olajcsere nem tudom mikor volt. Mi lehet a hiba oka? Válaszát köszönöm. Üdv.

Re: kecskemét

(Sándor, 2014.01.13 21:07)


Tisztelt Milán,

A GM 5L40E hajtóműnél a leírt tünetet nagy valószínűséggel az OD fokozat aktív elemének a meghibásodása okozza , ami a későbbiekben az 5. fokozat végleges megszűnésében is mutatkozhat. amennyiben az átkapcsolás után minden esetben hibamentes az erőátvitel , akkor csak vezérlési hiba okozza a jelenséget.

Üdvözlettel : Sándor.

olajcsere

(Szamek lászló, 2014.01.13 11:13)

Tisztelt Uram!
Kérdésem,hogy 40000km-t futott 9 éves Corollánál kell e már váltóolajat cserélni,ha igen mennyibe kerül?Üdvözlettel Szamek László

Re: olajcsere

(Sándor, 2014.01.13 21:01)

Tisztelt László,

A futásteljesítmény alapján még ki lehetne tolni az első olajcsere megejtésének az időpontját , de az eltelt 9 év mindenképpen indokolja a szervizelést . Ennek a várható összköltsége 30,000FT.

Üdvözlettel : Sándor.

Toyota Avensis

(István, 2014.01.13 05:56)

Kedves Sándor! Használt Avensist vásárolnék, benzinest, 2004-2006-os évjárat közöttit
Van néhány automata váltós is (2.0, 2.4), de nem tudom meg merjem -e venni. Tudna abban segíteni, hogy mennyire megbízhatóak, illetve milyen nagyobb költségekkel lehet előre számolni? Nagyon köszönöm


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »