Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


KÉRDÉSEK-VÁLASZOK!!!! ( Tegye fel kérdését ) FÓRUM!!!

Tisztelt Látogatóink,
 
Egyéb elfoglaltságaink miatt Fórumunkat csak ősszel tudjuk  újraindítani. 
A telefonszámunk él, de amennyiben nem sikerül elérniük minket, úgy egy email üzetetet küldjön (autótipus, évjárat, hibajelenség , telefonszám megjelölésével) és visszahívjuk.
Szíves megértésüket köszönjük.
Sándor
 
automatavalto.diagnosztika@gmail.com

 

Automata váltós gépjármű vásárlása előtt , kérem olvassák el az alábbi bejegyzést, mert az ilyen jellegű kérdésekkel kapcsolatban leírtam mindent, ami segíthet a döntés meghozatalában:   nyil.jpg

 

!!!!!! www.automatavalto.eoldal.hu/cikkek/automata-valtoval-szerelt-jarmu-megvasarlasat-tervezem....mire-figyeljek-/  !!!!!!!!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Mercedes E 50 AMG

(Attila, 2014.01.16 21:57)

Tisztelt Sándor!

1996-os E 50 AMG Mercedes váltójában tönkrement a szeleptömb. 722.627-es számú váltó van benne. Vettem bele egy bontottat, ami ránézésre pont ugyanolyan volt, mint a rossz. Sokkal jobban reagál mint a régi, nem gondolkozik, mikor berakom D-be, de csak egyes fokozat és hátrameneti fokozat van rajta. Elképzelhető, hogy többféle szeleptömb létezik ehhez a típusú váltóhoz?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv, Attila.

Re: Mercedes E 50 AMG

(Sándor, 2014.01.18 17:33)



Tisztelt Attila,

A hajtómű beállt szükségfutásra / csak a 2. és az R fokozat aktív / . A 722.6-os hajtómű esetében a mechanikus szeleptestek felcserélhetők / eddigi tapasztalataink alapján/. Kérem olvastassa ki a hibatárolót , és a kiolvasott kódokat küldje el nekünk.

Üdvözlettel : Sándor.

Gyöngyös

(Lantos László, 2014.01.16 17:56)

Tisztelt sándor

Szeretnék információt kapni tudom látatlanul nem egyszerű.Az autóm Nissan Maxima QX 24 V6 2000 és 2000 az évjárat is .A hibajelenség tapasztalatom szerint meleg motornál olyan az autó mintha csúszna az erőátvitel,szinte alig tudok elindulni D fokozatban.De viszont van olyan is hogy meleg motornál hibátlanul működik minden fokozatot szépen vált.Hozzáteszem nem mindig csinálja.Nemrég olajcsere történt a váltóban a konverter teljesen fel lett újítva.2-3 hónapig tökéletesen hiba nélkül működött.Mitől lehet az hogy 140km/h-nál többet nem megy az autó,intenzív gázadásnál 4-ből visszavált 3-ba és nincs gyorsulás,nincs erő.

Válaszát előre is köszönöm

Re: Gyöngyös

(Sándor, 2014.01.18 17:28)



Tisztelt László,

Javaslom , hogy első lépésben a motor teljesítménycsökkenés okát vizsgáltassa ki. A "D karállásban érezhető jelenséget okozhatja a hajtómű szükségfutásra állása , viszont ebben az esetben az 1,2,3 . fokozatok manuális kapcsolhatók.


Üdvözlettel : Sándor.

Göd

(Bimaka, 2014.01.16 10:51)

Kedves Sándor!

Tavaly novemberben vettem egy (2002) Renault Scénic 2.0 16v típusú autót. Problémám kezdődött azzal hogy az autó tempomat nélküli de beállt egy bizonyos km állásra és ment magától D-ben aztán úgy érzékeltem hogy 3-4be nem vált fel csak pörög a motor és fordulatszám 4000-4500. kb 100 méter megtétele után észbe kap néhány gázadás után és meglódul! Szerelő állítása szerint nem volt benne elegendő olaj mert tömítésnél elfolyt és egy csavar meglazult ami miatt nem egyenes mozgása volt a váltónak hanem körkörös . Tömítés csere, csavar meghúzás és olaj feltöltés után (5l) az autó működött szépen 1 hétig, de sajnos ma ugyanezeket a hibákat produkálja. Előre is köszönöm a segítségét! Tisztelettel!

Re: Göd

(Sándor, 2014.01.18 17:23)

Tisztelt Hölgyem,

A tegnapi nap folyamán beszéltünk telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

2009 Mercedes A 180

(Shawn, 2014.01.16 09:46)

Tisztelt Sándor,

A 180 benzines automata váltóról szeretném kérni a véleményét, vásárlás előtt vagyok.

Köszönettel
Shawn

Re: 2009 Mercedes A 180

(Sándor, 2014.01.18 17:20)



Tisztelt Shawn,

A mi műhelyünk nem javít CVT sebességváltókat, Így nem tudok hiteles véleményt mondani. Ajánlom figyelmébe " Az automata váltóval szerelt jármű megvásárlását tervezem ....Mire figyeljek?" menüpont elolvasását.

Üdvözlettel : Sándor.

Espace olajcsere

(Varró József, 2014.01.15 23:35)

Üdvözlöm!

Szeretném lecseréltetni a 2004-es Renault Espace 2.0T /121Kw/ automata váltós kocsimban az váltó olajat, és nem tudom még mi az ami ilyenkor szükséges, esetleg szűrőt. Hibája, hogy hidegen kicsit rángat /olyan mintha kihagyna/, melegen viszont már teljesen probléma mentes, továbbá bizonytalan a szerviz múlt és 232000Km van benne óra szerint.
Kérnék egy minden költségre kiterjedő árkalkulációt.

Segítségét előre is köszönöm, Varró József

Re: Espace olajcsere

(Sándor, 2014.01.18 17:14)

Tisztelt József,

Az AW 55-50-es hajtómű komplett szervizköltsége 15,000Ft. Amennyiben erre igényt tart , kérem hívjon fel telefonon időpont egyeztetés végett.

Üdvözlettel: Sándor.

Audi A6 Avant 2.5tdi V6 Quattro 2003

(Gabor, 2014.01.17 17:43)

Koszonom a multkori valaszat...meg azt szeretnem kerdezni hogy a hidraulikus vezerles javitasa mennyibe kerulne es kb mennyit bir ki a valto ilyen hibaval ha a rantas csak neha fordul elo.
Koszonom.

Mélyút Kuriak Dülő 21o

(Döme Vilmos, 2014.01.15 22:16)

Tisztelt Sándor
Nemrég vásároltam egy Ford Galaxy 2.o D 2oo7 évjára 6 sebességes powershift automatta váltóval,elindulás után kb 2o-4o km után a műszerfalon egy 'Transmission Service Required felirat jelenik meg az auto menetteljesitménye nem változik de ha még le kell szaladni 1oo km akkor beáll és automatikussan nem vált 4 fölé,akkor átrakom kézi váltásra és problémamentesen váltokfelfelé is,akkor ha szükségvan még megtenni ugy 5o km körül akkor a müszerfalon egy másik üzenetis megjelenik transmission overheating,olyankor a motor leszabéályozódik 22oo fordulak környékére amig le nem hül és utánna kezdődik minden előről.
Leállás után a figyelmeztető feliratok eltünnek.
Meg szeretném oldani ezt a problémát,a kérdésem hogy időben mennyi a javitás és a lehet egy kb. összeget.Előre is köszönöm.

Re: Mélyút Kuriak Dülő 21o

(Sándor, 2014.01.15 23:19)



Tisztelt Vilmos,

A leírtak alapján a hajtómű beáll termikus védelemre . Ennek az oka a hajtómű túlmelegedése. Ezt okozhatja a nem megfelelő hűtés / erre kisebb az esély/ , vagy az aktív elemek csúszásából adódó termikus túlterhelés. A DTC 450 hajtómű javítása nem gazdaságos. Mivel a dupla kuplung "pack" és a mechatronik egység ára / + hajtómű olaj + munkadíj / meghaladja az új hajtómű beszerzési árát. Ami a legjobb esetben is netto 700,000Ft -os kiadást jelent.

Üdvözlettel : Sándor.






erikatoth12@yahoo.com

(erika toth, 2014.01.14 15:06)

nem indul az autom(opel tigra 2005)N-betu villog,amikor gyujtani akarom F betu villogni kezd es nem indul egyaltalan.Mi lehet az oka?

Re: erikatoth12@yahoo.com

(Sándor, 2014.01.15 23:05)



Tisztelt Erika ,

A hajtómű beáll szükségfutásra , aminek az okát csak abban az esetben tudjuk megmondani, ha a hibatárolót kiolvastatja. A kiolvasott hibakódok ismeretében kérem hívjon fel telefonon.

Üdvözlettel : Sándor.

Toyota Camry

(Zoltán, 2014.01.15 22:06)

Tisztelt Sándor!

Egy 1995-ös évjáratú Toyota Camry 3.0 gépkocsim van. Az ismert km óra állás 280000 km. Mire számíthatok a váltóval kapcsolatban? Jelenleg tökéletesen működik, de mennyit bírnak ki az ilyen típusú váltók bontás nélkül? Az olajat azonnal lecseréltem, az előző tulaj is rendben cserélte. Mit tanácsol?
Tisztelettel:

Zoltán

Re: Toyota Camry

(Sándor, 2014.01.15 23:01)



Tisztelt Zoltán,

Ilyen futásteljesítmény után, minden egyes kilométert meg kell " köszönni" egy automata sebességváltónak. Az esetleges műszaki meghibásodások elkerülése érdekében , nem tud mást tenni , minthogy 2 évenként /vagy 40-50,000 Kilométerenként leszervizelteti a hajtóművet.

Üdvözlettel : Sándor.

Mercedes A190 autómata váltó

(Kugler Tamás, 2014.01.15 21:38)

Érdeklődni szeretnék, vajon mi okozhatja azt a problémát, hogy az automata váltó D-be kapcsolásánál a motor fullad és olyan mintha a manuális váltónál nem emelne ki teljesen a kuplung, tehát fog egy kicsit? Ugyanez az R-nél is.
Válaszát előre is köszönöm

Re: Mercedes A190 autómata váltó

(Sándor, 2014.01.15 22:57)



Tisztelt Tamás,

A jelenséget a converter áthidaló tengelykapcsoló indokolatlan zárása okozza . Ennek az oka lehet hidraulikus vezérlés meghibásodás, / szelepszorulás , esetleg mágnesszelep mechanikus meghibásodása/, de nem zárható ki a hajtómű belső szerkezeti meghibásodása : A, hidraulikus " áthallás" a Lock-Up körben. B, Converter meghibásodás / ennek a legkisebb a valószínűsége / .

Üdvözlettel : Sándor.

Sopron

(Krisz, 2014.01.15 20:54)

Tisztelt Szerelő!
Nekem van egy vw passat automata váltós(5hp19)Jelenség a következő:1-böl 2-be csak csak vált olyan 2200 fordulatnál kb,aztán beugrik 3 asba ott mintha valaki kinyomná a kuplungot felpörög a fordulat (ilyenkor mintha üresbe gurulna az autó) majd berakja 4 dikbe autópállyán 5 dikbe is beteszi de nem mindig mert gondolegyett amikor már nem birja a fel-le kapcsolásokat bevillan az összes 12345 és egy sebeségbe van egész végig még le nem állítom az autót!Megfigyeltem ez régebben a hőmérdéglettel függött össze ,most már az se számít!Nem rég volt szerelőnél mert a hátramanettel volt problémám az most tökéletes,azt mondtta a szerelő hogy hidraulikus szeleptömb csere,computer az nem lehet a ludas?!!Ön szerint mi lehet a baj esetleg??Ebben szeretném a segítségét kérni!Köszönöm!!!


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200

Következő »